@Strady (14.04.2021 23:25): Souhlas. Já to taky hrál na ovladači. A upřímně mi to příjde ještě víc nevhodné ná klavesnici než Dark souls.
Diskuze
@Jessy (14.04.2021 23:22): mlatičky, hopsačky, auta, jedině na Gamepadu!!
@Strady (14.04.2021 23:18): Jako do cca 15 mise jsem tomu chtěla dát 75% :D, ale pak mě nějak ta hra otrávila. Ono to bude asi i tím, že mám v žebříčku her xy her, co chci dohrát letos. Upřímně souboj s Virgilem byl velmi snadný. Nejvíc pro mě flastrující bylo skákání a věčné padaní do hlubin. Nevím jak u tebe, ale často klávesnice nereagovala na povely. Takže jsem už chtěla přepínat na ovladač.
@Jessy (14.04.2021 23:15): Jasný, já taky nehrál 5 a asi už ani nebudu ale DmC jsem dohrál asi 5x a všechny mise udělal SS, takže se mi 65% zdálo málo ale chápu to :)
@Strady (14.04.2021 19:37): Pardon 5 díl jsem nehrála :). Takže to uvidím po něm. No 65% je u mě takový průměr.
A jak říkám 4 díl jsem vzdala po 20-30% 3 díl mám rozehraný a 1 a 2 ten si musím znovu osvěžit.
@Kunick (14.04.2021 19:36): Možná to špatně vypadá, ale kdyby hra měla min misí a min zbytečného hopsání víc humoru, tak těch 70-75% bych dala.
Je to hra, ke které se už nebudu vracet, ale třeba po dohání ostatních dílů to přehodnotím.
A jak říkám 4 díl jsem vzdala po 20-30% 3 díl mám rozehraný a 1 a 2 ten si musím znovu osvěžit.
@Kunick (14.04.2021 19:36): Možná to špatně vypadá, ale kdyby hra měla min misí a min zbytečného hopsání víc humoru, tak těch 70-75% bych dala.
Je to hra, ke které se už nebudu vracet, ale třeba po dohání ostatních dílů to přehodnotím.
@Jessy (14.04.2021 19:04): podle hodnocení bych nechtěl vidět nejhorší díl :)
No pokud myslíš DLC za Vajgla, tak to mě taky moc nebralo.
No pokud myslíš DLC za Vajgla, tak to mě taky moc nebralo.
@Jessy (14.04.2021 19:04): Jediný díl co jsem hrál, a hodně jsem se bavil. Ale pokud to byl nejlepší díl, tak se trochu divím tomu hodnocení.
Pro mně nejlepší díl, co u Vás ? Dneska jsem to dohrála :) měl jsem tam už jen pár misí. A dlc mně vůbec nebavilo to jsem vypustila.
@Redfield (15.12.2018 19:02): Souhlasím přišlo mi to snadnější, proto jsem to asi, jako jediný díl dohrála :D
@Redfield (15.12.2018 19:02): Souhlasím přišlo mi to snadnější, proto jsem to asi, jako jediný díl dohrála :D
@Redfield (15.12.2018 19:02): To věřím, někdy snad 4 vyzkouším i když 5 vypadá fantasticky.
@Strady (15.12.2018 17:25): Oproti čtyřce (nebo trojce s SS) to byla na vyšší obtížnost docela zívačka. :) DmC nemá takovou hloubku a mnohem víc odpouští.
@Strady (15.12.2018 17:25): Jo, tomu věřím, i na normal to bylo ke konci náročnější a bylo nutné střídat zbraně. Já to ve zlém nebral :)
@Zoltan (15.12.2018 16:50): To nebylo nic ve zlém a ano máš pravdu, že základní komba jsou jednoduchá. Na těžší úroveň jsou hned od začátku na kombinovaný nepřátele jak andělské tak i démonické útoky a to je mazec.
@Strady (15.12.2018 16:41): Tak jednoduchá na naučení jsou, není to žádné Y+X+X+X+Y+A+LT :D Jinak hrál jsem na Devil Hunter (myslím že tak se "normal" v té hře jmenoval :)). Na nejtěžší obtížnost bych to nedal, bojovky zase tak moc nehraju.
@Zoltan (komentář): Komba jsou jednoduché = Na jakou obtížnost jsi to hrál? Pusti jsi video jak se to řeže na nejtěžší obtížnost a pak uvidíš jak jsou komba jednoduchá :)
@Kunick (14.12.2018 14:50): já to říkám furt, hratelnost je nadevše - promineš i Teenky :)
@Strady (14.12.2018 11:09): jako ja tohle hrál jako prvni díl seria a bavil jsem se neskutečně. Nevěděl jsem co čekat, jen jsem chtěl hru s pořádným soubojovým systemem - dohral jsem několikrát Dark souls, dal si pauzu u jiných žánrů a chtěl si dát něco podobného. A u DmC jsem se bavil hodně - teda začal jsem se bavit hned poté co jsem přistoupil na tu teenage stylizaci.
@SilentWolf (14.12.2018 07:20): Chápu, že většina zastánců původních dílu nadává ale mě jako člověka, který kdysi zkoušel trojku a nic mu neřekla, tak DmC musím vychválit do nebe.
Za mě je to možná nejlepší soubojový systém u rubačky, co jsem kdy hrál. Těch variant je neskutečné množství, projížděl jsem youtubu a učil se aby vše dojel na SSS a každý měl svůj osobitý styl. Jediný co mě trochu zklamalo bylo DLC, Virgil není tak zábavný na hraní jako Dante. Pak už někdy zkusit nového God of War, prý je tam ještě lepší bojový systém.
