Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Stejnej problém jako Johny kdyby měl někdo navíc nějakou gamesku na Steamu tak vyměním za Deus Ex.
Mám tu jeden volnej klíč na Deus Ex HR aktivovatelný na Steamu (ano, ten z nového Score), ale nechce se mi ho jen tak vzdávat. Byl by ochoten ho někdo vyměnit za nějakou jinou hru na Steam? Podmínkou akorát je, aby mě ta hra alespoň trochu zajímala. :) Tak kdyžtak házejte nabídky PM.
@Falagar (26.01.2013 07:29): "teď je to na steamu za 3E" - tak vidiš :)
"toto je pro mne ten typ hry, do které jsem investoval plnou pálku okamžitě po vydání (a nebo před, nejspíš)" - ano, to já taky, ale to si platíš novinku, přece jen by člověk měl po určitém čase zvažovat nejlepší nabídku - ze SCORE dostaneš tenkej plasťák a k tomu časopis, na kterej se bude prášit :)

Tak či tak, dát za to dneska 200,-, tak se nezlobim, protože hra je to uspokojivá, to je fakt.
No vida, my o vlku, a zrovna teď je to na steamu za 3E. A ještě 40 hodin bude. :-)

@Walome (24.01.2013 21:05): Ok, možná jsem to tam napsal blbě. Chtěl jsem původně říct, že toto je pro mne ten typ hry, do které jsem investoval plnou pálku okamžitě po vydání (a nebo před, nejspíš). Ve srovnání s tím jsou 2 stovky opravdu almužna. Howg. :-)
Když jste řešili slevu, tak zrovna teď je víkend squarenix a už teď je to za -50% počítám že -75% bude na jisto.

Já to dohrál asi před čtrnácti dny a můžu doporučit. Za mě to Paulův a Pipboyův komentáře vystihují stejně jak to vidím já.
@Walome (24.01.2013 11:42): A neříkej, že zrovna pro tebe není, když máš na fb co chvíli oslavný příspěvek o tom, kterou sběratelku si pořídíš jako další. :-) Dát za takovouto rok a půl starou hru 2 stovky je skoro zadarmo. :-)
@rikuhahl (21.01.2013 15:48): Tak vzhledem k tomu, jaká je to kopírka DE, když neznáš předchozí DE, bude to podle mne pro tebe spíš výhoda (můžou tě některé zvraty překvapit apod.). A dohadovat se, jestli si koupíš hru za 2 stovky nebo ji budeš někde pečlivě rok sledovat, abys ji nakonec koupil za stovku... to mi přijde naprosto bezpředmětné. :-D

Zkrátka se rozhodni, jestli tě to aspoň trochu láká (pokud sleduješ tuto diskuzi, tak pravděpodobně ano) a pokud jo, tak si to prostě kup. Dvě stovky jsou almužna a přece ke hře dostaneš i časák, ne? ;-)
@rikuhahl (21.01.2013 18:28): No nevim pokud po tom vyloženě nepaseš tak bych si počkal, až to bude zase v přepočtu za cca 70kč na steamu ve slevě :) za 200kč by jsi to potom měl i s DLCčkama, které mám dojem u toho score asi nebudou.
Sakra, vy mě vykláte na obě strany :) Ale asi to koupim, už jenom kvůli tomu, že to je takřka nová hra a AAA titul. Navíc si zas po čase přečtu herní časopis a nacucám novinky ;) Díky za reakce.
rikuhahl: Kup to, ta hra je jedním z nejlepších počinů posledních let a rozhodně stojí víc než za pitomý dvě kila...
@rikuhahl (21.01.2013 15:48): Já bych do toho šel... Nejsem fanda FPS založených na střílení, ale sem tam si nějakou dám a DE:HR je takové příjemné vybočení z těch řadových FPSek. Má to příběh s výborným námětem, jsou tu RPG vývojové prvky, ucházející atmosféra, dobrá optimalizace...
OK, díky za rady a poznatky. S koupí asi počkám na neurčito (jestli vůbec někdy).
Přemýšlím o koupi Score kvůli téhle hře. Ale nevím, původní hry jsem nehrál (= nevím nic o univerzu této série) a střílečky jako takové už takřka nehraju (nepočítám-li Mass Effecty, Dishonored apod., kde je střílení spíše jako doplněk, než hlavní náplň hry). Stojí tahle hra za těch 200Kč, má dobrý příběh a vtipné řešení situací (i třeba nenásilnou cestou)?
@Arcee (21.01.2013 15:03): Neblbni... kolik stojí dneska Score? Dvě stovky? Za kolik jsi HR kupoval a kdy?

