Diskuze
Díky zrovna sem si vzpomněl že Noire mám na steamu takže zahraji ale ano jde mi spíš o hru s hutným příběhem nějak thriller :D
Řekl bych, že je na PC jediná svého druhu. O Podobný filmový přístup se pokouší Telltale ale ani ne zdaleka tak dobře podle mě. Ale pokud ti jde jen o příběh a atmosféru vyzkoušel bych Dreamfall nebo L.A Noire.
Zdravím chci se zeptat znáte někdo nějakou hru na pc která je podobná této ať už tím že je to thriller nebo hutným příběhem.
@Garret (23.01.2014 19:28): V Beyond oba závěry stojí za hovno, stejně jako celá hra. David Cage se zas ukázal...
@Hrdlodus (23.01.2014 19:49): v Heavy Rain ani Beyond to tak není. na zakončení má vliv celé hraní
@Garret (23.01.2014 19:28): Tak ve Fahrenheitu to je také tak. Jaký bude závěr rozhodneš v závěru. (Teda, snad se nepletu.)
ti co dohrál Beyond: Two Souls: jen kvůli tomu, že jsem blbě zmáčknul jedno tlačítko dostanu to nejhorší zakončení bez ohledu na to, jaký jsem měl před tím postup? pochopil jsem to správně? mám chuť tu placku vyrvat z konzole a poslat ji rozlámanou Quantic Dreams i v té zasrané plechové krabici
@Kubulus (09.05.2013 19:02): Ja nevím, kdyz to skoro utnu tak, tady vznika valecna zona, co se hodi a co se nehodi a tedka tady cetne me budem vsichni chytri a dokazovat si, kdo muze a nemuze kritizovat a do jake hloubky ...Jen kvuli tomu, ze reknu, ze
"Bohuzel je mi líto, že je tu spousta jedinců, ktery jen melou hubou, ale aby to udelali taky a dali to sem a rekli "Hale zkus se podívat na tohle, jak to ma vypadat " ne .."
Nikoho jsem nejmenoval a presto se nekteri ozvali a co kdybych jmenoval?To by byla teprve boure!
Ocividne jsem se nekoho dotknul, ale napsal jsem to normalne a v pohode..Nevím no temer vetsina to pochopi a par lidi no..
Aspon není nuda :D
"Bohuzel je mi líto, že je tu spousta jedinců, ktery jen melou hubou, ale aby to udelali taky a dali to sem a rekli "Hale zkus se podívat na tohle, jak to ma vypadat " ne .."
Nikoho jsem nejmenoval a presto se nekteri ozvali a co kdybych jmenoval?To by byla teprve boure!
Ocividne jsem se nekoho dotknul, ale napsal jsem to normalne a v pohode..Nevím no temer vetsina to pochopi a par lidi no..
Aspon není nuda :D
@John Mirra (09.05.2013 18:55): No a co je na tom k nepochopení? Mne to prijde logicke, a nebo snad ne ? :) Ohrane hloupe fraze nemyslim si, jak bys to chtel nahradit ? Treba, kdybych si radsi precetl recenzi nechal bych si poradit od kamaradu a nemusel jsem byt nasledne po dohrani X hry zklaman ? :)
@Zx Atari 500 (09.05.2013 17:51): Pokad hledas odpoved sjed si dolu, kde jsem to jasne rek :)..To, ze jsem na tebe ostrejs zareagoval, ale nema s tim, co jsem dneska rek moc spolecneho ;)
@Garret (09.05.2013 18:40): Nemusi, ale taky to tak vypada!Pokad nekdo kritizuje tak mnohdy nevi ani, co rika a nebavim se ted o tomhle, aby bylo jasno.Muzem se tady o tom hadat, ale to nema smysl.A to neni jen o hrach, kazdej je chytrej a zkusenosti v tom ma minimalni TREBA !
