Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (07.03.2014 20:33): No napsal jsi "to se prostě už nepodaří a tečka."
A to mi prostě nedává smysl, jak tohle můžeš vědět, když o tý hře nic nevíme. Třeba udělají příběh, který sice bude o něčem jiném, ale taky ti stovkově sedne. Tak nevím proč tohle předem psát.
Stejně se na Dishonored 2 těšíš a předobjednáš si to (jako já), tak nevím o čem se tu bavíme :P
@Paul (07.03.2014 17:54): O revenge nejde, jde mi o to příběhové pozadí. Mám to prostě rád. Dishonored mi sednul na 100% každým dialogem, každou zápletkou, každou NPC, to se prostě už nepodaří a tečka. Opět opakuju, že hra to může bejt tak jako tak dobrá, ale určitě ne pro mě stovková. Ovšem jestli jo, tak by to byla paráda :)
@LIUWIL (07.03.2014 17:44): Upřímně, mě je nějaký ultra detailní škatulkování ukradený, ale když vás to baví..

@Walome (07.03.2014 17:11): jasně tak když potřebuješ neustále stejnou revenge zápletku tak to potom chápu, osobně ale doufám že bude příběh úplně o něčem jiném a snad zajímavější, propracovanější, a hlavně s mluvícím protagonistou alá Knife of Dunwall.
@Paul (07.03.2014 15:39): Fantasy ale rozhodně nejsou jenom elfové a trpaslíci. Nejedná se o tématické nasazení. Steampunk je tématické zasazení, ale hru bych házel do sekce fantasy, stejně jako bych Deus Ex házel do sekce sci-fi s tématikou Cyberpunk.
@Paul (07.03.2014 14:43): "Bioshock 2 mi přišel jako lehký vaření z vody (doslova)" :D

Já přece nic dopředu neodsuzuju, Jack se mě ptal, proč to nechci a já odpověděl, že hra pro mě dějově nebude taková pecka, pokud neokopčej úplně první díl (což neudělaj). Netvrdím, že to nebude dobré, ale že to pro mě nebude tak dobré, jako jednička. Už tak nějak vím, co se mi líbí ;)

A co se týče subžánru: podle mě jasnej steampunk, kde samozřejmě hraje roli i fantasy (jako v každém steampunku). Ale doporučuji nezačínat debatu o charakteristice subžánru :)
@Paul (07.03.2014 14:43): A Dishonored není také svého druhu fantasy? Navíc není fantasy jako fantasy, fantasy je hromada druhů a z toho je nevyhnutelně spousta odpadu, mno. Další kvalitní jízdu ze světa M&M od Arkane, nebo nějakého jiného či prostě něco zasazeného do středověku bez fantasy bych si nechal hnedka líbit. V každém případě se mě nelíbí zbioshockovatění (postavy v Dishonored vypadaj jak marionety) a vůbec celá ta steampunkovo-cyberpunková módní vlna, co se na nás valí. Dishonored je hratelnostně vlastně sakum prdum to samá co DM, jen v zamouněných kulisách jakoby 19. století a s obdobou kouzel (supernatural abilities), když už se tedy rozhodli jít tímhle směrem, méně těhle "blbostí" bych prosil a ještě více se porýpat v té měšťácko-militaristické společnosti tam, ale ne jenom kudlama, méně násilí, které je ve hrách dost nadužívané by Dishonored 2 mohlo prospět., Také by to mohli udělat na Source 2, to už by však musel ten engine být konečně venku.
@Walome (07.03.2014 13:50): Jsou případy kdy taky preferuju novou značku. Třeba Bioshock 2 mi přišel jako lehký vaření z vody (doslova). Ale pak jsou zas případy kdy ten svět má potenciálu že by se z něj dalo udělat dvacet her a vaření by to nebylo. Beru to tak, že jsou dva druhy sequelů - zbytečný a o ničem (Call of Duty 8, Call of Duty 9, Call of Duty 10, Call of Duty 11) a nezbytečný a skvělý (Witcher 2, Witcher 3, Mass Effect 2, Fallout New Vegas...).
Ale odsuzovat sequel předem, obzvlášť z tak šťavnatýho světa jako je svět Dishonored, OBZVLÁŠŤ když bude mít nového hrdinu i zasazení, mi přijde mimo.
@Paul (07.03.2014 13:44): To je dobře, že Ti přijdu roztomilej. No hele, já to myslel spíš jakože novou značku, fantasy ne. Nebo klidně, kdyby bylo dobrý - dobrých fantasy moc není.
@Walome (07.03.2014 13:28): "Něco úplně jiného ve stylu Dark Messiah/Arx Fatalis/The Crossing by bylo lepší"

