Diskuze
Docela hrozny.
Další brzda! :-D
@USER47 (03.06.2012 18:38): Tak předpokládám, že stejně jako v dřívějších dílech na nejvyšší obtížnost o takovéhle vylepšováky přijdeš, protože s nima by mi hra přišla už moc primitivní. I když zrovna Blood money jsem hrál na tu druhou nejtěžší obtížnost, abych si mohl alespoň párkrát uložit hru.
Což o to, vidění skrz zeď se takhle ospravedlnit dá, ale ta lajna ukazující ti přesně kam kdo za půl minuty zatočí, už je trochu problematičtější.:D
@marwel (03.06.2012 15:44): Také ne. Ale stejně jako MIGtheDRAGON jsem to "ospravedlňoval" nahrazením sluchu.
"My vision is augumented."
To vidění skrze zeď by mělo částečně nahradit sluch, protože ne vždy i se surroundem se dá poznat přesnější lokace lidí okolo. I když mě poslouchat pečlivě zvuk už v původních hitmanech vždy pomohlo.
@marwel (03.06.2012 15:44): To je ten instinkt zabijáka :)
@Hrdlodus (03.06.2012 15:10): A ze vidi nepratele skrz zed, to uz chapes?
Jak jsem to pochopil, tak point-shooting bude mark&execute systém.
Vše souvisí s Instinctem. V onom čtvrthodinovém gameplay videu je Instinct znázorněn oranžovým půlkruhem vpravo dole.
Jeho použití zobrazí osoby, a to i za zdí, jejich trasy pohybu, interaktivní prvky - římsy, průlezy, plynové bomby, které lze rozstřelit nebo třeba krabici s koblihama, u kterých bude policista nenápadnější. Instinct se použije i při procházení kolem podezřívavé osoby. (Ve videu to bylo, když 47 procházel kolem policisty, naklonil hlavu a zakryl si obličej rukou.)
Každé použití Instinctu spotřebovává jeho zásobu. Čím vyšší obtížnost, tím rychleji.
Instinct v přestřelkách znamená, že se zpomalí nebo zastaví čas a zvýrazní se nepřátelé a objekty (třeba ty bomby). Opět asi bde záležet na množství Instinctu. Hráč rychle označí obejkty/lidi, na které bude střílet. Po ukončení Instinctu se čas rozeběhne a 47 začne střílet. Hráč nebude v tu chvíli hrát, pouze sledovat efektní filmovou scénu. Ve zpomalených záběrech budou odlétat oběti.
Až bude hra venku, bude nejdůležitější, jak budou zpracovány možnosti bez použití Instinctu. Třeba to procházení kolem podezřívavé osoby. Pokud to bude bez Instinctu o hubu, tak v té chvíli bych Instinct použil. Možná se bude taky hodit, když bude hráč chtít prolézt oknem. Ve čtyřce byl občas problém trefit se přesně na to místo, které aktivovalo prolezení oknem, a já trdlal kolem okna.
Někdo také zmínil, že v předchozích dílech ten, kdo nehrál na nejtěžší obtížnost, stejně furt čuměl do mapy a čekal, kdy nikdo nebude poblíž, aby mohl proběhnout. Zde je to těmto hráčům ulehčeno. Nebudou koukat do mapy a uvidí nepřátele za zdí rovnou. (Osobně jsem nechápal, jak v mapě může být vidět pohyb lidí. Asi měl super tablet napojený na satelit s rentgenovým viděním.
Vše souvisí s Instinctem. V onom čtvrthodinovém gameplay videu je Instinct znázorněn oranžovým půlkruhem vpravo dole.
Jeho použití zobrazí osoby, a to i za zdí, jejich trasy pohybu, interaktivní prvky - římsy, průlezy, plynové bomby, které lze rozstřelit nebo třeba krabici s koblihama, u kterých bude policista nenápadnější. Instinct se použije i při procházení kolem podezřívavé osoby. (Ve videu to bylo, když 47 procházel kolem policisty, naklonil hlavu a zakryl si obličej rukou.)
