Děj datadisku Juggernaut se odehrává ve stejném univerzu jako Quake II, ale dávno po válkách se Stroggy. V té době trpí vyžilá Země kritickým nedostatkem všech zdrojů, kromě lidí, a tak rozesílá kolonisty, kam se jen dá. Jako vhodné místo pro nové kolonie se ukáží být i dva měsíce Jupiteru, Callisto a Europa. Prvotní kolonisté na obou planetách začali budovat základní infrastrukturu a těšili se, až ze Země přiletí obří vesmírný koráb, Juggernaut. Měl jim přivézt nové sousedy, prostřídat specialisty a posílit místní hospodářství a morálku potřebným proviantem. Juggernaut však nikdy nedorazil a kolonisté na obou měsících zůstali odkázáni sami na sebe. Navzdory tomu tam dokázali přežít po staletí. Podmínky na Callistu však byly obzvláště tvrdé a tamější kolonisté začali experimentovat s vlastní DNA, aby se lépe přizpůsobili klimatu svého nového domova. Nakonec se všichni nakazili nebezpečným mutagenem, který z nich udělal militantní zrůdy.
Juggernaut je totální konverze Quake II, vydaná jako neoficiální datadisk. Hráč se v něm ujme role kolonisty z měsíce Europa. Ve 13 levelech musí mutanty zahnat tam, odkud přišli a zabránit jim získat PCD, paměťový procesor, životně důležitý pro chod kolonií na Europě, včetně výroby vzduchu. Většinu novinek datadisku tvoří přetexturovaný obsah ze základní hry, což se de facto týká i pěti nových druhů nepřátel. Ty kosí hrdinný kolonista arzenálem z Quake II, obohaceným o dva nové kousky (EMP puška a Čepelová zbraň).
@PavelU (05.10.2015 20:47): Možná zkusím. Jinak jsem zjistil, že když dám v DirectQII všechny nastavení v advanced na high a tilinear filtr a vysoký rozlišení a velké dynamické světlování a png textury, dojde k velkému snížení fps... hra se mi začne dost škubat :D