Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
V roce 2009 vyšel stand-alone datadisk King's Bounty: Armored Princess.
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
V roce 2009 vyšel stand-alone datadisk King's Bounty: Armored Princess.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.
Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).
A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.