O deset let dále se posunul příběh druhého dílu Brán Skeldalu oproti prvnímu. Z tajemného ostrova nabitého magií se ovšem vrátil pouze jeden člen původní skupiny, ale ten, jak se brzy ukazuje, není úplně svatý.
Oproti předchozí hře se také změnil žánr. Brány Skeldalu 2: Pátý učedník, v anglické verzi The Fifth Disciple, jsou mixem adventury a RPG, což mnohé fanoušky velmi rozlítilo a také kvůli tomu nedosáhly zdaleka takové popularity jako díl první. Autoři se při tvorbě hry inspirovali knihou Souostroví Gulag a Heroes Of Might And Magic III.
V roku 2016 vyšel třetí díl s názvem Brány Skeldalu: 7 mágů, ktorý byl znova klasickým čtverečkovým dungeonem.
Tak to zkouším každoročně, ale to se nedá. :D
(dalších 5% dolů)
Na obranu hry, já nikdy nebyl moc na adventury, Heroes of Might and Magic boje, a vůbec bych chtěl sekeru místo kouzel (hada můžu fackovat za 0 dmg, ale kámen v inventáři na něj použít nemůžu, a amulet-dýku ten ňouma asi ztratil). ;D
Asi si ten příběh hry někde přečtu a skočím rovnou do trojek... i když na ty se teda taky dvakrát netěším. Zlatý jedničky! ;D
edit: a sakra, co já to tu slíbil, teď to čtu... xD
(dalších 5% dolů)
Na obranu hry, já nikdy nebyl moc na adventury, Heroes of Might and Magic boje, a vůbec bych chtěl sekeru místo kouzel (hada můžu fackovat za 0 dmg, ale kámen v inventáři na něj použít nemůžu, a amulet-dýku ten ňouma asi ztratil). ;D
Asi si ten příběh hry někde přečtu a skočím rovnou do trojek... i když na ty se teda taky dvakrát netěším. Zlatý jedničky! ;D
edit: a sakra, co já to tu slíbil, teď to čtu... xD
Pro: Zábavná kombinace adventury a soubojů, souboje, učení nových kouzel, RPG prvky, kompletně v češtině
Proti: Slabší příběh, ke konci stereotypní souboje