Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ebb (13.11.2012 10:59): Příjemce investice nemůže použít samotnou investici, nýbrž vždycky jen prostředky získané z investice, neboť pojem investice označuje specifický vztah jedné osoby (poskytovatele investice) vůči druhé osobě (příjemci investice). Ony "proceeds of investment" jsou dle mého právě těmi "prostředky získanými z investice".

Tento výklad má oporu rovněž ve struktuře prvního odstavce, konkrétně v tom, že věta "The proceeds of the investment will be used to..." bezprostředně navazuje na větu "ZeniMax Media Inc. today announced the closing of a $300 million investment...". Tvůj výklad je z tohoto hlediska nesmyslný, neboť by v citovaném odstavci chyběl kus příběhu týkající se toho, co se stane s těmi prostředky získanými z investice, než se přemění na prostředky utržené z toho, do čeho byly ty prostředky získané z investice vloženy.
@Paul (13.11.2012 08:39): Veď práve Paul. Ten citát to len potvrdzuje. Hovoríš, že hádam a vymýšľam si a potom sem copy pastneš link, ktorý dáva mne za pravdu.

Proceeds sú výnosy. Proceeds of the investment, sú výnosy z investície nie samotná investícia. Čiže až časť z predaja ESO teda, nie samotná prvotná investícia, pôjde na vývoj nových hier.
@Ebb (12.11.2012 23:58): Je napsáno že dostali injekci 300 milionů a bude to použito na financování online divize a vývoj dalších budoucích titulů. Titulů, ne titulu. Pokud nemáš kamaráda v zenimaxu jež ti 100% potvrdil že má ESO 300 milionů rozpočet, tak prostě jen hádáš, a přitom to uvádíš jako fakt. Což mi nepřipadá úplně košer, proto jsem se ozval.

A když dohledáš originální press release, tak je jasný že ani to tvoje hádání není založené na realitě, viz
" The proceeds of the investment will be used to fund future growth, increase game development and publishing, facilitate acquisitions, and finance massively multiplayer online games (MMOGs). "

http://www.zenimax.com/news_pressrelease10.25.07.htm

Takže facilitate acquisitions (id Soft,Arkane, Tango atd), increase publishing...ne jen MMO.
@RNDr. Gunár Pavel (12.11.2012 23:38): Hah s tým si ma nachytal uznávam. Age of Conan mal tiež veľký hype aj rozpočet, pričom bol v strate (podľa Funcom reportu) a napriek tomu ma dosť bavil a stále sem tam si ho zahrám. ESO bude ale o dosť menej inovatívnejší než AoC si myslím a značne nudnejší.

Mimochodom AoC mal 110 milionov rozpočet podľa Funcom Reportu, a Funcom je jediná AAA firma čo robí MMORPG bez podpory veľkého publishera. Čiže všetky peniaze zháňajú "vlastnoručne", tým pádom ich rozpočty sú značne skromnejšie (i keď 110 milionov môže pôsobiť ako relatívne dosť).
[neexistující příspěvek]:To mi neuniklo. Ale z dostupných zdrojů vím, že SWtor je již minimálně od léta 2012 plně zaplacen, nepopírám tím ovšem fakt, že celý project byl fail ( vzhledem k předchozímu hype).
@Majkee (12.11.2012 23:55): SWTOR mal len niečo vyše 2 milionov predaných kusov, pri akomkoľvek optimistickom odhade maržiach to nie je ani len tretina rozpočtu.

Ak by sa zaplatil, myslíš že by celé vedenie Bioware bolo "nútené" odstúpiť, spoločne so všetkými lead developermi SWTOR? Ak ti to náhodou uniklo, tak všetci do jedného z lead developmentu sú už --- dobrovoľne---odídení.
@Paul (12.11.2012 23:38): Tých 300 milionov je čisto na -- online division. Prečo spomínaš Skyrim, či Rage to s tým nič nemá. Tie peniaze dostal Zenimax od investora na založenie online divízie, ktorej jediný projekt je zatiaľ ESO, ktorý trvá už 5 rokov. Teda všetky náklady spojené s vedením tejto online divízie sa počítajú v plnej výške do rozpočtu ESO. Preto som povedal, že pochybujem, že by im tie peniaze sedeli na účte, že by už v 2007 plánovali z tých peňazí rozpočet ich "future games", ktoré by len začali vývíjať po 2013. To by 6 rokov v podstate tie peniaze strácali na svojej hodnote.
SWTOR je již dnes plně zaplacené. TES Online si zaslouží svoji šanci, moc jsem v to nedoufal, ale vzhledem k tomu, že to nebude klasická wowkařina založená na ikonkách, tak věřím, že by to mohla být průlomová hra žánru.
@Ebb (12.11.2012 23:16): A to jsi jako ten konec věty, "plus develop and publish future games as well. " přehlédl? Že Zenimax, jakožto firma mající pod sebou nějakých 9 studií dostala 300 milionovou investiční injekci nijak neimplikuje, že najednou bude mít jejich jediné MMO 300 milionů rozpočet. Určitě se jim na účtě peníze neválely, spíš část těch peněz použili na koupení id Software/Arkane/Tango, další část na vývoj MMO, další část na dokončení Rage/Skyrimu, atd..

Skoro mi to připadá jako kdybys schválně vzal část článku co se ti hodí k předsudkům a zbytek ignoroval.