A nejlepsi je, ze to na nikoho konkretne nerikam a hned me nekteri berou za slovo ...:(
A porad si mi neodpovedel s tou skolou jses snad spion, ze vis zda chodim nechodim do skoly ? :D
přesto spousta lidí neustále a dokola používá ohrané a velice hloupé fráze typu
A muzes mi rict, kde se tech spouta lidi objevuje ? :) Nerikam ani to, kdyz je nekdo zkuseny tak musi mit pravdu a nebo ho musi nekdo poslouchat to jsem nerek takze mi to na triko nehazej/te..Ale logicke je v mem pripade , ze clovek kterej v tom ma praxi a vi o tom, tak je jasny, ze o tom bude vedet vic nez nekdo, kdo se o to jen zajima a ten na to ma zas jiny nahled..
A sorry skutecne nemuzu lidem videt do hlavy, co si mysli a co pak napisou...
Mi strasne moc pripomina kluky, co se serou do vztahu a jsou strasne chytrí a opakujou to co ostatni,,,
PS:A to je presne o tom, jsou tu potom lidi taci, kterym se to musí vysvetlovat a stejnak si to budou chapat po svem.Ocividne nekoho dostihlo svedomí.
@Garret (09.05.2013 18:40): Nemusi, ale taky to tak vypada!Pokad nekdo kritizuje tak mnohdy nevi ani, co rika a nebavim se ted o tomhle, aby bylo jasno.Muzem se tady o tom hadat, ale to nema smysl.A to neni jen o hrach, kazdej je chytrej a zkusenosti v tom ma minimalni TREBA !
A nejlepsi je, ze to na nikoho konkretne nerikam a hned me nekteri berou za slovo ...:(
A porad si mi neodpovedel s tou skolou jses snad spion, ze vis zda chodim nechodim do skoly ? :D
přesto spousta lidí neustále a dokola používá ohrané a velice hloupé fráze typu
A muzes mi rict, kde se tech spouta lidi objevuje ? :) Nerikam ani to, kdyz je nekdo zkuseny tak musi mit pravdu a nebo ho musi nekdo poslouchat to jsem nerek takze mi to na triko nehazej/te..Ale logicke je v mem pripade , ze clovek kterej v tom ma praxi a vi o tom, tak je jasny, ze o tom bude vedet vic nez nekdo, kdo se o to jen zajima a ten na to ma zas jiny nahled..
A sorry skutecne nemuzu lidem videt do hlavy, co si mysli a co pak napisou...
Mi strasne moc pripomina kluky, co se serou do vztahu a jsou strasne chytrí a opakujou to co ostatni,,,
PS:A to je presne o tom, jsou tu potom lidi taci, kterym se to musí vysvetlovat a stejnak si to budou chapat po svem.Ocividne nekoho dostihlo svedomí.
Docela fail. Uživatel se pochlubí videem a ostatní ho vylískají. Každému, co jeho jest.
"TOTO VIDEO JSEM UDĚLAL JAK JSEM CHTĚL"
Jen tipuji, že to "vipadalo" je v tomhle smyslu rovněž úmyslné.
"TOTO VIDEO JSEM UDĚLAL JAK JSEM CHTĚL"
Jen tipuji, že to "vipadalo" je v tomhle smyslu rovněž úmyslné.
@Garret (09.05.2013 18:40): ... načež většinou následuje "Když se ti to nelíbí, tak to nehraj/nekoukej na to/neposlouchej to." :)
@FildasCZ (09.05.2013 16:58): tím jsem chtěl naznačit, že člověk nemusí umět kritizovanou věc zvládnout lépe, aby ji mohl kritizovat. přesto spousta lidí neustále a dokola používá ohrané a velice hloupé fráze typu "ukaž, jak to zvládneš ty a pak kritizuj".
@FildasCZ (09.05.2013 16:58):
-Ja, se s tim snazim porad smirit s tím, jak se chovaj cesi , jaky jsou k lidem na forech apd :)
No hlavně že ty se chováš dle bontonu
-Ja, se s tim snazim porad smirit s tím, jak se chovaj cesi , jaky jsou k lidem na forech apd :)
No hlavně že ty se chováš dle bontonu
@pajmič (09.05.2013 16:47): Vsak :) uz jsme si to vysvetlili a DOKONCE bez agrese.
