Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Vedel by mi niekto poradiť ako tú hru spustiť? Mám originál, a keď hru spustím nič sa nestane.
@Chuck (08.10.2012 09:05): SHUT UP!

:)

Včera mě to ale bavilo, projel jsem si čtyři případy a den mi uplynul rychle. Ale pak se už dostavoval stereotyp. Můj parťák je ale super, vožralej šovinista, ty já rád :)
@Walome (07.10.2012 21:05): Jo, to mě taky naštvalo, že to video už hlásí, že je soukromé a jinde jsem jej nenašel. =/
Občas to bylo úsměvné, jen jsem chtěl něčí tvrzení zpochybnit a on na něj/ní vyjede tak, že už se odmítne se mnou dál bavit. heh
To video už bohužel není na yt, ale kdysi jsem sem postoval jednu parodii, kde se ptal Phelps kolegy kam jede na víkend (nebo tak něco) a on mu řekl, že někam na chatu nebo co a Phelps označil "pochybovat" a začal na něj nepříčetně řvát :-D

Tak to je v týhle hře častá věc.

Každopádně mě to díky tomu video vždycky rozesměje :-D
Docela sranda poznávat známý ksichty - to je jako dívat se na seriál a říkat si "kde já sem tohodle herce viděl".
@Snake. (25.09.2012 23:52): "Jsou hry na který bych nejradši vysypal můj kompletní slovník vulgárních výrazů ale nenapíšu to už jen kvůli tomu že nestojim o rekordní počet mínusových bodů." Kritizovať sa dá vždy aj nevulgárne.

"Lidé se pak snaží spíše nastřádat pluska než ostatním sdělit co si o hře myslí." Ak to nemá informačnú hodnotu a pôsobí to hlúpo, či ako popis hry, ktorý by mal byť v profile hry a nie v komentári, tak logicky plus nedám (to, že iní dajú je ich problém).
Feidias: Asi tak. Podle mě to trochu kazí právě to hodnocení (pluska/mínuska). Lidé se pak snaží spíše nastřádat pluska než ostatním sdělit co si o hře myslí. Jsou hry na který bych nejradši vysypal můj kompletní slovník vulgárních výrazů ale nenapíšu to už jen kvůli tomu že nestojim o rekordní počet mínusových bodů. A přitom bych možná i někomu správně pomohl, hru si nekupovat. :D Ještě si pamatuju jak jsem se vztekal že u jedné nejmenované hry, kde ani 3 headshoty do nepřítele neznamenají smrt. Plnej hněvu jsem letěl sem abych se o to podělil a upřímně jsem v tu chvíli neměl sebemenší nutkání začínat slovy hra se odehrává tam a tam a patří mezi mé oblíbené adventury hned po.... Né. Obětoval jsem pluska a hráče varoval před vecí která mě namíchla. :D