Za mě je to možná nejlepší soubojový systém u rubačky, co jsem kdy hrál. Těch variant je neskutečné množství, projížděl jsem youtubu a učil se aby vše dojel na SSS a každý měl svůj osobitý styl. Jediný co mě trochu zklamalo bylo DLC, Virgil není tak zábavný na hraní jako Dante. Pak už někdy zkusit nového God of War, prý je tam ještě lepší bojový systém.
Hrát to takhle krátce po znovuzahrání 4, tak trochu víc oceňuji kvality hry (myšleno vše krom příběhu a postav). Mise nejsou desetiminutovky. Hraje se to skvěle, asi nejlepší možné řešení při řetězení mnoha typů útoků.
Takže - opatrně s hraním svých oblíbených kousků po nějaké době. A naopak se nezdráhejte semtam zkusit něco, na co jste se kdysi škaredě dívali.
Ale Vergila střílející těhotnou démonku do zad jim neodpustím a budu rád, když "tato" série zůstane u ledu.
Takže - opatrně s hraním svých oblíbených kousků po nějaké době. A naopak se nezdráhejte semtam zkusit něco, na co jste se kdysi škaredě dívali.
Ale Vergila střílející těhotnou démonku do zad jim neodpustím a budu rád, když "tato" série zůstane u ledu.
Zatím to není špatné, jsem někde za půlkou a dost se i bavím. Fajn oddychovka. Škoda že u toho tak lamím, občas se mi u gamepadu zasekává LT, což je zábavné hlavně u skoků :D Akorát ten Dante je takový nesympatický šampón :)
@Kwoky (26.09.2017 15:20): Tak to vůbec není špatný :) ale myslel jsem výherní Bar
@Strady (26.09.2017 15:15): Nechytám se. Google vrátil tohle :D odkaz
@Kwoky (26.09.2017 14:48): Musíš to brát zlepší stránky, mohl jsem být závislý na bednách BAR BAR BAR :)
Nakonec dávám do seznamu přání, teď na mě vyskočilo, že vyšly nové stoly na Pinball FX3 a to prostě musím, závislosti nejde říct ne :)
Jinak Trish je postava z prvního dílu...lady ze třetího...třetí díl jse dostupný na pc
@SilentWolf (26.09.2017 11:09): Děkuji za osvětu. Nejspíš si překlonil mističku vah nad koupí, tedy ještě uvidím co obídek :)
@SilentWolf (26.09.2017 10:56): vyhovují mi obě verze....a v dmc ho beru ještě jako lidštějšího (v projevu emocí...v motivech)...v prubehu dlc se teprv posunul k tomu vergilovi z trojky...chladnému preciznimu a vypočítavemu
@Strady (26.09.2017 11:00): tak ve trojce byl paradni zaporak. Ve ctverce nebyl. A pak jsem hral ze serie jen tenhle novy a tam je to hruza. Vtipy o penisech, srabacka strelba do zad. Ve trojce byl uplne jiny. Dante at je jaky je, ale proc to musel tak schytat i Vergil :( ta hra ma jedine stesti, ze se dobre hraje.
Jinak ctverka je podle me dost dobra. Danteho zbrane jsou 100x lepsi nez tady. Filmecky super, humor ok (rozumej neni trapny). Top ale u me zustava 3.
Jinak ctverka je podle me dost dobra. Danteho zbrane jsou 100x lepsi nez tady. Filmecky super, humor ok (rozumej neni trapny). Top ale u me zustava 3.
@Tyrael (26.09.2017 10:39): jj je tam Devil May Cry® 4: Special Edition hraješ jak za Vergil,tak Lady a nějakou Trish.
Dám si oběd a rozhodnu se :)
@SilentWolf (26.09.2017 10:56): Co s ním udělali? V ději se vůbec neorientuji, tedy v původním.
Dám si oběd a rozhodnu se :)
@SilentWolf (26.09.2017 10:56): Co s ním udělali? V ději se vůbec neorientuji, tedy v původním.
@Tyrael (26.09.2017 10:39): s tebou nic nedela to, co udelali v DMC z Vergila? Kdyz ho mas i na profilovce? :-D A ve 3 byl tak skvely.
@Strady (26.09.2017 09:11): tak možnost hrát za vergila je s nějakou tou final edici....ale jinak je to primárně nero a dante......jako mně se to líbí....ale je to něco jiného než dmc....ovládání....prostředí...osobně fandím celé serii...a uznávám obě verze...takže si myslím, že pokud to máš podobně...hurá do toho
@Tyrael (25.09.2017 12:45): Mám poslední den na zakoupení DmC 4 na Hunble bundlu a pořád nevím jestli do něho jít.. Poraď! Co jsem četl na internetu, tak lidi co mají rádi starého Danteho nemají rádi nového a na opak. Včera jsem koukal půl hodiny na youtubu a nene mě to přesvědčit. Ale Vergil ve čtyřce zle úřaduje :)
@Strady (25.09.2017 11:52): vergil má taky pěkný plošný útoky...e to chce zakoupit....uvidiš časem
@Tyrael (24.09.2017 17:29): Ještě včera jsem to trochu pošteloval a jakž takž jsme si Vergilem sedli. Je zajímavý jak Vergil působí toporně ale když to rozjede seká to zle. Je to trochu těžší tím že nemá hromadné útoky jako Dante. Vždy jsem si je připravil Aquilou hezky na jednu hromadu aby byl sekec mazec. Vergilem lítam od jednoho k druhému.
@Strady (24.09.2017 17:10): jo přechod z Danta na Vergila, to se podobá efektu jako když řežeš ocelový pláty na cirkulárce......hodně skřípotu, jisker......ale osobitý bojový styl Vergila je prostě super-----o to více oceňuju tvůrce, že si stím dali tu práci
Dnes jsem koupil DLC a hned jsem ho musel dojet. Vergil není Dante trochu si na něj musím zvyknout, jinak to není vůbec špatný Dlc. Level design je super, jen to chce trochu poladit komba :)
@Strady (23.09.2017 21:29): to už začíná herní masochismus....který nakonec probouzí sadističtější způsoby k likvidaci nepřátel :D
@CrocoRay (23.09.2017 21:17): Son of Sparda je o dost těžší než Nephilim. Víc nepřátel a horší kombinace nepřátel.
