Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@rikuhahl (07.01.2015 12:38): Hej hej o kvalite viem, ze to ma dobru. Len ked ja vzdy ked dokoncim originalnu plnu hru tak ma tie bonusove pridavky uz tak nezaujimaju a nelakaju. Ale Dishonored je srdcovka, cize musim :)
Najlepsia hra poslednych rokov a ja nie som schopny konecne poriadne rozohrat tie pribehove DLC :(
Na ploše nemám Dishonored ikonku, jen bílý rámeček, to zároveň spouští službu steamservice na aktualizace zastaralejch softwarů, a hra samotná není v češtině, přestože se na obalu píše o českých titulcích ve hře. Jinak tam mám akorát ten Ultimate Dificulty mod, což bylo pouze pár configů. A Steam jsem si přehodil do češtiny. No, takže mi jde hlavně o tu češtinu při hraní.

Tak fajn, bylo nutné jazyk nastavit přímo ve Steamu, když dáte pravým a vyskočí nabídka, dále Vlastnosti a Jazyk. Ještě ta ikonka, abych spouštěl přímo hru, bez odklikávání a nějaký pěkný Dishonored motiv.

Ikonka vyřešena teda taky. Měl by to být default. Pokud znáte lepší, co bude na ploše dobře vidět, sem s ní.
Hraje se to pěkně, hrál to lze více způsoby a k cíli v misi dojít více cestami.
Akční hraní nabízí pěknou zábavu díky schopnostem - vhodné na nižší obtížnost.
Stealth jedině na nejtěžší obtížnost. I tak má Corvo se svými schopnostmi dostatek výhod.
Pěkné jsou souboje se psy. Pes se zahryzne do ruky, Corvo mu dává pěstí do čumáku, aby se jej zbavil.
Strážní po Corvovi hází kameny, když za ním nemohou.
Prostředí je hezky depresivní. Všichni jsou zkažení (srdce to prozradí na každého, ale zase kdyby bylo použito ve skutečném světě, dopadlo by to podobně - není důležité, jací jsme uvnitř, ale jak se chováme). Člověk nemá důvěru ani ve spojence na základně.
Útočili na mě "truchlící" (ti, co furt zvrací), jen mě zahlédli.
Je to tím, že ten mor zvyšuje stejně jako u kry i u lidí agresivitu? Prostě už nepřemýšlí a jsou jak agresivní zvířata?
Pokud to náhodou ještě někdo nezjistil, tak Dishonored je do neděle na Steamu zdarma a zároveň samozřejmě ve slevě.
Já mám rozhodně v plánu projít si Dishonored znova s tím, že vše vyvraždím. nicméně si myslím, že se to k té hře moc nehodí. Myslím, že Corvo by asi neměl být masový vrah a zabíjet běžné sráže. Nějak mi to k němu nesedí. Ale souboje zábávné jsou a i si myslím, že hra bude svým způsobem těžší. I když na dohrání to bude tímhle způsobem hry o dost rychlejší.
No stejně nevím kde je ta hranice (nebo spíš počet mrtvol), a těch hlav jsem ustřelil už celkem dost, tak to asi nebudu řešit a druhej konec si pustím na YT (asi jako u každé jiné hry)..
@Bursoft (21.08.2014 23:12): Ano, je tomu tak. Co vím tak to mění některé dialogy, mor se víc šíří atd. Taky mi to přišlo trochu škoda, zabíjení se mi tady docela líbilo. Grafika mi sedla maximálně.
Hele, někde na začátku jsem se dozvěděl, že čím víc lidí zabiju, tím víc to ovlivní průběh hry a její konec, je na tom něco pravdy? Páč to ustřelování hlav kuší je docela cool a tak nějak furt nechápu, proč se do her cpe možnost uspat NEBO zabít se stejným efektem (páč ti uspaní už stejně nevstanou, narozdíl třeba od Hitmana, kde toto mělo velkej vliv na rozhodování). Jsem na začátku, takže furt netuším, jestli hra bude mít nějakou hlubší morální příběhovou myšlenku anebo si jen vývojáři kryjou zadnice.. Každopádně zatím si to užívám s tím neskutečně OP blinkováním a rentgenovým viděním :D

Btw. ta grafická stylizace je hrozná, stejně jako grafika samotná nic moc teda na hru z roku 2012 a U3 enginu..
A co ty DLC? Má cenu je kupovat nebo je to jen ždímačka peněz a hratelnost/zábava na nule?
Na steame FREE vikend na najlepsiu hru roku 2012 (a jednu z najlepsich hier vobec) !!!!!! A ak to este niekto nema kupene, tak je to za krasnu cenu 3,74€.

