Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ačkoliv jsem napsal jeden z nejnegativnějších komentářů, jdu si to znovu zahrát.
Scéna z vagónu, jak je v Indigo Prophecy: krátká a bez bradavky.
Krom toho a je v necenzurované verzi sex ovládaný hráčem a další nahota.
Krom toho název Indigo Prophecy má odvést pozornost od spojitosti názvu s Fahrenheit 9/11.
Já se celou dobu těšil, že Lucas trpí těžkou schizofrenií... čekal jsem nějakou cool atmosférickou nejistotu zdá se mi to/ je to skutečné/ jsem blázen? (Něco jako Total Recall, Scanner Darkly nebo tak). A od půlky hry jsem byl samozřejmě docela dost zklamanej :)
Nahota tam nějaká byla, a na scéně ve vagóně jsem si taky nevšiml nic divného, takže asi mám tu necenzurovanou verzi.
Mimochodem, taky vám ta scéna ve vagóně (a celé to spárování Lucase a Carly) přišla úplně mimo? Teda, v té fázi hry bylo už všechno mimo, ale fakt nevím, kde našli čas se takhle sblížit a proč vlastně.
@Zero (12.01.2013 00:50): Pokud se to jmenuje Indigo Prophecy, máš americkou cenzurovanou verzi. Obsahově to poznáš například podle toho, že jsi v celé hře nenarazil ani jednou na nahotu. Každopádně na konci to poznáš podle scény ve vagóně. Něco na ní bude zvláštního. Jeden detail.
Huh, doufám, že jsem neměl cenzurovanou verzi, stahoval jsem to bůhvíodkud. Jak se to pozná?
Also, plánuji to dokončit, teď na novém PC bych mohl uklikat ten běh po stěně (staré PC/klávesnice to nezvládali)

Bohužel ale mám ze steamu Emerickou cenzurovanou verzi a rád bych to sakra viděl v celé své kráse.
@Zero (11.01.2013 22:24): Tak tady za to podle mě může usěchání vývoje. Když zjistili, že už to vyvýjí fakt strašně dlouho, rychle něco spíchli jen se špetkou původních plánů... I Heavy Rain tím trochu trpí (ač tedy ne v uspěchaném konci, ale v problémech v kontinuitě - chybí nějaké scény).

Nehledě na to, že někdy během vývoje úplně vyhodili epizodický formát hry.
To zas ne...přišlo mi to asi jako průměrný novější film s Nicolasem Cagem. Kravina, ale dá se na to dívat. :-D
Každopádně to fakt mělo mnohem na víc. Je jasné, že do toho museli hodit nějaké to nadpřirozeno, aby se to dalo logicky vysvětlit, ale čekal jsem něco tajemnějšího a nepůsobícího jako pěst na oko.
No, tak z kvalitního thrilleru se stalo něco, co bych přirovnal k béčkovému akčnímu filmu. Jak začal Lucas používat nadpřirozené schopnosti, tak to šlo pěkně do háje. Dohraju to, ale tohle mi pěkně zkazilo dojem.
já ovládal vše na klávesnici, co se týče těch barevností. Myslím na šipkách a druhej na šipkách numerické. Můžu doporučit.
btw. nemáte nějaké tipy na minihry? Myslím to, jak myší ovládáte pravou stranu a W,A,S,D levou stranu těch barevných blbostí. Zatím jsem to pokaždé pokazil. :-D
Jsem levák, takže levou rukou ovládám pravou stranu a naopak, strašně se mi to plete.
@Zero (09.01.2013 22:21): Fahrenheita velice doporučuju. I když už je starší a mnoha lidem nesedl ten konec. Jinak jestli chceš něco modernějšího na stejný styl, zkus vyhledat ,,heavy rain".
Tak jsem to rozehrál. Zatím mám hotovou jenom jednu část za ty policajty a dvě za Lucase, a chytlo mě to. Stylem a grafikou mi to trochu připomíná Maxe Payna.
Každopádně za Lucase asi budu hrát celkem nerad kvůli těm probleskům a lekačkám.
@Marcusss (17.10.2012 14:19): Však to taky předělávali, proto je ten děj zfušovanej. Dokonce se v jednom bodě rozhodovali, zda přistoupí na konec podobný Fahrenheitovi, ale nejspíš někdo komu ještě zbyl rozum přetáhl toho idiota Cage něčím po tlamě a řekl mu ať se probere.

Tak taky přetvořili ještě rychle celou zápletku. A z toho vzniká pak dost nesmyslů.
Tak jsem dohrál Heavy Rain... docela zklamání. Pořád zajímavá a napínavá záležitost, ale těch děr v ději, divných skoků atd... Vypadá to, jako by tu hru v průběhu desetkrát předělávali...
Dokonce víc než u Fahrenheita, jehož příběh kupodivu snad drží pohromadě líp...:/
Možná někdy časem, ale vidím to bídně. Podobný problém mám např. s debilním ovládáním soubojů u Zaklínače 1, prostě se přes to nemůžu přenést.
@Shoggot (16.10.2012 15:13): V mém případě bylo průšvihem hlavně ovládání miniher. Tolikrát jsem si vzpomněl na starodávné hry z prostředí olympiády. Prostě mačkej klávesu pokud možno, co nejrychleji a ve správným pořadí, to je pro mě nepřekonatelná překážka. Proto Fahrenheit asi nikdy nedohraju, byť se mi hra jinak hodně líbí.
Průšvih u Fahrenheitu je prostě konec a vlastně vůbec pozdní část hry. je to absolutně k smíchu, absolutní zhovadilost.
Heavy Rain sice nemá tak totálně zfušovaný koncept, ale příběh je lehce retardovaný. Lehce, ale je.
Mám teď rozehraný Heavy Rain a když tak uvažuju o hrách od QD - minulých i budoucích... to je opravdu nenapadá nic jiného než koncept hrdiny na útěku? V Omikronu je hrdina na útěku před distopickým velkým bratrem kombinovaným s démony, ve Fahrenheitu před policií (a různými ilumináty), v Heavy Rain je to podobné... a chystané Beyond Two Souls nevypadá jinak...:/
Pche, zahrajte si MGS2 na obtížnost Extreme. Škrtící scéna na konci byla peklo a silně pochybuji, že by ji poctivě zvládl jakýkoliv člověk :D.

Ještě že Fahrenheit je z větší části hlavně o koordinaci, což se dá časem natrénovat.