Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Co se týče vztahu Adama a Megan - z mejlů a dalších věcí je celkem snadný vyčíst, že je to jeho exslečna. Civilnost toho, jak je tam ten vztah podanej, se mi líbila. Žádná osudová love story, prostě normální lidi, který se potkali v práci, chodili spolu, pak se rozešli a dokážou pořád nějak dál koexistovat bez páchání sebevražd a podobnejch dramatickejch ptákovin...S tím, že ona je trochu chladná workholička a on má zjevně furt nějaký zbytkový pnutí.
Tak zaprvé: Megan nikdo na rameni nenese. Ty vidíš, jak jí dá Namir facku, ona spadne na zem, pak už jen schytáš kulku do ksichtu a následuje intro.

Zadruhé: To, že se ti nezdá, že by dělali model na prvních pět minut hry, je fakt naprosto nesmyslný rejpání a nemá to vůbec nic společnýho s tím, jak je to ve hře odvyprávěný.
To, že útočníci těla na místě zpopelnili, je sice drobnej hint, že je Megan naživu, ale celkem se dá chápat, že to v daný situaci Adama nenapadne. Když to člověk hraje s tím, že očekává zvraty a zrady za každým rohem, tak ho napadne ledacos, ale opět to nemá co dělat s tím, co v daný situaci ví a očekává samotná herní postava.

Zatřetí: V tom traileru vidíš víc než tam je. Je tam pársekundovej ústřižek z bossfightu s jednou větou, která ani nijak nenaznačuje, že by se Adam s Baretem někdy předtím potkali.
@Walome (10.01.2013 11:51): Vždyť se tam mluví o tom, že našli její mrtvolu stejně jako ostatních vědců. Část odhalování pravdy o útoku je zjištění, že utočníci do Sarif Industries mrtvoly přinesli, aby zakryly únosy. Jasně, že jako hráč tušíš, že žije a to i když bys neviděl trailery, ale Adam nemá důvod si to myslet, když byla Megan oficiálně identifikovaná jako mrtvá.
@Bodkin (10.01.2013 12:29): To máš pravdu - já si teda nejsem jistej, že to byla jeho přítelkyně, já si právě myslel, že tam bude vhled do minulosti (jak říkáš) a prostě trošku exkurz do jejich osobního i pracovního vztahu a jeho pocitů apod. Ale aby to zase nebyla telenovela :)
Na druhou stranu, původní Deus Ex si bez toho vystačil, ale v HR to tak nefunguje. Ale to je tím, že uběhlo deset let a ty hry jsou vlastně úplně stejný.


Btw fakt jsem zvědavej, co budeš říkat na FC3.
@Walome (10.01.2013 12:15): Do flashbacků s pocitem viny atd. Ono, Jensen je na to, že ho málem zabili a teď je z něj v podstatě cyborg a přišel o svou přítelkyni docela dost klidný. Spíš úplný nezájem, než Paynovská 'Schválně kdo vydrží dýl'-vyrovnanost.
@USER47 (09.01.2013 23:24): Podle mě ten trailer je jedna velká lež, co se týče bossů a osobní motivaci k jejich nenávisti - trailer působí, že s nimi budeš mít co do činění ještě před bossfightem, což se neděje - nebo takové ve mně trailer vyvolal očekávání (a nejsem sám, Nate by určitě souhlasil) + tu rotující ruku jsem ve hře taky nepotkal :)

Hlavně mi vadilo, že hra Ti řekne "tohle je tvoje žena/exholka/nevim, máš k ní nějakej vztah" - a pak ji hned unesou, aniž by sis k ní ten vztah mohl vytvořit. A taky nechápu, proč si Adam celou hru myslí, že je mrtvá, když ji vidí, jak ji novej Gunther nese na rameni - proč by nesl mrtvolu?
Co na traileru bylo ulhanýho? Ty scény byly ve hře poskládaný trochu jinak, ale v zásadě o žádný hrozný rozdíly nešlo. Ten CGI trailer měl spíš navnadit na atmosféru, než popisovat přesný scény ze hry.
Po pravdě jsem myslel, spíš po stránce herní náplně a hratelnosti jako takové. Takhle mi to nepřijde opravdu jako nico objevného.

Příběhově se nechám překvapit - intro se mi líbilo, emocionální náplň tomu nechyběla.
Objective markery rozhodně povypínej, je to v nastavení. Tempo se asi nijak moc nezmění a hackování je tam opravdu trochu moc:).
Tak to hraju...jsem v Detroitu (po misi na policejní stanici) a...rozjede se to někdy?

Ne, že by to bylo špatné, asi je to ve mě, ale přijde mi to takové "bland", prostě trochu nemastné neslané.

