@pipboy (03.05.2014 22:00): Jde ten windmill zapálit aj pomoců pyromancy (trefit ho)? Pokud ne tak je to podle mňa epic fail.
Diskuze
@InfidelBro (03.05.2014 22:13): no to by jim snad rychle melo dojit :D
Hm, premyslim jestli se mi nejaky boss fakt hodne libil... ta skorpionka nebyla marna, nutno dodat ze na ni jsem si vzal pomocnika cislo 2. A gargoyly sice nejsou buhvijak originalni, ale cesta k nim je dobra a to ze by se je clovek mel snazit sundat co nejdriv je taky fajn. Sentinel na lodi byl taky celkem fajn. Klasicky valecnici jako Pursuer nebo Dragonrider taky v podstate nebyly marny, ale o originalite se mluvit moc neda.
Na druhou stranu rat king bossove jeden byl o nicem a u druheho jsem vic bojoval s kamerou, finalni pavouk jakmile jsem se k nemu dostal blizko tak to mel v podstate spocitany a ta skupinka kouzelniku pred nim tam mi furt neni jasny jak se mi povedlo na porpve umrit.
Zrovna charriot mi uplne nesedul, cesta k brane je spis vopruz a samotny kun... tam moc prostoru k manevrovani uz neni.
Hm, premyslim jestli se mi nejaky boss fakt hodne libil... ta skorpionka nebyla marna, nutno dodat ze na ni jsem si vzal pomocnika cislo 2. A gargoyly sice nejsou buhvijak originalni, ale cesta k nim je dobra a to ze by se je clovek mel snazit sundat co nejdriv je taky fajn. Sentinel na lodi byl taky celkem fajn. Klasicky valecnici jako Pursuer nebo Dragonrider taky v podstate nebyly marny, ale o originalite se mluvit moc neda.
Na druhou stranu rat king bossove jeden byl o nicem a u druheho jsem vic bojoval s kamerou, finalni pavouk jakmile jsem se k nemu dostal blizko tak to mel v podstate spocitany a ta skupinka kouzelniku pred nim tam mi furt neni jasny jak se mi povedlo na porpve umrit.
Zrovna charriot mi uplne nesedul, cesta k brane je spis vopruz a samotny kun... tam moc prostoru k manevrovani uz neni.
@pipboy (03.05.2014 22:00): Líbil se ti ten boss ? podle mě jeden z těch nejadrenalínovějších z celé dvojky, i když být summonem právě na tomto bossovi je docela o nervy, většina lidí neví, že se vůbec mají schovávat :/
@Paul (03.05.2014 21:51): jo to s tim windmillem je celkem zasadni a zaroven asi nemohlo byt min napadne. Pak uz je to pohoda.
Jinak teda musim rict ze ten podelany kocar co jezdi furt do kolecka byl prvni boss na kteryho jsem si privolal pomoc, mel docela silny utoky a casto jsem nestihal uhnout. Hm, by asi stacilo pred zavrenim brany zahodit zbroj a jit na nej obouruc.
Jinak teda musim rict ze ten podelany kocar co jezdi furt do kolecka byl prvni boss na kteryho jsem si privolal pomoc, mel docela silny utoky a casto jsem nestihal uhnout. Hm, by asi stacilo pred zavrenim brany zahodit zbroj a jit na nej obouruc.
Jinak Mytha je docela dobrá svině. Na ní vyflákám svoje common fruity, pak svoje human effigies, abych se divil proč nikde nejsou znamení, abych zjistil že kreténům spadly servery (potěší), abych pak na debilní wiki zjistil, že se ten souboj dá udělat mnohem jednoduším pokud člověk spálí windmill, čehož jsem si samozřejmě nevšim. Achjo.
Pokud ten novej Project Beast (a podle mě to není Demon Souls , ale nová IP) dělá s Fromem Sony, tak to na PC nebude. Ale aspoň bude o důvod víc proč pak někdy koupit PS4.
Jinak v DS2 jsem teď byl u toho charriot skeletona. Docela sráč.
Jinak v DS2 jsem teď byl u toho charriot skeletona. Docela sráč.
Super :) škoda že tu jedničku nemáme na PC, no a teda snad ta dvojka bude.. Já se netěším až to dohraju.. :D
@SilentWolf (02.05.2014 20:41): Už se někde spekulovalo během minulého měsíce že FromSoft dělá na Demon Souls 2.
@Paul (02.05.2014 23:59): Bez GeDoSaTo by to mělo být určitě stabilnější, ale stále je to v betě a editace v ingame editoru ENB bohužel totálně nestabilní.
