@Cobot (01.09.2014 12:11): je to peklo, ale ty dlc jsou fakt potřeba, jsou skvělý. Je hrozná škoda že to EA takhle rozsekali, navíc ty dlc nejsou prakticky nikdy ve slevě.
Diskuze
Tak o víkendu mi origin nabídnul třetí díl za €2,50 což jsem si řekl, že není tak špatné a koupil to. Ovšem ty DLC to je vyžírkovna... Počítám, že hra má čřtyři příběhová DLC, Na který bych tuším potřeboval 4800 Bioware bodů. 1600bodů = €16,-. Celkem tedy €48,- (1350,- Kč) za DLC.. No ty krávo....!!!
A to bych si rád pořídil i ME2 s DLC...
Takže asi nic...
A to bych si rád pořídil i ME2 s DLC...
Takže asi nic...
@orromis (26.08.2014 08:38): Uhol pohľadu s ktorým sa nestotožňujem ani nestotožním...
@orromis (26.08.2014 08:38): /názor
@Tarhiel (25.08.2014 23:20): Vezmu to popořadě:
"Philosophy is the study of general and fundamental problems, such as those connected with reality, existence, knowledge, values, reason, mind, and language."
Realitu studují všechny vědní obory s výjimkou teologie (což taky není věda, protože teologie nic nezkoumá, resp. se věnuje nesmyslům - jestli tohle po mě chcete rozvádět tak by to bylo už moc offtopic, každopádně víceméně souhlasím s názory Lawrence Krausse).
Existence - ve smyslu existence něčeho reálného (třeba vesmíru) se tímto zabývají přírodní vědy.
Pokud máš (resp en wiki má) na mysli slovo existence jako ontologický pojem, tak je zabývání se tím naprosto irelevantní (bůh neexistuje, respektive šance že existuje je mizivá).
"Znalost je strukturovaný souhrn vzájemně souvisejících poznatků a zkušeností z určité oblasti nebo k nějakému účelu. Získává se zejména praxí nebo studiem." Znalost je tedy výsledkem studia a ne předmětem studia.
Rozum se zase nestuduje. To je spíš prostředek pro studování. "Rozum je schopnost lidské mysli zobecňovat jednotlivé zkušenosti, pracovat s abstraktními pojmy a činit závěry z předpokladů."
Myslí se zabývá psychologie, neurověda a kognitivní věda.
Věda o jazyku je lingvistika.
Co jsem tímto chtěl říci - filosofie dnes není třeba. Souhlasím s tím, že filosofie je vlastně přemýšlení nad něčím, ale samotné přemýšlení bez znalosti ostatních věd je irelevantní, protože nemůžeš přijít k relevantním závěrům bez znalostí. Proto je filosofie dnes (!) vlastně zbytečná a svým způsobem pseudověda.
Dodatek: Nechci popírat důležitost filosofie v minulosti a ani to nedělám. Je třeba si uvědomit, že ti velcí filosofové se zároveň věnovali třeba matematice, astronomii, chemii, ...
@M.a.t.t. (25.08.2014 23:53): Pokud pak ale vydají poslední díl trilogie, kde s některými rozhodnutími nepočítají tak hráčovi dávají jasně najevo, že na jeho volbách nezáleží. Je naprosto jasné, proč není Sheppard mrtvý ve třetím díle (nahradit ho by bylo drahé), ale pak je jeho smrt velice špatné scénáristické rozhodnutí.
"Philosophy is the study of general and fundamental problems, such as those connected with reality, existence, knowledge, values, reason, mind, and language."
Realitu studují všechny vědní obory s výjimkou teologie (což taky není věda, protože teologie nic nezkoumá, resp. se věnuje nesmyslům - jestli tohle po mě chcete rozvádět tak by to bylo už moc offtopic, každopádně víceméně souhlasím s názory Lawrence Krausse).
Existence - ve smyslu existence něčeho reálného (třeba vesmíru) se tímto zabývají přírodní vědy.
Pokud máš (resp en wiki má) na mysli slovo existence jako ontologický pojem, tak je zabývání se tím naprosto irelevantní (bůh neexistuje, respektive šance že existuje je mizivá).
