Děj druhého dílu podsérie taktických akcí Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter, nás zavede opět do Mexika pouhých pár dnů po událostech ze hry Advanced Warfighter. Stále zde zuří boj mezi vládními vojsky a povstaleckou skupinou, které se daří šířit nepokoje napříč Latinskou Amerikou. Kapitán týmu Ghost Recon Scott Mitchell, před sebou nyní má nové rozkazy, a to zabránit povstalcům vnik na půdu USA a také zabránit v užití zbraní hromadného ničení, kterými nepřítel údajně disponuje a chystá se je použít pro útok na americkém území. V ohrožení tak už nejsou jen země Latinské Ameriky, ale i domovina týmu Ghost Recon.
Gameplay zůstává téměř stejný jako v předešlém díle a jde tedy opět o taktickou first person akci, která se ve velké míře soustředí právě na strategické uvažování a využívání různých gadgetů a jiných vychytávek usnadňujících orientaci a průchod v lokacích. Nechybí ani známý Crosscom systém, který dává hráči přehled o týmových jednotkách a možnosti zadávat jim rozkazy. Oproti předchůdci jsou ale změny spíše v detailech jako nové zbraně, nové gadgety, možnost přivolat na pomoc dělostřelectvo a další. Samozřejmostí je i online multiplayer.
Hra je opět rozdělena na více verzí a konzole PlayStation 3 a Xbox 360 se dočkaly verze podobné GRAW pro X360, tudíž stejný příběh v podání jiných vývojářů a možností přepnutí do third person pohledu. Svou verzi dostal i handheld PSP a mobilní telefony.
Tak to hraju, a ta IA spolubojovníků... to je něco debilního. Nejdřív chodí do nepřátelských ran, pak když nastavím C4 tak ty dementi stojí uní abych později na ně použil lékárny. A ty jejich kecy které se neustále opakujou.... AI je u týhle hry děs.
Pro: výborný pocit ze střílení, audiovizuální zpracování, poslední čtyři mise
Proti: bugy, oproti jedničce menší a více koridorové mise, mnohá zjednodušení, výkyvy v obtížnosti