Interceptor Entertainment je nezávislé vývojářské studio sídlící ve městě Hering. Firma byla založena roku 2010 Frederikem Schreiberem. Pozoruhodná je personální politika, umožňující svým zaměstnancům pracovat přímo z domova, kdy vývojáři komunikují prostřednictvím firemního interního fóra. Skladba zaměstnanců je tak vskutku internacionální a jsou zde zastoupeni vývojáři z 10 různých zemí.
První, bohužel nedokončenou hrou byl remake Duke Nukem 3D na Unreal enginu, Duke Nukem 3D: Reloaded. V roce 2010 bylo avizováno započetí prací na tomto projektu, firmě byla udělena “osobní nekomerční licence” k vývoji od 3D Realms a Gearboxu. Ti dokonce přislíbili pomoc při vývoji. Bohužel v roce 2011 došlo k odložení hry na neurčito, zejména díky nejasnostem, jestli vůbec bude vydání nakonec povoleno. Hlavním důvodem podle Schreibera bylo rozporuplné přijetí hry Duke Nukem Forever, kdy rozpracovaný Duke Nukem 3D: Reloaded vypadal lépe, než Duke Nukem Forever v době vydání, tudíž Gearbox nemohl vydání připustit.
Interceptor dále zpracoval konverzi plošinovky Duke Nukem II pro operační systém IOS.
Dalším úspěšně dokončeným projektem je remake Rise of the Triad: Dark War - Rise of the Triad. Hra zachovává duchovní tradici své předlohy a přitom přináší moderní zpracování, díky kterému si hru užijí i současní hráči. Vyšla 31. 7. 2013 pro Steam, GOG a GreenMan Gaming.
V únoru 2014 se objevují první zmínky o hře Duke Nukem: Mass Destruction. Bohužel vývoj byl nuceně ukončen díky právnímu sporu s firmou Gearbox. Po výměně hlavního hrdiny Duka za Shelly "Bombshell" Harrisonovou vývoj na projektu pokračoval a výsledkem je akční RPG Bombshell, jež vychází 29. 1. 2016.
Počátkem března 2014 bylo oznámeno, že Interceptor odkoupil firmu 3D Realms / Apogee Ltd., se kterými aktivně spolupracuje.
Posledním zatím blíže nespecifikovaným projektem je 3D akce Pathfinder pro PS3 a XBox 360.
Zdroje:
Moby Games - Interceptor
Moby Games - Apogee