Budovatelská strategie velice podobná hře Dwarf Fortress, ovšem méně komplexní a s uživatelsky přívětivějším ovládáním a grafikou. Také se tu neujmeme trpaslíků, ale skupinky gnómů, kteří se z ničeho snaží vybudovat fungující království. Svoji pevnost si můžete postavit pod zemí či nad zemí, k dispozici je řada mechanismů typu páky, parní stroje apod.
Postupem času se království začne rozrůstat a lákat nové gnómy, tzv. gnomády, kteří se k pevnosti můžou přidat. Nabytého bohatství se ovšem také budou chtít zmocnit nepřátelé v podobě goblinů. Herní svět je náhodně generovaný, každá hra je tedy jiná. Najdeme zde obsáhlý systém craftingu a výzkumu.
Chvilku jsem to zkoušel hrát, ale to uživatelský rozhraní mi přijde strašně zmatené. Abych postavil normální postel, tak musím nejdřív postavit 2 dílny a vyrobit x dílů. A tohle bohužel není nikde přehledně napsané, ale přijde mi, že tohle info musím lovit po všech čertech v nějakých podivných menu.
Asi nejlepší mít u toho otevřenou wiki. Ale to můžu rovnou hrát Dwarf Fortress. Od tohodle jsem čekal, že to bude víc user-friendly a odpočinkové. Není. Od začátku jsem byl ztracený a celou dobu jsem hledal jak něco udělat. Takže nevidím důvod, proč hrát tohle a ne DF. Nějaký argument pro Gnomorii? :)
Asi nejlepší mít u toho otevřenou wiki. Ale to můžu rovnou hrát Dwarf Fortress. Od tohodle jsem čekal, že to bude víc user-friendly a odpočinkové. Není. Od začátku jsem byl ztracený a celou dobu jsem hledal jak něco udělat. Takže nevidím důvod, proč hrát tohle a ne DF. Nějaký argument pro Gnomorii? :)