@Garret (15.12.2022 16:08): Naprostý souhlas, rozhodně mě to baví víc než Black Mesa, u té bych raději volil originál HL, zde rozhodně ne. Hlavně doufám, že to dokončí.
Diskuze
teda klobouček... Black Mesa: Blue Shift je snad lepší předělávka než původní Black Mesa. dost se utrhli ze řetězu, mají vlastní animace (např. nasazení helmy, klepání na dveře), sound design luxusní, úplně přepracované úrovně. kostra zůstala, ale je potřeba znát původní hru opravdu dobře, aby si to člověk spojil. já hrál BS naposledy 2018 a skoro bych nepoznal, že to z ní vychází. snad se jim podaří udržet laťku
@Kwoky (13.12.2022 01:51): 4. chapter jim trval rok, ale zase je největší. Odhadem by to mohli mít komplet za tři roky
@Garret (12.12.2022 12:41): Tak to už je skoro za rohem. Já si počkám :)
@Gordon (12.12.2022 00:42): no, ještě 4 chaptery zbývají, tak za 10 let se zase připomenu :-)
@Garret (12.12.2022 00:09): That escalated quickly.
trailer na BM: Blue Shift, 4. chapter hotov
Já mám zase noční. Ano ta část jak se tam dostaneš tunely pod standardní Black Mesou. Jinak Azure Sheep je super, lepší jak Blue Shift. Jako nápady a leveldesign asi nehodnotím tak vysoko jako ty, ale rozhodně jde o kus (spíš kousek) poctivé práce.
@Gordon (22.05.2019 03:10): mam zejtra odpo a chytl mě nier automata. Ale už to jdu zalomit.
@Gordon (22.05.2019 03:06): tvle co ještě děláš vzhůru? :)
@jvempire (komentář): Souhlasím, BS je strašně nedoceněné, na svou dobu celkem uchvacující storytelling a nápady v leveldesignu.
Ta Old BM je ta část módu kde hráč získá pušku z AVP? Protože jestli to, tak to je fakt parádní část.
Ta Old BM je ta část módu kde hráč získá pušku z AVP? Protože jestli to, tak to je fakt parádní část.
@Bursoft (komentář): Asi už ti to tady někdo radil, ale Opposing Force si určitě dej, je o hodně lepší než Blue Shift.
@H34D (19.02.2019 20:34): Jeste tedka si pamatuji na zklamani, kdyz to dostalo v dobove recenzi ve Score 40/100. :D
Blue Shift je ničím zajímavá hra a samozřejmě velká ostuda jména Half-Lifu. Ve své době vyšla kupa zajímavých fan made modů, které byly na mnohem vyšší úrovni než tento oficiální, placený datadisk.
@Gordon (19.02.2019 15:21): Však já jsem v komentáři grafiku taky nehodnotil, ani do hodnocení jsem ji nijak nereflektoval.. prostě je to starý a hnusný, ale co čekat od 18 leté hry.. Level design je hroznej, ale taky ti to nebudu vysvětlovat, protože bys to asi nepochopil..
@SimonEndt (19.02.2019 08:01): Jj, OF navazuje na prostředí stejně jako BS, Nejvíc se mi asi líbí, že toho provázání využily i modeři.
Takže třeba Point of View navazuje na OF i HL samotné a azure sheep pak taky, kromě toho že ty dva mody se jsou sami provázané.
@Bursoft (19.02.2019 14:53): Vidíš to, já nikdy nehodnotil grafiku dle jejího stáří, a všímám si krapet jiných věcí, takže pro mě ten level design je prostě skvělej, vysvětlovat ti to asi nemá moc cenu, protože bys to nepochopil. o to vtipnější je, že jsem všechny half-lify hrál po letech od jejich vydání.
Takže třeba Point of View navazuje na OF i HL samotné a azure sheep pak taky, kromě toho že ty dva mody se jsou sami provázané.
@Bursoft (19.02.2019 14:53): Vidíš to, já nikdy nehodnotil grafiku dle jejího stáří, a všímám si krapet jiných věcí, takže pro mě ten level design je prostě skvělej, vysvětlovat ti to asi nemá moc cenu, protože bys to nepochopil. o to vtipnější je, že jsem všechny half-lify hrál po letech od jejich vydání.