@Strady (23.09.2017 21:13): Jo jo. Já to mám pořád na disku, tak jsem si to mohl zjistit i sám, ale nechtělo se mi zapínat hru. Ale popletl jsem si to a myslel jsem, že Nephilim je těžší než Son of Sparda. Já si to nějak podvědomě zařadil do těch kategorií Heaven or Hell nebo Hell or Hell. Tam vím, že jde o zabíjení na jednu ránu a jsou to speciální obtížnosti. Son of Sparda myslím mění vlny nepřátel, ale nevím, zda je těžší než Nephilim.
Já to dohrál na Devil Hunter.
Já to dohrál na Devil Hunter.
@CrocoRay (23.09.2017 20:31):
Human
Devil Hunter
Nephilim
Son of Sparda
Dante Must Die!
Heaven or Hell
Hell or Hell
Obtížnost to není těžká ale musíš je sekat co to jde, abys dostal hodně bodů za styl.
Human
Devil Hunter
Nephilim
Son of Sparda
Dante Must Die!
Heaven or Hell
Hell or Hell
Obtížnost to není těžká ale musíš je sekat co to jde, abys dostal hodně bodů za styl.
@Strady (23.09.2017 20:24): Nephilim je která obtížnost? Jinak na SSS, to jsi hodně dobrý. Já dával běžně tak na S a stačilo mi to :-)
Nephilim na SSS dokončen!! Ale 17 mise mi dala, uff.
@Tyrael (20.09.2017 21:28): Ty kombinace modří a červení, to nesnáším :-) Teda pokud tím myslíš ty pekelné červené a ledové modré. Ono totiž nejsem u nich zvyklý skákat od jednoho ke druhém jako u běžných nepřátel, protože se mi stane, že použiju špatnou zbraň na ně a vykryje mi to útok. Takže vždy zaútočím na červeňáka a pak až jdu na modráky.
Jinak vyšší obtížnosti nevím, zda budu zkoušet. Mě to hlavně baví takhle hrát stylem "free run". Sice se snažím o co nejlepší kombinace úderů, ale zároveň nejedu čistě za tím hodnocením SSS. Baví mě to hrát tak volně. Ale když narazím na secret level, tak ho určitě vždy projdu. Ale chodím tam, kde nějak cítím, že mám jít.
Jinak to komplexní ovládání s tím souhlasím, že je to celkem sranda. Diablo to teda určitě není :-))
Jinak vyšší obtížnosti nevím, zda budu zkoušet. Mě to hlavně baví takhle hrát stylem "free run". Sice se snažím o co nejlepší kombinace úderů, ale zároveň nejedu čistě za tím hodnocením SSS. Baví mě to hrát tak volně. Ale když narazím na secret level, tak ho určitě vždy projdu. Ale chodím tam, kde nějak cítím, že mám jít.
Jinak to komplexní ovládání s tím souhlasím, že je to celkem sranda. Diablo to teda určitě není :-))
čtverka dmc trpí skrz to, že byla dodělávaná na pc až po vydání....respektive, nijak nezměnily pohledy/záběr kamer v rámci pohybu......takže se vše měnilo jako na konzolích.....
.hlavní premisa DMC spočívá v tom, že bylo zároven uspůsobené pro PC....
co se týká znovuhratelnosti, mně dostala nevypočitatelnost dalších vln nepřátel.....chvíli mydlím základnní nepřátele a pár rudejch....přijde další vlna, kde jsou namixovaní modří s rudejma...chvíli přemýšlím (ten zlomek co nabídne hra) a pak začnu improvizovat....a jedu na vysokej rating SS.... a pak mně jeden ten zmetek trefí vprostřed opravdu parádní kombinace....tak se o to víc naštvu...a doslova mlátím do klávesnice abych je rozdrtil tím nejhrůznějším způsobem..
secret levely určitě dělej...naučí tě to hodně navíc....respektive pokud chceš vstoupit do jiných obtížností, potřebuješ zkušenosti, skill......není to diablo,, kde teoreticky stačí jen klikat a mít správně navolený skilly....tady jde o komplexní ovládání...a je to sranda :)
.hlavní premisa DMC spočívá v tom, že bylo zároven uspůsobené pro PC....
co se týká znovuhratelnosti, mně dostala nevypočitatelnost dalších vln nepřátel.....chvíli mydlím základnní nepřátele a pár rudejch....přijde další vlna, kde jsou namixovaní modří s rudejma...chvíli přemýšlím (ten zlomek co nabídne hra) a pak začnu improvizovat....a jedu na vysokej rating SS.... a pak mně jeden ten zmetek trefí vprostřed opravdu parádní kombinace....tak se o to víc naštvu...a doslova mlátím do klávesnice abych je rozdrtil tím nejhrůznějším způsobem..
secret levely určitě dělej...naučí tě to hodně navíc....respektive pokud chceš vstoupit do jiných obtížností, potřebuješ zkušenosti, skill......není to diablo,, kde teoreticky stačí jen klikat a mít správně navolený skilly....tady jde o komplexní ovládání...a je to sranda :)
Tak teď jsem sundal Succubu a hra umí docela dobře pobavit. Jak si tam nadávají Fuck you! Fuck you! Fuck you! :-D
Ale i ty bossbattly jsou dobře zpracované a někdy to nutí i kombinovat včas ty zbraně a pohyby, když máte skákat přes plošinky nebo jindy útočit. Jako zpracované je to dobře.
Ale i ty bossbattly jsou dobře zpracované a někdy to nutí i kombinovat včas ty zbraně a pohyby, když máte skákat přes plošinky nebo jindy útočit. Jako zpracované je to dobře.
