Ne-e. Vy mě nechápete. Hráli jste někdy splinter cell? Tam ovládáte rychlost chůze Sam Fishera pomocí kolečka myši. Nastavíte si ji vyšší a jste rychlejší ale hlučnější. A když potřebujete být pomalejší, jednoduče pootočíte kolečkem dolů a hned se plížíte podle přesné rychlosti kterou potřebujete. Proč to takhle neudělat i u řízení aut? Nikde to není, ani v mafii 2. Kolečkem si nastavíte 50km/h a je vystaráno. Když potřebujete přidat, jen brnknete na kolečko... To mi neříkejte že taková blbost vás nenapadla.... A co se týče komentáře, mohl jsem být objektivnější ale zase kupu příběhové omáčky je taky zbytečné psát. Když se chci rozmyslet, jestli si hru pořídit nebo ne, od komentářů bych žádal aby šli rovnou k věci, štve mě tohle a líbí se mi tohle. Nezkoušet to psát jak odbornou literaturu abych dostal plno kladných bodů. Třeba ty Chucku máš skvělou recenzi ale na komentář o hře je to podle mě příliš slohové, pardon. :) Sem na databázi chodím abych zjistil jaký výhody a nevýhody daná hra má a jak působí hraní na hráče. To že adventury nejsou tvůj oblíbený žánr a jak se jmenuje hlavní hrdina, .... to už je podle mě zbytečné vědět. Ale tak to už je věc názoru. Já jen chtěl podotknout, že taková obyčejná věc, jako možnost rozumně řídit auto jsem ještě nezažil v žádně hře, zatímco jsou ty hry přeplněny jinejma zbytečnostma... To mi přijde směšné.
Chuck: Oni se těžko popisují. Jsou to takové ty detaily které prostě ruší... Například v jedné misi jsem zjistil POUZE že je továrna, kde se falšují řidičské oprávnění. Jen to jsem věděl. Nic o tom že je plná ozbrojených maníků. Jen lokalita mi byla známa... A když tam přijedu, sepne se mi animace kde vytahuji zbraň se svým kolegou a oba se připravujem na mohutnou přestřelku... Jak to věděl? Taky se mi stalo že jsem 2x vyslíchal podezřelého na stejné otázky, nebo jsem se dozvěděl lokaci kterou jsem ještě vědět neměl. Takové malé bugy které kazí dojem.