O vývoji:
• první práce na hře začaly již v roce 1999
• autorský tým (Wooden Dragon) za účelem vývoje hry založil občanské sdružení
• převážná část týmu hru vytvářela nadšenecky při studiu nebo výkonu zcela jiné profese
• v týmu tak figurovali správce sítě, finanční analytik, právník, medik či zahradník
• samotný scénář ke hře dosáhl 1500 normostran
• betatest hry výrazně komplikovala unikátní rozlehlost hry a množství textů (výrok: „Hraju už 150 hodin a jsem ve dvou třetinách“, je skutečný. Jeho váhu trochu mírní konstatování, že „Ta poslední třetina je ale menší.“)
• první práce na hře začaly již v roce 1999
• autorský tým (Wooden Dragon) za účelem vývoje hry založil občanské sdružení
• převážná část týmu hru vytvářela nadšenecky při studiu nebo výkonu zcela jiné profese
• v týmu tak figurovali správce sítě, finanční analytik, právník, medik či zahradník
• samotný scénář ke hře dosáhl 1500 normostran
• betatest hry výrazně komplikovala unikátní rozlehlost hry a množství textů (výrok: „Hraju už 150 hodin a jsem ve dvou třetinách“, je skutečný. Jeho váhu trochu mírní konstatování, že „Ta poslední třetina je ale menší.“)