Polské vývojářské studio City Interactive vzniklo sloučením vydavatelské společnosti Lemon Interactive a dvou vývojářských studií Tatanka a We Open Eyes v roce 2002. City Interactive také vlastní externí studio Onimedia.
Po vydání zajímavé vesmírné strategie Project Earth (ještě pod jménem Lemon Interactive), která byla světovými kritiky relativně dobře přijata (průměr na GameRankings je 6,8), se City Interactive jako jedno z dalších východoevropských studií začalo prosazovat ve světě. Zhruba od roku 2005 je City Interactive jedním z největších vývojářských studií v Polsku čítající přes 150 vývojářů.
Historie:
2002: Vznik studia.
2004: City Interactive začíná se svými sériemi Terrorist Takedown a Battlestrike.
2005: Studio kupuje licenci na engine Chrome (od polského Techlandu) a vytváří na něm řadu svých her. Na tomto enginu studio tvoří až do roku 2008.
2008: Studio kupuje engine Jupiter EX (známý z akční hry F.E.A.R.) a na něm vytváří pokračování některých svých předchozích akcí. Poprvé se u jejich FPS her objevuje multiplayer (Terrorist Takedown 2). V roce 2008 také studio vydává (na své poměry) úspěšnou adventuru Art of Murder.
2009: Opět se studio zaměřuje na FPS hry se stejným enginem jako v předchozím roce, některé hry vznikají pouhou změnou textur. Vychází pokračování adventury Art of Murder: Hunt for the Puppeteer.
2013: Společnost opouští svůj dosavadní název a v srpnu mění jméno na CI Games.