Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zdravím, mohl by mi někdo pomoct s problémem. Nechám vybuchnout základnu mutantů objeví se video výbuchu a pak už jen úvodní obrazovka hry žádný konec ani možnost pokračovat a to jsem ještě ani nebyl v Katedrále.
Mě padala jednotka 2 krát do minuty, takže se vyplatilo pravidlo jednou řež a třikrát save :)
Jednička mi padala jen v Adytu, dvojka jen v Navarru. Ale paradoxně když jsem je hrál omodované naposledy (rok zpět) na win7 64, tak nepadal ani jeden, vůbec. Ale měl jsem tam resolution patch, sfally, různý neofiko patche a já nevím co všechno.
Já jsem se k Falloutu dostal, když byl někdy před rokem uvolněn zdarma. Nevím kde, ale stáhl jsem si to, instaloval patche a češtinu. A na netbooku i PC mi to výrazně nepadalo. Jen párkrát a pak v jednom místě často - u rangerů.
@Aba (23.05.2013 14:37): Tak to kecáš. Hrál jsem to na dvou sestavách a ani mé skromné tweakovací schopnosti a hodiny googlení mi nepomohly k tomu, aby mi to aspoň 20x v Hubu nespadlo.
@Aba (23.05.2013 14:37): Je to hrou, která má problém s některými stroji:) (však je tím celkem pověstná). Osobně mi to padalo jak na starém PC s Win 98, tak na tom novém s 64 bitovým Win 7. Něco málo z toho je určitě vlivem češtiny (doporučuje se v nastavení snížit četnost hlášek v soubojích na minimum), ale hra sem tam spadne i bez ní (především v jednom ze soubojů tuším v Hubu a u Blades, jinak mám celkem klid).
@d4vid (23.05.2013 12:23): tak to uber, to že ti to padá není hrou ale tvým strojem, za celou dobu co jsem hrál mi to nikdy nespadlo jak na starém stroji(tedy naprosto kompatibilní se hrou!) tak i na novém. Možná si se hrou nerozumí tvá nová grafika, disk, nebo systém, ale svádět to na technické zpracování je pak z toho důsledku leda tak na facku.
o ničem takovým nevím, pomáhá neukládat příliš často, obzvlášť během bojů maximálně jednou za kolo, v některých lokacích se tomu člověk nevyhne, pády hry dokonce zaviňují i některé spontánní texty zobrazující se nad hlavami NPC, hra nespadne hned, ale až po chvíli a pokud během téhle doby znovu uložíš hru, spadne po nějaké chvíli i při zpětným nahrání a je pak potřeba se vrátit ke starší uložené hře bez "defektu"... pokud se teda save přímo nepoškodí, potom nejde hra nahrát vůbec
Fallout 1 má skutečně nejhorší technické provedení, které jsem kdy v jaké hře vůbec viděl a dokonce se i podepsalo na permanentním technickém poškození mého notebooku, když mi už ruply nervy... a to jsem čekal, že tohle prvenství bude mít Counter strike
Ty crashe jsou šílené.. nemá někdo nějakej fyks? Mám GOG, Fallout v.1.3.4 patch by TeamX (unofficial) a češtinu na ten patch + NPC patch.
Ve hře je určitá fáze, kdy se časomíra skoro až zastaví, ale už si nevzpomenu, v které části to je. Pak byla možnost prozkoumávat svět...
Někdo tu psal, že v takovéto hře se má člověk snažit prolézt každý kout a splnit každou misi. A přitom to by pak mohl i prohrát. Minimálně jsem při hraní ztratil jedno, možná dvě města. Napoprvé hrát co nejRPG. Pak samozřejmě zkoušet a zkoumat.
Myslím, že na správne fungovanie invázie je potrebný aspoň semi-oficiálny patch 1.2 (TeamX). Skripty, ktoré riadia obsadzovanie lokalít, boli aj v pôvodnej hre, akurát sa kvôli nejakej chybe nespúšťali správne. S neoficiálnym patchom to fachá ako treba; ak nezabijete včas Mastera, mutanti postupne vpadnú do jednotlivých lokalít a všetko obyvateľstvo vyvraždia. Je to naozaj nečakané, keď po pár mesiacoch v pustinách zavítate napríklad do Adyta a namiesto obyklej scenérie s civilistami a regulátormi sledujete ulice plné pobitých obyvateľov, s hliadkujúcimi mutantami na každom rohu. ^^
jej, já jsem Fallouta dohrál minimálně 20krát, ale nějak jsem si nevšiml, že by mutanti ubývajícím časem ničili města (kromě přepadu Nekropolis)
@Longin (08.04.2013 20:15): Při shánění vodního čipu smělý hrdina zjistí, že mutanti se šíří po kraji a plení. Přijme tedy nový úkol, zjistit více o mutantech. Zjistí, že mají plán stát se dominantní rasou na zemi. Mutanti jsou takoví velcí oškliví, velmi silní virem zmutovaní, většinou hloupí a lidé.
Neobmedzený počet kníh je aj tak argument na milú Jarmilu, pretože knihami sa dajú schopnosti postavy navýšiť maximálne na hodnotu 90% a navyše si to vyžaduje kopu času - zháňanie a predávanie koristi, čítanie kníh. Medzitým invázia mutantov poničí okolité mestá a pri väčšine skillcheckov je aj tak 90% málo. Exploit s knihami stojí za ghoulí prd.
@Neklan (08.04.2013 00:50): " tak to speje obektivne k arkade"
Záleží na zbytku hry a také na povaze daného prvku.
Pokud má hra kdovíkolik prvků RPG a několik prvků arkády, není to víc arkáda než RPG.
Pokud má hra prvky RPG a některé prvky jsou nedotažené či zabugované a tím se projevují arkádovitě, je to víc RPG než arkáda.
(Pokud těch pár arkádových prvků svou arkádovitostí nepřevyšují RPG prvky.)
@Neklan (08.04.2013 00:50): Je ruža červená?

