Účastníci
- Kentaky (Martin Vašátko)
- Memphis (Marek Zeman)
- martin.developer (Martin Pernica)
- smOke (Ondřej Báča)
Obsah dílu
(00:10) S Ondrou Báčou o elektronickém sportu(01:11:24) Soulbound Games těsně před oznámením své hry
(01:15:37) Tisíce starých her je nyní hratelných v prohlížeči
Zodpovězené dotazy:
S Ondrou o elektronickém sportuMemphis: Mohl bys krátce představit celý projekt našim divákům a posluchačům?
Memphis: Z jakých aktivit se momentálně skládá vaše práce? Co všechno děláte?
Memphis: Kolik vás v týmu je a jaké máte funkce? Jak se dal celý tým dohromady?
Kentaky: Na jaké hry se konkrétně zaměřujete a proč právě na ně?
Kentaky: Proč League of Legends a ne Dota 2?
MartinezZ: ProGaming, takové pokusy u nás v ČR už přeci byly a nepamatuji se, že by to končilo nějak vítězoslavně - pár turnájků se kdesi uskutečnilo, ale že by byl zájem stran veřejnosti i sponzorů, to se říct moc nedalo. Proč si Hitpoint myslí, že nastal právě nyní čas na oživení téhle ideje a skutečně si myslí, že v ČR je možnost vytvořit ProGamingovou komunitu a ne jen "undegroundové svazy herně-digitální mládeže"?
Tarhiel: Ja ako neznalec profigamingu by som mal otázku: predpokladám, že profigaming je ako obrovská LAN-party, kde všetci hrajú športové hry. Je to pre vás ako organizátorov finančne návratné? Prenájom haly, počítačov, etc. totiž niečo stoja a ak sa hráči po nejakej sume neskladajú, čo z toho máte, okrem radosti zo spoločnej hry?
Memphis: Hitpoint nedávno oslavil 5 let své existence, pozoruješ za tu dobu nějakou změnu ve vnímání profigamingu širokou veřejností?
Memphis: Vaše práce vás často zavede i do zahraničí, které místo je nejvíc přátelsky nakloněno profigamingu a kde se vám zatím nejvíce líbilo?
ViRus: Je možné se progamingem v našich končinách normálně uživit? (Memphis: Kolik takových lidí u nás je?)
ViRus: Jak dlouho či zda vůbec je možné se vytrénovat na vrcholovou úroveň nebo je nutný i talent?
ViRus: Pokud hrajete (jestli vůbec) je tak na veřejný serverech stává se Vám, že jste nařčení z cheatování?
ViRus: Je pravda, pokud se o nějaké periferii či komponentě uvádí, že byla vytvořena za pomocí předních progamerů
ViRus: Jsou nějaké progamingové pravidla co se nastavení a výběru komponent týká? Co ano, co ne?
ViRus: Když se konají turnaje, co všechno si progamer nosí sebou (myš, klávesnici, gamed, chlebník atd.)?
Memphis: Která hra odstartovala fenomén profesionálního hraní a které byly v historii pro toto odvětví zlomové?
Memphis: Zajímají se profigameři obvykle i o jiné hry než “tu svou”? Jsou to hráči her v tom smyslu slova, jak je chápáno třeba na DH? Vnímáš tyhle 2 světy odděleně nebo jako jeden?
Marek Toki Matyska Realne jsi prisel z Quake 3 A, coz je spolecne se SC1 nejvic high-skill progaming hra vubec, jak koukas na to ze se z techto high-demanding her switchnulo na hry jako je League of Legends nebo Hearthstone?
Miroslav Spike Tomáš Jake hry planujes do dalšího asus finals? plus jak je mozne se stat takovym frajerem?
Vojtěch Veselý (H34D) Moje otázka zní: Máš mě ze všech hráčů nejradši? (já vím, že ano)