Po druhém dobrání snižuji hodnocení z 80 na 70 ... a upřímně řečeno jsem se zase tolik nebavil. Hra příliš spoléhá na prvek náhody a nejen díky tomu zdaleka nedosahuje úrovně Shandalaru.
Spectromancer
Three Donkeys •
Onlinefunarcade Gaming Studio (Browser)
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano
Spectromancer je karetní PC hra, jejíž herní systém je podobný jako u známé sběratelské karetní hry Magic: The Gathering. Základem hry je magický souboj dvou kouzelníků, kteří mají k dispozici různé karty, náhodně vylosované z jejich balíku. Za každé kolo se může vyložit pouze jedna karta. Zničení soupeře závisí na efektivním vykládaní karet, mezi nimiž jsou různé souvislosti v jejich vlastnostech. Karty představují jednotlivá monstra s různými druhy útoků a vlastností, a čtyři druhy magie - ohnivou, vodní, vzdušnou a zemskou. Pátý druh magie závisí na vybraném kouzelníkovi (Klerik, Mechanik, Nekromancer, Chaosmaster, Dominator a Iluzionista). Hra nabízí hlavní příběhovou kampaň, ve které se hraje proti počítači, a síťovou hru s živými protivníky (LAN, online turnaje).
Poslední diskuzní příspěvek
Nejlépe hodnocené komentáře
Spectromancer hodně vychází ze svých předchůdců (Astral Masters a Astral Tournament), dokonce jsou některé karty téměř stejné. Spectromancer ale konečně přichází s kampaní, tedy příběhem, s možností cvičit si Gryfa (juch). Co se mi líbilo, že souboje v postupovce se odlišují různými podmínkami (překážky, omezené zdroje, nestvůry do začátku apod.), každý střet proto vyžaduje jinou taktiku.
To co se mi ale líbilo méně je systém losování karet (z Astral Tournament), kdy se na začátku náhodně vygeneruje inventář a s ním pak musíte "přetrpět" celý souboj. Je "úžasné", že se třeba vygenerovalo 17 bytostí a jen 3 kouzla. Jak s tímhle můžu soupeře přetrikovat? Uklidňuje mě, že soupeř tím trpěl také.
Potěšil mě systém povolání a sada achievementů na plnění. Grafika i hudba byly na karetní hru slušné (ale hudbu si ke kartám stejně pouštím svoji). Pro mě jako dlouholetého hráče Magicu a karetně-strategických her, příjemná hříčka.
To co se mi ale líbilo méně je systém losování karet (z Astral Tournament), kdy se na začátku náhodně vygeneruje inventář a s ním pak musíte "přetrpět" celý souboj. Je "úžasné", že se třeba vygenerovalo 17 bytostí a jen 3 kouzla. Jak s tímhle můžu soupeře přetrikovat? Uklidňuje mě, že soupeř tím trpěl také.
Potěšil mě systém povolání a sada achievementů na plnění. Grafika i hudba byly na karetní hru slušné (ale hudbu si ke kartám stejně pouštím svoji). Pro mě jako dlouholetého hráče Magicu a karetně-strategických her, příjemná hříčka.
Pro: Pestré souboje v kampani, povolání, achievementy.
Proti: Systém losování karet do začátku.