@CrocoRay (20.09.2017 17:40): Jak už psal Tyreael, je až neskutečný s jakou chutí jsem se pustil do opakování. Obtížnost je vždy přiměřená, je to spíš o tom jak moc dobře umíš kombinovat zbraně a nenecháš se trefit, jelikož máš menším množstvím energie.
@Tyrael (20.09.2017 15:56): Tak jedny dveře jsem odemkl a dalo mi to nějaký quest, že musím na čas dojít do konce, ale byla to pohoda a nic těžkého. Za to jsem dostal nějakou odměnu, ale už nevím, co přesně to bylo. Asi zdraví nebo zlatá lebka.
Ale když srovnám se čtyřkou, tak tady mi ty levely přijdou přehlednější a hráče to zase tak nenutí přímo všechno procházet, takže pokud chci, tak se můžu soustředit přímo na akci. Ve čtyřce se mi kolikrát povedlo zabloudit i na začátek levelu a nevděl jsem, kam jít. Tohle se mi tu nestává, takže se více můžu soustředit na samotné souboje a užívat si komba.
A pak mě u čtyřky ještě štval ten průchod zpátky stejnými lokacemi.
Musím říct, že mě tenhle nový díl opravdu moc překvapil. Nečekal jsem, že to bude tak chytlavé.
Ale když srovnám se čtyřkou, tak tady mi ty levely přijdou přehlednější a hráče to zase tak nenutí přímo všechno procházet, takže pokud chci, tak se můžu soustředit přímo na akci. Ve čtyřce se mi kolikrát povedlo zabloudit i na začátek levelu a nevděl jsem, kam jít. Tohle se mi tu nestává, takže se více můžu soustředit na samotné souboje a užívat si komba.
A pak mě u čtyřky ještě štval ten průchod zpátky stejnými lokacemi.
Musím říct, že mě tenhle nový díl opravdu moc překvapil. Nečekal jsem, že to bude tak chytlavé.
@CrocoRay (20.09.2017 14:53): tak on gamepad je o kousek rychlejší....u klavesnice aem tam něco nestihnes....
Určitě su zpětné dej pruzkum....klíče/ti otevřou secret levely.....jsou tam někdy dost kostrbaty ukoly.ale sám se zlepšiš....nutí tě tp zkoušet jiný možností...kombinace....o některých jsem vůbec nevěděl...než jsem je musel použit......jinak ta znovuhratelnost je obrovská......a nejvíc mně baví vkladat do těch komb vlastní vztek.....skvělý relax
Určitě su zpětné dej pruzkum....klíče/ti otevřou secret levely.....jsou tam někdy dost kostrbaty ukoly.ale sám se zlepšiš....nutí tě tp zkoušet jiný možností...kombinace....o některých jsem vůbec nevěděl...než jsem je musel použit......jinak ta znovuhratelnost je obrovská......a nejvíc mně baví vkladat do těch komb vlastní vztek.....skvělý relax
@Strady (20.09.2017 12:10): Klávesnice a myš je naprosto v pohodě. 90% komb je naprosto v pohodě a řekl bych, že zmáčknout Q+LMB nebo E+RMB a další tyhle kombinace je naprosto jednoduché, pokud jsi zvyklý na klávesnici hrát.
Ale uznávám, že nějaká komba jsou nemožná, pokud se na ní naučíš hrát určitým stylem. Např. E+F a udělat to ve vzduchu, kde máš na to asi vteřinu. Jako takhle se to dá, že prostě přehodíš prsty z klasické pozice, ale v mém případě v zápalu boje je to s mou technikou nemožné. E mačkám levým ukazovákem a F rovněž máčkám levým ukazovákem, takže rychle přehodit celou ruku nějak podvědomě nezvládnu, pokud si to nenatrénuju a to kombo mi přijde zbytečné, takže ani nemám důvod to nějak nacvičit.
Jinak já mívám celková hodnocení S. Většinou komba dám na SSS nebo SS. Čas rovněž. Ale průzkum kašlu a vždycky mám D.
Jinak nakonec ta střední obtížnost je asi v pohodě a není to těžké. Co závěreční bossi apod.? Není tam něco hardcore?
EDIT: Jinak myslel jsem, že to bude klasická fajná hra na odreagování a hodím tomu tak maximálně 70%, ale když se dívám na to chytlavou hratelnost, filmové zpracování a hezkou grafiku, tak to i celkem žeru a vidím to na 80%, což je v mém případě opravdu vysoké hodnocení.
Ale uznávám, že nějaká komba jsou nemožná, pokud se na ní naučíš hrát určitým stylem. Např. E+F a udělat to ve vzduchu, kde máš na to asi vteřinu. Jako takhle se to dá, že prostě přehodíš prsty z klasické pozice, ale v mém případě v zápalu boje je to s mou technikou nemožné. E mačkám levým ukazovákem a F rovněž máčkám levým ukazovákem, takže rychle přehodit celou ruku nějak podvědomě nezvládnu, pokud si to nenatrénuju a to kombo mi přijde zbytečné, takže ani nemám důvod to nějak nacvičit.
Jinak já mívám celková hodnocení S. Většinou komba dám na SSS nebo SS. Čas rovněž. Ale průzkum kašlu a vždycky mám D.
Jinak nakonec ta střední obtížnost je asi v pohodě a není to těžké. Co závěreční bossi apod.? Není tam něco hardcore?
EDIT: Jinak myslel jsem, že to bude klasická fajná hra na odreagování a hodím tomu tak maximálně 70%, ale když se dívám na to chytlavou hratelnost, filmové zpracování a hezkou grafiku, tak to i celkem žeru a vidím to na 80%, což je v mém případě opravdu vysoké hodnocení.
