Zaklínač a Antikrist je hororové 2D RPG viděné shora, které si půjčuje motivy ze světa Zaklínače od Andrzeje Sapkowského a Draculy od Brama Stokera, čímž vzniká nový příběh. Hlavním hrdinou hry je začínající zaklínač Gabriel, který se při plnění svého prvního úkolu dostává do jiného světa. Zde se střetne se zlem, o kterém se mu nesnilo ani v nejhorších nočních můrách.
Kroky Gabriela přitom nepovede nikdo jiný, než právě vy. Hratelnost sestává z plnění hlavních a vedlejších úkolů, během kterých budete postupně zlepšovat dovednosti hrdiny zabíjením různých druhů nestvůr. Souboje probíhají přímo na mapě v reálném čase. Autor hry se rozhodl do hry experimentálně nezařadit inventář.
Zaklínač a Antikrist vypráví příběh znovu založeného řádu, který byl vystavěn na základech vědomostí a výzkumů řádu původního. Jeho cílem není nic jiného, než chránit okolní krajiny před nájezdy zákeřných monster.
Je to zajímavé dobrodružství, které jistě mnohé zaujme i dlouhou herní dobou a tajemným příběhem. Hra je z dvourozměrného pohledu shora.
Hrdina při postupu na novou úroveň dostane bod zkušenosti, který si může rozložit do jedné ze tří vlastností: útoku, obrany a životní energie. Souboje probíhají v duchu standardů akčních RPG, tedy jde převážně o sekání a jednoho ohnivého kouzla.
Zaklínač může využít magického sprintu, který je však vykoupen jednorázovým úbytkem zdraví při aktivaci a to dost štvalo a kvůli tomuhle neduhu četně pomalé chůze, jsem to pustil k ledu.
Rozhodně mě vadí lidi, co hru odsoudili, kvůli pravopisu autora. Bohužel vždy se najde skupina rejpalů, co si na hře pochuchnává, ale za zády jí pomlouvá či autora.
Škoda té myšlenky, že sprint bude vykoupen životem hra by jinak dostala 80%.
Je to zajímavé dobrodružství, které jistě mnohé zaujme i dlouhou herní dobou a tajemným příběhem. Hra je z dvourozměrného pohledu shora.
Hrdina při postupu na novou úroveň dostane bod zkušenosti, který si může rozložit do jedné ze tří vlastností: útoku, obrany a životní energie. Souboje probíhají v duchu standardů akčních RPG, tedy jde převážně o sekání a jednoho ohnivého kouzla.
Zaklínač může využít magického sprintu, který je však vykoupen jednorázovým úbytkem zdraví při aktivaci a to dost štvalo a kvůli tomuhle neduhu četně pomalé chůze, jsem to pustil k ledu.
Rozhodně mě vadí lidi, co hru odsoudili, kvůli pravopisu autora. Bohužel vždy se najde skupina rejpalů, co si na hře pochuchnává, ale za zády jí pomlouvá či autora.
Škoda té myšlenky, že sprint bude vykoupen životem hra by jinak dostala 80%.
Pro: příběh,Morian, hlášky, vedlejší úkoly.
Proti: Rychlost vykoupená životem, pomalý pohyb., zasekávaní o překážky.