@Say (02.05.2014 23:52): Teď jsem nějakej preset z nexusu zkoušel a minimálně tu hodinu to stabilní bylo. Gedosato jsem zároveň zaplý neměl. Vypadalo to pěkně, ale nechci riskovat VAC ban (jakkoliv je pravděpodobnost malá), takže tyhle extra injekce budu mít vyplý.
@Paul (02.05.2014 22:27): ENB zatím není stabilní. A nerozumí s moc dobře s GeDoSaTo.
@SilentWolf (02.05.2014 20:41): "Únik o PS4 exkluzivitě: noční můra s brokovnicí, firebally a nepřítelem ala Mindflayer Demons Souls." ?
Jsem teď poprvé zkoušel Gedosato. Hra vypadá ve 4K s těmi efekty fakt pěkně, ale framerate klesnul na 40, což už není ono. Ale aspoň byla grafika fakt vytížená na 99%. Za to procesor, ten má v DS2 vytížení kolem 20%. Ještě zkusím nějaký ENB, jak to bude vypadat.
Ach tak nádherná lokace a tak frustrující... "Shrine of Amana" Jestli za tou mlhou, za kterou se snažím dostat nebude bonfire ale třeba boss, jdu si házet mašli... :D
A už se asi dělá na novém díle. http://www.eurogamer.cz/articles/2014-05 ... ystaji-project-beast Nevím proč mlží; když tam je mlha :D Je úplně jedno jak se to bude jmenovat když to bude to samé. Snad i na PC :P
A už se asi dělá na novém díle. http://www.eurogamer.cz/articles/2014-05 ... ystaji-project-beast Nevím proč mlží; když tam je mlha :D Je úplně jedno jak se to bude jmenovat když to bude to samé. Snad i na PC :P
Tak jsem si rozehrál kouzelníka a musím říct, že magie je ve dvojce fakt povedená, mnohem lepší než v předchozích Souls hrách. (y)
@InfidelBro (02.05.2014 14:17): Nafarmit titanite chunky jde naprosto v pohodě ve spodním New Londo. Darkwraiths jich hážou opravdu hodně a kromě chunků z nich padají i slaby.
Do spodního New Londo se taky dá dostat dost brzo, stačí zabít Ingwarda. Farmením člověk dostane moře duší, zvlášť pokud to bere skrz Valley of Drakes. Nafarmit dost chunků zabere, jestli opravdu hodně, dvě hodiny. Twinkling titanite pak jde koupit v Anor Londo od obřího kováře.
Dark Souls 2 je vedené tak, aby se nefarmilo.
Co se NG+ týče, ti phantomové jsou v některých lokacích docela nářez. A některé bossfighty se na NG+ taky změnily.
Jinak potvrzuji že online je spadený. Řešilo se to i na ofiko fóru.
@SilentWolf (02.05.2014 15:51): Hrad už je jedna z posledních lokací. Máš ale ještě několik hodin před sebou. Do pár lokací se budeš muset vrátit, nejenom kvůli těm dveřím. A určitě jsou lokace které jsi neprolezl. Hra má pár skrytých cest a "dungeonů".
EDYT s tvrdým i: Company of Champions je docela dobrý covenant. Změna je to malá, ale jde to cítit (začal jsem novou postavu kterou hodlám držet na lvl 150).
Do spodního New Londo se taky dá dostat dost brzo, stačí zabít Ingwarda. Farmením člověk dostane moře duší, zvlášť pokud to bere skrz Valley of Drakes. Nafarmit dost chunků zabere, jestli opravdu hodně, dvě hodiny. Twinkling titanite pak jde koupit v Anor Londo od obřího kováře.
Dark Souls 2 je vedené tak, aby se nefarmilo.
Co se NG+ týče, ti phantomové jsou v některých lokacích docela nářez. A některé bossfighty se na NG+ taky změnily.
Jinak potvrzuji že online je spadený. Řešilo se to i na ofiko fóru.
@SilentWolf (02.05.2014 15:51): Hrad už je jedna z posledních lokací. Máš ale ještě několik hodin před sebou. Do pár lokací se budeš muset vrátit, nejenom kvůli těm dveřím. A určitě jsou lokace které jsi neprolezl. Hra má pár skrytých cest a "dungeonů".
EDYT s tvrdým i: Company of Champions je docela dobrý covenant. Změna je to malá, ale jde to cítit (začal jsem novou postavu kterou hodlám držet na lvl 150).
Ten Pursuer mě celkem sere!
Na steam forech je toho taky plno..snad to nahoděj co nejdřív.
@Paul (02.05.2014 16:26): Teď jsem to zapl a nefunguje :(
Funguje vám online? Mě to celej den jelo, ale posledních pár hodin se mi to nechce přihlásit na servery a můžu hrát jen offline.