Mně vadí jenom to, že koupím třeba něco za 10E a než se k tomu dostanu, je to za 5E, ale jak píše Jack, to bys nekoupil nikdy nic - hlavně to teda platí o HW.
Právě jsem splnil první nepovinný quest v Šanghaji - ten od bordelmamá... Totálně pokažená šance jít trochu do hloubky vztahů mezi asijskými mafiemi, např.formou nějakých protislužeb či informací, což by se v tomto jinak atmosférickém prostředí vysloveně nabízelo. Místo toho na konci akorát peníze a papá (a to jsem paní potkal ca. 40 min. před tím...).

Normálně vzpomínám na Alpha Protocol, což bych nikdy nečekal:D.
Poslední přízpěvky je asi nebezpečný pročítat když se chci vyhnout spoilerum, co?:)
Lenže tá scená tam vôbec není - A popis je samozrejme čisto subjektívny :)
@7c (10.01.2013 21:57): Tak podání postav bylo fajn. A dokonce ani nepoužili klasické klišé: "já jsem tvůj nejlepší kámoš, ale v půlce hry tě strašně nečekaně zradím a otočím svojí povahu o 180°" (á la seriál 24).

Hře by imho hodně pomohlo, kdyby nikdy nevypustili onen trailer (jinak naprosto parádní) a ty tři bosse do hry vůbec nedali. Příběhově by skoro nic měnit nemuseli a zároveň by tím dopadl největší zápor hry.

BTW v tom traileru byly právě 3 minuty scén, které ve hře vůbec nebyly :). To je ještě horší, jak slavný trailer na Predátory :)
@7c (10.01.2013 21:57): Ale pak by tam ty scény měly být :-D

Mně to právě z pohledu scénáře - tzn. motivace/charaktery postav apod. přišlo velmi prázdné - když v jedničce umřel Jock, čučel jsem na oblohu a nevěřil vlastním očím - když mi tady umřela ta pilotka, řekl jsem si no a? ačkoli jsem si říkal, že se tomu taky asi dalo zabránit.
A třeba Tong byl hodně velký zklamání, taky promarněná šance nějaký zajímavý NPC...

Ale netvrdím, že je to celé špatně, ba naopak, jen nějaký věci... třeba mě deptalo, že jsem byl v krytu a po přepnutí do fps jsem stál kousek ode zdi, nebo zastavení času při takedownech atd... takový drobnosti.

Nebo třeba to nulový překvapení, když jsem si u traileru říkal "hm, ta zeď půjde prorazit určitě jen na pár místech" a taky že jo.
@NateLogan (10.01.2013 21:34): Mluvím o scénáři (hmm, "příběh" zřejmě nebyl nejlepší termín) - ve smyslu motivací a světa hry. Ač nebyla samotná zápletka moc originální (až bych téměř řekl, že se "inspirovali" jinde), tak se mi právě scénář a podání příběhu (a postav - tedy až na to archetypování (či jak to nazvat) k (hodně zhuštěnému) konci hry) na hře zamlouvaly nejvíc.