Jsem nevěděl že DM a AF nejsou fantasy. Jinak tvoje iracionální averze k sequelům mi přijde roztomilá.
@Paul (07.03.2014 13:18): Nechci mluvit za doktora, ale o fantasy tu nikdo nemluvil :) Taky ho mám dost. A tak uvidíme, no. Když to nebude vůbec navazovat, proč ne. Jen ta dvojka mě trochu děsí. Pořadová čísla u podobných her se mi prostě nelíbí.
@RNDr. Gunár Pavel (07.03.2014 11:48): meh, další fantasy fakt nechci, a multiplayer (crossing) už vůbec. Dishonored má nádhernej svět ze kterýho chci vidět víc, navíc budou moci v sequelu doladit i prvky které nejsou v jedničce úplně bezvadné. To že Arkane dělají Prey 2 jakožto spiritual successor k System Shocku, a v druhém týmu Dishonored 2, mi stoprocentně vyhovuje. Nechtěl bych aby dělali cokoliv jiného.
@Paul (07.03.2014 11:36): Já jsem v tomhle dycky skeptik, ačkoli s Tebou souhlasím ohledně bohatého světa. Doufám, že Outsidera ale zůstane při zemi a že se z toho nestane nějaké hardcore čáry máry fantasy.

Každopádně ještě mě čekaj DLC, Arx Fatalis a Messiah of MaM, takže já Dishonored 2 ještě nepotřebuju :)
Zrovna Dishonored má bohatej svět, několik odlišných ostrovů, Outsidera..tam je potenciál na několik skvělých pokračování.
@Jack_Dark (07.03.2014 10:56): Spíš je mi to jedno - nikdy se mi nelíbil druhý díl hry, které jsem dal stovku. Hlavně na Dishonored se mi kromě gameplaye líbil jednoduchej, ale funkční příběh, kterej se už nedá zopakovat, páč tohle příběhové pozadí je moje oblíbené a pochybuju, že tam bude znova :) Deus Ex, Beyond Good and Evil, všude je stejná zápletka a proto se mi to tak líbí.

Samozřejmě pokud zůstane gameplay, mohlo by mě to bavit, ale má očekávání by byla abnormální.
Tak zatím mám odehrány přibližně čtyři hodiny, a to jsem ještě ani neodkrágloval první cíl.
Zatím jsem jen stihl utéct z vezení a v první misi zachránit babču, ukrást vnitřnosti, otrávit nelegální palírnu a posbírat nějakou tu runu a brož.

Nechce se mi věřit že by se někdo okrádal o takové fejnové vedlejší mise a šel jen po hlavní linii.

Parádně navržené město. Siru Bodkinovi se tímto za své mezery ve vzdělání omlouvám :D
@Hydr0gen (12.02.2014 12:13): Má kyselost je jen projektovaná! :P

Pokud si to dobře pamatuji, tak jsme tu řešili, že Dunwall vypadá, že se dost inspiroval City 17. A já na to, že to není překvapivé, když obojí designoval stejný člověk.

A pak jsem dumal nad tím, jestli se tomu dá ještě říkat inspirace, nebo rukopis.
@Bodkin (11.02.2014 22:53): ňákej kyselej po ráno, ne?

Inspirace je tam dost a nejenom z her. Říkal jsem si, že třeba Slackjaw mi podezřele hodně připomíná záporáka z jednoho filmu a wiki mi to potvrdila.

Osobně mi přijde, že ten mix neoriginálních převzatých rvků funguje dobře a je do určité míry originální - dává to všechno dohromady smysl.
@Bodkin (12.02.2014 11:31): Ale já neřikám, že není, jen řikám, že to tak je. Jenže číst x článků a šťourat se v tom, to mě prostě neba + já si podobný informace prostě nepamatuju tak jako tak.
Jinak u Joea Hilla si často říkám "ah, Kingovka" a pak si řeknu "oh, wait" :)
@Walome (11.02.2014 22:55): A to je možná chyba :P To by pak lidi mohli prozřít a přestat fandit některým herním studiům ;)

@MarezCZE (11.02.2014 23:34): To už je na zvážení a definici 'inspirace' ;) Každopádně osobně vidím i rozdíl mezi stavět na předchozí práci a mít určitý rukopis. Nějaký 'trademark' či motiv, který uvidíš a je ti to jasné: "Ah, Kingovka."
Napadlo mě to a proto jsem reagoval
Počujte, ľudia, dá sa vypnúť nejako ten otravný loot glint? V nastaveniach som to nikde nevidel.