Nejak veľa ľudí píše teraz k tejto hre komenty
Diskuze
@Chuck (27.07.2013 18:38): Jak píšu v komentu, ta hra by byla fakt skvělá, vypustit hromadu zbytečných levelů, které nemají pro příběh vlastně žádný smysl, jen natahují hrací dobu. Ta atmosféra na tom hodně ztrácí a přitom ty příběhové a dějové zvraty a sekvence mi přišli hodně dobré až filmové a byla radost se na ně nejen dívat ale i se jich účastnit. Množství moc pěkných nápadů, zabité přílišným 'Moorhuhn' efektem - obzvlášť ty části s mechem (ke konci) :)
PS: Uvidím, jak moc mě psychicky udolá Reborn...
PS: Uvidím, jak moc mě psychicky udolá Reborn...
@MartinezZ (27.07.2013 17:43): Jak říkám, není nad první tři části.
[neexistující příspěvek]: Hecnul jsem se (ještě než jsem četl tvůj "spoiletr :) a mám to za sebou. Neskutečná sinusoida kvality a zábavy. Nahoru, dolů, nahoru, dolů...
Začínám ztrácet vůli. Ne, že bych se bál, něco jako strach tady u toho dílu už nezažívám, ale začíná mě to fakt ubíjet až nudit. Po takový době, kdy jsem zas lezl už po tolikátý podzemím jsem byl venku a už zase lezu do zásobovacího nebo spojovacího nebo jakýho tunelu u "díry". A zase lezu dolů. Dlouho jsem nehrál takhle ubíjejícně protahovanou hru.
[neexistující komentář]: No, zatím to cítím podobně. Tedy až na tu délku, subjektivně mi přijde hra poměrně dlouhá. Sice je fakt, že hraji hodně nárazově, takže mi to trvá, ale i tak furt čekám, kdy už to bude končit a furt lezu někam dolů a ne a ne to skončit. Navíc, hru hraji jak kvůli očekávaným bitkám, tak kvůli příběhu, mě baví (bavil) a čekal jsem, kam se a jak posune. Prozatím je ale grafika a efekty asi jediným skutečným plusem hry, těch pár příběhových Wadeovských střípků to moc nezachrání... :(
Odjíždím výtahem od Snake Fista (jeho smrt i existence v příběhu a na tom místě, kde sídlil, byla tááák značně příběhově debilní...), má ta hra vůbec konec...? (řečnická otázka :)
Odjíždím výtahem od Snake Fista (jeho smrt i existence v příběhu a na tom místě, kde sídlil, byla tááák značně příběhově debilní...), má ta hra vůbec konec...? (řečnická otázka :)
@MartinezZ (21.07.2013 18:38): Tak si odpočiň a naber sílu.
@MartinezZ (21.07.2013 18:38): Měl jsem hóódně podobné pocity. :-/
Pocity ze hry: Jsem ve škole a blížím se ke Snike Fistovi na ošetřovnu - už bych docela uvítal, kdyby hra končila, už jsem poněkud unaven...
@MartinezZ (07.07.2013 22:56): Důvod použití Slow-Mo ti bude hrou brzy osvětlen.
@Chuck (14.07.2013 20:32): tak normalne u monitoru bych se asi nelekl tak moc, ale na 120 cm plazme s 3D je to horsi uz :D
@Coldplaz (14.07.2013 20:54): Už jen to "This is my strange dream..." mě dostalo.
Opravdový strach zažije člověk jen u Big Rigs: Over the Road Racing!
@kristmeister (14.07.2013 20:24): Zas taková ostuda to není. Je to něco jako noční poluce. :-)
@Chuck (14.07.2013 17:13): zas takovej posera nejsem :D
@kristmeister (14.07.2013 16:44): ...a teplo s vlhkem ve spodním prádle? :-)
@MartinezZ (14.07.2013 15:19): mi povidej....uplne jsem cejtil horko v zádech :D
@kristmeister (14.07.2013 00:58): Jo, začátek měl hodně filmový nádech :)
Tak po dohrani jednicky sem se vrhl na tohle a ja frajirek si jeste spojim PC s TV, ze si to dam ve 3D. A malem sem ted dostal infarkt...hned na zacatku, jak sledujete Almu po ty ulici a pak vas to hodi do toho vozu....velmi neprijemne
@Indian (11.07.2013 21:41): Tss... :-P
@Chuck (11.07.2013 20:55): bylo to plynulejší a přehlednější díky tomu, že tam znatelně ubylo těch věcí na efekt ( jiskry atd. ) :-)
@MartinezZ (11.07.2013 20:08): Halelujah bratře!
