@
7c (10.01.2013 21:57): Ale pak by tam ty scény měly být :-D
Mně to právě z pohledu scénáře - tzn. motivace/charaktery postav apod. přišlo velmi prázdné - když v jedničce umřel
Jock, čučel jsem na oblohu a nevěřil vlastním očím - když mi tady
umřela ta pilotka, řekl jsem si no a? ačkoli jsem si říkal, že se tomu taky asi dalo zabránit.
A třeba Tong byl hodně velký zklamání, taky promarněná šance nějaký zajímavý NPC...
Ale netvrdím, že je to celé špatně, ba naopak, jen nějaký věci... třeba mě deptalo, že jsem byl v krytu a po přepnutí do fps jsem stál kousek ode zdi, nebo zastavení času při takedownech atd... takový drobnosti.
Nebo třeba to nulový překvapení, když jsem si u traileru říkal "hm, ta zeď půjde prorazit určitě jen na pár místech" a taky že jo.