@SilentWolf (02.05.2014 15:51): Neboj se, jakmile hru "projdeš" tak tě to hodí zpátky do Majuly a až u bonefiru máš možnost přejít do New Game+
Ještě pár věcí mi chybí, nemám ten jakýsi prsten abych prošel několika dveřma - asi troje tam jsou. A už jsem v hradu. Měl bych se bát? Nebo hrad není konec hry?
Mě přijde že jsou teda obtížnostně prakticky na stejno. Pursuer mi sám trval skoro tak dlouho jak Orstein and Smough, a tak nějak obecně vcelku chcípám. Resp. stačí chvilka nepozornosti a THANKS OBAMA
@InfidelBro (02.05.2014 14:17):
Ad urovne, prijde mi ze DS2 pouziva hodne pasti, vyskoku z poza rohu a podobnych podpasovek. Ale mimo to mi tezsi urcite neprijde, naopak to ze mam kazdych par metru bonfire je takove trapne.
Ad urovne, prijde mi ze DS2 pouziva hodne pasti, vyskoku z poza rohu a podobnych podpasovek. Ale mimo to mi tezsi urcite neprijde, naopak to ze mam kazdych par metru bonfire je takove trapne.
@Matthew.J (02.05.2014 14:15): jo ale v podstate jsou to ty samy lokace, ze na me nekde se tam neco vybafne je sice hezky, ale porad je to de facto to samy znova, kvuli tem par zmenam mi to za to nestoji. Kdyby treba svet v obraze slo otevrit az v NG+, tak bych si mozna dal rict, ale jinak? Nah.
@LIUWIL (02.05.2014 13:24): @pipboy (02.05.2014 12:50):
Já tak trochu souhlasím s váma oběma. Rozdíl obtížnosti mezi DS II a DS I zas tak velký neni, podle mě jsou ve dvojce absolutně triviální bossove, ale zato znatelně těžší samotné úrovně, než v DS I a tím se DS II víc přibližuje Demon's Souls, než Dark Souls. DS II má taky brutálně dobrou NG+, která konečně pouze nenavíší DMG a HP všech nepřátel.
Upgradování prostě zjednodušené je (nebo ... prostě takové praktičtější) a má to taky určitý dopad (né největší) na obtížnost. Tvrdit, že do pár hodin bude někdo mít +15 a SL120 je strašná sračka (už jen farmení titanite chunků zabere právě těch pár hodin).
Taky si uvědomte, že jste (asi) lidi, co hráli DeS a DkS, takže je jasný že nezažijete ten stejný pocit, jako když jste poprvé hráli předchozí Souls hry.
Já tak trochu souhlasím s váma oběma. Rozdíl obtížnosti mezi DS II a DS I zas tak velký neni, podle mě jsou ve dvojce absolutně triviální bossove, ale zato znatelně těžší samotné úrovně, než v DS I a tím se DS II víc přibližuje Demon's Souls, než Dark Souls. DS II má taky brutálně dobrou NG+, která konečně pouze nenavíší DMG a HP všech nepřátel.
Upgradování prostě zjednodušené je (nebo ... prostě takové praktičtější) a má to taky určitý dopad (né největší) na obtížnost. Tvrdit, že do pár hodin bude někdo mít +15 a SL120 je strašná sračka (už jen farmení titanite chunků zabere právě těch pár hodin).
Taky si uvědomte, že jste (asi) lidi, co hráli DeS a DkS, takže je jasný že nezažijete ten stejný pocit, jako když jste poprvé hráli předchozí Souls hry.
@LIUWIL (02.05.2014 13:24): +1
@pipboy (02.05.2014 14:13): V DS2 je NG+ jiná než NG. Najdeš tam nové nepřátele a itemy které v NG dostat nejde.
@pipboy (02.05.2014 14:13): V DS2 je NG+ jiná než NG. Najdeš tam nové nepřátele a itemy které v NG dostat nejde.
@LIUWIL (02.05.2014 13:24): ha, ted hrace DS trosku precenujes :D Ja nevim jak tyhle veci delat a nikdy mi to nechybelo, pochybuju ze vetsina hracu je na tom lip :D
NG+ hrat nebudu, zkousel jsem to u obou predchozich dilu a kdyz clovek uz vi co kde cekat, uz to pro me proste neni ono. Ale kdybych chtel vykzouset jiny build, pojedu ho normlane od nuly. (To je pro me ciste teoreticka situace ovsem, nemam cas na tyhle srandy.) Respec neni potreba, nepotrebuju NG+ abych zkusil novy build, nekoho to asi potesi, ale z hlediska obtiznosti je to jen pomucka pro ty co v late game zjisti, ze nahazeli body nekam kde je vlastne nechcou.