Trailer je trailer. Není náhodou esence filmového traileru vybrat nejlepší scény do 3 minut? .-)
@NateLogan (10.01.2013 21:34): Ha, já si dobře pamatoval, že sis na trailer taky "stěžoval". Přesně, tahle věta je hodně slibující (ať už budeš hledat je jakožto Megan a další lidi nebo záporáky), ale místo toho tu máme tři anonymní záporáky - nebejt PR keců přede hrou a pár mailů ve hře, ani bysme skoro neznali jejich jména - proč jsou na tak nelogickejch místech a čekaj na hráče? Jako třeba Rihanna? Jasně, v jedničce to bylo to samý, ale jak říkám, jednička je stará přes deset let.
No a ten mega arzenál zbraní před bossfighty, nekomentuju :)

"můžete být rambo, anebo špion, ale i když celou hru neublížíte ani mouše, bossáky stejně musíte umlátit minama a raketama"
@7c (10.01.2013 18:52): Přesně: "Ale prd." :-)

Už jenom trailerová věta: "You will never get them" naznačuje, že Jensen bude mít poněkud větší motivaci pro hledání padouchů. Ve skutečnosti je to všecko pro něj po 2/3 hry "jen práce". Jednička v tomhle nastolila poněkud vyšší laťku, když už poměrně na začátku hry byl JCho bratr označen za teroristu.
Hádám, že pro některé hráče měli ten "příběh" vytvořit jak v DX1, protože očividně pokud vše není zjevné a nalinkované od začátku do konce, může to být, zdá se, pro někoho poněkud matoucí (což je tedy u PC hry dost šokující...).
@John Mirra (10.01.2013 14:42): Jojo, přesně tak. Tyhle vztahy tam chyběly. Potěšily by i nějaký easter eggy, jako vidět malýho JCho nebo Paula... ale tak... to bych chtěl od hry, která se snaží zaujmout fandy jedničky, asi moc :)

Podle mě je DE:HR dobrá hra, svět je supr, odkazy na jedničku jsou fajn, hratelnost by mohla být lepší, ale jinak, proč ne. Rozhodně si to chci dát podruhé, ačkoli některých pasáží se děsím.
@Walome (10.01.2013 14:09): Mně tam taky vadilo třeba to, že jsem třeba v rámci jednoho pod-úkolu zjistil, že je Adam adoptovanej nebo co a po zbytek hry se to tam neřešilo (?). Nebo mi tam myslím někdo řekl, že možná nebyl důvod, aby ho Sarif předělal tak hrozně moc (tzn. k záchraně života stačilo mnohem míň)... a to tam pak taky vůbec nebylo :(
A taky mi tam chybělo to "poznávání" nepřátel, hrome, vždyť Simonsovi v jedničce radil JCův kámoš doktor jak se zbavit pálení za očima... To bylo super :D
@John Mirra (10.01.2013 13:59): Jo aha :) no já takedowny vlastně nedělal, to je taky fakt - hlavně jsem pak byl v jedný cutscéně "překvapenej", že má Jensen vlastně ty čepele.

@USER47 (10.01.2013 12:44): Ono je to jasný už z prvního dialogu, že spolu "něco měli" ale abych si ji oblíbil jakožto hráč, to je trochu málo.

A to není rejpání, to je jen logika - já se dělat s nějakým ksichtem, tak ho do hry nedám na pět minut - a hlavně to nepovažuju za chybu, to abysme si rozuměli. Nevadí mi, že bylo jasný, že je naživu.

Podstatný je, že potenciál, jak dějovej, tak gameplay, je vesměs nevyužitej, některý dialogy jsou vyloženě prázdný a gameplay mohl být lepší - o závěru ani nemluvím - prostě klasickej "těžkopádnej" Deus, jen už se nepíše rok 2000.

Jo aha, na tom rameni byl někdo jinej - ale stejně - když vyloženě nevidíš, jak někomu proženou kulku hlavou, tak nemůžeš věřit, že je někdo mrtvej. Ani uříznutý hlavy a prostřelený hrudníky nejsou jistota :-D jak nás naučili Američani. Ani pády do vody. Ani výbuch atomovky. Prostě kulka do hlavy je jediná 100% smrt, pokud dotyčný není kyborg :)