Mozna Garret mi chtel neco naznacit- rejpnout , ale uz neodpovedel.
Mozna Garret mi chtel neco naznacit- rejpnout , ale uz neodpovedel.
pánové,pánové jsem rád že mé video níže vyvolalo takovou diskuzi. Ale znova opakuji TOTO VIDEO JSEM UDĚLAL JAK JSEM CHTĚL navíc komentovat takový druh videa je nepohodlné protože jsem samozřejmě musel nahrát spousty zvukových stop,jelikož jsem scénu nahrával spousta krát:) Před tím jsem procházel tou scénou a zkoušel co a jak a udělal si schéma,následně jsem musel editovat několik stop,přidat pár zvuků a nastříhat to tak aby ty přechody vypadaly něak přirozeně a časování a umistování oken je paradoxně hmohem zdlouhavější proces než editování celkově mi to pár hodin zabralo:) Udělal jsem i podobné video na Walking Dead,pokud máte koule se na to mrknout je to stavěné jinak než video na Fah. snažil jsem se aby to vipadalo jako že tu hru opravdu hrajete:)
@Garret (09.05.2013 14:10): Zase já jsem přesně opačného názoru.
@Garret (09.05.2013 14:10): tak je to jeden z důvodů, proč jsem do PS3 šel, takže Tvou chválu vidím rád.
@Walome (09.05.2013 14:04): ne, v heavy rain dávají všechny věci smysl a je to ultra nářez. must-must have pro PS3
@Garret (09.05.2013 13:45): myslíš "google glasses: headache edition"? :D jo tak to je dobrý, já právě myslel, aby to nedopadlo jak ve Fahrenheitu.
@Walome (09.05.2013 13:43): za detektiva budeš používat macho Google brýle, pokud to považuješ za "sci-fi píč... prvek".
@montana (09.05.2013 13:02): Montana má recht.
Jsou v Heavy Rain nějaký fantasy/scifi píč...prvky? Klidně mi to hoďte do spoileru.
Jsou v Heavy Rain nějaký fantasy/scifi píč...prvky? Klidně mi to hoďte do spoileru.
Nechcete mu udilet cenne rady nekde jinde? S Fahrenheitem uz to nic spolecnyho nema a na me furt vyskakuji nove prispevky v notifikaci :)
Není to myšleno ve zlém, ale ten komentář k videu je prostě třeba zlepšit. Nejlépe tak, že žádný nebude.
@Walome (09.05.2013 11:38): To prece netvrdím ja to na nikoho konkretního prece nejmenoval :) ..
Od té doby, co píšu recenze na jeden web, jsem k ostatním mnohem shovívavější, protože vím, jak je těžký napsat dobrou recenzi a udělat dobrou korekci. A s tím videem je to podobný. Vím, jak je těžký nějaký namluvit, aby to znělo dobře. Ale to neznamená, že budu mlčet, když si pustím video a ošívám se kvůli pocitu trapnosti. Když někam něco postneš, tak jdeš s kůží na trh, tak to funguje.
Ja, se s tim snazim porad smirit s tím, jak se chovaj cesi , jaky jsou k lidem na forech apd :)
A taky jsem si tady musel zvyknout na nektery jedince, protoze nez si zvyknu jsem dost agresivní na ty lidi, protoze to mam prevzaty z tech predeslych for/diskuzí :D
Ale tak ted uz pajmič zjistil zas pár novinek na víc, pokud už mu je někdo neřek :)
Od té doby, co píšu recenze na jeden web, jsem k ostatním mnohem shovívavější, protože vím, jak je těžký napsat dobrou recenzi a udělat dobrou korekci. A s tím videem je to podobný. Vím, jak je těžký nějaký namluvit, aby to znělo dobře. Ale to neznamená, že budu mlčet, když si pustím video a ošívám se kvůli pocitu trapnosti. Když někam něco postneš, tak jdeš s kůží na trh, tak to funguje.