@Indian (11.07.2013 20:52): V čem hratelnější?
Mně to teda přišlo o hodně víc hratelnější než první díl, ale lehký to bylo hodně a spíš to bylo lepší v tom, že to rychle odsejpalo :-)
@MartinezZ (11.07.2013 20:08): A co kdyby to chtěli hrát extra dříve narození? :-)
Ach ta konzolovost pro blbý. Myslím, že mi nemusí na displeji všechno svítit jak blbečkovi, ani neustále vypisovat, jakou klávesu mám zmáčknout pro nějakou akci - navíc mám klávesy přemapované a stejně se ukazují furt defaultní klávesy.
@Chuck (10.07.2013 09:21): Tak to jo. Z naučeného stylu předchozích FEARů jsem teď ze začátku lehce zmaten :) Ale to se vstřebá.
@MartinezZ (09.07.2013 21:59): Od samého začátku to nejde, ale odhaduji, že tak po čtvrthodince hraní už pak jo.
Dotaz: Slowmotion mohu používat až od nějaké fáze hry? Ať si SlowMo nabinduju na jakoukoliv klávesu, nic se neděje.
Jen noc a jdu spát, nehodlám si ničit nervy, takže jsem to jen zapnul, nastavil a vstoupil do první mise. POkračovat budu jindy. Jinak první zjištění:
- takhle jen začátek mi to hodně vzezřením připomíná Rainbow Six: Vegas :)
- hraji s kurozorovými šipkami, WSAD jsem nikdy nepřišel na chuť, takže mi lehce nevyhovuje, že si sice mohu namapovat klávesy numerické klávesnice, ve kře jsou tyhle klávesy ale nefunkční a nereagují - to jsou chvíle, kdy bych na myši uvítal ještě další dvě tlačítka navíc
- STEAM verze jde, díky bohu, přepnout do češtiny - titulky jsou konečně zřetelné a čitelné (klidně by mohly být tedy o ždibíček menší, ale lepší, než použití mikroskopu u předchozích dílů
- hlavní postava není Point Man, škoda - takže další operativec, co nemluví a dokáže používat slowmotion, zjevně je to naprosto normální schopnost
Howgh!
- takhle jen začátek mi to hodně vzezřením připomíná Rainbow Six: Vegas :)
- hraji s kurozorovými šipkami, WSAD jsem nikdy nepřišel na chuť, takže mi lehce nevyhovuje, že si sice mohu namapovat klávesy numerické klávesnice, ve kře jsou tyhle klávesy ale nefunkční a nereagují - to jsou chvíle, kdy bych na myši uvítal ještě další dvě tlačítka navíc
- STEAM verze jde, díky bohu, přepnout do češtiny - titulky jsou konečně zřetelné a čitelné (klidně by mohly být tedy o ždibíček menší, ale lepší, než použití mikroskopu u předchozích dílů
- hlavní postava není Point Man, škoda - takže další operativec, co nemluví a dokáže používat slowmotion, zjevně je to naprosto normální schopnost
Howgh!
[neexistující příspěvek]: To jo, hodnocení jsem nechal poměrně vysoké, ale oproti těm předcházejícím přece jen kleslo.
[neexistující příspěvek]: Vzhledem k tomu, že je to relativně krátké, tak je to pravděpodobné. :-)
Na Steamu za 3,74€ (cz tit).
@special_plan (22.12.2012 11:18): Na jedničku je lepší spíš pohlížet z hlediska akce a atmosféry a vynahradit si tak tu nepovedenou hororovou stránku.
@special_plan (22.12.2012 11:18): U mě to samé.