@Coldplaz (19.02.2019 14:42): Já to napsal dost neurčitě.. moderní gameplay má pro mě i HL2 např., Crysis, starší CoD, který 10 let nekopírují sami sebe, Far Cry, Stalker a mnoho dalších starších her. Nový FPSky jsou spíš immersive zážitek, auto save každou minutu, apod., je to prostě o něčem jiným.. Ale netajím se, že je pro mě grafika důležitej aspekt hry, který umocňuje zážitek.. a tady ta "hranatá" už jde mimo mě, zvlášť když už na hraní her mám málo času..
@Bursoft (19.02.2019 10:37): Ja som práveže znudený z moderných hier, ktoré sa prakticky hrajú samy a nepoonúkajú skoro žiadnu výzvu a znovu hrateľnosť, na kvalite grafiky mi nikdy moc nezáležalo tak ako na jej štýle, najlepšie hry znikali medzi rokmi 1998 a 2007.
Blue Shift nebyl nic moc. Pro mě to byl ňákej další Half-Life > hurá!!! Úvodní nástup do práce a to jak kolem vás projede Gordon je pěkný. Nejlepší byly nový textury pro zbraně, vědce a securiťáky.
@AlieN (19.02.2019 00:23): Věřím tomu, je to obecně známá věc.. spíš jsem chtěl říct, že mě už obecně takto starý hry asi nebaví.. minimálně akční hry.. člověk je prostě namlsanej moderním gameplayem a moderní grafikou. Věřím, že kdybych dodnes Half Life nehrál, tak z něho určitě nebudu nadšenej, jako když jsem byl malej.
@Gordon (19.02.2019 00:33): Sorry, mám HL obecně moc rád, za HL2 bych se pral pořád.. ale v Blue Shift podle mě vidíš víc, než tam je.. Příběh? Kde, jakej? Vždyť i originální HL vlastně o ničem není.. parta Einsteinů otevře portál pro mimoně a ty ho musíš zavřít.. O příběhu se dá mluvit až v HL2. Takže Blue Shift opravdu nemá nic jinýho, než to provázání s originálem v podobě Gordona, G-Mana a Xenu.. Práce s enginem.. myslíš víc posouvání krabic po zemi? Level design.. chodby rovně, doleva, doprava, laboratoř na jednom stejným místě, pak pár minut Xen a pak zase laboratoř..
@Gordon (19.02.2019 00:33): Sorry, mám HL obecně moc rád, za HL2 bych se pral pořád.. ale v Blue Shift podle mě vidíš víc, než tam je.. Příběh? Kde, jakej? Vždyť i originální HL vlastně o ničem není.. parta Einsteinů otevře portál pro mimoně a ty ho musíš zavřít.. O příběhu se dá mluvit až v HL2. Takže Blue Shift opravdu nemá nic jinýho, než to provázání s originálem v podobě Gordona, G-Mana a Xenu.. Práce s enginem.. myslíš víc posouvání krabic po zemi? Level design.. chodby rovně, doleva, doprava, laboratoř na jednom stejným místě, pak pár minut Xen a pak zase laboratoř..
Nie je to zlé, ale dosť krátke, ale neponúka nič nové. Dúfam, že remake bude mať nejaký nový obsah. Azure Sheep je oproti tomuto lepší a zadarmo.
Docela dobrá hra. Nic extra to není, ale ani propadák. Jak psal Sai - nápad je to rozhodně dobrý.
Mě se třeba hrozně líbí ta myšlenka podívat se na situaci i z pohledu jiné osoby vyskytující se ve hře. Tím spíš, když ve hře potkáme samotného Gordona Freemana i vedlejší postavy z HL. Obecně je to dost s jedničkou provázaný a mam pocit, že jsou takhle provázaný i BS a OF. Hlavně je to rozšiřující datadisk, nelze ani očekávat nic zásadního a i tak to nadšence HL story zabaví.
@Zx Atari 500 (19.02.2019 00:40): Souhlas, naprosto zbytečný přídavek s imo dost otřesným, chudým a nudným level designem (a ještě k tomu návrat otravného Xenu). Ještě že je to jen taková jednohubka, která si však pozornost nezaslouží, jakkoliv si původní hru s OF kdykoliv rád zopakuji, Blue Shift by mi akorát tak kazil dojem.
@Gordon (19.02.2019 00:50): Stoupni si do rady spolecne s Doom fanatikama.. :)) Ale zas je pravda, ze tohle je oproti Doomu mana nebeska :)
@Zx Atari 500 (19.02.2019 00:40): Já ti snad udělám DDOS na tvůj online obchůdek... :-D
V porovnani s prvnim HL byla tohle strasna sragora...