Ja, se s tim snazim porad smirit s tím, jak se chovaj cesi , jaky jsou k lidem na forech apd :)
A taky jsem si tady musel zvyknout na nektery jedince, protoze nez si zvyknu jsem dost agresivní na ty lidi, protoze to mam prevzaty z tech predeslych for/diskuzí :D
Ale tak ted uz pajmič zjistil zas pár novinek na víc, pokud už mu je někdo neřek :)
@Garret (09.05.2013 12:15):Pokud si cetl vsechny prispevky vis, ze jsem to rek vseobecne ;)
Ve skole ? Na to si prisel, jak ? Nedal jsis snad muj nick do googlu, ktere spojuje spousta tehle nicku se kteryma nemam nic spolecneho.. Jinak nemam rad ceske spisovatele
Ve skole ? Na to si prisel, jak ? Nedal jsis snad muj nick do googlu, ktere spojuje spousta tehle nicku se kteryma nemam nic spolecneho.. Jinak nemam rad ceske spisovatele
@FildasCZ (09.05.2013 10:32): až budete ve škole probírat K. H. Borovského, tak dávej dobrý pozor.
btw, žádné posměšky tady nikdo nepsal
btw, žádné posměšky tady nikdo nepsal
@FildasCZ (09.05.2013 11:29): Ale tak zase když něco někam hodí, tak musí čekat kritiku - a podle mě tady to bylo v normě - nikdo neni vulgární apod. Samozřejmě, internet obecně je plnej kecalů a DH tím pádem taky, ale ne všechno jsou prázdný kydy.
Od té doby, co píšu recenze na jeden web, jsem k ostatním mnohem shovívavější, protože vím, jak je těžký napsat dobrou recenzi a udělat dobrou korekci. A s tím videem je to podobný. Vím, jak je těžký nějaký namluvit, aby to znělo dobře. Ale to neznamená, že budu mlčet, když si pustím video a ošívám se kvůli pocitu trapnosti. Když někam něco postneš, tak jdeš s kůží na trh, tak to funguje.
Proto na DH nic nedávám :D
Od té doby, co píšu recenze na jeden web, jsem k ostatním mnohem shovívavější, protože vím, jak je těžký napsat dobrou recenzi a udělat dobrou korekci. A s tím videem je to podobný. Vím, jak je těžký nějaký namluvit, aby to znělo dobře. Ale to neznamená, že budu mlčet, když si pustím video a ošívám se kvůli pocitu trapnosti. Když někam něco postneš, tak jdeš s kůží na trh, tak to funguje.
Proto na DH nic nedávám :D
@Hrdlodus (09.05.2013 11:04): Já tě chápu, ale me to sstve ta kritika, urazky, posmesky apd(chápu, ze nekdo to mysli v dobrem treba tu kritiku) , ale at si nekteri sahnout na svedomí, protoze vim, ze lide to delaj schvalne..
Jako mam podobne zkusenosti s komentari ci diskuzemi, kde jsem nekdy krutej kritik, ale necucam si to s prstu mam treba zkusenosti a oduvodnim to.
Ano s tím, co rikas souhlasím, ale ty prece nevis, jak moc autor z toho chtel udelat to, co z toho chtel udelat a zda to udelal tak, jak to chtel ci ne.Jak jsme si vsimli fanousky ma tak, proc mu hned brat iluze ? :) Myslim si, ze kdyby u tech videi mel zapory tak se to lidem asi nelibi.A jsme taci, kteri si to nechame pro sebe, protoze treba vime, ze to autor vi.Ale vim, ze jsou i taci, ktery proste musi neco napsat at uz kritiku a nebo nejakou urazku, ze to stoji za velky prd.
Tak ono zalezi, co si pod pojmem profesionalni predstavujes treba komercni ?Urcite znas toho chlapka, co recenzuje ty hry a rika, co je na nich spatne a jeste to komentuje ten se mi hrozne líbí. Ale treba uz nevim, jaky mel zacatky :D, nebo aspon ne ja.
