Tým NoSense bylo seskupení několika spolužáků a kamarádů z brněnských gymnázií (Gymnázium Slovanské náměstí a Gymnázium Kpt. Jaroše), přičemž hlavní tvůrce prvního projektu Pavel Pospíšil v té době už studoval na vysoké škole. Inspirací pro Dračí Historii byla hra Tajemství Oslího ostrova a tým chtěl dokázat, že dokáže naprogramovat lepší hru než jejich spolužáci Pterodoni. Ještě nedokončený titul si vzal pod křídla Petr Vochozka. Dračí Historie sklidila veliký úspěch, za nímž do značné míry stál i fakt, že šlo o první česky namluvenou adventuru.
Zatímco probíhaly dokončovací práce na DH, druhá část týmu mezitím pracovala na žánrovém hybridu adventury a dungeonu s názvem Asmodeus. I ten obsahoval český dabing. Před jeho dokončením se však tým vrhnul na akční hru Katapult, která se stala jeho nejhůře hodnoceným herním počinem. Asmodeus nakonec vyšel na samém závěru roku 1996 a přes pochvalné recenze se stal posledním projektem týmu - přestože byly plány i na další tituly, vše nakonec ztroskotalo na nedostatku času v té době už vysokoškolských studentů.
Přestože na určitém titulu pracovala vždy pouze část týmu, zbylí členové se často podíleli na testování výtvorů svých kolegů. Část z nich se později sešla znovu při tvorbě her společnosti Amanita Design (Jakub Dvorský se podílel na grafické stránce všech tří titulů týmu NoSense).