Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend
Katauri Interactive
Katauri Interactive
Katauri Interactive
Katauri Interactive
Katauri Interactive
Katauri Interactive
Katauri Interactive
PC
25.04.2008
PC
25.04.2008
PC
25.04.2008
PC
25.04.2008
PC
25.04.2008
PC
25.04.2008
PC
25.04.2008
King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend King's Bounty: The Legend
Žánr
RPG > nezařazeno *
strategie > tahová strategie
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno
strategie > tahová strategie *
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne

Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).

Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.

Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).

A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).

Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.

Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).

A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).

Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.

Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).

A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.

V roce 2009 vyšel stand-alone datadisk King's Bounty: Armored Princess.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).

Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.

Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).

A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.

Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).

Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.

Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).

A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.

Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).

Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.

Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).

A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.

Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Graficky vypilovaná kombinace RPG a tahové strategie, nesoucí název hry, která předcházela sérii Heroes of Might and Magic (nejde o remake, spíše jen o znovu využití jména).

Náplní hry je plnění hlavních questů (v roli Královského hledače pokladů - oproti sérii HoMaM jediného hrdiny ve hře) a samozřejmě mnoha vedlejších. Samotný hrdina se bojů přímo neúčastní, pouze ovlivňuje jednotky ve své družině a případně sesílá kouzla.

Hra je zajímavá tím, že samotný svět i pohyb po mapě funguje v reálném čase s možností pauzování (včetně prchání před nepřátelskými jednotkami), pozitivní je i nutnost nelineárního postupu mezi lokacemi (vylepšit armádu a hrdinu v jiné lokaci, než je možné porazit silnou nepřátelskou skupinu v původní lokaci).

A v neposlední řadě relativně ne moc běžný prvek v RPG strategiích - možnost se oženit (žena přidává bonusy a může cestovat s hrdinou a skladovat artefakty) a mít děti (děti taktéž přidávají bonusy). Ovšem nechybí tu ani rozvod - podobně jako v reálném životě to ovšem není záležitost bezbolestná.

Ke hře vyšly dva stand-alone datadisky. V roce 2009 King's Bounty: Armored Princess a v roce 2012 King's Bounty: Warriors of the North.
Oficiální stránky hry (http://www.kings-bounty.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.kings-bounty.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.kings-bounty.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.kings-bounty.com/)