Jo taky by me zajimalo, kolik casu to zabralo ? Kdyz vezmu, ze kdyz pisu komentar tak mi to zabere nekdy i dve hodky ..pche :d
Jako mam podobne zkusenosti s komentari ci diskuzemi, kde jsem nekdy krutej kritik, ale necucam si to s prstu mam treba zkusenosti a oduvodnim to.
Ano s tím, co rikas souhlasím, ale ty prece nevis, jak moc autor z toho chtel udelat to, co z toho chtel udelat a zda to udelal tak, jak to chtel ci ne.Jak jsme si vsimli fanousky ma tak, proc mu hned brat iluze ? :) Myslim si, ze kdyby u tech videi mel zapory tak se to lidem asi nelibi.A jsme taci, kteri si to nechame pro sebe, protoze treba vime, ze to autor vi.Ale vim, ze jsou i taci, ktery proste musi neco napsat at uz kritiku a nebo nejakou urazku, ze to stoji za velky prd.
Tak ono zalezi, co si pod pojmem profesionalni predstavujes treba komercni ?Urcite znas toho chlapka, co recenzuje ty hry a rika, co je na nich spatne a jeste to komentuje ten se mi hrozne líbí. Ale treba uz nevim, jaky mel zacatky :D, nebo aspon ne ja.
Jo taky by me zajimalo, kolik casu to zabralo ? Kdyz vezmu, ze kdyz pisu komentar tak mi to zabere nekdy i dve hodky ..pche :d
@FildasCZ (09.05.2013 10:32): "Bohuzel je mi líto, že je tu spousta jedinců, ktery jen melou hubou, ale aby to udelali taky a dali to sem a rekli "Hale zkus se podívat na tohle, jak to ma vypadat " ne ..
Pochopitelne tvrda kritika, taky bych ti dost veci vytknul, ale jelikoz jsem jeste nic takoveho neudelal tak by bylo blby kritizovat neco, co ja sam nemam a nic z videi jsem nenatocil."
Prvně k druhé části. Nesouhlasím s tím, když někdo říká, aby někdo nekritizoval, když sám nic nedokázal ani nenabízí rady. I když sám neumím něco udělat, neznamená to, že nemohu zhodnotit jiného (běžné je to u filmů). A třeba právě proto, že nevím, co s tím udělat, tak jen vytknu chyby a zlepšení už nechám na něm, jako odborníkovi.
A můžu tedy k první části pro pajmiče nějaká rady. Tak radím nemluvit vůbec. Pokud by to mělo být spojené s nějakým komentářem, tak klidně styl "recenze", ne okecávání typu "masáž srdce dědkovi". Ale nehodí se to k tomu projektu, kdy to vyrušuje od příběhu. A když už, tak klidně nějaké vtípky, ale to by musely být k věci a vtipné, ne za každou cenu říct nějakou blbost. Pro takovéhle pojetí je jednoznačně nejlepší možnost vůbec nic neříkat.
Jinak, když video není profesionální, nečekám ještě, že si budu při jeho přehrávání vypínat zvuk, ale na druhou stranu, děláš videa pro své followery, kterým se tohle líbí, a každý si najde svého let's playera. Jen, že zrovna u takového dobrého nápadu, by bylo hezké, kdyby to nebylo tak odrazující pro ostatní lidi.
Mimochodem, muselo to dát dost času to připravit. Přehrát všechny varianty, sestříhat, nastavit v YouTube přechody. Kolik to zabralo a jak byla náročná/zdlouhavá práce pak v tom YouTube?
Pochopitelne tvrda kritika, taky bych ti dost veci vytknul, ale jelikoz jsem jeste nic takoveho neudelal tak by bylo blby kritizovat neco, co ja sam nemam a nic z videi jsem nenatocil."