První díl mám v hlavě uložený jako trapný horor, dvojku jako zábavnou FPS s dobrou atmosférou.
no neviem, mna dvojka bavila uplne rovnako ako jednotka, neviem co vsetci mate. az na datadisk FEAR 2: Reborn, ktory ma vylozene nastval svojou extremnou kratkostou, su podla mna vsetky diely vcetne trojky hratelnostou a atmosferou uplne skvele a dost vyrovnane. mozno to vnimate tak, ze po jednotke ste uz mali velmi vysoko latku ocakavania.
@Maximus (21.12.2012 21:31): Pomerne zabavna strielacka, ale na kvality prveho teda urcite nesiaha. Po pejdeni asi zapadne prachom.
@Maximus (21.12.2012 21:31): Na jedničku to nemá ani omylem. Věř "F.E.A.R.-ovcovi". ;-)
@Maximus (21.12.2012 21:31): Je to dost dobré postřílení, ale po stránce hororové atmosféry to na první díl hodně ztrácí.
Lepšie ako prvý diel? alebo skôr takto - nie je to oveľa horšie ako prvý diel? :) Dvojka mi svojho času nejak ušla a mám na to chuť + na steame za príjemnú cenu momentálne.
To mi připomíná, jak jsme někdy v 94 hráli dooma, prosekali se do 3 lvlu kde nám dali dost do těla. Doomák byl skoro mrtvý, náboje nebyly a ozvalo se v pozadí takové zařvání, že jsme utekli pryč a k pc se ten den už nepřiblížili.
BTW - bratr, bratranec a já - pro pomalejší lidi.
BTW - bratr, bratranec a já - pro pomalejší lidi.
Hej, to mi pripomína, že aj Condemned v pár okamihoch v tomto fungoval imo lepšie, lebo to pôsobilo prirodzenejšie z hľadiska reálii (aspoň chvíľu) a hoci ma to nevystrašilo, celkom hutnú atmosféru malo v prvom Stalkerovi prvé stretnutie s tým "priťahovačom" a ešte tým "levitátorom".
"Každý to má nastavené trochu jinak." // Veď som písal, je to o nervoch. :D
Marty: Všeobecný názor alias stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou? Ono tomu zas nie je dobré veriť ani preto, že to vraví veľa ľudí. Veľa ľudí vraví, že David Guetta je dobrý DJ (nie, nie je) a Madonna vie spievať (nie, nevie). Problém je, že to, že to povie veľa ľudí neznamená, že je to ich obor. Rovnako je to asi aj s horormi, ja osobne horrory nejak nevyhľadávam, pretože ma nejak extra nebavia, ale i tak som nejaké hral a videl na to, aby som jednoducho mal rezistenciu a nároky vyššie, než FEAR v tejto oblasti. Teraz ma napadlo, že keď si to porovnám s Penumbra: Overture, kde tá atmosféra fakt bola dosť silná, tak je fakt FEAR strašiak pre detičky. :)
Nehovoriac o prípadných adrenalínovejších real-life experiences. :)
"Každý to má nastavené trochu jinak." // Veď som písal, je to o nervoch. :D
Marty: Všeobecný názor alias stokrát opakovaná lož sa stáva pravdou? Ono tomu zas nie je dobré veriť ani preto, že to vraví veľa ľudí. Veľa ľudí vraví, že David Guetta je dobrý DJ (nie, nie je) a Madonna vie spievať (nie, nevie). Problém je, že to, že to povie veľa ľudí neznamená, že je to ich obor. Rovnako je to asi aj s horormi, ja osobne horrory nejak nevyhľadávam, pretože ma nejak extra nebavia, ale i tak som nejaké hral a videl na to, aby som jednoducho mal rezistenciu a nároky vyššie, než FEAR v tejto oblasti. Teraz ma napadlo, že keď si to porovnám s Penumbra: Overture, kde tá atmosféra fakt bola dosť silná, tak je fakt FEAR strašiak pre detičky. :)
Nehovoriac o prípadných adrenalínovejších real-life experiences. :)
Mě, jakožto člověku, kterého rodičové od mala krmili vetřelcama, věcí, a podobnýma, rovněž ten první FEAR přišel jako docela poklidná procházka (to jest u těch částí, které měli být děsivé). Atmosféru mu nemůžu popřít, ale že bych se bál? Monolithákům se povedlo mě solidně vystrašit akorát s Condemned, ale to jsem to musel hrát na pořádný televizi s pořádnými sluchátky poctivě v noci. Jo a ještě s Contract JACK, ale to z docela jiných důvodů.
