Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Walome (26.01.2015 11:18): tu scénu zničil hlavně stereotyp řidičky blondýny, která není schopná zareagovat na úplně prázdné silnici, přes které běží malé dítě asi 100 metrů před ní, přičemž ona se pohybuje asi 20km/h. ale od té chvíle je to jízda...
@Garret (26.01.2015 11:13): Tak měli tu scénu vymyslet jinak. Stejně byla debilní. Mimochodem stejně v tom obchoďáku klesaj fps, ten PS3 je fakt šunka :)

Já jsem zvědavej, jak moc souvisí déšť s hlavní linkou, jestli vůbec. Další Cageova hra bude Sunny day nebo tak něco.
@Walome (26.01.2015 09:19): začátek je blbej, ale jinak je to ultimátní hra. paradoxně ten začátek dělali jako poslední a četl jsem, že byl velký problém tak velký počet lidí vůbec rozpohybovat s různými vzorci chování. věnovali tomu několik měsíců a výsledek byl strašnej.
@Bodkin (25.01.2015 22:21): Goldbox hry :-) Ze souboje se mohl vyplatit, vykecat (to ale pravda skoro nikdy neslo) nebo zkusit se souboji vyhnout. A co se tyce uprku nepratel, tak se kolikrat stalo, ze nektere jednotky zacli prchat, ackoliv mely stale dvojnasobnou prevahu :-)
@Richmond (25.01.2015 21:41): Jmenuj ho!

@7c (25.01.2015 21:45): Říkal jsem si, jak moc okaté to se zmíněním démonů bude. Ale takový Demon Gazer je má také (ale tam se také nepřemlouvá)... Nevěděl jsem od které Persony začít (2/3/4 whatever) a nintendo ne a ne dát slevu na Etrian Odyssey, ale na SMT IV jo... Takže risk je zisk (a 2015 snad už oficiálně rokem japonských her).
Rozehrál jsem Heavy Rain. Za první hodinu jsem s tátou roku stihl vyčistit si zuby, dojít si na záchod, do sprchy, obléknout se, prostřít tak, abych nerozflákal talíře a pohrát si s dětma. Pak jedno z nich zabít kvůli svojí neschopnosti a demenci desetiletýho dítěte, který se ztrácí v obchodním centru a následně utíká přes frenkventovanou silnici. Načež má žena křičí pouze jméno syna i přes to, že jsme pod autem skončili oba. Debilnější začátek aby člověk pohledal :D Nehledě na to, že na každou činnost potřebuješ 2-3 čudlíky, přičemž fakt není zábava pít takhle kafe nebo dělat synovi večeři.

Pamatuju si, jak mě úplně ty samé činnosti ve Fahrenheit děsně bavily, ale doba se změnila. Ani graficky to není nic moc. Ale co pořád funguje, jsou akční sekvence, ty mě bavily tehdy a baví mě i teď.
RPGčko s takovými souboji v postapo světě, kde existuje kasta samurajů, kteří jsou strážci pořádku tím, že bojují s démony, nebo je přemlouvají ať vstoupí do jejich služeb a pak je mixují s ostatními. Nějak si nepamatuji kdy naposled jsem se dohadoval s nepřítelem, aby mě nechal být, nebo že by se nepřítel vzdal, když jsem mu jednou ranou odpařil parťáka...

*****
Nemůžu si vzpomenout na název jedné hry...

Hra začínala na ledové kře kdesi u severního pólu. Dva hlavní hrdinové si tam rozdělali oheň a spálili své oblečení. Pak je zachránila vojenská ponorka (národnost si nepamatuji) a dopravila je na sever Afriky, kde zrovna probíhali boje s Němci (byla druhá světová). Tam si myslím šlo rekrutovat třetí postavu a velblouda a dalo se tam prozkoumávat přístavní městečko a přilehlou poušť. Mezi postavami šlo přepínat a pohled byl z vrchu. Získal jsem jí jako plnou hru z Levelu, ale už si fakt nic moc nevybavuji, abych jí našel.

Poradíte? :-)
Co říkáte na hru od Mojanga na Scrolls, která je zatím v betě a je na humblebundle ?
@LIUWIL (23.01.2015 10:28): Ale tak zasa jedna lastovička leto nerobí, že :) to, že tvorcovia spravili jednu oldchool arénovku po vzore UT nie je na škodu, pre mna je to napriklad velmi zaujimave a rad si pripomeniem stovky hodin v UT :)
@Maximus (23.01.2015 06:22): Osobně nevím, jestli je nejšťastnější tahat arénovky zpátky k jejich základům. Hromada prvků existovala kvůli technickým limitacím tehdejší doby (přebíjení atp.)
Spíš by bylo potřeba, aby někdo vzal celý žánr a inovoval ho na PC, tak jako to kdysi udělalo Halo na konzolách.

