@
Všivák (16.12.2013 22:15): Já reaguji převážně na ony nostalgické pindy o geniálním/bezproblémovém/skvěle navrženém ovládání a o lenosti/imbecilitě všech, kteří tento názor nepřijmou (koneckonců viz. tvůj první příspěvek), kdyby tu fanboyové neměli tak obrovskou potřebu jej za každou cenu nesmyslně hájit, už by bylo dávno po diskuzi;).
@
Usermator (16.12.2013 22:15): Proč? Útok, kryt etc. mohou klidně nechat tak jak je (pokud to jakž takž fungovalo), ale pro akce jako "použít" bohatě stačí to jedno tlačítko... LMB třebas- stávající model je pro některé akce zkrátka jen zbytečný, otravný (koneckonců v
Dark Vengeance to tak mají také a souboje se ovládají podobně), i to nakupování/práce s inventářem se dalo jednoduše překopat (viz. zmíněné mouse only ovládání například).
V těch soubojích mi ještě právě celkem smysl dávalo (byť by se také dalo ještě porychtovat)... chápu sice onu snahu to nějak ucelit, nicméně v některých případech se to vážně nepovedlo a spíše si mohli vzít příklad z výše zmíněného Dark Vengeance (třebaže bylo oproštěno o práci s inventářem, itemy se používaly také).
Ale dobrá tedy, dost už s tím, zdá se, že to začíná ostatní "trochu" nudit;). Svůj pohled na věc a lehčí konstruktivní kritiku jsem zmínil (dal jsem i příklad, jak bych si jej zhruba představoval) a zdali se nad tím ostatní zamyslí, či jen mávnou rukou a řeknou "to je ten líný imbecil, co se jej nebyl schopen naučit" :p, je už jejich věc.