"Znalost je strukturovaný souhrn vzájemně souvisejících poznatků a zkušeností z určité oblasti nebo k nějakému účelu. Získává se zejména praxí nebo studiem." Znalost je tedy výsledkem studia a ne předmětem studia.
Rozum se zase nestuduje. To je spíš prostředek pro studování. "Rozum je schopnost lidské mysli zobecňovat jednotlivé zkušenosti, pracovat s abstraktními pojmy a činit závěry z předpokladů."
Myslí se zabývá psychologie, neurověda a kognitivní věda.
Věda o jazyku je lingvistika.
Co jsem tímto chtěl říci - filosofie dnes není třeba. Souhlasím s tím, že filosofie je vlastně přemýšlení nad něčím, ale samotné přemýšlení bez znalosti ostatních věd je irelevantní, protože nemůžeš přijít k relevantním závěrům bez znalostí. Proto je filosofie dnes (!) vlastně zbytečná a svým způsobem pseudověda.
Dodatek: Nechci popírat důležitost filosofie v minulosti a ani to nedělám. Je třeba si uvědomit, že ti velcí filosofové se zároveň věnovali třeba matematice, astronomii, chemii, ...
@M.a.t.t. (25.08.2014 23:53): Pokud pak ale vydají poslední díl trilogie, kde s některými rozhodnutími nepočítají tak hráčovi dávají jasně najevo, že na jeho volbách nezáleží. Je naprosto jasné, proč není Sheppard mrtvý ve třetím díle (nahradit ho by bylo drahé), ale pak je jeho smrt velice špatné scénáristické rozhodnutí.
@Daemon (25.08.2014 23:50): Dobre, beriem taký argument. Arrival som hral, ale úplne mi vyfučalo z hlavy, že tam bolo povedané o oddialení útoku.
@Tarhiel (25.08.2014 23:20): Trilógia Mas Effect = Sheppard. Akonáhle isté udalosti na konci dvojky vedú k tomu, že jeho príbeh končí, niekto po ňom môže prebrať žezlo, ale to sa už hráča netýka. Neberiem to tak, že tú možnosť uťali, je viac než zrejmé, že nič podobné ani neplánovali. Skôr chceli dať hráčovi najavo, že na jeho voľbách záleží a pokiaľ tím na finálnu misiu dobre nepripraví, musí za to niesť dôsledky. Trojka proste s touto variantou nepočíta ;)
@Tarhiel (25.08.2014 23:20): To je prostě jen dramatický záběr ukazující, že se Reapeři blíží ke galaxii. Na nic ještě neútočí, jsou ještě dost daleko. Přisuzuješ příliš významu krátkému prostému záběru.
"Filosofie není věda, ale pseudověda a sama o sobě je dnes a v budoucnosti naprosto zbytečná. Pokud lidstvo dokáže někdy pochopit víc než dnes, tak to bude díky evoluci (a za pomocí fyziky, matematiky, chemie, biologie, apod...)."
Mám z toho dojem že ses nijak nad problémem toho kdo a jak určuje metody a kritéria vědy nezamyslel.
Mám z toho dojem že ses nijak nad problémem toho kdo a jak určuje metody a kritéria vědy nezamyslel.
@M.a.t.t. (25.08.2014 19:43): Ahoj, ako chybu to vnímam preto, že Ti tú možnosť dali - a potom ju uťali. Ak smrť hlavného hrdinu v dvojke nemala byť plnohodnotným koncom, prečo to neurobiť klasicky - človek zomrie, musí loadnúť hru? (tak, ako je to v celej hre, okrem konca?)
Necháp ma zle, mne sa páčilo, že ak človek spravil nazoaj veľa zle rozhodnutí, tak sa mu to vypomstilo vlastnou smrťou. Prečo na ten koniec však nenadviazať, a buď prenechať žezlo jednému z tímu (to by bolo však nákladné na dabing), alebo namiesto Sheparda dosadiť niekoho z Cerbera/Aliancie?
Inak, i mne prišlo tej akcie v trojke občas moc.