@AlieN (19.02.2019 00:23): OF je o dost akčnější a obtížnější, BS si zase hodně hraje s enginem a entitami, je o dost víc interaktivní s prostředím.
že by byl OF lepší než BS říct nemohu, BS je mnohem více propracované a o dost kratší, což ale podle mě není moc na škodu vzhledem k tomu že mnohem lépe pracuje s příběhem. Oba díly mi přijdou o dost propracovanější než původní HL, což je celkem zajímavé vzhledem k tomu že to dělalo jiné studio. Podle mě zlatá éra pro Gearbox, který dnes tápe a neví kudy kam, od božského level designu se posunuly k komiksové střílečce pro teenagery a došli až do ubohé kopie Overwatch multiplayerovky.
OF se snaží hlavně napodobit Doom, což se mu moc nedaří. (teleport gun variace na BFG) Gunplayově je Doomovce o dost bližší až Black Mesa.
že by byl OF lepší než BS říct nemohu, BS je mnohem více propracované a o dost kratší, což ale podle mě není moc na škodu vzhledem k tomu že mnohem lépe pracuje s příběhem. Oba díly mi přijdou o dost propracovanější než původní HL, což je celkem zajímavé vzhledem k tomu že to dělalo jiné studio. Podle mě zlatá éra pro Gearbox, který dnes tápe a neví kudy kam, od božského level designu se posunuly k komiksové střílečce pro teenagery a došli až do ubohé kopie Overwatch multiplayerovky.
OF se snaží hlavně napodobit Doom, což se mu moc nedaří. (teleport gun variace na BFG) Gunplayově je Doomovce o dost bližší až Black Mesa.
@Bursoft (komentář): Opposing Force je výrazně lepší než Blue Shift, do jisté míry snad i lepší než původní HL.
@Gordon (27.04.2018 00:32): jako ze jsem spatne kliknul na download button na Steamu? no možný to je, nejsem v klikani ještě tak zbehly...
@Garret (komentář): S tím HD packem si musel udělat něco špatně protože se aplikuje plošně i na původní HL.
@Phoenix (26.04.2018 18:07): ne, jen hodnocení je ještě z dob, kdy jsem hodnotil procenty ;-)
@Garret (komentář): Nedáváš hvězdičky. Prospal jsem něco?
@Gordon (26.06.2015 09:34): Tak je pravdou, že v novějších hrách jsou bossové na ústupu a dává se přednost třeba nějaké hektické napínavé části jako je ta v BS. Po stránce příběhu je závěr BS dobrý, do paměti se vryje taky, ale já jako příznivce bossů moc spokojený nebyl.
@Lukaskon (komentář): věčině se konec nelíbí, ale mě se náhodou líbil, i když tam nebyl tradičně boss tak byl napínavej, pořád jsem čekal že se něco pokazí, že nestihnu teleport, a vono nakonec ne, i když při přeteleportování jsem si říkal že se to pokazilo tak nakonec ne. :D
Hraju na hard a teď jsem skončil komplet bez munice v chodbě s nepřáteli. To jsem se přitom snažil neplýtvat a rozbíjet všechny krabice. Něco jsem udělal špatně?
EDIT: YEES!!! S devíti životama a páčidlem v ruce jsem zabil asi 4 Vortigaunty a prošel šachtou plnou Headcrabů!
EDIT: YEES!!! S devíti životama a páčidlem v ruce jsem zabil asi 4 Vortigaunty a prošel šachtou plnou Headcrabů!
@Ibanez (komentář): Není to až tak úplně pravda. Na CDčku Blueshiftu byl také instalačka HD packu dodávající nové textury, které oproti těm původním byly výrazně lepší.
Le Chuck tie PRO a PROTI napisal nejako naopak :)
Ještě bych páně PavlaU doplnil. Nezapomeň na Guard Duty, což je suprově vypadající remake Blue Shiftu na Source enginu. Zde je však termín vydání ještě nejasný, nicméně vše je (snad) na dobré cestě.
Stáhnout si ho můžeš odsud. Počkal bych ale na vydání Blue Shift: Reassignment.
Dá sa ten High Definition Pack, ktorý bol pribalený ku Blue Shiftu zohnať aj nejako samostatne?