(musim uz dorazit tie DLC :)
@Bodkin (21.04.2014 12:53): No právě s tím proklepáváním srdcem je to taky ošemetné, protože každý člověk má stinné stránky a s odhalením blížící se zrady Havelocka a spol. nám taky (pochopitelně vzhledem k příběhu) nepomohlo, takže spíš to jsou jen takové zajímavosti, co říká.

Boylová měla smůlu, že se narodila jako Boylová a dala se dohromady s regentem a zabít si jako řada dalších nezasloužila.. ale bylo by fajn zjistit, co se s ní nakonec stalo, mohlo to být zas v epilogu podle high (lord ji vězní ve sklepení) nebo low chaos (uteče a začne se starat o sirotky po moru :) )
Hmm, s Boylovou mám nejvíce problémů. Pokud si to dobře pamatuji, tak zrovna ona si tu návštěvu snad vůbec nezasloužila. Táhla to s tím regentem a užíval její prachy ale jí to taky štvalo a rozhodně by brala raději někoho jiného. Na druhou stranu jsem ji pořádně neproklepl srdcem, takže čert ví.

A tak trochu doufám, že ona na tom byla na konci lépe než všichni ostatní, protože on byl i její tajná láska! :D
@Walome (21.04.2014 11:44): Jn, Lady Boyle byla předána svému stalkerovi, Pendletonové se budou dřít ve vlastních dolech a ten High Overseer dostal cejch a mor - nedivím se, že se ten achievement jmenuje poetic justice :)

Jsou dobrý ty DLC?
Tak jsem to dohrála napodruhé skoro téměř bez zabití (jednou mi někoho sežraly krysy, stane se) a musím říct, že super a šťastný konec je fajn zadostiučinění za všechno to nudné plížení okolo. Ale pobavilo mě, že alternativní způsoby eliminace těch hlavních cílů jsou kolikrát osudy horší než smrt.
@Red (16.03.2014 22:30): "Hra totiž vůbec nerozlišuje proč a koho jsem zabil."
Přesně tak. Proto je nejlepší je se na nějaký statistiky vykašlat a nechat se vést srdcem :) hra mě pak víc baví, než když musím dodržovat pomyslný a nesmyslný pravidla.
V Chaos Theory to taky počítalo zabitý a já nechápal proč. Prostě když chci někoho kuchnout, tak ho kuchnu.

@Coldplaz (16.03.2014 21:09): Dishonored je lineární akce, která se odehrává na velmi malých uzavřených prostorech. Původní Hitmani fungujou trochu jinak a asi bych to nesrovnával. Podle mě stealth složka v téhle hře je funkční (krom AI a počítadla), jen není tak zábavná :)
Prostě někdy se ti vyplatí někoho zabít, někdy ne.

Pak taky záleží na schopnostech, které máš. V půlce hry jsi prakticky superhrdina. Když se nad tím člověk ale zamyslí, i v takovém Deus Ex dělají nově nabyté schopnosti hru lehčí a lehčí. Ideální by byla možnost zvolit si jen takové schopnosti, které mění postup hrou, ale nezlehčují ji. Ale to je asi hodně těžký.
Mně to počítání mrtvých vadí z trochu jinýho pohledu. Když už je tam počítadlo tak by tam neměl být příběh. Hra totiž vůbec nerozlišuje proč a koho jsem zabil. Je úplně stejný když odstraním obyčejný strážný nebo zabijáky chtějící podřezat nějakou holku. Několikrát se tady tvrdí že máte morální volnost, ale jste potom za to trestán (jiným závěrem). To je něco jako svoboda v některých zemích - máš svobodu psát co chceš ale my máme svobodu tě potrestat:D
@Walome (16.03.2014 19:24): Toto je hlavná designová chyba celej hry, hráč by mal mať v stealth hrách dovolené používať viac techník a experimentovať, ale hra ho núti nezabíjať ľudí, čím sa z nej stane obyčajné sliedenie z občasným použitím šípiek a teleportu.
V tomto sú iné hry ak napr. Thief a Hitman oveľa lepšie, vždy v nich existuje viac spôsobov ako prejsť misiu a vždy sú zajímavejšie.
@deliqnt (16.03.2014 17:55): Přesně. Větší zábava, než je obcházet, je postavit se proti přesile a pokosit ji. Vzhledem k obtížnosti a settingu hry je to rozhodně větší výzva, než se kolem nich jen proplížit.
@Chuck (16.03.2014 16:06): Vždy se snažím postupovat obezřetně a předvídat, hraju převážně stealth, ale když me nečekaně převapí strážný, nebo partička nakažených tasím a rozsekám to :)
@deliqnt (16.03.2014 15:56): Obecně se u těchto typů her zvýhodňuje "duchařský" postup, ale když ono je to zabíjení vždycky tak zábavné. :-) Počínaje posledním dílem SC a konče třeba právě Dishonored.