No a s tím omezovačem... Právě že za to L.A. Noire může právě ne? :D Vývojáři jsou od toho aby hru udělali hratelnou a snažili se přijít na zbůsoby jak toho docílit. To že to ještě v žádné hře nebylo neznamená, že oni nemůžou být ti originální a vymyslet to. Programátor nejsem ale řekl bych že tohle by byla otázka malého zlomku času, který nad hrou stráví. Když už si dali takovou práci s vymýšlením überxichtů a tím že si jakejkoliv vajgl na zemi můžu otáčet v pracce, proč tam kruci doprčic nedali ten všivej z** p** h*** úlo***h*** omezovač rychlosti prašivci jedni. Hned by se to dalo lépe hrát. Stejně jako GTA. Člověk se konečně dostane k nadupanýmu fáru ale záhy zjistí že to auto jezdí tak dobře, že si ani nedojedou do pubu pro hambáče aniž by pokosili semafory, auta, koše a nepozabíjeli půlku kolemjdoucích na chodníku. (sorry za sloh)
@Snake. (25.09.2012 14:25): Tak sérii Splinter Cell mám za sebou celou, tudíž vím, co popisuješ, ale tenhle systém pro auta zatím nikdo nezavedl a myslím, že ani nezavede, takže za to L.A. Noire moc nemůže.
@Feidias (25.09.2012 15:25): Ehm, recenzia nie je na to, aby objektívne rozoberala klady a zápory, už len z princípu, že ju hodnotí jednotlivec na základe subjektívnych dojmov a názorov. Je to subjektívna (a odborná) analýza od človeka, ktorý by sa mal v danom sektore, ktorý hodnotí (akékoľvek hodnotenie je vždy prejavom subjektivity) vyznať.
@Snake. (25.09.2012 14:25): tohle co píšeš se IMHO nedá řešit:). Vždycky bude více zájmů a očekávání od komentářů - jeden, který bude chtít objektivitu a druhý naopak osobní dojmy protože uživatele zná a už třeba ví, že má trochu podobný vkus. Taky proti objktivnímu rozebírání kladů a záporů hovoří fakt, že k tomu je přeci recenze, a tu máš někdy i v odkazech. Kouzlo databáze her je IMHO právě v tom, že do komentáře tu napíšeš to co chceš ať už dostaneš pluska, či mínuska a pokud chceš řešit sloh, tak ho řeš:). Co je na tom špatného? Ten tvůj komentář je navíc vážně spíš do diskuze. Vždyť tam spíše patří to co jsi popsal. Nepopisuješ hru jako celek. Fajn mě to nevadí, ale nechápu co potom chceš:).
Ne-e. Vy mě nechápete. Hráli jste někdy splinter cell? Tam ovládáte rychlost chůze Sam Fishera pomocí kolečka myši. Nastavíte si ji vyšší a jste rychlejší ale hlučnější. A když potřebujete být pomalejší, jednoduče pootočíte kolečkem dolů a hned se plížíte podle přesné rychlosti kterou potřebujete. Proč to takhle neudělat i u řízení aut? Nikde to není, ani v mafii 2. Kolečkem si nastavíte 50km/h a je vystaráno. Když potřebujete přidat, jen brnknete na kolečko... To mi neříkejte že taková blbost vás nenapadla.... A co se týče komentáře, mohl jsem být objektivnější ale zase kupu příběhové omáčky je taky zbytečné psát. Když se chci rozmyslet, jestli si hru pořídit nebo ne, od komentářů bych žádal aby šli rovnou k věci, štve mě tohle a líbí se mi tohle. Nezkoušet to psát jak odbornou literaturu abych dostal plno kladných bodů. Třeba ty Chucku máš skvělou recenzi ale na komentář o hře je to podle mě příliš slohové, pardon. :) Sem na databázi chodím abych zjistil jaký výhody a nevýhody daná hra má a jak působí hraní na hráče. To že adventury nejsou tvůj oblíbený žánr a jak se jmenuje hlavní hrdina, .... to už je podle mě zbytečné vědět. Ale tak to už je věc názoru. Já jen chtěl podotknout, že taková obyčejná věc, jako možnost rozumně řídit auto jsem ještě nezažil v žádně hře, zatímco jsou ty hry přeplněny jinejma zbytečnostma... To mi přijde směšné.

Chuck: Oni se těžko popisují. Jsou to takové ty detaily které prostě ruší... Například v jedné misi jsem zjistil POUZE že je továrna, kde se falšují řidičské oprávnění. Jen to jsem věděl. Nic o tom že je plná ozbrojených maníků. Jen lokalita mi byla známa... A když tam přijedu, sepne se mi animace kde vytahuji zbraň se svým kolegou a oba se připravujem na mohutnou přestřelku... Jak to věděl? Taky se mi stalo že jsem 2x vyslíchal podezřelého na stejné otázky, nebo jsem se dozvěděl lokaci kterou jsem ještě vědět neměl. Takové malé bugy které kazí dojem.
Snake: Zrovna omezovač rychlosti v případě sledování moc nepomůže, jelikož u téhle hry dost často sledovaný nejede konstantní rychlostí, takže jestli budu při takové jízdě omezovač střídavě vypínat a zapínat, nebo budu poťukávat na klávesnici, je už celkem jedno. A jak říká Red, také by mě zajímalo, jaké nesmysly máš na mysli. Netvrdím, že je to hra bez chyb, ale rád bych také ty neduhy od Tebe slyšel.
@Snake: Sahodlouhé recenze...ale ten tvůj komentář toho kromě absence omezovače rychlosti o hře neřekne vůbec nic, je tedy jen jednou připomínkou. Chtělo by to rozepsat aspoň ty "nesmysly".

