Budoucnost, jak ji líčí Hard Reset, není pro lidstvo novou renesancí, ale jeho soumrakem. Lidstvu se vymkly z kontroly stroje, které mu měly sloužit, a nehledě na zákony robotiky jej téměř vyhladily.
Posledním lidským ghettem planety se stal Bezoar. Je potemnělé, věčně tam prší a nápadně připomíná metropoli z kultovního snímku Blade Runner. V tomto městě, plném poblikávajících neonů, se lidé opevňují, v očekávání zničujícího úderu strojů. Uvnitř to už ale beztak vzdali a čekají na ránu z milosti. Jeden z nich se ale vzdát nemíní. Ví, že lidstvo už nemá kam ustoupit, a proto je třeba se vzchopit a pokusit se o nemožné, poprvé odrazit roboty. Tím člověkem je válečný veterán, major Fletcher, který ještě netuší, že je předurčen i k odhalení překvapivé pravdy o celém konfliktu.
Hard Reset je cyberpunková PC-only FPS, s autory pěstovanou image poctivé střílečky, ze staré školy. Žádný autoheal a přítomnost tajných místnosti mluví jasně. Na své si zde přijdou příznivci Quake i Painkillera. Atraktivní grafika a částečně nelineární úrovně se řadí mezi další devizy hry. Za ní stojí nově zformované polské studio složené z vývojářů pracujících dříve pro CD Projekt RED a People Can Fly.
Reedice Hard Reset Extended Edition přišla na svět v březnu 2012 a obohatila původní hru o pět nových levelů o celkové délce dvou hodin čistého času. Dále přinesla čtyři nová monstra a nového bosse. Pro Survival mode přibyly dvě mapy a vylepšen byl i grafický engine.
V Červnu 2016 vyšel Hard Reset: Redux - co je Extended Edition verze hry předělaná do nejnovější verze RoadHog Enginu, na které běží Shadow Warrior (2011) i nadcházející Shadow Warrior 2. K Reduxu došlo z důvodu vydání hry na konzole a tato verze také obsahuje cyber-katanu na boj zblízka, quicksavy a pár nových nepřátel.
[přesunuto z komentářů]
Tuctová střílečka okořeněná dost zásadními chybami.
Pro: Zběsilá akce, pokud vás baví "jen" do něčeho střílet... ok
Proti: skoro vše ostatní
Tuctová střílečka okořeněná dost zásadními chybami.
Pro: Zběsilá akce, pokud vás baví "jen" do něčeho střílet... ok
Proti: skoro vše ostatní
Pro: Rychle odsýpající akce. Bossové.
Proti: Monotónní grafika, nízký počet typů nepřátel. Lineárnost. Systém vylepšování zbraní.