@Strady (20.09.2017 12:10): nemám ho celého.....většinou jsem skákal mezi nephilim a son of sparda...většinou když mně vytočil neúspěch........
Já to taky jel s klavesnici a v pohodě
Já to taky jel s klavesnici a v pohodě
@Tyrael (20.09.2017 04:48): A co dojel jsi celý Nephilim na SSS? Mě většinou jedno S chybí (SS). Jinak na jsem musel podívat na nějaká videa abych okoukal jak se to správně má rubat, tím jsem objevil krásnou taktiku na Butchera a Dreamrunnera.
@CrocoRay (19.09.2017 21:06): Nedokážu si to představit na klávesnici, fakt ne :) Pouze Gamepad!!
@CrocoRay (19.09.2017 21:06): Nedokážu si to představit na klávesnici, fakt ne :) Pouze Gamepad!!
@CrocoRay (19.09.2017 18:35): dockej času....já to taky prvně hrál jen kvůli příběhu...a najednou koukám že to dělám dal kvuli achievementum a ratingu SSS.....
Je pravda, že hra je méně statická...teda oproti čtverce....zvlášť jak ziskas všechny schpnosti
Je pravda, že hra je méně statická...teda oproti čtverce....zvlášť jak ziskas všechny schpnosti
Tak na klávesnici se to hraje poměrně dobře. Jen je třeba se naučit ty používání zbraní E+RMB, Q+RMB, E+LMB, Q+LMB, ale tohle už není záležitost toho, na čem hráč hraje, ale spíše o cviku a paměti, než se to vryje do podvědomí.
Jinak, co jsem zkoušel, jestli hra ukládá i mezi checkpointy anebo musím dokončit celou misi, tak se sice hra po návratu do menu a opětovném pokračování uloží u checkpointu a pokračuje se odtud, ale zdraví to nijak nedoplní. Tak možná v případě smrti to bude hra brát asi jinak a zdraví se doplní. Zatím mě ještě nezabili kromě toho prvního souboje s bossem, kde jsem měl zlatou lebku.
Ale fakt je Dante asi mrštnější. Už si nepamatuji, jestli ve čtyřce šlo taky hákem si přisouvat nepřátele anebo se k nim vymrštit. Ale tyhle dvě funkce si často pletu a místo, aby se přitáhl k nepříteli, tak si přitáhnu jeho anebo naopak. Ale jde o cvik.
Jinak, co jsem zkoušel, jestli hra ukládá i mezi checkpointy anebo musím dokončit celou misi, tak se sice hra po návratu do menu a opětovném pokračování uloží u checkpointu a pokračuje se odtud, ale zdraví to nijak nedoplní. Tak možná v případě smrti to bude hra brát asi jinak a zdraví se doplní. Zatím mě ještě nezabili kromě toho prvního souboje s bossem, kde jsem měl zlatou lebku.
Ale fakt je Dante asi mrštnější. Už si nepamatuji, jestli ve čtyřce šlo taky hákem si přisouvat nepřátele anebo se k nim vymrštit. Ale tyhle dvě funkce si často pletu a místo, aby se přitáhl k nepříteli, tak si přitáhnu jeho anebo naopak. Ale jde o cvik.
@Strady (19.09.2017 19:39): Dík. No, nic jdu to zkusit hrát dál. Teď to mám na střídačku rozjete s Titan Quest, ale jak bývá zvykem, tak dám asi přednost více tomhule jako nové hře, kterou jsem ještě nehrál.
Jinak mi Dante přijde takový hbitější a akčnější než ve čtyřce. Ale třeba se mi to zdá, protože už je to dávno, co jsem hrál čtyřku a taky možná zkrsloval pohled na věc ten systém, kde Dante střídal Nera, který tam byl takový rychlejší. Nevím. Ale tohle mě celkem baví a první mise pohoda.
Jinak mi Dante přijde takový hbitější a akčnější než ve čtyřce. Ale třeba se mi to zdá, protože už je to dávno, co jsem hrál čtyřku a taky možná zkrsloval pohled na věc ten systém, kde Dante střídal Nera, který tam byl takový rychlejší. Nevím. Ale tohle mě celkem baví a první mise pohoda.
@CrocoRay (19.09.2017 18:35): Klasický checkpoint, plné zdraví a pokračuješ od checkpointu dál.
@Strady (19.09.2017 18:03): Jop dík. Myslel jsem si, že poslední checkpoint bude logičtější, ale ta možnost game over mě prostě mátla. A předpokládám, že i u toho posledního checkpointu ti to doplní zdraví? Jako kdyby se mi to uložilo s trochou zdraví před posledním bossem, tak by ten checkpoint moc nepomohl.
Jinak hodnocení poslední mise jsem měl SSD a celkově A. Ale jedu spíše pro zábavu než se hnát za skóre, když je to moje první hraní.
Jinak hodnocení poslední mise jsem měl SSD a celkově A. Ale jedu spíše pro zábavu než se hnát za skóre, když je to moje první hraní.
@CrocoRay (19.09.2017 17:58): Po smrti je poslední checkpoint nebo zlatý orb ti doplní zdraví a jedeš dál.
Včera jsem to dal na Heaven or Hell , to je takový speed run. Teď zkouším Nephilim na SSS a to není tak lehký.
Včera jsem to dal na Heaven or Hell , to je takový speed run. Teď zkouším Nephilim na SSS a to není tak lehký.
Tak já to ze startu rozjel na tu střední obtížnost, ale možná jsem mohl na tu první, protože úplně stupidně jednoduché mi to nepřijde a mám strach, že to přitvrdí.
Ale jinak grafika pěkná na ultra a docela pěkné efekty, i když moc barevné, ale to k téhle hře sedne. Taky sympatický plešoun hned na začátku, co chce Dantovi rozervat hrudník holýma rukama. A luxusně úchylný demon hunter nebo jak mu to nadávali.