"Hodnostis letecky simulator podle poctu sestrelenych letadel? Ne nehodnotis. Hodnotis ho podle realneho chovani letadla." čo je na tomto nesubjektívne? To sa nedá hodnotiť napr. rôznorodosti úloh, rôznorodosti lietadiel, user-friendly interfacu? Podľa čoho vie človek, ktorý nikdy neriadil lietadlo, nakoľko je to chovanie reálne? A aká je správna úroveň chovania sa lietadla, aby bolo považované za simulátor a nie za arkádu?

"Kdyz je nekde knihovna s neomezenym poctem knih (ktere zaroven davaji hraci velkou vyhodu), nebo prodavac neomezeneho mnozstvi lahvicek, tak to speje [b]objektivne[/b] k arkade, [b]tedy podle me[/b]."
@Neklan (08.04.2013 00:43): a jeste my vysvetli, co je na te vete sorcery. Rose is a Rose, is a Rose.
Objektivne je Ruze cervena kytka. Jestli ti nerika nic "objektivne spravne vlastnosti hry" - jako napriklad hra se zombie, letecky simulator. Hodnostis letecky simulator podle poctu sestrelenych letadel? Ne nehodnotis. Hodnotis ho podle realneho chovani letadla.

Kdyz je nekde knihovna s neomezenym poctem knih (ktere zaroven davaji hraci velkou vyhodu), nebo prodavac neomezeneho mnozstvi lahvicek, tak to speje obektivne k arkade, tedy podle me. Nebo mas jiny nazor? Prosim vyjadri ho.
@Crash (14.03.2013 07:45): Ja vubec netvdim, z ceho ty me osocujes. Jenom poznamenavam objektivne spravne vlastnosti hry, ktere ji priblizuji spise diablu (u jednoho obchodnika si nakoupis vsechny skilly na solidni uroven), nic vic. Netvrdim, ze Fallout je spatna hra, ani, ze tento konkretni aspekt je uplne spatny, ale me osobne to trochu odradilo od znovuhrani, stejne tak jako neumerne silne schopnisti barter a steal. Kazda postava diky nim rychle a snadno dosahne vysokych hodnot. Koncept falloutu 2 mi v tomto ohledu dava zapravdu, protoze plizeni se s ostepem na zabiti gekona je velice dobra zabava, ktere se zadna postava nevyhne. Je to pomalejsi narust. Ne ze se dostanu do centralniho mesta (abych nebyl zase za blba je to Hub?) a potom mam v podstate uplne vsechno a uz "jenom" plnim pribeh. Plnenim pribehu by mela postava nejak postupovat, ziskavat nove predmety a schopnosti.
Zkus formulovat svuj nazor v rozvitych vetach, tak, aby nejak komplexne popsal tvou predstavu.
Taky už to je pár let, co jsem to četl. Navíc se teď dívám, že to dával do kupy Avellone, takže ve vztahu k jedničce to nejspíš nebude mít přílišnou váhu.
@Javor (20.03.2013 20:42): Díky za info, bibli mám z GOGu v pdfku, tak jsem schválně zkusil vyhledávač. Nenašlo to ani slovo "Herbert", ani slovo "Dune" a nakonec ani slovo "mentat"... Takže nejspíš špatná stopa... ;-)
@Crash (14.03.2013 07:42): Pokus si to z mládí pamatuji dobře, tak tahle informace pochází z Bible, tedy přímo od autorů, tudíž by měla být legitimní. Pokud by to někoho fakt strašně žralo, může si to dohledat.