Prvně k druhé části. Nesouhlasím s tím, když někdo říká, aby někdo nekritizoval, když sám nic nedokázal ani nenabízí rady. I když sám neumím něco udělat, neznamená to, že nemohu zhodnotit jiného (běžné je to u filmů). A třeba právě proto, že nevím, co s tím udělat, tak jen vytknu chyby a zlepšení už nechám na něm, jako odborníkovi.
A můžu tedy k první části pro pajmiče nějaká rady. Tak radím nemluvit vůbec. Pokud by to mělo být spojené s nějakým komentářem, tak klidně styl "recenze", ne okecávání typu "masáž srdce dědkovi". Ale nehodí se to k tomu projektu, kdy to vyrušuje od příběhu. A když už, tak klidně nějaké vtípky, ale to by musely být k věci a vtipné, ne za každou cenu říct nějakou blbost. Pro takovéhle pojetí je jednoznačně nejlepší možnost vůbec nic neříkat.
Jinak, když video není profesionální, nečekám ještě, že si budu při jeho přehrávání vypínat zvuk, ale na druhou stranu, děláš videa pro své followery, kterým se tohle líbí, a každý si najde svého let's playera. Jen, že zrovna u takového dobrého nápadu, by bylo hezké, kdyby to nebylo tak odrazující pro ostatní lidi.
Mimochodem, muselo to dát dost času to připravit. Přehrát všechny varianty, sestříhat, nastavit v YouTube přechody. Kolik to zabralo a jak byla náročná/zdlouhavá práce pak v tom YouTube?
@FildasCZ (09.05.2013 10:32): Díky ti kolego,rozhodně se nenechám odradit,věř tomu nebo ne ale každý Lets Player je obnažován nelítosnou,přímou a nemilosrdnou kritikou. Je to tak jak říkáš a vlastně je to tak dobře,známější You Tubeři co mají už velkou základnu fanoušků pro ně už je kritika vlastně zbytečná.... případy jako já:D Si to naopak berou více k srdci a snaží se poučit,pokus se najít jiná má videa přeba se ti zalíbí více,jak říkám styl komentování se liší hlavně podle nálady a typu videa.
@Red (09.05.2013 10:36): Díkes:) a ta "výslovnost" názvu byla tak retardovaná umyslně ale jak jednou nědko moudrý prohlásil nelze uspokojit všechny.
@Red (09.05.2013 10:36): Díkes:) a ta "výslovnost" názvu byla tak retardovaná umyslně ale jak jednou nědko moudrý prohlásil nelze uspokojit všechny.
Mně osobně se líbí tvůj hlas a výslovnost. Je vidět že není profesionální ale také není huhlavej jako mám třeba já. Výslovnost názvu hry mě dost vyprovokovala, to ne že ne.
@pajmič (09.05.2013 09:57): Zajímavý :) pro mladsi obecenstvo si myslim, ze je to prave kokosove.Ja na tohle bohuzel moc nejsem.Znam typka, co tohle dela, ale v ajine a to zni uplne jinak.
Bohuzel je mi líto, že je tu spousta jedinců, ktery jen melou hubou, ale aby to udelali taky a dali to sem a rekli "Hale zkus se podívat na tohle, jak to ma vypadat " ne ..
Pochopitelne tvrda kritika, taky bych ti dost veci vytknul, ale jelikoz jsem jeste nic takoveho neudelal tak by bylo blby kritizovat neco, co ja sam nemam a nic z videi jsem nenatocil.
Spousta lidi chce mit vsechno dokonale a byt se jim neco znelibi hned, jses trapnej, co si chtel dokazat di se zahrabat.. Hned agresivně utoci, ze to stoji za hovno.
Jen muzu dodat zkusit poradit, ze pokad to chces nejak zlepsit, tak si to project vysekat z toho veci u kterych se lidi poti, jako ze jsou zbytecny, trapny apd..Sice to zabere dele, ale myslim si, ze by to za to stalo ne ? Nebo si to napsat na papir a podle toho to delat..