Mám jednu otázku. První boss mě jednou dokázal nějak zabít, protože jsem dělal kokotiny a nešel na něho naplno. Ale měl jsem na výběr použít nějakou zlatou lebku nebo game over. Jak to funguje, když mě potom zabijou? Game Over znamá poslední checkpoint nebo restart levelu? Já jen, pokud mi něco nevyjde, ať vím, s čím mám počítat.
Ale jinak grafika pěkná na ultra a docela pěkné efekty, i když moc barevné, ale to k téhle hře sedne. Taky sympatický plešoun hned na začátku, co chce Dantovi rozervat hrudník holýma rukama. A luxusně úchylný demon hunter nebo jak mu to nadávali.
Mám jednu otázku. První boss mě jednou dokázal nějak zabít, protože jsem dělal kokotiny a nešel na něho naplno. Ale měl jsem na výběr použít nějakou zlatou lebku nebo game over. Jak to funguje, když mě potom zabijou? Game Over znamá poslední checkpoint nebo restart levelu? Já jen, pokud mi něco nevyjde, ať vím, s čím mám počítat.
@Strady (17.09.2017 19:39): chystám se v tom pokračovat....na dream runnera jsem taky nepřišel.....neustále jsem musel správně využívat devil triger....
@CrocoRay (17.09.2017 18:38): já začínal na základní obtížnosti....seznámit se s mechanismy.....hlavně pak zpětně plnit secret levely a zvedat si vitalitu/manu u devil trigeru.....(různé věci jsou dostupné až po dokončení hry/některých levelů... ale uvidíš sám...jak ti to bude vyhovovat
@CrocoRay (17.09.2017 18:38): já začínal na základní obtížnosti....seznámit se s mechanismy.....hlavně pak zpětně plnit secret levely a zvedat si vitalitu/manu u devil trigeru.....(různé věci jsou dostupné až po dokončení hry/některých levelů... ale uvidíš sám...jak ti to bude vyhovovat
@Tyrael (17.09.2017 16:12): Naučil jsem se na každého nějakou taktiku, jen Butchera a Dreamrunnera, jsem nepřišel na nic kloudnýho.
@CrocoRay (17.09.2017 18:38): Nevím jestli bych to dal na klávesnici, držím palce :)
@CrocoRay (17.09.2017 18:38): Nevím jestli bych to dal na klávesnici, držím palce :)
Já to objednal spolu s pár dalšími věcmi, tak jsem zvědavý, jak mě to bude bavit. Stálo to jen 200 Kč a řekl jsem si, že to přihodím k té podsvícené klávesnici, aby se neřeklo a něco nového na ní i dohrál.
Ale podle tehdejší diskuze asi budu volit tu střední obtížnost, tak snad vás nebudu proklínat :-) Zvláště jak to hraju na klávesnici a čtyřku jsem tehdy hrál ne tu nejlehčí a pohoda. Spíše z bossů mám furt strach, jestli nejsou nějací zbytečně těžcí. Kolikrát je hra v pohodě a pak přijde nějaké maso a supertuhý boss. Zdravím Prototype.
Ale podle tehdejší diskuze asi budu volit tu střední obtížnost, tak snad vás nebudu proklínat :-) Zvláště jak to hraju na klávesnici a čtyřku jsem tehdy hrál ne tu nejlehčí a pohoda. Spíše z bossů mám furt strach, jestli nejsou nějací zbytečně těžcí. Kolikrát je hra v pohodě a pak přijde nějaké maso a supertuhý boss. Zdravím Prototype.
@Strady (17.09.2017 15:26): tak to gratuluji..son of sparda je i tak hnus....zvláště obtížný je kvalitně zapojovat andělskou zbraň
Dohráno Son of Sparda, navíc asi nemám. To už je šílený kotel.
@marwel (28.08.2017 10:25): bych řekl že vergil je statičtější......zatímco dante všechno smete jak meteor....vergil háže útoky kolem sebe...není tak pohyblivý
@marwel (28.08.2017 10:25): 10euro bych nedal ale 80,- dám. Od doby God of War 2 (co jsem měl na PS2) jsem nehrál lepší rubanici na PC!
@Strady (27.08.2017 23:30): Ctyrka me bavila take. Dokonce vice potreti nez podruhe. :) Proste tak to je, jak se zlepsujete v hrani a troufate si na vyssi obtiznosti, tak to take vice bavi. Ne kazda rubacka to tak ale umi podat. DmC jsem uz na nejvyssi obtiznost (nepocitam obtiznosti, kde znamena jeden zasah okamzitou smrt, to me nikdy nebavilo) nedohral, protoze to je docela dlouhe. Vergil's Downfall jsem ale dohral asi desetkrat. :) Je kratke (asi 1,5 hodky, mozna i mene) ale ten Vergiluv styl boje me bavil. Zda koupit? Tezko rict, ja sam to DLCcko nevlastim, hral jsem tehda piratenou verzi. :P
@CrocoRay (28.08.2017 00:06): Kouknul jsem na youtube a byla to 4. A hned jsem si vzpomněl co mě sralo, statická kamera jako v prvních dílech Rezident Evil.
@Tyrael (28.08.2017 00:24): Cena v akci je 2,50 Euro nebo mi ho Heureka nabízí za 77,-. Mám rád komplety hry, nepočítám oblečky a další chujoviny.
@Tyrael (28.08.2017 00:24): Cena v akci je 2,50 Euro nebo mi ho Heureka nabízí za 77,-. Mám rád komplety hry, nepočítám oblečky a další chujoviny.
Ono když to dlc vyšlo, tak se ještě počítalo s dalším pokračováním z reboot univerza...takže to mělo fungovat jako propojení.....poslední roky to ale vypadá, že kvůli negativním ohlasum se capcom vrací k původnímu universu....