Každý to má nastavené trochu jinak. U mě to je tak, že když se mě někdo zeptá - Hororová FPS? Tak okamžitě řeknu FEAR. Překvapivě na druhé místo bych dal Half-Life a jeho facehugery, těch jsem se bál neuvěřitelně. Ano, máme zde AvP, ale to jsem nikdy pořádně nehrál, nemám k tomu vztah. Stejně tak mě moc nebral Doom 3. Metro 2033 je dobré, ale že bych se u něj třepal strachy, to ne. Ze starších kousků naháněly strach lokace se zombíky v Thiefovi, to bylo vážně creepy. Pak když odbočím od FPS k TPS, tak hodně jsem se bál u Dead Space a dobrou, kontinuálně hutnou atmosféru, má Resident Evil 4. Možná i jiné FPS mají pro někoho hororovou atmosféru, dost se zmiňuje třeba i BioShock, ale mě v paměti vždycky uvíznou šokující, náhlé lekačky, což je myslím logické. Proto si pod pojmem strach v FPS vybavím na prvním místě FEAR.
Jak jsem řekl, jsou lidé náročnější a jsou lidé méně nároční. Chcete říct, že jste nikdy neslyšeli nikoho říkat, že FEAR je strašidelná hra s dobrou atmosférou ? Nikdy ? :-D ale no tak, někde jste to už museli zaslechnout.
A myslím že ne jednou.
A myslím že ne jednou.
Nu, není. Je to problém hry. Já jako milovník hororů jsem v tom nic nenašel. Prostě ani ťuknutí.
A nemyslíš, že to že ses nebál nebyl problém hry, ale tvůj ? FEAR je obecně považován za hru s dobrou atmosférou. Ve spoustě recenzí na netu se o tom povídalo, hodně lidí zde v komentářích o tom mluví a i já si to myslím.
Není to rozšířený názor ?
Není to rozšířený názor ?
Vodny: Holt áno, Hitchcock, Kubrick a jemu podobní, to sú samé príšery. :D Chcem tým len povedať, že sa to vôbec nedá takto generalizovať. Sú aj japonské gore horory. Kórejské duchárske a upírske a podobne. Klasické popcorn teenage vyvražďovačky sú ťažko horormi, fakt len nálepkou a nie obsahom.
Šumenie malo s laknutím spoločné toľko, že "Aha, teraz sa mám zľaknúť" a moment prekvanie a tým pádom aj zľaknutie bolo fuč. :)
To už je potom skôr otázka nervov, či sa tam človek bojí. Ja som sa od toho VtmB nejak seriózne nikde nebál. Možno trochu som mal napnuté nervy pri hraní Silent Hill 2. Ale ten FEAR mi prišiel v tomto podobný ako tie teenage vyvražďovačky - hralo sa to na niečo, čím to vôbec nebolo. Hoci sa tam samozrejme veľmi dobre strieľalo a kým som nevedel ako sa tam bude bullshitovať, tak som aj na príbeh bol zvedavý. Čiže hra ako celok mi nevadila. Len ten "fear" element bol taký dosť lacný a pseudo.
Šumenie malo s laknutím spoločné toľko, že "Aha, teraz sa mám zľaknúť" a moment prekvanie a tým pádom aj zľaknutie bolo fuč. :)
To už je potom skôr otázka nervov, či sa tam človek bojí. Ja som sa od toho VtmB nejak seriózne nikde nebál. Možno trochu som mal napnuté nervy pri hraní Silent Hill 2. Ale ten FEAR mi prišiel v tomto podobný ako tie teenage vyvražďovačky - hralo sa to na niečo, čím to vôbec nebolo. Hoci sa tam samozrejme veľmi dobre strieľalo a kým som nevedel ako sa tam bude bullshitovať, tak som aj na príbeh bol zvedavý. Čiže hra ako celok mi nevadila. Len ten "fear" element bol taký dosť lacný a pseudo.