Stealth mi nepřijde tak uspokojivý, jako např. ve Splinter Cellech popř.původním Deus Exu, hlavně vzhledem k tomu, že se většinu času jedná o prosté hledání cesty mezi strážemi (musím říct, že v tomhle měl někdy navrch i Chameleon)....hacking je až příliš všudypřítomný, řeší téměř vše a po chvíli je i dost snadný a úrovně mi přijdou celkem lineární (ale třeba proto, že všechno hacknu, takže se nemusím zdržovat s hledáním dalších cest). Možná by pomohlo vypnout ukazatel cíle. Jde to?
Narazil jsme na bug v sidequestu Cloak & Dagger. Poslední člen ochranky je někde ve zdi a quest tak nejde dokončit. Při hledání jak to řešit jsem objevil funkční řešení - debug mode. Krásně jsem si část téhle mise odškrtnul jako hotovou a označil nový úkol.

Teď jdu hrát, ale myslim, že se k tomuhle vrátim. Na vyblbnutí by to mohlo stát za to. Obsahem toho modu je i map selector s nějakejma blbostma atd. Je to jednoduchý menu, kde se dá ve hře udělat snad všechno.

Mod je zde: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=121245
Popis bugu a hlavně řešení zde: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=120836
Ach jo. Když už konečně funguje AI tak že nemůžu hackovat před lidma (což je konečně správně), tak proč doprdele můžu před nima vybírat šuplíky a lézt do ventilačních šachet. "Dobrej, já si tu jen vlezu do tý ventilační šachty za váma. Můžete prosím kousek popojít. Díky a mějte se..."

Tohle mě fakt vytáčí. Vždyť když už to měli hotový na to hackování tak stačilo aplikovat stejná pravidla na tohle!!!
@USER47 (26.12.2012 22:56): raději jsem je nechal.

Jsem na začátku mám dojít na helipad, ale při tom prolejzám kanceláře. V emailech je jeden jakoby vedlejší úkol najít kdo krade léky. Ale nikam se mi to nezapsalo. Ani jako úkol ani pozmámky co jsem nalezl v emailech. Jsem z toho volaký zmetený. Teď nevim jestli to mám dál řešit nebo jestli to zatím úkol není a až pak se to zapíše.. Nejde mi o řešení, ale en o to zda je to úkol a proč se nezapsal...
Porušim "Pacifist achievement" když pozabíjim těch pár vojců na začátku?
@CJ (25.12.2012 22:52): Rikal to Tucek (mimochodem touto dobou staronovy sefredaktor Score) v podcastu Games. Uz plne hry v prosincovem cisle jsou docela mazec - Lara Croft and the Guardian of Light a Arcania s datadiskem. Tak se mi zda, ze uz prestava byt Score/Level jistotou hrani. Kdyz muj komp nezvladne hry z casopisu, pak uz neni nadeje. :-)
Na me sestave, ktera minimalni pozadavky nesplnuje, jsem hru rozchodil na nejakych 25-40 fps. Prumer se mohl pohybovat kolem 32-35 fps rekl bych, coz by bylo v normalnich pripade relativne dostacujici, ale HR funguje divne. Pokud zapnu vsync, tak to funguje strasne pomalu a pokud ho vypnu, obraz se mi trha (trha mysleno jakoze se to cele kouse, nemyslim tim to, co resi vsync normalne). Dobry je take gamepad. Bud bych hral bez aim assist a sral se s mirenim pres gamepad a nebo aim assist zapnu a bude se mi hra pravidelne zpomalovat jakmile se zamerovacim krizem priblizim k nepriteli (coz je megaotrava a asi nejdementnejsi aim assist jaky jsem ve hre kdy videl). Proc doprdele nemuze hra na PC chodit pri 30 fps stejne jako na konzole? To fakt nepochopim.

Jinak btw. ma byt HR v lednovem Score jako plna hra, ale lidi, kteri hru nekoupi ve vanocnich slevach asi mnoho nebude.
@davi.k (25.12.2012 15:36): já to zkoušel hrát na mé starší sestavě (Win Xp, Procesor: Intel Core 2 Quad: 2,5 GHz, RAM: 2 GB, Grafika: Radeon 3800 HD: 512 MB) a tedy nic moc, sice to chodilo, ale já to radši odinstaloval, nebylo to prostě ono...

Ale za zkoušku to stojí, být tebou bych to testnul.
spíš takš než jakš. minimální požadavky bývají často konfigurace, na kterých si prohlédneš tak maximálně menu hry
Jak dobře mi hra pojede na notebooku s Windows 7, když splňuju minimální požadavky s odřenejma ušima? :)
Maxe Payne-a jsem osobně neviděl. Hitman byl náhodou skvělý, dokonce se mi líbil i film Far Cry, který je podle herní předlohy, ač né úplně přesně, ale přece jen se snaží toho držet.
Deus Ex může být skvělý, ale jestli něco poserou, tak stejně budu čekat na sfilmování Dishonored nebo plánovaného Assassina :)
@Bodkin (23.12.2012 00:07): Mp existuje nejaky film? sakra zase som zaspal dobu....

Hitman film viem na 100% ze som videl, ale nech si namaham mozog ako chcem nedokazem si vybavit ani jedinu sekundu z filmu. Co dokazuje jeho obrovsku kvalitu.