Ta obtiznost nema co delat s tim kolik ma kdo hp a jaky dava damage (nehlede na to ze DS proste tezka byt ma, ne ze ja si ji tezkou udelam) - nejsou tu zadny minibossove ktery by clovek s uctou obchazel, ani skupinky radovych nepratel, ktery by cloveku zatopily, protoze tady jsou vetisnou po jednom a stejne jsou naprosto neschopni. Nedari se nekde moc dlouho? Pohoda, nejake nepratele umazneme, nebo se proste teleportni na druhou stranu sveta. Vsude je to od nejblizsiho bonfire kousek, kdyz ne na metry tak na pocet nepratel. Healovani? Jestli ti nestaci etsusy, tak tady je padesat jinych heal itemu. Humanity mam habadej, pouzit jich vic najednou nema vyznam. Jestli jsem par bossu v DS1 dostal na prvni pokus, tady jsem jich na prvni pokus par nedostal.
NG+ hrat nebudu, zkousel jsem to u obou predchozich dilu a kdyz clovek uz vi co kde cekat, uz to pro me proste neni ono. Ale kdybych chtel vykzouset jiny build, pojedu ho normlane od nuly. (To je pro me ciste teoreticka situace ovsem, nemam cas na tyhle srandy.) Respec neni potreba, nepotrebuju NG+ abych zkusil novy build, nekoho to asi potesi, ale z hlediska obtiznosti je to jen pomucka pro ty co v late game zjisti, ze nahazeli body nekam kde je vlastne nechcou.
Ta obtiznost nema co delat s tim kolik ma kdo hp a jaky dava damage (nehlede na to ze DS proste tezka byt ma, ne ze ja si ji tezkou udelam) - nejsou tu zadny minibossove ktery by clovek s uctou obchazel, ani skupinky radovych nepratel, ktery by cloveku zatopily, protoze tady jsou vetisnou po jednom a stejne jsou naprosto neschopni. Nedari se nekde moc dlouho? Pohoda, nejake nepratele umazneme, nebo se proste teleportni na druhou stranu sveta. Vsude je to od nejblizsiho bonfire kousek, kdyz ne na metry tak na pocet nepratel. Healovani? Jestli ti nestaci etsusy, tak tady je padesat jinych heal itemu. Humanity mam habadej, pouzit jich vic najednou nema vyznam. Jestli jsem par bossu v DS1 dostal na prvni pokus, tady jsem jich na prvni pokus par nedostal.
@pipboy (02.05.2014 12:50): PvP nemyslím invaze NPC, ale hráčů. Ti rozhodně nebudou útočit na štít, ale buďto ti dají guard break, nebo počkají až zaútočíš, stunlocknou tě během animace a už to nerozdýcháš, protože poise se regenuruje až 16 vteřin. Pomalé buildy jsou na tom po nerfu poise mnohem hůř než v DS1.
Aby sis NG+ zkusil s novou postavou, budeš úplně znovu hrát celou hru? Já teda ne. Já si dám respec a budu hrát dál. Blbina pro děcka? Jak duchaplné tvrzení.
Rozdíl v obtížnosti tam opravdu není takový jako popisuješ. Spíš mi přijde že byl rozdíl v tom jak jsi hrál DS1. Pokud jsi opravdu DS1 hrál s tak velkým zatížením a bossy dělal s fatrollem, tak se ani nedivím, že ti to přišlo těžké. Kupovat titanit nebylo plýtvání ani omylem - dělal jsem to v absolutně každém průběhu hrou (včetně prvního). Jak jsem psal, za pár hodin bylo možné mít komplet vylevelované zbraně a brnění a mít postavu na SL120.
A pokud ti DS2 skutečně přijde lehčí, možnosti ztížení hry je tam spousta. Je tam covenant dedikovaný pro ztížení obtížnosti, můžeš nosit prsten který agruje nepřátele na větší dálku atp.
Aby sis NG+ zkusil s novou postavou, budeš úplně znovu hrát celou hru? Já teda ne. Já si dám respec a budu hrát dál. Blbina pro děcka? Jak duchaplné tvrzení.
Rozdíl v obtížnosti tam opravdu není takový jako popisuješ. Spíš mi přijde že byl rozdíl v tom jak jsi hrál DS1. Pokud jsi opravdu DS1 hrál s tak velkým zatížením a bossy dělal s fatrollem, tak se ani nedivím, že ti to přišlo těžké. Kupovat titanit nebylo plýtvání ani omylem - dělal jsem to v absolutně každém průběhu hrou (včetně prvního). Jak jsem psal, za pár hodin bylo možné mít komplet vylevelované zbraně a brnění a mít postavu na SL120.