Každé použití Instinctu spotřebovává jeho zásobu. Čím vyšší obtížnost, tím rychleji.
Instinct v přestřelkách znamená, že se zpomalí nebo zastaví čas a zvýrazní se nepřátelé a objekty (třeba ty bomby). Opět asi bde záležet na množství Instinctu. Hráč rychle označí obejkty/lidi, na které bude střílet. Po ukončení Instinctu se čas rozeběhne a 47 začne střílet. Hráč nebude v tu chvíli hrát, pouze sledovat efektní filmovou scénu. Ve zpomalených záběrech budou odlétat oběti.
Až bude hra venku, bude nejdůležitější, jak budou zpracovány možnosti bez použití Instinctu. Třeba to procházení kolem podezřívavé osoby. Pokud to bude bez Instinctu o hubu, tak v té chvíli bych Instinct použil. Možná se bude taky hodit, když bude hráč chtít prolézt oknem. Ve čtyřce byl občas problém trefit se přesně na to místo, které aktivovalo prolezení oknem, a já trdlal kolem okna.
Někdo také zmínil, že v předchozích dílech ten, kdo nehrál na nejtěžší obtížnost, stejně furt čuměl do mapy a čekal, kdy nikdo nebude poblíž, aby mohl proběhnout. Zde je to těmto hráčům ulehčeno. Nebudou koukat do mapy a uvidí nepřátele za zdí rovnou. (Osobně jsem nechápal, jak v mapě může být vidět pohyb lidí. Asi měl super tablet napojený na satelit s rentgenovým viděním.
@MIGtheDRAGON (03.06.2012 12:47): No ale vypadá to jak paci paci.
@USER47 (03.06.2012 11:39): http://en.wikipedia.org/wiki/Point_shooting
Prakticky je to střelba point-blank range, ale nemusí nutně být. Je to způsob střelby kdy se střelec spoléhá spíše na instinktivní a podvědomé schopnosti v situacích, kde na mířenou střelbu v klasické pozici není čas. Je to afaik spíše starší záležitost a point je v názvu proto, že se míří ukazovákem nataženým podél zbraně a spoušť se mačká prostředníkem.
Netuším, jak to chtějí převést do hry.
Prakticky je to střelba point-blank range, ale nemusí nutně být. Je to způsob střelby kdy se střelec spoléhá spíše na instinktivní a podvědomé schopnosti v situacích, kde na mířenou střelbu v klasické pozici není čas. Je to afaik spíše starší záležitost a point je v názvu proto, že se míří ukazovákem nataženým podél zbraně a spoušť se mačká prostředníkem.
Netuším, jak to chtějí převést do hry.
@Walome (03.06.2012 12:35): V Blood Money už to umí ne ? Nebo minimálně jim umí sebrat zbraň z ruky a pak je omráčit.
@Bodkin (03.06.2012 12:21): "kolikrát jsem se rozčiloval, že trénovaný superzabiják nedokáže nikoho zabít holýma rukama" No ano, přesně.
@USER47 (03.06.2012 11:39): Možná to značí point-blank, což by nemuselo být zlé, anžto Hitman měl potíže se střelbou na vzdálenost jednoho kroku. A closecombat byl vždy něco strašného, kolikrát jsem se rozčiloval, že trénovaný superzabiják nedokáže nikoho zabít holýma rukama. Takže tohle zrovna zní dobře.
Co je point-shooting? To je zas nějakej mark&execute bullshit, že jo?
Nekdy je mene vice.
"Je to o tom, mít k dispozici kompletní spektrum schopností zabijáka světové úrovně."
No hurá.
Jinak @Hrdlodus (03.06.2012 11:14), dík za post.
No hurá.
Jinak @Hrdlodus (03.06.2012 11:14), dík za post.
Vyjádření vývojářů (vybral jsem pouze některá):
Je přítomný rank "Silent Assassin" a sestava dalších známých hodnocení.
