Carrier Command: Gaea Mission je odkazem na titul z roku 1989, Carrier Command. V Gaea Mission dostanete možnost usednout za kormidlo futuristické lodi - konkrétně do její velitelské místnosti - odkud budete poznávat oceány a souostroví otevřeného, herního světa na jedné ze vzdálených planet a bojovat o jejich nadvládu. K dispozici jsou tak strategické i taktické dovednosti a možnosti.
Ve strategické části se vedou boje především o menší ostrůvky, přičemž máte k dispozici otevřenou mapu světa, kterou z velké části tvoří oceány. Některé ostrůvky jsou důležité pro nerostné bohatství, některé zase pro možnost výroby vlastních vozidel. Důležité je vytvoření jejich následné obrany před dotěrným nepřítelem, který má zálusk na ostrůvky též. V taktické části opět budete spoléhat na to, čím disponuje vaše loď. K dispozici budou různé obrněné transportéry, či tanky.
Hlavní náplní hry není nic jednoduššího než brázdit moře a snažit se dostat nepřítele na kolena. Každý z dostupných ostrovů má svou specifickou klimatickou zónu a je nutné počítat s dynamicky se měnící denní dobou a počasím. Vše probíhá v reálném čase. Příjemnou možností je dostupné jednotky ovládat přímo v boji z vlastního pohledu.
Se získanou nadvládou je možné rozjet výrobu svých vlastních zbraní, vozidel a jejich následných vylepšení. Pokud bude potřeba, je možné svým jednotkám upravovat výbavu podle aktuálních potřeb. K překonání nepřítele je nutné projít dvěma samostatnými kampaněmi.
Carrier Command: Gaea Mission vyšel jak na PC, tak i pro konzoli Xbox 360.
Tak už vím úplně přesně co bylo myšleno tím špatným pathfindingem a popravdě jsem si nemyslel že to bude až tak hrozné. Když člověk vjede mezi nepřátele a Walrus, který ho měl následovat, se zasekl o pneumatiku co ležela uprostřed silnice, ničí to celou hru.
A pominuli fakt že boje jsou celkem nezáživné, i samotná mechanika obsazování ostrovů je docela nudná.
Potenciál v té hře rozhodně je, ale je podle mě zcela zahrabaný špatným zpracováním. Škoda.
A pominuli fakt že boje jsou celkem nezáživné, i samotná mechanika obsazování ostrovů je docela nudná.
Potenciál v té hře rozhodně je, ale je podle mě zcela zahrabaný špatným zpracováním. Škoda.
Pro: splnění klukovského snu o řízení lodi plné automatů, hudba
Proti: PATHFINDING, motion capture, boje v interiérech, pády hry