A pokud ti DS2 skutečně přijde lehčí, možnosti ztížení hry je tam spousta. Je tam covenant dedikovaný pro ztížení obtížnosti, můžeš nosit prsten který agruje nepřátele na větší dálku atp.
@LIUWIL (02.05.2014 12:23): jak bych resil? Panak se vyblbne na stitu a ja z nejak pak nadelam fasirku zatimco co kolem me meta kotouly, jak jinak :D Krom toho PvP nevyhledavam, pokud nepotrebuju nagrindit titanit.
Nikdo nikdy neuhnul, zamykani do animace mi muze byt putna.
Plytvat dusema na titanit, kdyz titanit muzu proste nekde najit? Mozna to slo, ale prisel bych si jako blbec to delat.
Kazdy upgrade zbrane je znat, pochopitelne se to podepisuje na obtiznosti.
Respec budu delat proto ze muzu? Radsi proste nacnu novou postavu, respec je blbina pro decka, a vubec nepizlam se s postavou a upradama vybaveni abych to pak vsecko zahodil.
Nasel jsem na zacatku Flame Longsword +3, od te doby jsem vedle nejakych luku a pyromancy pro boj na dalku pouzil jen Bastard Sword, Drangleic Sword a ted jsem cerstve poridil nejakou srandakatanu s podobnym damage, ale jeste ji nemam v praxi otestovanou.
Rozdil v obtiznosti je znacny, mnohem, mnohem vetsi, nez mezi DS1 a DemonS, a nechapu jak ho muze nekdo nevidet.
Nikdo nikdy neuhnul, zamykani do animace mi muze byt putna.
Plytvat dusema na titanit, kdyz titanit muzu proste nekde najit? Mozna to slo, ale prisel bych si jako blbec to delat.
Kazdy upgrade zbrane je znat, pochopitelne se to podepisuje na obtiznosti.
Respec budu delat proto ze muzu? Radsi proste nacnu novou postavu, respec je blbina pro decka, a vubec nepizlam se s postavou a upradama vybaveni abych to pak vsecko zahodil.
Nasel jsem na zacatku Flame Longsword +3, od te doby jsem vedle nejakych luku a pyromancy pro boj na dalku pouzil jen Bastard Sword, Drangleic Sword a ted jsem cerstve poridil nejakou srandakatanu s podobnym damage, ale jeste ji nemam v praxi otestovanou.
Rozdil v obtiznosti je znacny, mnohem, mnohem vetsi, nez mezi DS1 a DemonS, a nechapu jak ho muze nekdo nevidet.
@LIUWIL (02.05.2014 12:31): Myslím, že hezkou vizuální stránkou hry nepohrdne žádný hráč. Ostatně taky proto na tom dělají desítky grafiků (aspoň co se takovýchto her týče). Stěžovat si, že hra je hnusná, protože jsem líný si to nastavit je prostě víš co=)
Prvni dojmy po 7 hodinach a pred trojkou plechovych bossu, samozrejme budu srovnavat s predchudcem:
- Hra na mysi s klavesnici bez problemu (jediny opruz jsou OPET xboxova tlacitka a klavesove zkratky typu shift+N pro toggle, ktere jsem si musel dogooglit, ale to v souboji nastesti nevadi).
- Grafika v podstate totozna jako v jednicce, coz docela zamrzi
- Level design zatim nic objevneho, ale vadi mi nepreskocitelne pulmetrove kameny (variace na neviditelne steny, ktere hrace svadi, ze preskocit jdou), nejvic napr. na zacatku Bastilly. Co si vzpominam, tenhle nesvar jsem v jednicce nezaznamenal.
- Souboje, prozkoumavani a odemykani sveta opet perfektni
- Obtiznost subjektivne stejna jako v jednicce
tl;dr: grafika a level design zatim zklamani, hratelnost perfektni
- Hra na mysi s klavesnici bez problemu (jediny opruz jsou OPET xboxova tlacitka a klavesove zkratky typu shift+N pro toggle, ktere jsem si musel dogooglit, ale to v souboji nastesti nevadi).
- Grafika v podstate totozna jako v jednicce, coz docela zamrzi
- Level design zatim nic objevneho, ale vadi mi nepreskocitelne pulmetrove kameny (variace na neviditelne steny, ktere hrace svadi, ze preskocit jdou), nejvic napr. na zacatku Bastilly. Co si vzpominam, tenhle nesvar jsem v jednicce nezaznamenal.