Napr:Jedna holka, rikala na youtube ceska, co zije v anglie, co je potreba znat a vedet, jenze misto, aby si to nejak pripravila tak to zapla a jela a kdyz jsi poslouchal tak v tom byl gulas a vlastne ani moc nepomohla oproti tomu druha holka, urcite si to pripravila a uz to bylo plynuly a jeste jsem ji dekoval za rady :) ..
PS:Drzim palce a nenech se odradit ! :)
Bohuzel je mi líto, že je tu spousta jedinců, ktery jen melou hubou, ale aby to udelali taky a dali to sem a rekli "Hale zkus se podívat na tohle, jak to ma vypadat " ne ..
Pochopitelne tvrda kritika, taky bych ti dost veci vytknul, ale jelikoz jsem jeste nic takoveho neudelal tak by bylo blby kritizovat neco, co ja sam nemam a nic z videi jsem nenatocil.
Spousta lidi chce mit vsechno dokonale a byt se jim neco znelibi hned, jses trapnej, co si chtel dokazat di se zahrabat.. Hned agresivně utoci, ze to stoji za hovno.
Jen muzu dodat zkusit poradit, ze pokad to chces nejak zlepsit, tak si to project vysekat z toho veci u kterych se lidi poti, jako ze jsou zbytecny, trapny apd..Sice to zabere dele, ale myslim si, ze by to za to stalo ne ? Nebo si to napsat na papir a podle toho to delat..
Napr:Jedna holka, rikala na youtube ceska, co zije v anglie, co je potreba znat a vedet, jenze misto, aby si to nejak pripravila tak to zapla a jela a kdyz jsi poslouchal tak v tom byl gulas a vlastne ani moc nepomohla oproti tomu druha holka, urcite si to pripravila a uz to bylo plynuly a jeste jsem ji dekoval za rady :) ..
PS:Drzim palce a nenech se odradit ! :)
@Flowerpot (09.05.2013 10:08): A U jakého videa jsi měl chut si vzít mé jazyčisko?:D Já jen abych se třeba do budoucna poučil:)
@pajmič (09.05.2013 09:57): Ale to jsme se snad všichni shodli, že ten koncept je skvělej, ale klidně bych si odpustil ten komentář - to celé video a Tvou práci jen shazuje, věř mi.
DH je sice hodně kritická obec, ale i přesto si myslím, že máme pravdu :)
DH je sice hodně kritická obec, ale i přesto si myslím, že máme pravdu :)
@pajmič (09.05.2013 09:57): U "dalšího videa" a "ef - á - há..." som ti mal chuť vyrezať jazyk. To len aby som prihodil svoje dojmy.
Uf, snazil som sa to pozerat aspon do konca intra, ale to proste neslo.
@Garret (09.05.2013 08:39): Já jsem sám sobě vždy největším kritikem uplně ve všem což neni myslim špatná věc ale natočil jsem už stovky videí takže o sobě a o svém komentování něakou představu mám:)
@Walome (09.05.2013 08:56): Jak jsem řekl,video komentuji podle jeho zaměření. Toto video které jsem zde postoval jsme nechtěl komentovat plynule,svižně a "profesionálně" protože se to tam prostě nehodilo prvotním prvkem jsou právě ty "interaktivní" prvky ve videu. A kvůly tomu jsem to také zde postoval protože jsem byl zvědav na vaše reakce na onen koncept který je docela dost neokoukaný nebál bych se říct unikátní. Jak řikám natočil jsem videí dost,můžeš a nemusíš se podívat na jiné aby jsi měl alespon srovnání:)
@Walome (09.05.2013 08:56): Jak jsem řekl,video komentuji podle jeho zaměření. Toto video které jsem zde postoval jsme nechtěl komentovat plynule,svižně a "profesionálně" protože se to tam prostě nehodilo prvotním prvkem jsou právě ty "interaktivní" prvky ve videu. A kvůly tomu jsem to také zde postoval protože jsem byl zvědav na vaše reakce na onen koncept který je docela dost neokoukaný nebál bych se říct unikátní. Jak řikám natočil jsem videí dost,můžeš a nemusíš se podívat na jiné aby jsi měl alespon srovnání:)
@Walome (09.05.2013 08:56): je úplně jedno, jak slyší on sám sebe - nikdo se ho na to neptal. naopak on se zeptal, co je na tom tak příšerného a bylo mu odpovězeno. whatever :-)
@Garret (09.05.2013 08:39): No, mezi námi děvčaty, člověk sám sebe neslyší tak, jako ho slyší ostatní.
