Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hm, podruhé si to zahraju docela rád. Aspoň se vyblbnu s tweakováním=P
Hlavně to vypadá dost snadný, což je koneckonců problém stealth/hacking přístupu v celý hře. Podle mě je to hlavně v důsledku odstranění resource managementu z neakčních postupů. Kdyby obcházení elektronickejch systémů žralo multitooly a odemykání ventilaček a dveří žralo paklíče, tak by člověk musel váhat, zda se raději neprostřílí či nezkusí riskantní proplížení.

Takhle je používání všech ventilaček nobrainer a hackování každýho terminálu jakbysmet. Tím spíš, že obě aktivity přidávaj XP.
Nečekal bych od toho nějaký zásadní změny, asi tam třeba přidaj hackovatelný turrety na pomoc atd...

Tady je pár záběrů:
http://www.youtube.com/watch?v=dyHGbBkMZb8

Taky to chtěj udělat trochu barevnější, dost možná ve stylu těch custom úprav, který se krátce po launchi objevily a který tu hru dělaj o 200% hezčí.

Osobně by se mi hodně líbilo, kdyby ty předrenderovaný cutscény byly tentokrát ve vyšším rozlišení a jejich tmavost korespondovala se zbytkem hry...
Director's cut bude i na PC. Doufám, že to daj jako free update ve stylu CD Projekt Red. Nerad bych si hru kupoval znova celou:).

Pro ty, kdo nepostřehli, v čem ten director's cut spočívá:

"...the Director’s Cut includes a full slate of second screen features for the Wii U GamePad. Those features, which make the touchscreen interface Adam Jensen’s primary neural hub enhancement, will also be offered on Microsoft’s SmartGlass and the PlayStation Vita.

Tongs’s Rescue mission and the entire Missing Link chapter have been integrated seamlessly into the narrative flow of the Director’s Cut. Other core Deus Ex: Human Revolution augmentations include overhauled boss fights, refined game balance and combat, improved AI, over 8 hours of developer commentary, and striking visual improvements which make this edition the best looking and most immersive Deus Ex experience available..."
@Walome (30.04.2013 13:36): Rok na scénář a modeláž by mohl být akorát, jakmile si přivyknou na engine, ne? Právě nemám nutnou potřebu, aby to byly hry s 80ti hodinami gameplaye. Řekněme hry s 30ti hodinami a budgetovou cenou každý rok :) Zkrátka seriálový byznys model :)
@Sinister (30.04.2013 13:34): Kdysi, jako malý Waloumek, jsem uvažoval nad tím, jaká by byla Deus Ex trilogie, kde by se tvoje rozhodnutí z jedničky potýkaly s důsledky po všechny díly. A pak vyšel Mass Effect. Kterej mě hodně bavil, takže bych nebyl proti, protože podle mě je Deus Ex na podobnej model jako dělanej.
Ale roční odstup je zbytečně krátkej čas, klidně ať si daj načas - já nikam nespěchám :)

@Bodkin (30.04.2013 13:24): "Adam remarked, among other things, that the demo he saw seemed a bit too scripted" nepovidej :D
@Bodkin (30.04.2013 13:24): Kdyby se tak na novýho Thiefa vykašlali. Stejně to bude mutantní kříženec Prince of Persia a Assassin's Creed. A popravdě - to má s Thiefem opravdu jen velmi málo společného.
Vznik tohohle subžánru mi neskutečně pije krev. Vždyť jsou všechny ty hry úplně stejný :(

@Walome (30.04.2013 13:20): Já bych se třeba nebránil skutečně seriálové sérii, kde by se importovala postava ve stylu Mass Effectu, a hra by vycházela rok co rok jen s drobnými vylepšeními enginu. U mě by to jednoznačně uspělo! Kdyby to bylo navíc alespoň trochu kyberpunkové, dosáhl bych nirvány. Nebo přestal sledovat porno.
Až na novou generaci, ale tak znáš tyhle kachny - resp. že bude nový díl, to není kachna, nastartováno maj dobře, firma je to funkční, ale prostě podle mě makaj na kvalitě - nechtě z toho mít další sérii, která hází co rok to díl.
@USER47 (30.04.2013 12:54): Tak doufám, že nezapomenou naskočit na vlnu kyberpunku! Human Revolution sice ještě na pořádný popaření čeká, ale byl jsem v půlce, a i když se mi milion věcí nelíbilo, do reálií jsem se jednoznačně zamiloval!
Vytaženo z internetových análů:

"Adam Jensen is sending back his order because...He didn't ask for this."
Ach jo, to jsou blbci.:/

Akorát teď když oznáměj opravdový Human Defiance, ať už to bude cokoli, tak se to bude plést s tím aprílem...

edit: tak nakonec prej značka Human Defiance nebude použitá nijak jinak...registrovali si to jen tak pro případ, že by to někdy potřebovali, což se prý nekoná:/.
EM potvrdili, že Human Defiance bude hra. Už se těším na to dnešní oznámení...
Ten voiceover je udělanej asi speciálně pro trailer, jinak jsou to všechno normálně záběry ze hry, akorát v cinematic kameře.
Jako že by si registrovali s několikaměsíčním předstihem značku pro aprílovej žertík a ještě ho oznamovali den předem? To fakt asi ne...
Ee, pravděpodobně film...Snad to úplně nepodělaj, značka Deus Ex si žádnej céčkovej brak nezaslouží.