- Souboje, prozkoumavani a odemykani sveta opet perfektni
- Obtiznost subjektivne stejna jako v jednicce
tl;dr: grafika a level design zatim zklamani, hratelnost perfektni
@Paul (02.05.2014 12:34): Ked je tam naozaj illusory wall, tak to ide vzdy otvorit.
Ale ako pise LIUWIL, je tam naozaj vela trollov, ktori naschval pisu kokotiny. Uz kolkokrat som sa pozeral z utesu, lebo tam bolo napisane - try to jump (ci tam naozaj nie je nejaka plošina) a kopec umrti ako tam ludia hromadne po tej rade skakali. :D
Ale ako pise LIUWIL, je tam naozaj vela trollov, ktori naschval pisu kokotiny. Uz kolkokrat som sa pozeral z utesu, lebo tam bolo napisane - try to jump (ci tam naozaj nie je nejaka plošina) a kopec umrti ako tam ludia hromadne po tej rade skakali. :D
@LIUWIL (02.05.2014 11:19): no a pokud je tam opravdu illusory wall, a zároveň nejde zmáčknout, tak co ?
@pipboy (02.05.2014 12:00): aha, do Bastille jsem se teprv teď dostal
@pipboy (02.05.2014 12:00): aha, do Bastille jsem se teprv teď dostal
@Say (02.05.2014 12:26): Bohužel, většina lidí však nehraje hry aby nastřelovala fotky.
@Maximus (02.05.2014 12:01): Ano, je to to samé, jako když amatér dostane do ruky zrcadlovku a nastřeluje fotky bez základní znalosti fotografování. Pak věřím, že jakákoli hra dokáže vypadat pěkně hnusně.
@pipboy (02.05.2014 12:00): Ty zatěžuješ postavu na 90% :D WTF? Jo jestli's i v DS1 měl postavu na 90%, tak se nedivím že ti přijde postava rychlejší. Jak jsem řekl, mechanika zatěžování je jiná než v DS1.
Jak s takovou postavu řešíš PvP?
Backstaby mají větší toleranci úhlu, ale nezamykají do animace okamžitě. Každý backstab je započat takovým tím bouchnutím, kterému dotyčný může uhnout a pokud mu uhne, tak je jeho oponent na chvíli zamčen v animaci, tím pádem je otevřený pro útok.
Vylepšování zbraní není ve své podstatě o nic zjednodušené oproti DS1, kde sis mnohé suroviny mohl nakupovat v neomezeném množství a za pár hodin bylo možné mít komplet celou výbavu na max. A obtížnost hry rozhodně nevyplývá z vylepšování zbraní.
Ve hře je nyní možnost udělat respec a hrát jiným způsobem, takže limitovat se na jednu jedinou zbraň by bylo smutné.
Fakt nevím jestli nehrajeme každý jinou hru. Mě DS2 nepřijde o nic lehčí než DS1.
Jak s takovou postavu řešíš PvP?
Backstaby mají větší toleranci úhlu, ale nezamykají do animace okamžitě. Každý backstab je započat takovým tím bouchnutím, kterému dotyčný může uhnout a pokud mu uhne, tak je jeho oponent na chvíli zamčen v animaci, tím pádem je otevřený pro útok.
Vylepšování zbraní není ve své podstatě o nic zjednodušené oproti DS1, kde sis mnohé suroviny mohl nakupovat v neomezeném množství a za pár hodin bylo možné mít komplet celou výbavu na max. A obtížnost hry rozhodně nevyplývá z vylepšování zbraní.
Ve hře je nyní možnost udělat respec a hrát jiným způsobem, takže limitovat se na jednu jedinou zbraň by bylo smutné.
Fakt nevím jestli nehrajeme každý jinou hru. Mě DS2 nepřijde o nic lehčí než DS1.
@Say (02.05.2014 11:58): Nic to ale nemeni na tom, ze ta hra tak normalne nevypada, iba po upravach.
@Paul (02.05.2014 11:10): no v bastille je covenant kde za zabiti manika dostanes titanite chunk tusim a nektere pozdejsi lokace jsou tehle sutru plne.
@LIUWIL (02.05.2014 11:19): backstaby maji mnohem vetsi toleranci co se tyce uhlu a uprimne receno tu s nima (na rozdil od predeslych her, kdy se mi darily spis vyjimecne) nemam moc problem.
Jinak teda postavu mam zatizenou na cca 90% a rozhodne pri pohybu nepusobi tak tezkopadne jako v predchozich hrach a uprimne receno tohle zminovali snad v kazdem preview co jsem na DS2 videl. Souboje maji ryhlejsi spad a na hre to je znat a nevnimam to pozitivne.
