Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (24.07.2013 09:09): Tak doba je o zjednodušování, bohužel. A ano tahle hra zjedodušená je. Ne všechno je ale na škodu. Dungeon master mě ve svý době taky bavil, ale dneska už dám raději Legend of Grimrock a to i když má automapu. Neumim si totiž představit kdr bych bral čas na na její kreslení.

Ono jde o to najít kompromis. Když bude hra příliš hardcore nikdo si jí nekoupí. tudíž studio zkrachuje a žadnou další hru už nevydá.

Co je ale zvláštní, tak pokud si dobře pamatuju je zrovna u DX:HR achievement za dohrání kampaně a ten podle steamu snad půlka lidí nemá.
Trochu mimo, ale neznáte někdo nějakou dobrou publikaci (ponejlépe v češtině, ale není nutné) o transhumanismu? Téma mě, alespoň zatím, dost zajímá - díky DE:HR :)
Mohla to být výborná hra, kdyby nebyla tak primitivní a celkově zjednodušená. Zaslouží poplácání po zádech za to, že je obalená něčím, co je v dnešní době určitě nadstandard (kvůli tomu ale hry nehraju), ale těžko ji můžu vynášet do nebes, když je to v jádru jen další hloupá moderní hra.
@Chuck (24.07.2013 08:30): Ah, staré dobré 'Když zapomenete, na jedničku, tak je to vlastně dobrá hra!'. Takže zapomenu na DE, Alpha protocol a řekněme ještě Bloodlines a DE:HR je rázem jedna z nejlepších her v průkopnickém žánru.

Takže když zapomenu všechny FPSky, tak začnu mít naráz rád Painkillera nebo Mortyr? To tedy děkuju pěkně.
Já to s píš hodnotil podle toho, že v poslední době toho moc lepšího ze stejného ranku nevyšlo. Jasně mohlo by to být lepš, ale mě to bavilo dost. Ono taky čím dál víc zjišťuju, že spoustu starejch legendárních her člověk hodně předceňuje kvůli nostalgii. Buví jak by se hodnotili kdyby vyšli dneska.
Na SS2 se ještě chystám vrhnout. Ale nevím, jak mě bude bavit. Poslední dobou jsem zvyklý hrát moderní hry, takže už jsem možná trochu zhýčkaný. :-D
Dohráno. Frustrace z bossů nakonec nebyla, protože postup s házením min jsem použil na všechny - padli během pár sekund.
Trvalo mi to příjemných 22 hodin, s výsledkem jsem spokojený.
Jestli to překonává originál nevím, tam jsem se ještě nad hodnocením nerozhodl, nicméně oproti Bloodlines je to pozadu.
Uff, tak mám za sebou prvního bosse.
Asi dvacetkrát jsem se ho snažil nějak ustřílet/házet na něho bedny, a až pak jsem přišel na to, že se miny dají házet jako granáty. Stačily tři a byl tuhý.
[neexistující příspěvek]: Jo aha, to jsou teda akce :D to bylo dycky šílený tyhle slevy...
Můžete mi někdo vysvětlit proč tak dlouhá, dobrá a pouze dva roky stará AAA hra se prodává pouze za necelá dvě eura? Nemám pocit, že by nějaká jiná AAA hra byla s cenou také tak nízko.
Ono by to asi ty stíny i sneslo, ale mně to nijak nevadilo a už teď jsem to měl především v těch hubech dost trhaný, tak jsem to nechtěl lámat přes koleno.
@USER47 (12.06.2013 13:55): Právě ENB bych se raději vyhnul a zkusil to nějak upravit přes ini. Ono je to bezpečnější a i hra jede plynuleji. Co si tak z hlavy vzpomínám, tak na DE:HR mi trošku překážel ten přemrštěný žlutý kanál (zlatý efekt či co) a jako ve většině her... Nastavení světelnosti, které se tváří jako gamma, ale ve skutečnosti jde o jas.

@Sinister (12.06.2013 13:53): Díky, to se čte dobře=)
Jop, ten ENB tweak to hodně vylepšuje...

Osobně jsem to jednou projel i s modifikací na úpravu augmentací. Některý upgrady stály mnohem víc praxis bodů, takže se člověk konečně musel trochu rozmejšlet a ani na konci neměl odemčený zdaleka vše.

Ještě existujou nějaký tweaky stackování předmětů v inventáři, ale to je myslím tak vše...