Kritizovať len pre kritiku samotnú nie je mojim cieľom, no, podľa mňa, práve v trilógiách ide o to, že potom čo jednotka príde s nejakou myšlienkou, ktorú dvojka rozvedie a vylepší herné mechanizmy (teda nechá to dobré a nahradí/vylepší to nepodarené v grafike/herných mechanizmoch + rozvedie príbeh), tak hlavný ťahák trojky je z veľkej časti práve príbeh, pretože technologicky už sa až tak nie je kam pohnúť(U ME3 série to platí určite), herné mechanizmy sa tiež nejako prudko nemenia a človek je zvedavý najmä na príbeh, ako to autori ukončia.
Nie som jeden z tých, čo potrebujú happy end, aby boli spokojní, ale logické vyústenie udalostí a uzavretie väčšiny (ideálne všetkých) dejových líníí, je to, čo ja považujem za harmonický koniec.
Tuto však rácio vyhodili von oknom.
@Daemon (25.08.2014 20:01): No ako potom vysvetlíš ten finálny záber po suicide mission, ako sa hromada Reaperov hrnie vesmírom? Ja som to pochopil tak, že útok už začal.
@orromis (25.08.2014 20:36): Nuž, čo Ti ja viem, keď sa pozriem na takú Wikipédiu: "Philosophy is the study of general and fundamental problems, such as those connected with reality, existence, knowledge, values, reason, mind, and language. Philosophy is distinguished from other ways of addressing such problems by its critical, generally systematic approach and its reliance on rational argument. In more casual speech, by extension, "philosophy" can refer to "the most basic beliefs, concepts, and attitudes of an individual or group"."
To, že ľudstvo má osoh z ostatných odborov nepopieram, no práve vďaka filozofovaniu, premýšľaním nad vecami, porovnávaš a určuješ - ako by si vedel určiť, čo z matematiky, chémie, biológie je užitočné/posúvajúce dopredu, ak sa nad tým nezamyslíš a nerozmýšľaš nad dôsledkami?
Že Ty si jeden z tých, čo na strednej/výške filozfiu moc nemuseli a teraz ju považuješ za nepotrebný blábol ? ;)
Necháp ma zle, mne sa páčilo, že ak človek spravil nazoaj veľa zle rozhodnutí, tak sa mu to vypomstilo vlastnou smrťou. Prečo na ten koniec však nenadviazať, a buď prenechať žezlo jednému z tímu (to by bolo však nákladné na dabing), alebo namiesto Sheparda dosadiť niekoho z Cerbera/Aliancie?
Inak, i mne prišlo tej akcie v trojke občas moc.
Kritizovať len pre kritiku samotnú nie je mojim cieľom, no, podľa mňa, práve v trilógiách ide o to, že potom čo jednotka príde s nejakou myšlienkou, ktorú dvojka rozvedie a vylepší herné mechanizmy (teda nechá to dobré a nahradí/vylepší to nepodarené v grafike/herných mechanizmoch + rozvedie príbeh), tak hlavný ťahák trojky je z veľkej časti práve príbeh, pretože technologicky už sa až tak nie je kam pohnúť(U ME3 série to platí určite), herné mechanizmy sa tiež nejako prudko nemenia a človek je zvedavý najmä na príbeh, ako to autori ukončia.
Nie som jeden z tých, čo potrebujú happy end, aby boli spokojní, ale logické vyústenie udalostí a uzavretie väčšiny (ideálne všetkých) dejových líníí, je to, čo ja považujem za harmonický koniec.
Tuto však rácio vyhodili von oknom.
@Daemon (25.08.2014 20:01): No ako potom vysvetlíš ten finálny záber po suicide mission, ako sa hromada Reaperov hrnie vesmírom? Ja som to pochopil tak, že útok už začal.
@orromis (25.08.2014 20:36): Nuž, čo Ti ja viem, keď sa pozriem na takú Wikipédiu: "Philosophy is the study of general and fundamental problems, such as those connected with reality, existence, knowledge, values, reason, mind, and language. Philosophy is distinguished from other ways of addressing such problems by its critical, generally systematic approach and its reliance on rational argument. In more casual speech, by extension, "philosophy" can refer to "the most basic beliefs, concepts, and attitudes of an individual or group"."