Je přítomný purist mode - hráč obdrží velmi malou pomoc od herního HUD.
Instinct mód jde kompletně vypnout.
Nebudou přítomny novinové zprávy známé ze čtvrtého dílu. Vývojáři hledali jiný způsob prezentace hráčova hodnocení.
Hra bude mít hodnocení Mature/18+.
Nebude přítomna "satelitní" mapa jako v Blood Money. Místo toho bude k dispozici dynamická mini-mapa. (Hádám, že to znamená, že na začátku bude pouze nástin lokace, který, může mít 47, dokud ji nezná. A jak jí bude procházet, bude se aktualizovat podle toho, co viděl. Napovídalo by to tomu, že 47 nyní bez podpory agentury bude pracovat na vlastní pěst. Že by se pokusil odstranit všechny, kteří o něm něco ví?)
V misích se lze volně pohybovat a cíle lze dosáhnout různými cestami a způsoby. (Jen doufám, že tam nebude příliš okatě nastrčená ideální cesta, jako byl ve videu močící cíl pod visícím haraburdím.)
Dosud známé obsazení: Marsha Thomason/Diana Burnwoood, Keith Carradine/Blake Dexter, Powers Boothe/Benjamin Travis, Shannyn Sossamon/Jade.
“47 je geneticky upravený pro zabíjení, celý život trénuje a zabíjí a je mistrem zabijákem. V předchozích hrách nebyly techniky boje (beze zbraní i s nimi) pořádně vyvíjeny a přímý kontakt často končil smrtí. V Absolution je pokročilá bojová AI pro boj kdekoliv a ze všech směrů a posílené schopnosti ve střelbě. Třešničkou na dortu je point-shooting. To nvše nabízí skvělé požnosti sloučit filmové ambice s novými možnostmi, které má hráč.
Série Hitman je obvykle považována za stealth. My ji však vidíme jako hru, ve které si hráč sám vybere, co dělat. Hra je nyní variabilnější co do herních stylů a point-shooting je nejvýznamější vymožeností pro akční pojetí hry. "Profesionální” zabiják by se měl přirozeně snažit minimalizovat vedlejší škody a udržovat akci na minimu, ale věříme, že i ostřílení hráči poznají, kdy bude point-shooting skvělou výhodou. Je to o tom, mít k dispozici kompletní spektrum schopností zabijáka světové úrovně.”
Je přítomný rank "Silent Assassin" a sestava dalších známých hodnocení.
Je přítomný purist mode - hráč obdrží velmi malou pomoc od herního HUD.
Instinct mód jde kompletně vypnout.
Nebudou přítomny novinové zprávy známé ze čtvrtého dílu. Vývojáři hledali jiný způsob prezentace hráčova hodnocení.
Hra bude mít hodnocení Mature/18+.
Nebude přítomna "satelitní" mapa jako v Blood Money. Místo toho bude k dispozici dynamická mini-mapa. (Hádám, že to znamená, že na začátku bude pouze nástin lokace, který, může mít 47, dokud ji nezná. A jak jí bude procházet, bude se aktualizovat podle toho, co viděl. Napovídalo by to tomu, že 47 nyní bez podpory agentury bude pracovat na vlastní pěst. Že by se pokusil odstranit všechny, kteří o něm něco ví?)
V misích se lze volně pohybovat a cíle lze dosáhnout různými cestami a způsoby. (Jen doufám, že tam nebude příliš okatě nastrčená ideální cesta, jako byl ve videu močící cíl pod visícím haraburdím.)
Dosud známé obsazení: Marsha Thomason/Diana Burnwoood, Keith Carradine/Blake Dexter, Powers Boothe/Benjamin Travis, Shannyn Sossamon/Jade.