@Strady (27.08.2017 23:30): jako dokreslení příběhu je to super......docela da zabrat než si zvyknes na nové schopnosti ale jsou fajn....akorat ta herní doba.taje dost krátká.....nejsou tam secret levely...namisto klíčů a dveří hledás úlomky vital a mana křížu. Z mého pouledu ale jediná věc, kterou uvážit je cena.....za devět eček lze s sehnat rozsáhlejší věci
@Strady (27.08.2017 23:30): Tak čtyřka byla za Nera s tou rukou, kde se hned na začátku s Dantem utkal v souboji.
@Tyrael (27.08.2017 21:31): Hrál jsem jen DmC 3 nebo 4 asi spíš 3 neví a po třetí misi jsem ho odložil k ledu, nebavil mě. Za to tento styl hry i Dante je super! Teď jsem dojel všechny tajné mise, nic složitého. 90% je jasných, opravdu mě to baví víc podruhé než na poprvé.
Spíš mi řekni jak je to s tím DLC DmC Devil May Cry: Vergil's Downfall? Přečetl jsem si tvůj komentář a je rozporuplný jako recenze na Steamu.
Spíš mi řekni jak je to s tím DLC DmC Devil May Cry: Vergil's Downfall? Přečetl jsem si tvůj komentář a je rozporuplný jako recenze na Steamu.
@CrocoRay (27.08.2017 22:18): s jedním dlc jde alt. vzhled nastavit
@Tyrael (27.08.2017 21:31): Tak ono je to v alternativním vesmíru, takže ten nový vzhled je možná lepší, aby to dal více najevo. Ale zase pokud jsi hrál více předchozích dílů, tak chápu, že sis třeba zvykl na toho starého.
@Strady (27.08.2017 15:50):tak mě trochu vadila délka....mohlo tsm být pár misí navic..ale znovuhratelnost je dobrá......ale to co mi schazelo byl původní design danta a a že v příběhu nedali větší prostor pro nové informace...trochu dovysvětlit některé věci....jak si vedes.se.secret levely? Jinak těch 90% bych se nebál....teda ppkid nepatřís k těm, kteří reboot berou jako kacířství :D
Vynikající!! Druhé hraní lepší než první. Komba jsou pekelný, už se do toho dostávám SSS rules! Těch kombinací je neskutečný množství. Jen se rozhodnout jestli dát 85 nebo 90% :) Opravdu nevím co bych, hře mohl vytknut.
@SilentWolf (26.08.2017 21:57): S těmi mě to tolik nebavilo. Za Nera mě hlavně bavila ta ruka a nějak jsem si na něj zvykl, takže možná i tím to bylo. Za Danteho jsem byl takový neohrabaný.
Dante mel vice zbrani zas.
@Tyrael (26.08.2017 21:33): Mně šlo hlavně o tu stejnou trasu a stejné bossy, že to mohli udělat jinak. Ale co si pamatuji, tak mě to právě za Nera bavilo více, že s tou rukou jsem si pohrával a Dante nic takového neměl. Ale Dante mi zase přišel takový srandovnější s větším charisma.
@CrocoRay (26.08.2017 15:46): když ti nabíhá rank D,C,B,A, s SS atd...tak z toho vidíš efektivitu boje...zkoušej kombinovat komba, která už jsi otevřel, skoky, speciální útoky.....hra je mnohem zábavnější, když masakruješ všechny s rankem SSS a nikdo tě ani neškrábne......¨¨
zkrátka se vytrénuješ na devilhunteru..nebo obtížnosti nephilim
obtížnost son of sparda...to už je úplně jiný šálek čaje... to je peklo
u DMC4 mě právě bavila druhá část více.....nero mi k srdci nepřirostl.....ale za danta je hra náročnější na ovládání...celkově rozmysl do čeho investovat (u Nero lze spoustu vykompenzovat démonickou rukou).....i když je fakt....že mohli vymyslet trochu jinou trasu
zkrátka se vytrénuješ na devilhunteru..nebo obtížnosti nephilim
obtížnost son of sparda...to už je úplně jiný šálek čaje... to je peklo
u DMC4 mě právě bavila druhá část více.....nero mi k srdci nepřirostl.....ale za danta je hra náročnější na ovládání...celkově rozmysl do čeho investovat (u Nero lze spoustu vykompenzovat démonickou rukou).....i když je fakt....že mohli vymyslet trochu jinou trasu
@Strady (26.08.2017 12:31): Mně jde hlavně o to, aby mi postava nechcípala :-)) Hodnocení asi řešit nebudu, to možná pokud by mě to bavilo a chtěl bych si to rozehrát znovu. Ale mě i ta čtyřka bavila. Co mě nebavilo, bylo to, že jsem u ní musel procházet celé lokace pozpátku s Dantem, takže hra byla dvakrát delší než měla být. A to i stejné bossy jsem musel znovu porážet, i když jinými komby. A to bloudění mě nudilo.
ono záleží na odehrané době...kromě odemykání komb...si člověk rozšíří životy atd....pak nejsou ani secret level problém
@CrocoRay (26.08.2017 01:32): Pokud se nebudeš honit za dobrý hodnocením, tak nebudeš problém. Dáš skill body do základních útoku a máš vyhráno.
Pro mě jsou právě mlátičky s hromadou komb hrozně nevyzpytatelné. U střílečky se člověk nějak přizpůsobí, ale tady trochu nesedne ovládání a zvýšená obtížnost může být problém. No, možná to zkusím na tu střední, snad se nebudu teda vztekat :-)
@CrocoRay (25.08.2017 23:05): Obtížnost je v pohodě, první smrt v 5 levelu a to ještě mojí blbostí. Spíš to chce dobře skloubit komba do sebe a furt se nepřemačkávat, kvůli hodnocení.
