@
Rapier (26.02.2019 18:38): Bude platit to, co vždycky: Řetěz může být jen tak silný, jako jeho nejslabší článek. "Přenesení zátěže na GPU" je podle mě nesmysl a nikdy jsem nic podobného nepozoroval.
Spíš bych to viděl jako záměnu příčiny a následku. Pokud jedu na nízké detaily, hra dává 40 fps a CPU je vytížené na 100 %, tak jsem na limitu. Ano, můžu zvýšit detaily, tím se dostat na 30 fps a snížit zátěž CPU na 90 % (protože po změně nastavení se občas čeká na grafiku). Ale to neznamená, že se procesoru nějak ulevilo. Počítá pořád to stejné, dokonce víc, ale kvůli nestíhající grafice je zátěž CPU zdánlivě nižší. Zdůrazňuji "zdánlivě". Výsledkem je každopádně nižší počet fps.
Ve skutečném světě bych to přirovnal k situaci, kdy mám jednu nohu chromou a druhou zdravou. Tak se střelím do té zdravé, aby ta chromá byla relativně lepší. Ale je furt chromá :)
Pokud se pletu, tak to by pro mě byl objev století.