“47 je geneticky upravený pro zabíjení, celý život trénuje a zabíjí a je mistrem zabijákem. V předchozích hrách nebyly techniky boje (beze zbraní i s nimi) pořádně vyvíjeny a přímý kontakt často končil smrtí. V Absolution je pokročilá bojová AI pro boj kdekoliv a ze všech směrů a posílené schopnosti ve střelbě. Třešničkou na dortu je point-shooting. To nvše nabízí skvělé požnosti sloučit filmové ambice s novými možnostmi, které má hráč.
Série Hitman je obvykle považována za stealth. My ji však vidíme jako hru, ve které si hráč sám vybere, co dělat. Hra je nyní variabilnější co do herních stylů a point-shooting je nejvýznamější vymožeností pro akční pojetí hry. "Profesionální” zabiják by se měl přirozeně snažit minimalizovat vedlejší škody a udržovat akci na minimu, ale věříme, že i ostřílení hráči poznají, kdy bude point-shooting skvělou výhodou. Je to o tom, mít k dispozici kompletní spektrum schopností zabijáka světové úrovně.”
Jo, očividně to následuje Blood Money v tom očividně předpřipraveným divadlu, kde je ti všechno naservírovaný až pod nos.
Tohle mi taky vadí, ty nehody byly takhle zjednodušený už v Blood money a je to škoda. Nehody jo, ale ne takhle očividně, sakra. Přitom kdyby prostě šel dál a bylo by potřeba to sestřelit ve správnej moment tak by to splnilo účel taky, a působilo by to mnohem lépe.
@Bursoft (02.06.2012 15:57): Jo pokud takhle budou designovany vsechny stealth mise, tak se mame na co tesit.:-D
To vypadá jako STRAŠNĚ HARDCORE HRA, když stačí prostě počkat, než se target zajde vychcat pod hromadu pověšených sutin a pak do nich prostě střelit :D
@USER47 (01.06.2012 22:52): Nech už to konečne výjde!
@Walome (31.05.2012 14:43): Ja som o ňom doteraz nevedel. :D
@CJ (31.05.2012 14:41): Já myslel: "Celkom zaujímavý herný prvok. Ale škodal, že jsem si ho nevšim" :-D
@Hrdlodus (31.05.2012 14:40): Celkom zaujímavý herný prvok. Ale škoda možnosti toho podplatenia.
@CJ (31.05.2012 14:31): Pokud jsi nechal naživu svědky, kteří Tě viděli při něčem, co by Tě usvědčovalo, nebo ses nechal nahrát na bezpečnostní kameru a poté nezničil nahrávku, tak na konci mise bylo hodnocení Tvé známosti. Zvlášť zákeřní jsou turisté s fotoaparátem. V další misi se sem tam povalují noviny, ve kterých se píše o smrti Tvého minulého cíle. A čím jsi byl známější, tím přesnější byla podobizna vraha v novinách. Takže lidé (ochranka i civilisté) Tě potom mohli poznat, když Tě potkali a způsobit poplach.
Ale na konci mise bylo možné podplatit svědky, podplatit policii nebo si zaplatit novou identitu.
Ale na konci mise bylo možné podplatit svědky, podplatit policii nebo si zaplatit novou identitu.
@Walome (31.05.2012 14:36): Ja neviem. Ja som sa snažil celú hru préjsť ako Silent Assasin. A myslím, že dvakrát sa mi to aj podarilo. Akčným spôsobom ma to moc nebavilo. Tak som to hral len vtedy, keď som išiel hru vypnúť. :D
@Hrdlodus (31.05.2012 12:40): Čo tam bolo so svedkami?
@Hrdlodus (31.05.2012 12:40): Jo, Thief... bez zabití a ukrást všechno zlato. Pro mě dost hardcore věc.
Mně přijde, že čtvrtý díl byl nejvíce stealth. Respektive v něm bylo nejvíce tichých cest, nejsnazších a hlavně se přímo nabízely. Jako by vývojáři říkali: "Když jsme se s tím programovali, tak to využijte.
