Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mimochodem kouří ten Jensen někdy? Vim, že kouřil v traileru, ale teď si nevybavuju, jestli si za celou hru zapálí krom té jedné scény ve svym bytě.
Spíš si usnadnili práci, protože nemuseli programovat AI a dělat animace pro případy, kdy nepřítel spatří hráče během takedownu jiného nepřítele.
@CJ (24.03.2013 14:37): Spíš to nešlo udělat jinak. Resp. oni to nezvládli udělat jinak. Podle mě ty takedowny mohly bejt normálně igame v reálným čase, ale tak já nejsem vývojář.
@Tarhiel (24.03.2013 11:04): Jo tak to mi taky nevadilo, taky jsem šetřílek a tohle je prostě herní princip, proti kterýmu se bráněj jen pětiletý děti, co chtěj bejt suprmani po celou dobu hry. Ale je fakt, že tzv. takedowny jsem prakticky vůbec nedělal.
@Walome (23.03.2013 09:28): Oni tým mysleli to, že aj keď máš odomknutých všetkých 5 článkov baterky, dobije sa Ti len jedna - ono to u ľudí ako som ja spôsobuje, že tyčinkami šetria (lebo nevedia, či sa im budú hodiť v budúcnosti) a preto som bol večne "vybitý" na jeden článok. Mne to nevadilo, bral som to ako hernú mechaniku, len keď niekedy chceš urobiť dve akcie rýchlo za sebou, a zabudol si si predtým dobiť článok, tak je to trochu problém.

V DC edícii to upravili tak, že sa Ti dobíjajú štandartne dve články.
@Walome (23.03.2013 09:59): ad. DE1 - presne tak, z toho vyplyva ze su to len nasilu vymyslene blaboly aby bola kritika :-).
Tycinky su riadna demencia, ale z hladiska hratelnosti mi to bolo jedno ci su to tycinky alebo nejake energy-clanky, v podstate je to len rozdiel v texture/nazve.
@mazar1234 (23.03.2013 09:51): Jo ták. No ale tak to platí i o jedničce a nikdo si na to nestěžoval :) to mi zase přejde nefér, protože fakt v jedničce... všem přestřelkám se jde vyhnout a díky stupidní AI se dostaneš z každé situace bez větších problémů.
Mně spíš přišlo, že těch augmentací je moc a můžeš mít skoro všechny a hlavně, prdele, se dobíjej čokoládovou tyčinkou :-D
@Walome (23.03.2013 09:28): Tiez mi to pripada ako dost nestastne zvolena formulacia.... ale najskor tym myslia to ze su v podstate zbytocne a cela hra sa da pomerne slusne prejst aj bez nich. Akoze ta to nenuti ich pouzivat aby si prezil/presiel....
@CJ (22.03.2013 19:08): Presne tak. Osobne očakávam, že Squeenix ponúknu Deus Ex po určitej dobe (dúfam, že čo najskôr) na predaj aj na GOG, ale boli by hlúpi, keby všetky tie Director´s cut veci nehodili aj do PC edície - adresovali najväčšie problémy, na ktoré sa hráči sťažovali (boss fighty + nevyvážená ekonomika + obmedzené používanie augmentácii) + implementácia DLC do základnej hry je len (poriadnou) čerešničkou na dorte.
Square Enix pracujú na Director´s Cute pre WII U - ale všetky tie veci (upravené Boss fighty, integrované DLC priamo do základnej hry, etc.) by si jednoznačle zaslúžili byť vypustené formou patchu/DLC pre PC a statné platformy.

odkaz
Neznat hlavního bose hned od začátku hry je imo předpoklad k zajímavému a nepředvídatelnému zakončení.
@John Mirra (01.03.2013 14:19): Jj, člověk vůbec neví o co jde a neví proč se co vlastně děje. Za to podle mě celkově můžou ploché postavy a nejasné motivace - snad kromě ehm ehm hlavního záporáka jsou úmysly všech buďto podány jako fakt bez hlubších důvodů (např.Illuminati, resp.Zhang Zhyi nebo jak se menuje:)) nebo nemají skoro žádné, popř. nedávájí žádný smysl (Sarif, Jensen...Tonga jsem taky moc nepobral).
Bylo na tom znát, že oproti původním plánům to museli dost razantně zeštíhlit, vykuchali několik celejch hubů atd...Ten příběh tím samozřejmě trochu utrpěl, ale i tak se s tím nakonec popasovali velmi slušně.
Tak ve středu dohráno... A musím říct, že celkově je to docela "meh".

Není to špatné, je to solidní stealth akce, ale to je vše... Za týden si nebudu pamatovat, že jsem to vůbec hrál. S tou otevřeností to není tak žhavé, resp.většinou se jedná o rozvětvenější koridor... Prolézání Tai Yong Medical nebo Šanghajský hub, kdy jsem si jen tak lozil a najednou zjistil, že náhodou plním hlavní quest (prostě jsem někam vlez neobvyklou cestou téměř omylem) byly ty nejlepší zážitky, zbytek je prostě to samé dokola.

Jinak stealth cesta byla i celkem neuspokojivá, hlavně kvůli tomu, že člověk nachází pořád nové a nové cool zbraně a spousty munice, ale ani je nemůže použít, zatímco praxisů je naopak dost a po pár základních už rozdíl nepocítíte.

A příběh...OMG...no ještě větší bordel než Zaklínač 2. Ono je tenhle mindfuck plný zvratů bez toho, aniž by měl hráč k ději jiný vztah než jen figurka, která se jím nechá vláčet, dneska ve hrách celkem standardní, ale tohle mi připomíná nějaké Modern Warfare 2 ve svojí zbytečné překomplikovanosti. Nicméně chápu, že tohle bylo možná ještě ve větší míře v původním DX, takže autoři víceméně ctili ducha série. Nemám rád hry, kde hlavního padoucha na začátku ani neznáte - platí jako pro Darrowa, tak pro obskurního bosse.
Členové skupiny Databáze-Her.cz na Steamu si můžou opět zasoutěžit o jeden klíč Deus Ex: HR a to tady: Steamgift.
To bude zároveň reklama Cyberpunku 2077.

No každopádně námět Deus Ex má obrovský potenciál... Jestli ho ve filmu zmrví (což očekávám) tak to nebude nic nového pod sluncem =|
@montana (25.02.2013 10:51): Záleží jak se to uchopí, ale příliš volná ruka u filmů dle herní série nikdy nedopadla dobře. Ale možná lepší než otrocky dodržovat scénář - pokud to bude něco jako ty animovaný fanfilmy, tak to bude perfektní, ale pochybuju o tom.
Tyjo tak nechci to zakřiknout, ale Šanghaj me baví více než Detroit a vloupání se do sídla Tai Yong Medical je zatím highlight hry. Není to nic převratného, ale tak nějak mě baví tu šmejdit a z vrcholu jeji věžáku jsou i pěkné výhledy:).