@pajmič (09.05.2013 05:42): Je to tak, takovéto protahování slov a nadlehčená intonace je něco, co mě rušilo/vadilo mi to. Já takový video taky jednou udělal a nemůžu na to koukat, protože jsem úplně stejně trapnej :) ale tak podle komentářů tam máš dost fanboyů.
@pajmič (09.05.2013 05:42): Je to tak, takovéto protahování slov a nadlehčená intonace je něco, co mě rušilo/vadilo mi to. Já takový video taky jednou udělal a nemůžu na to koukat, protože jsem úplně stejně trapnej :) ale tak podle komentářů tam máš dost fanboyů.
@pajmič (09.05.2013 05:42): očividně máš vysoký stupeň sebereflexe
@Hrdlodus (09.05.2013 02:43): Nevidim zrovna na tomhle videu nic infantilního,ty narážky např. na inimace postav musíš brát z nadhledem neberu to tak "profesionálně" jako představovací videa na nové hry,pokud ti komentář do hry nesedí tak LP není nic pro tebe:) Od toho jsou tu gameplay videa,kažení atmošky jak řikám LP asi nic pro tebe navíc jsem umyslně mluvil málo a cutsccény jsem záměrně zesiloval (což dělám vždy),protivnost viz,předešné dvě připomínky,zbytečné řeči, už se opakuješ,způsob mluvy a intonace no asi máš rád Re-Play že? To je na tom to hezké že nemusím dělat něakého profíka a můžu mluvit jak mi zobák narost. Intonace tak tady je to asi otázka vkusu,neslyším nic špatného na mé barvě hlasu,intonaci ani tonu.
@pajmič (09.05.2013 00:37): Infantilnost, zbytečnost, kažení atmosféry a scény, protivnost, zbytečné řeči, způsob mluvy a intonace.
@Hrdlodus (08.05.2013 21:13): Dobrá a můžu se zeptat co je na tom komentáři dle tvého soudu tak příšernýho?
Zajimave, ze po vlozeni cestiny mi hra po nacteni porad pada ..
@pajmič (07.05.2013 15:56): Pokud je v plánu ta šílená myšlenky vytvořit na YouTube celou hru tímto způsobem (ačkoliv proti tomu se staví práva majitelů práv), pak jsem nadšený, protože člověk si chce zkoušet různé varianty, ale je zdlouhavé to hrát znovu a znovu.
Vzhledem k tomu, že výše zmíněné se nestane, tak je to hezká a povedená záležitost a dobrá reklama na hru, ale souhlasím s Walomem. Abych tomu videu dal palec hore, nesměl by u toho být ten neuvěřitelně příšerný komentář. Ale co jsem tak viděl, tak stejně blbé komentáře přikládá k let's playům mnoho dalších YouTuberů.
Vzhledem k tomu, že výše zmíněné se nestane, tak je to hezká a povedená záležitost a dobrá reklama na hru, ale souhlasím s Walomem. Abych tomu videu dal palec hore, nesměl by u toho být ten neuvěřitelně příšerný komentář. Ale co jsem tak viděl, tak stejně blbé komentáře přikládá k let's playům mnoho dalších YouTuberů.
Plus mínus podobnej princip maj i některý hry od Telltale, třeba dost blbej Jurskej park a především velmi slušně hodnocená série The Walking Dead.
@Folwar (08.05.2013 12:47): Na Playstation je duchovní nástupce Heavy Rain. To je ale podle mě dost nepovedené. Spíš komedie.
Nedávno jsem to dohrál. Až na ten za vlasy přitažený konec, to byla fakt libová záležitost. Znáte více her na podobném principu?