Ad vylepsovani zbrani, pro me je to jen dalsi neopodstatnene zjednodusovani a to od Souls hry nechci. V Demons Souls jsem mel problemy vic vylepsit v podstate cokoliv, v Dark jsem na max vylepsil jednu zbran. Imo maji byt ty sutraky vzacne
A kdyz jsme u toho zjednodusovani, hodne bonfiru je umisteno div ne jeden vedle druhyho a v cele hre je zalostne malo kirtickych mist pres ktery bych mel problem se dostat - cela hra je v porovnani s jednickou cajicek s cukrickem, o Demons nemluve. Jen bossove jsou obcas tezky, ale kdyz je pak prekonam je to zase vetsinou skok z "nemozne" na "dal bych s prstem v nose" bo jsem naexpil jinde. Az ted po lvl 100 zacalo trochu prituhovat.
@LIUWIL (02.05.2014 11:19): backstaby maji mnohem vetsi toleranci co se tyce uhlu a uprimne receno tu s nima (na rozdil od predeslych her, kdy se mi darily spis vyjimecne) nemam moc problem.
Jinak teda postavu mam zatizenou na cca 90% a rozhodne pri pohybu nepusobi tak tezkopadne jako v predchozich hrach a uprimne receno tohle zminovali snad v kazdem preview co jsem na DS2 videl. Souboje maji ryhlejsi spad a na hre to je znat a nevnimam to pozitivne.
Ad vylepsovani zbrani, pro me je to jen dalsi neopodstatnene zjednodusovani a to od Souls hry nechci. V Demons Souls jsem mel problemy vic vylepsit v podstate cokoliv, v Dark jsem na max vylepsil jednu zbran. Imo maji byt ty sutraky vzacne
A kdyz jsme u toho zjednodusovani, hodne bonfiru je umisteno div ne jeden vedle druhyho a v cele hre je zalostne malo kirtickych mist pres ktery bych mel problem se dostat - cela hra je v porovnani s jednickou cajicek s cukrickem, o Demons nemluve. Jen bossove jsou obcas tezky, ale kdyz je pak prekonam je to zase vetsinou skok z "nemozne" na "dal bych s prstem v nose" bo jsem naexpil jinde. Az ted po lvl 100 zacalo trochu prituhovat.
@Maximus (02.05.2014 11:22): To ale stejná úprava, jako když vyfotíš podexponovanou fotku a v editoru ji jenom "opravíš". Základ je stejný, nepozměněný. Což si mimochodem můžeš taky udělat kalibrací obrazovky, nastavením ovladačů grafiky nebo nastavením samotného monitoru ;)
@Say (02.05.2014 11:05): Je tam jen mírná korekce barev pomocí sweetFX, ale nijak zásadní (snížení gamma křivky na tmavých kanálech, trošku přidaný RGB kontrast, o 2-3 hodnoty oříznutý histogram).
@pipboy (02.05.2014 09:14): Jaké zrychlení pohybu? Vždyť postava se nehýbe o moc rychleji než v předchozí hře a hlavně manévrovanost při boji a běhu je o poznání horší. Jediné co se opravdu zrychlilo je otáčení postavy při lock-on, díky čemuž je rybaření backstabů těžší.
Jediný opravdu velký rozdíl v tomto směru je, že systém zátěže postavy už není rozsekaný na dílky, ale postava se graduálně zpomaluje podle toho, kolik máš na sobě výbavy.
Jinak fakt, že můžeš vylepšit více zbraní za jeden průchod rozhodně neberu jako mínus.
@Paul (02.05.2014 11:10): Jsou dva způsoby jak takovou stěnu otevřít: Praštit do ní (a ona se rozbije) nebo zmáčknout tlačítko pro "use" (na gamepadu A). Jak už ale bývá v DS zvykem, každý druhý nápis "illusory wall ahead" je troll. Ono je pak legrační u toho stát a sledovat stíny ostatních hráčů jak se to snaží otevřít :)
Jediný opravdu velký rozdíl v tomto směru je, že systém zátěže postavy už není rozsekaný na dílky, ale postava se graduálně zpomaluje podle toho, kolik máš na sobě výbavy.
Jinak fakt, že můžeš vylepšit více zbraní za jeden průchod rozhodně neberu jako mínus.
