Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Modding PST je omezen, neb engine byl BI silně upraven a nenabízí tak flexibilitu BG2. Právě engine BG2 je nejvhodnější a proto na něm vznikají konverze prvního dílu (tutu, BGT). Konverze PST do enginu BG2 je, asi z pochopitelných důvodů, poměrně špatný a navíc nereálný nápad. Pročež je mi velmi líto, ale ten 30% zážitek si o moc neprodloužíš.
@FildasCZ (12.02.2014 15:19): To si říkám u každé hry, o to těžší je se pak vracet ke starším kouskům(od čehokoliv) páč si pak říkáš, cože? ty voe to neprostřelí dřevěné bedny? Jak to že se nerozbila ta výloha atd. :D
V rpg je to to samé, vždycky slibují hory doly a dostaneš jen kosmetické možnosti ve volbách, prostě sračka. A abych byl upřímný chybí rpg typu Dallas hrát několik generací malé šlechtické rodiny ach to by byla nádhera, krve smilstvo, cizoložství, občanská válka atd. hmmm.....Divím se, že tohle nikoho ještě nenapadlo. Přitom herní seriály EA chrlý jeden za druhým :/
@Mount (12.02.2014 15:10): Snad se k te hre nikdy dokopám..Vis, co me sere, kdyz jsem byl male skvrne.. Zadne rpg se ke mne nedostaly.Jen auta a strilecky..

Kdyz jsem pak videl svoje prvni rpg :D na svem hernim pc za moje prachy tak jsem nechápal, a rikal si ty kraso masakr :D,, ale pak me stvalo, ze to zas tak super nebylo..RIkal jsem si, proc tohle jde a tohle uz nejde :D ...
@Mount (12.02.2014 14:33): Mody v jakém smyslu? Samozřejmě widescreen mod pro infinity hry je plně kompatibilní. Existuje jakýsi 'unfished business', ale ten jsem nikdy nezkoušel. A určitě ještě pár dalších...
[přesunuto z komentářů]

Epický, temný a hlavně nepřekonatelný kult, legenda!

Pro: Vše.

Proti: Nic.
TO:Orromis Chápu to správně tak, že je tady zakázáno krátce a věcně reagovat na negativní recenze a říct pisateli, "negativ jsi dostal, protože proto?" Ty jsi prostě ještě dítě, viď? Neuvědomil sis, že tím někoho můžeš urazit.
Šedesát procent? Jedné z nejlepších her světa? Kdybys zmínil třeba technologické zastarávání, (které se ale u Tormentu zatím téměř neprojevuje protože 2D hry obecně stárnou mnohem pomaleji než 3D - a životnost hry se daří prodlužovat pomocí modifikací jako widescreen), kdybys zmínil bugy a občas docela obtížné adventurní úkoly, budiž. Ale ty jsi nezmínil vůbec nic relevantního, takže musím předpokládat, že jsi hru začal hrát s tím, že si to s ní "vyřídíš". Takže jsem ti za odfláknutou recenzi po zásluze udělil negativ a co jsme si, to jsme si.
@90210 (07.12.2013 17:31): Trapný výlev je hlavně, když někdo tu svou kritiku nějaké hry podloží naprosto podivnými argumenty ("čekal jsem, že ta hra bude mít svět z úplně jiné PC hry a ne svět, který nabízí a který slibuje hned na krabici a v manuálu a proto dávám nízký hodnocení.") a když se někdo rozhodne jeho argumentaci zkritizovat, začne hned plakat "nerespektujete můj názor! Nedovedete se smířit s tím, že se někomu nelíbí vaše milovaná hra! Jste na mě zlííí! A bééé"...
To, ze tvurci Tormentu pouzili trochu vic fantazie, nez je u beznych her obvykly jeste neznamena, ze bych ji mel prirovnavat k zazitku po sezrani 40-ti houbicek apod. nesmysly. Popravde si nevybavuju jedinou opravdu tripoidni hru, narozdil od filmu. Fajn psycharna je treba nize zmineny Sanitarium nebo Bad Mojo, ale nic z toho neni fakt trippy.

BTW ty vylevy vuci Mountovi kvuli tomu, ze si dovolil zkritizovat svaty PST, jsou vic nez trapny...
Zrovna u toho MotB ta bizarnost poněkud postrádá smysl. Opravdu nevím, proč třebas ty charaktery jsou poloviční andělé, hagspawni atp. Do toho settingu se to nehodí, zvláště po základní hře, která se odehrává kolem Neverwinteru.

U PST je to jiné. Svět je postaven na tom, že v Sigilu se setkávají obyvatelé celých Sfér. A co parťák to dobrý nápad se vším všudy. Githzerai je tam z nějakého důvodů (jsou lawful a drží tedy slovo), stejně tak třebas Succuba (nápad s nevěstincem duševních rozkoší).

Tak či tak je MotB dobrá hra. Byť základní NWN 2 mám raději. KotOR 2 má ostatně obdobné problémy, kdy je Kreia sice skvělé NPC, ale do hry se vůbec nehodí. Logicky je tam v roli "smartass", když de facto kritizuje celý systém Star Wars založený na pohádkovém dualismu dobra a zla. Trochu tím vlastně hru kazí.
@Mount (07.12.2013 16:29): V MoTB máš aspoň klasicky bžilion zbraní a zbrojí a podobných blbostí, takže by ti to nemuselo vadit. Bizarní to celkem je, ale na Torment to nemá.
KoTORy radši nehraj, co jsou jiného Star Wars než hippísácký trip :-D A ovládání a nepřehlednost NWN 2 a tedy i MotB jsou taky dost drogové.
No, všechny tyhle hry dělala částečně stejná skvadra lidí, jsou tam tématický podobnosti, je to všechno skvěle napsaný a poněkud pochmurný.

Kromě podobnýho údělu hlavních postav je znát inspirace i v postavách vedlejších - v Kotoru Kreia=Ravel, v MoTB putuješ s partou bizarních stvoření a ke konci narazíš i na mluvící vznášející se lebku...
@USER47 (07.12.2013 14:18): Ani jednu jsem nehrál a v čem přesně spočívá ta podobnost? V jízdě na tripu, nebo v ničem jiném?

@Matthias (07.12.2013 14:24): Nevím co jsi zač, ale nejspíš nebudeš zrovna patřit mezi tolerantní. To každého kdo ma jiný názor než urážíš tím, že jej označuješ za trolla? Tak se ti teda chlapče omlouvám, že mám jiný vkus, přijmi mojí upřímnou omluvu. :(
Ten tvůj vkus bude asi mnohem lepší, když i tetris má u tebe 95 %.
Jo, tak s tím se dá souhlasit.
Škoda, doufal jsem, že je ještě nějaká jiná, která mi unikla. :-D
Hry podobný planescapu jsou jen dvě a jsou tak provařený, že je stejně každej planescapista zná.:-D
Hoši jděte si ty lekce angličtiny trénovat jinam. Mattias bych jich určitě pár potřeboval. ;-)