V Brně sídlící Anakreon vznikl o Vánocích roku 1997, kdy se dali dohromady tři spolužáci: Michal Šimoník, Martin Stránský a Luboš Doležal, ke kterým se brzy přidali ještě grafik Jan Halfar a hudebník Martin Linda. Tým měl v plánu dva freewarové projekty, a to středověkou textovou adventuru Karmín a logickou hříčku podobnou Soko-Banu - Lemrouti.
Vývoj Lemroutů se kvůli nedodělané grafice protáhl na dva roky, mezi nimiž byl projekt přejmenován na Berušky. Hra byla dokončena v říjnu 1999 a také s velkým nadšením přijata českou kritikou i samotnými hráči. Mezitím se zastavil vinou nedotaženého příběhu vývoj textovky Karmín. Po vydání Berušek se tým pokusil tento projekt vzkřísit a předělat do RPG adventury. Ale ani s pomocí dalších spolupracovníků (Michala Paluby a Pavla Hruboše) Karmín nebyl dokončen a ztroskotal zhruba po půl roce vývoje na celkové náročnosti projektu.
Tým se tak rozhodl pracovat na druhém, tentokrát placeném, dílu Berušek. Anakreon se opět rozrostl o další členy, jmenovitě o grafiky Jakuba Šimečka a Martina Valu, a také hudebníka Tomáše Slabého. Druhý díl Berušek byl dokončen v červnu 2004, od té doby tým nepracuje na nových projektech, pouze pečuje o své dvě dosavadní hry.
Použité zdroje: Oficální stránky a Rozhovor na webu Plnehry