@Paul (02.05.2014 11:10): Jsou dva způsoby jak takovou stěnu otevřít: Praštit do ní (a ona se rozbije) nebo zmáčknout tlačítko pro "use" (na gamepadu A). Jak už ale bývá v DS zvykem, každý druhý nápis "illusory wall ahead" je troll. Ono je pak legrační u toho stát a sledovat stíny ostatních hráčů jak se to snaží otevřít :)
@pipboy (02.05.2014 09:14): Taky už je mrtvej. Jinak jsem zatím nebyl ani jednou invaded. A zajímalo by mě kde berete ty titanite krámy na tu spoustu upgradů. Já mám Bastard +4 a jsem rád že jsem rád.
Jo a ještě jedna věc - když je illusory wall, a před ní je debilní poznámka, tak jak mám tu zeď otevřít ? Mi připadá že jsem snad ještě neotevřel ani jednu, vždycky tam byla nějaká note.
Jo a ještě jedna věc - když je illusory wall, a před ní je debilní poznámka, tak jak mám tu zeď otevřít ? Mi připadá že jsem snad ještě neotevřel ani jednu, vždycky tam byla nějaká note.
@Maximus (02.05.2014 06:57): Jak upravenou?
@Crash (02.05.2014 09:19): no prave ze mi prijde blbe ze kdyz uz u toho bonfiru jsem, tak bud by to krom teleportu nemelo delat nic a nebo kdyz uz to obnovi nepratele, tak at mi to taky obnovi postavu - stejne stojim hned u ohne, takze je to jen zbytecny zdrzovani.
No mne uz ostava iba oblast drakov a este par mensich oblasti, do ktorych som nesiel (giant trees ci co su to a ohnive salamandre).
@pipboy (02.05.2014 09:14): Homeward Bone tě v jedničce hodil zpátky k Bonefiru, aniž si přišel o duše nebo Humanity, určitě statusy neobnovoval, na to sis musel u toho Bonefiru pak sednout. Jestli obnovoval i nepřátele to nevím, taky jsem ho použil jen párkrát a hlavně kvůli tomu, abych si dřepl k Bonefiru čímž se ti nepřátele obnovili tak jako tak.
@Paul (02.05.2014 07:17): Pursuer zarval.
Tak zatim jsem vyklepnul celou tu herni cast smer Bastila, skrz mlhu mi zbyva posledni boss tusim, v dire jsem jeste nebyl vubec, a ta posledni cesta taky posledni boss.
Nutno dodat ze na dva pozdejsi bossy uz jsem vzal partaka, ale jinak je to vetsinou holt takove... jednoduche. Co se mi jako zmena v mechanismech libi, je novy system vylepsovani etsusu, ale trochu to kazi fakt ze jinych heal itemu je celkem mrte jak typove tak kusove. Nejvetsi chyba imho je to zrychleni pohybu...
Imho az moc jednoduche upgradovani zbrai, uz mam dve +10 a radu dalsich rozjetych.
btw Homeward bone jsem si vsimnul ze obnovi nepratele, ale neobnovi statusy jako posezeni u bonfire. To je bug, nebo to tak bylo i driv? Ja to nikdy moc nnepouzival, ale prijde mi to jako blbost.
Tak zatim jsem vyklepnul celou tu herni cast smer Bastila, skrz mlhu mi zbyva posledni boss tusim, v dire jsem jeste nebyl vubec, a ta posledni cesta taky posledni boss.
Nutno dodat ze na dva pozdejsi bossy uz jsem vzal partaka, ale jinak je to vetsinou holt takove... jednoduche. Co se mi jako zmena v mechanismech libi, je novy system vylepsovani etsusu, ale trochu to kazi fakt ze jinych heal itemu je celkem mrte jak typove tak kusove. Nejvetsi chyba imho je to zrychleni pohybu...
Imho az moc jednoduche upgradovani zbrai, uz mam dve +10 a radu dalsich rozjetych.
btw Homeward bone jsem si vsimnul ze obnovi nepratele, ale neobnovi statusy jako posezeni u bonfire. To je bug, nebo to tak bylo i driv? Ja to nikdy moc nnepouzival, ale prijde mi to jako blbost.
Jo, jsou lokace který jsou pěkný, ale spousta interiérů je šíleně chudá a hlavně jsou hrozně vidět tiling textures. Ale teď jsem třeba dorazil do No Man's Wharf, a to je dost pěkná lokace, až mi to nedalo a kousek jsem nahrál:
https://www.youtube.com/watch?v=GTZT9hWb7X0
Samozřejmě, končí to dost předvídatelně.
Jinak Pursuer je totální kurva.
https://www.youtube.com/watch?v=GTZT9hWb7X0
Samozřejmě, končí to dost předvídatelně.
Jinak Pursuer je totální kurva.
@Say (02.05.2014 01:52): No, obrazky furt davas z najkrajsej lokacii v hre a mas ju este aj upravenu, cize takto ta hra normalne nevypada.