Last Jedi: Mas pravdu, zpetne se divam na sve hodnoceni a budu se muset umravnit a zavest pevny rad v hodnoceni, coz vede k pojmenovani procentnich hodnot - jak koukam jiz zavedli nekteri DH uzivatele.
Dle novych kriterii by urcite klesla, ale nebudu predbihat, promyslim to a prehodnotim.
Dle novych kriterii by urcite klesla, ale nebudu predbihat, promyslim to a prehodnotim.
Derhaa: Na to, že bol Blue Shift pre teba sklamanie a nuda, mu dávaš celkom vysoké hodnotenie.
To jsou normální mody, mám dojem, tedy freeware. Zde OppFor předělávka - Operation Black Mesa, HL předělávka - Black Mesa a HL: BS předělávka - Guard of Duty. Plus ještě bonus v podobě Opposing Force 2. Na všechny uvedené jsem zvědavý.
PavelU: Presne tak, mam na mysli Source variace. S tim vydanim me taky stvou, ale zas na druhou stranu, je to placeny projekt, mam pocit, ze ne?
Isair: Taky mi to prijde jako lepsi investice. TF sem nehral, takze nedokazu posoudit, hral sem pouze HL singleplayer. Jako multiplayer sem spice hral CSko
Isair: Taky mi to prijde jako lepsi investice. TF sem nehral, takze nedokazu posoudit, hral sem pouze HL singleplayer. Jako multiplayer sem spice hral CSko
Jo urcite jdi do Orange boxu, TF2 a portal za to rozhodne stoji:).
TF1 je jen slabej odvar, deathmatch snad muzes stahnout zdarma a zbytek mas i v orange boxu. A Opp force uz mas ne?
TF1 je jen slabej odvar, deathmatch snad muzes stahnout zdarma a zbytek mas i v orange boxu. A Opp force uz mas ne?
Isair: jj, taky jsem to cetl, a sem rozzuren, toze prodat kus kodu jako plnohodnotnou hru mi prijde, jako podraz. Prave nyni se rozhoduji, ktery pack si od Valve objednam, a muzu rict, ze po tomto zjisteni, uvazuji o Orange Box namísto Half life complete.
derhaa: Tak puvodne snad Blue shift mel byt pridavek pro konzolovou verzi (takove bonusove mise), ktere pozdeji vyvojari vydali jako datadisk, coz hovori za vse:).
jj, Ravenholm pro HL2 též nezklamal a pro OppFor jedině Under The Black Moon. Ale ty určo myslíš ty předělávky v Source že? Ty také sleduji, nicméně vydání zatím v nedohlednu, ale screeny mají parádní.
PavelU: No vypada to zajimave. Modu, co jsi chci vyzkouset je vicero, musim rict, ze sem doposud zadny nehral. Ale zaujaly me mody, kt. jsou pro Half-Life: Opposing Force a Half-Life: Blue Shift postavene nad enginem HL2. Dale me velmi zaujal mode, ktery se tyka meho oblibnene kampani Ravenholm v HL2.
derhaa: Doporučuji ti vyzkoušet Azure Sheep, působí profesionálnějším dojmem a hlavně je o dost delší. A taky vyšel dřív než Blue Shift.
LiberX. Tohle by tě mohlo zajímat, je vývoji a z videa vypadá pěkně. Blue Shift jsem hrál bez HDP, OpFor s Reduxem, HL s Diamondem a posléze skoro celý s Rebirthem. Všechno jsou to packy vylepšující grafiku.
ja si uzival novej vzhled brokovnice :D konecne vypadala uveritelne, ne jako kus homogeniho plastu :D
jo to u toho bylo, taky mp5ku nahradila m4. nemel jsem ten hd pack vubec rad popravde receno :)
Mam ny mysli High Definition Pack, který vylepší modely jak v puvodni hře, tak datadiscich = více polygonů a kvalitnější textury. Byl soucasti original CD HL:BS, ale neinstaloval se automaticky, muselo se to instalovat zvlast.
Jaký doplněk? Je ve steam verzi? Mě to totiž přišlo stejné jako u klasického HL.
nekdo tu v komentech pise, ze pry neprinasi zadne vylepseni. Sis asi nenainstaloval ten "doplnek", co k tomu byl, pac jinak nevim,jak bys tedy nazval nove modely postav, zbrani a objetu, u nehcz s enekolikanasobne zvedl pocet polygonu?