Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Walome: Taky mi tam chybí nějaká osobní zápletka, i když ta se asi trochu rozvíjí těma flashbackama z války. Taky mi tam chybí nějaký výraznější charaktery, zatím mi tam nepřirostl k srdci nikdo.
Ale jinak mě to hodně chytlo
Tak teď se to trochu pohlo, řešil jsem ten případ, kdy movie star sjede z útesu v autě, protože je zfetovaná a příběhově se to konečně hnulo -pak mě pozval na drink ten náfuka - to je to, co mi hodně chybí, nějaká osoní story - vím, že mám ženu, ale to jen díky prstýnku a intru a jednomu dialogu, chtělo by to něco víc.

A moc se mi líbí, že se tam nebojí ukázat rasismus a tak, zatím to vypadá dost nekorektně, což je pro mě dost příjemné překvapení.
@Kubulus (21.07.2012 21:18): Na Tvé kritice hry sice něco pravdy bude, nicméně Tvůj poslední odstaveček mi zní tak, že jsem vlastně jeden z mála, kdo ke hře chová sympatie, takže bych se proto se svým doporučením mohl raději držet zkrátka.
@Chuck (21.07.2012 21:05): LA Noire všeobecně oplývá celkem jasným stereotypem a velmi nízkou intenzitou. Samozřejmě pokud se rolí detektiva nadchneš, zkrátka tě to bavit bude. Nicméně že ta hra je pořád stejná a stejná rutina, uzná snad i její největší zastánce. Je to výborně napsané, ale ten gameplay je hrozivě repetetivní, a právě jeho střídmost je často vykoupena tím, že hráč prostě navyklý na něco, co ho vysloveně žene vpřed, tu začne "usínat".

Tys měl asi přímé a dobré tušení, do čeho jdeš, ale v záplavě her, kdy se LA Noire k někomu připlete do rukou v podstatě náhodně, to nemá nic, co by tě chytlo a mlátilo s tebou o zem.
@Chuck (21.07.2012 21:05): Jojo, snažím se, věř mi :)

Ale to prostě záleží na pocitu - třeba Just Cause 2 je úplná hovadina se stejně mizerným jízdním modelem a dalšími prvky a baví mě to. Prostě ti ta hra musí sednout - a může se stát, že nesedne, i když "papírově" se ti líbí.

Ale zítra budu fresh a pustím se do toho - ten gameplay rozdělenej do případů se mi líbí.
@Walome (21.07.2012 20:48): Mně teda přijde, že se zbytečně zabýváš vedlejšími neduhy. Ten nešťastný jízdní model ve skutečnosti bývá výhodou hlavně u honiček, kdy manévrovatelnost s autem je dost klíčová pro úspěch, ta nesmrtelnost, která je ve skutečnosti autoheal, není u současných her nic neobvyklého. Navíc je potřeba si hlavně uvědomit, že tahle negativa, co Ti vadí, jsou v téhle hře úplně druhořadá, protože hlavní náplň je o něčem jiném než o přestřelkách, nekonečném množství nábojů a drandění po ulicích. Tak uvidíš no.

Sakra, když vezmu, co by za to JohnCZ dal, tak bych Ti dal pohlavek. ;-)
@Chuck (21.07.2012 20:26): No, sám se sobě divím. Jde asi o to, že kdysi jsem si vysnil podobnou hru, ale samozřejmě to není úplně ono a já tam teď vidím věci, které by tam být nemusely - např. nesmrtelnost nebo nekonečno munice. Prostě takový kraviny, který to kazej.

Ale jak říkám, asi to nebude vina hry, spíš na to nemám náladu... a to jsem se na to těšil, že jsem to hned i stahoval.
@Walome (21.07.2012 20:20): Jo, ten pocit určitě znám, u jedné nejen Tvé oblíbené hry jsem ho zažil. ;-) Zato u téhle hry jsem měl přesně opačný pocit - aby jen tak neskončila, protože by to pro mě byla obrovská škoda. Těšil jsem se na každý případ, na to, co na místě činu najdu, jak prokecnu co nejvíc lidí a s jakým výsledkem apod. Takže když čtu první část Tvého předchozího postu, tak si říkám, v čem je vlastně problém, ale je možné, že někoho to i přes všechno pozitivní může nudit.
@Chuck (21.07.2012 20:16): Já nevím, jestli to znáš, ale nějaký hry mě prostě uspávaj, resp. je hraju a ani si je neužívám. I když tohle bych si užívat měl, město je pěkný (i když se vykresluje před očima, klasika), ksichty jsou supr (i když trošku ochotnický herecký výkony, ale tak aspoň jsou ty emoce rozpoznat) a už jsem pochopil ty výslechy.