Ale samotná hra nikdy nevyžadovala, aby hráč jednal za každou cenu v rukavičkách. Je dán cíl mise a hráči poraď si. Až ve čtvrtém díle jsou zavedeni svědci, ale ta myšlenka je zabita možností podplácení na konci mise. Kdežto třeba Thief, pokud se hrál na nejtěžší obtížnost, tam byla podmínka splnění mise nikoho nezabít.
Ale samotná hra nikdy nevyžadovala, aby hráč jednal za každou cenu v rukavičkách. Je dán cíl mise a hráči poraď si. Až ve čtvrtém díle jsou zavedeni svědci, ale ta myšlenka je zabita možností podplácení na konci mise. Kdežto třeba Thief, pokud se hrál na nejtěžší obtížnost, tam byla podmínka splnění mise nikoho nezabít.
@MATADOR (31.05.2012 11:50): No to ne, ale já to tak procházím. Nebavíme furt se někde krčit a čekat... a čekat... a čekat.
By se mi líbilo zrychlení času jako třeba ve Flashpointu.
Takže je všechny nejdřív popravím jak zvěř a pak se pokouším o asasína.
By se mi líbilo zrychlení času jako třeba ve Flashpointu.
Takže je všechny nejdřív popravím jak zvěř a pak se pokouším o asasína.
@Walome (31.05.2012 11:49): Blood Money si o tohle nikdy neříkal, ale občas se to zvrtlo :)
@MATADOR (31.05.2012 11:42): Přesně takhle hraju Blood Money. Rambo styl, polostyl, asasín styl.
Ten trailer je sice pěkněj, ale pokud budu NUCEN takhle jednat i ve hře ... tak se asi nase*u! Ještě teďka vzpomínám na dobu, kdy jsem dvojku proběhl jako Rambo a zase na časy, kdy jsem si celou hru dal na nejlepší hodnocení "Silent Assassin". Přesně tohle mi vyhovovalo :)
Borghal:Záleží na jakou obtížnost si to hrál.
Na nejtěžší stačila jedna rána a byl si tuhej což s nulovou možností savu člověka nutí projít hru stealth zpusobem.
Na nejtěžší stačila jedna rána a byl si tuhej což s nulovou možností savu člověka nutí projít hru stealth zpusobem.
@Borghal (31.05.2012 10:50): Přesně tak.
@Hrdlodus (31.05.2012 01:22): Moment, cože? Hitman nebyl čistokrevný stealth nikdy, snad jen v Blood Money měl nižší živostnost, takže se víc oplatilo být opatrný. Ale zrovna tu dvojku na kteoru je ten trailer jsem projel přesně tím způsobem, který je naznačený ve druhé polovině toho traileru :D
Když se podívám na trailer zde, tak si říkám: "Jo, jo! Časy, kdy Hitman byl čistokrevný stealth, nám skončily..."
Tak jsem se podíval na celý video doma v klidu v hd kvalitě a je to nádherný. Fakt super. Jakooo, o námětu bych pomlčel, ale fakt pěkný.
Těším se na to, vždycky mě mrzelo, že hitman je takovej neohrabanej ňouma.
Těším se na to, vždycky mě mrzelo, že hitman je takovej neohrabanej ňouma.
Video dementní, skoro jakoby to točilo hovado co točilo Hitman film.
Ale co se hry týče, stále jsem optimista..
Ale co se hry týče, stále jsem optimista..
Vtipné video.
Velká škoda, že nesdílím jejich smysl pro humor.
Velká škoda, že nesdílím jejich smysl pro humor.
WTF: Najmuli bandu modelek aby sejmuly Hitmana? Myslím, že uklízečky by měly větší šanci.
Nic debilnějšího jsem opravdu dlouho neviděl. Good Work :-D
Nic debilnějšího jsem opravdu dlouho neviděl. Good Work :-D
@USER47 (30.05.2012 16:39): Aj mne sa zdá, že vo všetkých, ale najlepšie si pamätám na Blood Money.
Asi ve všech dílech takový mise byly, ne? Minimálně tedy v 1,2,4 (contracts jsem nehrál).