Hrát to naslepo je extrémně děsivý zážitek. Not a brave enough boy for this. Or that. Aneb atmosféra >> jumpscares.
Edit: Konec hodně náhlý, přestože už bylo téměř jasné, k čemu to směřuje. Hodně se mi líbí teorie, že většinu monster, která na hradě byla, si Daniel halucinuje dost podobně, jako když se mu při snížení sanity jeví zohavený portrét Alexandra. Dokazuje to fakt, že po každé "smrti" má nezměněný počet předmětů v inventáři a pouze se objeví o kus dál. Taky tomu přispívá příběh, který říká, že Alexander už použil všechny oběti na hradě, kvůli čemuž pak s Danielem jde vraždit do vesnice. Mystičnost toho celého mi připomněla Posla smrti kombinovaného s náladotvorností Dr. Jekylla a pana Hyda. I to otravné rozdvojení gameplaye a příběhu, kdy hrajete hru a do toho posloucháte, co se děje jinde, je tu moc dobře zvládnuté tak, že si po cestě vzpomínáte na předchozí události a vybavujete si to místy, která navštěvujete a navštívili jste je i v minulosti.
Edit: Konec hodně náhlý, přestože už bylo téměř jasné, k čemu to směřuje. Hodně se mi líbí teorie, že většinu monster, která na hradě byla, si Daniel halucinuje dost podobně, jako když se mu při snížení sanity jeví zohavený portrét Alexandra. Dokazuje to fakt, že po každé "smrti" má nezměněný počet předmětů v inventáři a pouze se objeví o kus dál. Taky tomu přispívá příběh, který říká, že Alexander už použil všechny oběti na hradě, kvůli čemuž pak s Danielem jde vraždit do vesnice. Mystičnost toho celého mi připomněla Posla smrti kombinovaného s náladotvorností Dr. Jekylla a pana Hyda. I to otravné rozdvojení gameplaye a příběhu, kdy hrajete hru a do toho posloucháte, co se děje jinde, je tu moc dobře zvládnuté tak, že si po cestě vzpomínáte na předchozí události a vybavujete si to místy, která navštěvujete a navštívili jste je i v minulosti.