Uvidíme. Na chvíli si střihnu Laru z roku 96 a pak se vrátim sem :)

@M.a.t.t. (21.07.2012 20:20): Jo, jenže když ho přeskočíš, tak nedostaneš vedlejší mise (myslim). A je mi jasný, že důraz tu není na ježdění, ale to v Mafii nebyl taky a jízdní model tam je bezkonkurenční (doslova).
@Walome (21.07.2012 20:11): L.A. Noire nemá byť ako GTA a kladie dôraz skôr na adventúrnejšie prvky. Akcia nie až tak smerodatná a jazdenie po meste plní asi taký učel ako v Mafii (mimochodom, vo väčšine prípadov sa dá aj preskočiť)
Možná by to chtělo najmout víc jak jednu herečku s jedním účesem :/

Jinak zatím teda nic moc. Všechno je takový polovičatý, jak jízdní model, tak střílení, tak celej ten potenciál... uvidíme.
Nenapadlo ti, že to môže byť úmysel? :) Hlavný hrdina L.A. Noire je podľa mňa presne taký akého ho chceli mať.
@Chuck (21.07.2012 11:11): Ták :) Ale už jsem to zvládl. Uvidíme jak to půjde dál.

Jinak je mi opět děsně nesympatickej hlavní hrdina - to už z trailerů. Já nevim, jak to ty rockstar dělaj, ale oni neuměj udělat sympaťáka za hrdinu. GTA nebo tohle, všechno děs běs.
@Walome (21.07.2012 10:58): To vypadá, že jsi v té pasáži, jak Tě po neúspěšném výslechu šéf hlasitě zjebe, že jsi ho zklamal a že chce podezřelého doznání a dokud ho nedáš, tak Tě to nepustí dál.
@Chuck (21.07.2012 10:50): No jako docela mě to baví, ale není to moc intuitivní - např. vim, kam chci toho Žida dostat, ale hra mi uzná jen to, co považuje za vhodné. Ale tak třeba se do toho dostanu.

Ale už ho vyslýchám po padesátý.
@Walome (21.07.2012 10:13): Tak u prvních výslechů na začátku případu se dost často trefíš, když dáš pochybnost, ale když už je případ v té rozvinutější fázi a máš k dispozici víc důkazů, tak už to chce dávat větší pozor, koukat častěji do notesu a podle okolností někomu případně dokázat lež. I tak to ale moc jednoduché není.
@Red (21.07.2012 01:33): Jo s tím mám taky problém - ale ona ta "řeč těla" je dost zvláštní, já osobně nepoznám jestli lžou nebo ne a to se na ně pekelně soustředím.

Jinak fail hned u prvního výslechu :-D
Hmm, právě to děsivé zpracování mě dost odradilo, ale když slyším pouze kladné ohlasy možná tomu dám druhou šanci. Tahle hra je taky blbá v tom že nejsem schopen překládat, respektive buď poslouchám/čtu nebo se soustředím na řeč těla, obojí najednou mi nejde.
A sakra, dload se velmi zpomalil, za hoďku 3% ... tak se k tomu dostanu asi až zítra.
@Garret (20.07.2012 19:12): jj tady se mi taky líbí:). To bylo právě super, že uměl překvapit ať už mile či nemile.



@Kubulus (20.07.2012 19:20): ta asociace mě napadla a tady jsou moje důvodyčasto tam byli různí dychtiví velitelé, kteří hnali svoje lidi do bitev z morálních důvodů. Je to pro mě fakt hodně věrohodná postava právě proto, že jí nemusím mít rád. Má prostě svoje klady a zápory a výše zmíněné je pro mě natolik velký zápor, že ho prostě nemůžu mít rád (beru to jako klad hry).
Steam se fláká, vidím to tak okolo desáté večer :/ ale tak noc je ještě mladá
Akurat dohrane. Podla komentarov som mal pocit, ze to bude horsie - hlavne co sa postav tyka. Mne vobec neprisli take nezaujimave jak su tu popisovane v kazdom druhom komentari.
@Chuck (20.07.2012 12:43): Neboj, dnešek mám vyhrazen na sraní se s nastavením grafiky a ovládání, aby to aspoň nějak šlapalo ;)

Asi to zkusím engliš, trailerům jsem rozuměl, tak uvidíme O_o
@Walome (20.07.2012 12:03): A pojedeš to teda v angličtině? Kdybys pak chtěl popsat tu úpravu pro lepší optimalizaci, tak dej kdyžtak vědět, popř. bys to měl najít ve starší diskuzi.
@Chuck (20.07.2012 10:05): moje taky. Je to hroznej jouda, vlášť to jeho chování ve válce. V M. A. S. H. I. by to byl největší kr*eten. Ale je zajímavá ta jeho skautská víra přes to všechno co prožil. Výborně udělaná postava. Rozhodně na něj nezapomenu. Jen pak ty mise za toho druhýho (zasádně si nepamatuju jména opakuji opět) je třeba mnohem větší sympaťák - jsem ale přesto rád, že Cole byl hlavní postavou
@Chuck (19.07.2012 19:55): filmový konec no. Říka se, že Noirový hrdina má být zkrachovalec, tady je to idiot, přesto k němu máš chvílema sympatie a vlastně i hloupě, dost k němu sedí, but I like him