Nicméně... vypadá to opravdu hezky :) Asi to po výplatě okoštuju.
(vlastně nevyzkouším, budeme se nejspíš stěhovat :D )
@MartinezZ (23.01.2015 09:30): Len s tym rozdielom, ze Toxikk je momentalne medzi najpredavanejsimi hrami na Steame a teda nudza o hracov tam nebude. Pravdepodobne to bude na podobnej urovni ako Depth (zraloky vs potapaci) a tam to hracov najde stale velmi rychlo.
@Maximus (23.01.2015 08:23): Ne, pro UT řečen žádný termín zatím nebyl, ale už teď je to hratelné - byť tedy serverey zejí díky pouze pár věrným fandům a nedokončenosti hry prázdnotou. Ale TOXXIK je na tom stejně, taky jen Early Access bez bližšího datumu :)
@Richmond (22.01.2015 20:32): No keby to robili "MMO teenageri z Bioware" tak by som nad tym len mavol rukou :-D, ale takto to vyzera dost nadejne.

Prave ten leveldesign maju vlastne robit rovnaki ludia takze to by mohlo byt najviac OK, co sa tyka hudby tak teda neviem, ale od trapneho pipania Adlibu musia byt lepsie aj dialogy z filmu Babovresky (a to som ho nevidel).... grafika bude aka bude - Akalabeth to neprekona ale to je jedno....

Subojovy system to je zatial uplna neznama takze uvidime, ale moze to byt zasadny kamen urazu to je fakt, ja chlapcom skor verim.

Kazdopadne ja neplacem, ale beriem to ako dobru spravu, vzhladom na zlozenie teamu, ktory ma s takouto hrou velke skusenosti.
@mazar1234 (22.01.2015 15:10): Jako vždy jsem těžkej pesimista, tohle nemůže dopadnou dobře (hudba nebude tak svělá jako předtím, grafika budou leštěnce, všude dynamika světel, design asi taky nenapodobí a všude bude přehršle efektů v soubojích). Tak jsem si poplakal a nezbývá než jen čekat :)
@Crash (22.01.2015 17:47): HL Source má dost divné chování oproti původnímu dílu - taky už bych si po druhé asi zahrál spíš "vanilla" verzi, přitom graficky je vesměs stejný (až na UI).

Ad opakované hraní - zpravidla (podle mých limitovaných zkušeností) jde o hry typu "easy to learn, difficult to master" - za všechny zmíněné Diablo 2 (u kterého jsou tu tedy i jiné prvky např. sběratelství a de-facto gambling, online hraní, ladder, různé "challenges", obchodování) u kterého byla pro hodně hráčů (třeba mě) motivace vyzkoušení a min-maxování různých variant postav a vybavení.

@Drolin (22.01.2015 11:27): Já už jsem pro změnu skoro ve stadiu, kdy nechápu, proč někdo ztrácí čas se hrou, které věnuje pod 1000 hodin :)

Obecně (se hrami asi až tak nesouvisející) zajímavé téma, docela dobře ho myslím zachytil (pro mě) Chaim Potok.
@Crash (22.01.2015 17:47): Ber to jako ekvivalent závodních her - tam taky jednu trať často odjezdíš mnohokrát, a přitom tě to může pořád bavit ;)

HL: Source - Grafika spíš horší, akce výrazně horší (přestřelky s vojáky obecně jsou v HL2 mnohem méně zábavné než v jedničce, mimo jiné vinou horší AI), fyzika se prakticky neprojevuje (není divu, jednička ji nevyužívá, a tohle bylo jen primitivní přeportování map), a k tomu bugy.

K HL: Black Mesa mám taky hodně výhrad, nicméně aspoň hezky vypadá, takže pro děti dobrý - ale HL: Source rozhodně nebrat. To vzniklo jen jako fanboy srandička, a v podstatě jediný důvod proč to vůbec zkoušet může být jen to, že si chci v mapách z HL1 zablbnout s Portal Gun,
@AlieN (22.01.2015 16:50): Ok sto lidí sto chutí, já vám to neberu, jen mě to prostě zaujalo, mě prostě opakovat nějakou takovou hru podesáté nebo dokonce každý rok vůbec neláká, ale to je jedno.

Spíš teď trochu odbočím od tématu, koukám totiž na tvé hodnocení: Half-Life 100%, Half-Life: Source 55%. Tak se chci zeptat, co mi uniká? Protože já mezi těma hrama nevidím moc rozdílu, resp. jsou podle mě skoro úplně stejné s tím rozdílem, že v Source je hezčí voda, na což s... pes, a umí to titulky, a je na to čeština, což je malé plus oproti originálu. Tak by mě zajímalo proč je ta Source verze o polovinu horší?