@
Kwoky (20.06.2020 10:16): Schválně jsem se koukal, jestli jsem tam omylem nezanesl větší mezeru mezi znaky. Ne - je to úplně to samé písmo, co předtím, jen trošku větší.
@
hatifnat (20.06.2020 10:39): Kde přesně byl nebo by měl být zlatý řez? A o kterých "fragmentech" je řeč?
@
hatifnat (20.06.2020 12:03): Ohledně profilu:
- "tím, že těch pár informačních položek je místo dřívějšího souměrného výčtu vedeno v celkem třech různých výtvarných stylech. "
Ale no tak - že mají různé prvky s různou informací svůj vlastní grafický styl (nebo-li identitu), je zcela běžné. Navíc teď má každý i své vlastní místo; pochybuji, že by mi někdo vyjmenoval všechny informace (žánry, data atd.) jak šly přesně za sebou v předchozí verzi.
- "A přitom vývojář je z toho nejmíň výrazný"
Ok, uznávám, že by stálo za to jej zvýraznit, možná ztučnit.
- "Esteticky by působilo mnohem líp, kdyby výsledné hodnocení bylo na pravé straně středního sloupce"
Nesouhlasím, tohle mně vždycky pilo krev - že tam hlavní hodnocení jen divně plavalo vpravo nahoře (nehledě na to, jak se kvůli tomu musel ohýbat kód). Nyní je konečně výše a ve stejném sloupečku jako "Platformy a hodnocení" do kterých plynule navazuje. Shora dolů vydíš hlavní hodnocení a následně podrobnější hodnocení na ostatních platformách.
- Nepamatuju si, jakou barvu měl název hry dřív, ale současný šedivý je hrozně nevýrazný, ztrácí se vedle výrazného alternativního, přestože je větší.
Noted.
Jinak červená barva se ještě v nějaké podobě alternativního tématu vrátí, jen má momentálně dovolenou.