(ne že bych v zásadě nesouhlasil, taky si myslím že to bude propadák...jen ale není potřeba vymýšlet si)
Když už tu jsme lehce OT, Ebbe, ty se v tomhle vyznáš, je nějaké F2P MMO které funguje jako skvělý turistický simulátor? Tj, kašlu na gameplay a grind a takové věci, ale chci se projít kolem a očíhnout města a hory a nějaké kuul věci a tak. Ideálně z nějakého známého světa, což mě přivádí k LotRO. Je tam hezká podívaná? Hobitín, Roklinka, železný pas atp?
@Bodkin (12.11.2012 23:17): Tak, ale v TES aspoň môžeš okradnúť koho chceš, zaútočiť na koho chceš, vyberáš si voľne frakcie, atď. V onlinovke máš fixné tri frakcie podľa rasy, útočiť môžeš len na NPC - ktorí sú fixne nastavení pri vytvorení postavy ako enemies, máš tu classy a levely. Bude to v podstate WoW v Elder Scrolls svete, pričom aj neslávne vyjadrenie samotného Friora ma nenapĺňa zrovna optimizmom: "No new ideas exist in this genre, everything has been invented already".
Mě docela štve, že v TESo odhalej celej Tamriel a v dalších TESech bude chybět exploration prvek, kvůli kterým mám TESy tak rád.
@Ebb (12.11.2012 23:00): Copak to tahle nemá fungovat? :( (rozhodování dle traileru)

add dodatečné info: Holy fuck. Tak to bude průser, díky tomu snad začnou plodit další TESy mnohem rychleji. Nebo na nich začnou nechutně rýžovat.

Nu, TES byl vždy takový theme-park, takže moc velký rozdíl v tom nebude. To spíše volba TPP oproti klasickému FPP :)
@Paul (12.11.2012 23:14): "This cash will be used to fund its newly formed online division (headed up by former Mythic Exec Producer Matt Firor)" Pokiaľ viem, tak pracujú len na jednej onlinovke momentálne, a dosť pochybujem že by im časť z toho balíka len tak sedela na účte.

V čom konkrétne je to číslo naprostý nezmysel? Tie rozpočty sa naozaj pohybujú v týchto rozmedziach. SWTOR mal odhoadovane medzi 200-500 milionov. Tabula Rasa 120 milionov oficiálne ohlásených atď.
@Bodkin (12.11.2012 22:52): Dúfam, že sa nerozhoduješ podľa trailera :), podľa mňa ESO bude najväčší finančný flop roka 2013.

Má to 300 mil. rozpočet
http://ve3d.ign.com/articles/news/35051/ ... Gets-300M-Investment

Celé to bolo naplánované v dobe keď investori videli len úspech WoW a začali vrážať peniaze do lineárnych theme-park onlinoviek a ESO spadá ešte do tejto éry (kedže v 2007 bol ešte WoW a themepark na vzostupe). A zrejme bude aj jej posledný zástupca. Toto smeruje k rovnakému koncu ako SWTOR, ktorý bol v strate najmenej 100 milionov.
Aj keby nebol, tak by som sa na Cenegu i s Bethesdou z vysoka vy-tento. Kod v krabicke? Co? A ked cestinu nechcem, tak si to aj tak nemozem oficialne kupit. OK, nechce Cenega ani Bethesda moje peniaze, su ine cesty ako DLC-ka ziskat. :)
Hehe, takže válka má tři konce? Vítězství císařství, vítězství nordů nebo příměří?
V Dawnguardu je fast-travel celkem nutností, bohužel jsou jednotlivé questy od sebe vzdáleny úhlopříčkou přes celou mapu. v původní hře jsem jej taky párkrát využil, přeci jen trmácet se xkrát na Throat of the World je ubíjející. ale osobně se fast-travel snažím používat co nejméně. nejenže že člověk narazí na spoustu náhodných věcí, ale někdy jsou ty panorámata nádherné, potyčky potěší (hlavně draci) a např. Meeka bych jinak, než cestováním po svých (resp. po koňových), nikdy nenašel.
To je jasný, hezky se na to kouká. Ale to co se během cesty stane je často dost hloupý a trmácení je to děsivé. Debilně pomalé.
To je pravda, ještě v Morrowindu a v Oblivionu chůze pěšky měla smysl- kochání se hezkou přírodou, krásná, barevná krajina, plná života (+ TRÉNINK akrobacie a atletiky jako bonus). Příroda ve Skyrimu je dle mého názoru dost nudná. Byli jste někdy na horách? Aano občas je mlha, a sněží, ale jinak na horách miluji AZÚRO, BÍLÝ sníh, ZELENÉ borovice, nebo smrky....
Jít někam pěšky by se mělo ve Skyrimu co nejmíň. Člověk se pak do hry snad nikdy nevcítí, protože to jak pitomě se na něj vyvalí nějaké náhodné věci, snad nemá obdoby.
@Garret (29.10.2012 20:59): Hlavně nevyužívat vůbec fast travel je nesmysl. To je jak hrát OFP celů dobu s rychlosťů 1x ne li eště horší. Projít sa a pokochat krajinů? Proč ne, když mám chuť. Když nemám a chcu sa dostat nekam kde už jsem byl tak fast travel.