@CrocoRay (25.08.2017 23:05): Čtyřku jsem nehrál, ale DmC na střední obtížnost mi přišlo výrazně jednodušší než třeba Metal Gear Rising: Revengeance. Obtížnost není hlavním znakem her od Ninja Theory, Enslaved taky nebylo těžké.
@Strady (25.08.2017 21:37): A těžké to je? Já hrál čtyřku nebo co to bylo na nejlehčí obtížnost a jako v pohodě, i když souboje s bossy byly docela zdlouhavé a myslím, že na nějaké vyšší obtížnosti bych měl problémy. Taky v recenzích jsem četl o poměrně vysoké obtížnosti. Ale byla to čtyřka. O tomhle uvažuji, že do toho půjdu, tak ať vím, co očekávat. U mlátiček se docela pravidelně vztekám, jak je to moc těžké :-)
Je to dost dobrý, jen je potřeba poladit kombička, trochu se mi to plete.
[neexistující komentář]: Nedam ti nic, ale kdybych nemel dobrou naladu, dal bych ti minus za gramatiku.
Dohráno. Je to dobrý, ale zase jsem se přesvědčil že tenhle žánr prostě není pro mě. Vcelku mě to bavilo, hlavně ty audiovizuálně vymakaný levely, ale...gameplayem to prostě není pro mě. Nemám trpělivost ani chuť se učit komba a kdesi cosi, takže jedu podle move listu tak nějak jak se mi chce...a to pak ten gameplay sestávající se pouze z mlácení a skákání není nic extra. Ale příběh byl vcelku zábavnej, má to pár opravdu supr levelů (hlavně night club) a líbil se mi OST.
A ikdyž vím že tenhle žánr není pro mě (mám oba díly Darksiders a nebaví mě, mám Castlevanii a po pár hodinách jsem jí opustil), tak jsem si stejně koupil i nadcházející MGR...ach jo :)
A ikdyž vím že tenhle žánr není pro mě (mám oba díly Darksiders a nebaví mě, mám Castlevanii a po pár hodinách jsem jí opustil), tak jsem si stejně koupil i nadcházející MGR...ach jo :)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y6cmn7z_4EI profesijonal GAMEPLAŽ
@M.a.t.t. (16.02.2013 10:10): No u DmC je problem v tom, ze zakladni hru na PC portovalo externi studio. Proto ta urcita nejistota s vydanim DLC. Ale tak kdyz uz Steam nahodil achievementy, tak snad je to jistota.
@marwel (16.02.2013 10:01): Pokiaľ viem, tak ešte stále nevyšiel hoci je to už pár mesiacov a mimo PC údajne dostupný je.
@M.a.t.t. (16.02.2013 09:50): Jak to s nim dopadlo?
Jinak ted jsem si projizdel achievementy na Steamu a jsou tam i achievementy pro Vergil's Downfall. Tolik k PC verzi. :-)
Jinak ted jsem si projizdel achievementy na Steamu a jsou tam i achievementy pro Vergil's Downfall. Tolik k PC verzi. :-)
@marwel (16.02.2013 00:28): Len aby to nedopadlo ako s DLC Skyfall pre 007 Legends :)
Tak co se tyce DLCcek. Bloody Palace vyjde 20. unora pro vsechny platformy vcetne PC. Vergil's Downfall ma vyjit koncem unora, udajne 28., ma stat 10 dolaru a nabidnout 3-5 hodin gameplaye. O PC verzi zatim nepadlo ani slovo. No, snad se dockame.
Celková humornost mě štve... když Dante řekne Vergilovi že je stejně hezčí a má větší péro (WTF!?) Oblékání na začátku hry je taky těžké WTF.. A celkově je tahle hra tak necool až mě to donutilo používat cool výrazy jako WTF :D Ne štve mě že mého oblíbence po absenci ve 4 konečně znovu použili (Vergila) ale co z něho udělali, na to by nestačilo ani sto facepalmů.. Nepamatuju si jedinou scénu krom těch trapných...
Ono se to ale hraje tak DOBŘE! Tak já fakt nevím.. dokážu si představit dát hře 50% i 85% a obojí si v hlavě obhájím.. jenže nejde ani dát nic mezi tím protože onen fakt že je to posrané nijak nekazí hratelnost ale hratelnost zas nezlepšuje ten fakt že je to posrané.. tuhle hru fakt odmítám hodnotit :D Počkám na DLC a zahraju si za Vergila, možná si ji projdu na těžší obtížnosti ale mám už zjištěno čím přeskákávat videa (backspace).. což bych u 3 ani u 4 nikdy neudělal..
Ono se to ale hraje tak DOBŘE! Tak já fakt nevím.. dokážu si představit dát hře 50% i 85% a obojí si v hlavě obhájím.. jenže nejde ani dát nic mezi tím protože onen fakt že je to posrané nijak nekazí hratelnost ale hratelnost zas nezlepšuje ten fakt že je to posrané.. tuhle hru fakt odmítám hodnotit :D Počkám na DLC a zahraju si za Vergila, možná si ji projdu na těžší obtížnosti ale mám už zjištěno čím přeskákávat videa (backspace).. což bych u 3 ani u 4 nikdy neudělal..
Mě strašně sere, jak Dante občas nahodí tu paruku. Příjde mi to jako hodně špatný vtip.
Jinak je to OK, rozhodně bych si ale spíš zahrál Devil May Cry 4.
I když se za Danteho nejelo, přišlo mi to svižnější a celkově se mi hra líbila více.
+ Jsem to rozjel na mém starším PC (2 jádro a nějaká postarší grafika)
Jinak je to OK, rozhodně bych si ale spíš zahrál Devil May Cry 4.
I když se za Danteho nejelo, přišlo mi to svižnější a celkově se mi hra líbila více.
+ Jsem to rozjel na mém starším PC (2 jádro a nějaká postarší grafika)