Omezovač v Mafii má smysl proto, že se nemusí pořád kontrolovat rychlost kvůli policajtům. Samotné sledování by omezovač nijak nezlepšil.
@Isair (24.09.2012 15:02): Třeba konkrétně tady je to šikovný, protože ovladač vibruje když jsi poblíž nějaké stopy - ale jde to vypnout, což jsem udělal, protože to hru ulehčovalo až moc.

U batmana to vibruje při hackování, což má taky něco do sebe.
Ale u některých her to vibruje až až.. až je to zbytečný.
@Walome (24.09.2012 14:51): :) Ale je pravdou, že závodní hry jsou na nich parádní (a na rozdíl od volantu je ten ovladač alespoň skladný).

Jen tu vibraci vždy pokud možno naopak vypínám, anžto po několika hodinách hraní se po ní třesou ruce jako při Parkinsonovi. Ještěže zatím nedělají vibrující myší a klávesnice:).
@KRoman47 (24.09.2012 11:06): Dnešní hry určitě - a jak říkáš, na pc máš jen dva druhy chůze (pokud nehraješ Splinter Cell :) ) - chůze a běh. U ovladače máš pomalou chůzi, klus, běh, sprint... A to samé platí u aut. To přidávání plynu mě prostě dostává (já bohužel nemám ten "pedálový" čudlík, ale občas hraju u kámoše), jak je to intuitivní.

Vibrace je další věc, která (někdy) zvyšuje zážitek ze hry.

Podle mě jsou na klávesnici a myši dobré fps, zbytek jedině po gamepadu.
Přesně tak, především konzole mají i tlačítka analogové reagující na sílu stisku, ty PC only to snad ani nemají. I pohyb s postavou na analogové páčce je úplně o něčem jiném, kontroluje se tak bezvadně rychlost i směr pohybu. Co by člověk chtěl, když hraje na trochu vylepšeném psacím stroji?!?! Klávesnice není vymyšlená na hry! To už by lidi mohli pochopit.
Snake. : nojo, kdybys to hrál na gamepadu, tak šlapání na plyn je úplně vo nečem jiným...
@Walome (31.08.2012 13:45): přesně:). Ona byla asi vždycky taková jak u her, tak u filmů:). Možná když nestalý tolik peněz. Nic začíná to být trochu offtopic:). Nicméně Ubisoft je v tomhle tak jedna z těch sympatičtějších firem, právě proto mě napadli:). Sice třeba Assasin´s Creed mě vůbec nechytl, ale je dobře, že něco takovýho vzniklo:)
@Feidias (31.08.2012 13:39): Ubisoft se pustili do Im alive, to že dali nakonec zpátečku (a teď si to rozmysleli) a hra vyšla jen na konzole, to už je věc jiná. A ačkoli je Im alive bohužel zase jen a pouze arkáda, koncept jako takovej je originální, na dnešní poměry.

LA Noire je specifickej, novej žánr, je to risk jak prase, proto s tím byly problémy. Holt doba je dnes taková.
@Walome (31.08.2012 11:22): no to je asi taky pravda:). Arkádový řízení vozidel, apod...:). Jen si říkám, že udělat takovou hru musí být hrozně nákladný. Budou mít co dělat aby sehnali investory a rozjeli to. Ten Rockstar je v tomhle asi jedna z těch lepších variant:) a nenapadá mě nikdo podobnej. Nevím jestli třeba Ubisoft by do toho šel:) (to jsem jen tak plácnul:)).
@Walome (31.08.2012 11:10): no nikdo neví přesně jak to bylo. Názory jsou různé jako vždy, že:), ale měli problémy to dokončit. Dělali na tom strašně dlouho. Bylo hodně distributorů, kteří od toho couvali. Nakonec se toho ujmul Rockstar a s tím byly také problémy. Rockstar říká, že bez nich by s hrou nepohli a team Bondi je obviňuje, že z nich chtěli udělat interní studio:). I bych tomu věřil. Rockstar do nich musel hodně investovat...