Zbraně a nepřátelé ničím nevybočují z tehdejší klasiky, stejně jako příběh. Za největší plusy považuji samotné levely. Jsou docela nápadité, hezky navržené a člověk se v nich nenudí. Průchod hrou je navíc částečně nelineární a tak je v některých levelech možné pokračovat různými způsoby. V každém levelu je také možné splnit nějaké úkoly, primární i sekundární, ale je možné pokračovat i bez toho. Škoda, že úkoly nejsou více využity (odměny...) a alespoň některé nejsou povinné, takto je možné velké části levelů vynechat, což je škoda. V levelech jsou také klasické secrety. Dobrý nápad je také používání počítačů k odemykání cesty, vypínání bezpečnostních systémů a dalším činnostem, umožňujícím postup. Lze z nich také získávat informace nebo ukrást peníze hlavní záporačce Elexis. Obecně je ladění hry spíše humorné a plné nadsázky. Párkrát je také možné ovládat vozidla nebo stroje, nejvíce mi to připomnělo Shadow Warriora (stavba). Interaktivita a různé drobné činnosti (telefony, umyvadla) zase připomínají Duka. Dobré jsou překvapivě i stealth mise, které jinak moc nemusím. Příběh sice není žádný zázrak, ale spolu s informacemi a cut-scénami buduje slušnou atmosféru.
Umělá inteligence sice nedosahuje kvalit Unrealu, ale na rozdíl třeba od Bloodu 2, existuje. Zaujmou i doplňující materiály - manuál a zápisník hlavního hrdiny. Ve výsledku je SiN slušná hra, která rozhodně baví. I když obsahuje pár chybek, jako celek působí dobře a já se už těším na datadisk. Ten jdu hrát poprvé.
Pro: Po celou dobu hraní zábavné, stejně jako v závěru Wages of Sin.
Proti: Respawn a úsek s Darwinovou komorou, sice originální ale hodně těžký.