To, že ľudstvo má osoh z ostatných odborov nepopieram, no práve vďaka filozofovaniu, premýšľaním nad vecami, porovnávaš a určuješ - ako by si vedel určiť, čo z matematiky, chémie, biológie je užitočné/posúvajúce dopredu, ak sa nad tým nezamyslíš a nerozmýšľaš nad dôsledkami?
Že Ty si jeden z tých, čo na strednej/výške filozfiu moc nemuseli a teraz ju považuješ za nepotrebný blábol ? ;)
@orromis (25.08.2014 20:36): To je presne dôvod prečo mám radšej dvojku, trojka ma síce bavila dosť, ale tej akcie má chvíľami naozaj veľa. Ale i tak si stojím za tým, čo som napísal :)
@Tarhiel (komentář): V první řadě: "že ľudstvo si za tie desiatky rokov vypestovalo istú vednú disciplínu, nazývanú filozofia, a možno by boli celkom prekvapení, čo všetko dokážeme pochopiť"
Filosofie není věda, ale pseudověda a sama o sobě je dnes a v budoucnosti naprosto zbytečná. Pokud lidstvo dokáže někdy pochopit víc než dnes, tak to bude díky evoluci (a za pomocí fyziky, matematiky, chemie, biologie, apod...).
Co se týče Bioware jako studia, tak je třeba říct, že všechny jejich hry jsou dělané podle stejného "receptu" a to především dějově a gamedesignově. Dějově Bioware bere většinou osvědčené filmové postupy a snaží se je naroubovat na hru (a především třetí díl Mass Effectu dokazuje, že to je naprostý nonsense). Navíc mají pro všechny své hry jednu epickou kostru, která je fakt už nehorázně klišoidní a okoukaná (tenhle týpek chce zničit celej svět, tenhle týpek seš ty a tohle je banda týpků, která ti pomůže zničení zabránit; endcredits). Sem tam se ukáže zajímavý nápad (třeba v podobě dobře napsané postavy, questu, občas i celé linie vedlejších questů), ale to neznamená, že celá kostra je zásadně špatná a mělo by se to zásadně zdůrazňovat v médiích (což se bohužel neděje).
Co se týče gamedesignu, tak BW víceméně vykrádá samo sebe (a když nemůže vykrádat samo sebe, tak prostě udělá tu nejtypičtější žánrovku bez špetky originality - vykradne staré klasiky nebo konkurenci). Důkazem nulového progressu firmy na tomto poli budiž první Mass Effect, kde byla jistá snaha udělat střílečku s velkým množstvím RPG prvků (a byla to dost velká katastrofa - celý RPG systém byl rozvětven s bídou na 3 fungující větve {z čehož nejvíc OP byl soldier a zbytek byl buď téměř useless nebo fakt bad}, loot systém byl totálně rozbitý a zbytečný {příliš velké množství v inventáři v kombinaci s naprosto mizerně nadesignovaným GUI} a samotná akce neměla správné tempo a o pasážích s tím vozítkem ani nemá smysl diskutovat).
BW nejsou mistři v RPG a nikdy nebyli. Dnes to jsou mistři mainstreamové průměrnosti (jestli tomu bylo tak i v minulosti nevím, starší hry od BW jsem nehrál a ani mě to nijak neláká).
@M.a.t.t. (25.08.2014 19:43): Řekl bych, že co se týče akce samotné, tak trojka jen okopírovala dvojku (gamplayově naprosto stejné). Navíc ve trojce je akce až příliš (dvojka uměla mnoooohem lépe střílení odůvodnit a především ho dávkovat). Trojka je ke konci skoro už další military shooter, kde se střílí jen proto, aby se střílelo.
//edit: Jestli tam byly nějaké změny (jako třeba granáty, lepší AI), tak byly asi dost nepodstatné (nebo fakt hodně malé), protože bych si je pamatoval. Navíc v akční hře (i filmu) je dávkování akce to nejpodstatnější.
Filosofie není věda, ale pseudověda a sama o sobě je dnes a v budoucnosti naprosto zbytečná. Pokud lidstvo dokáže někdy pochopit víc než dnes, tak to bude díky evoluci (a za pomocí fyziky, matematiky, chemie, biologie, apod...).
Co se týče Bioware jako studia, tak je třeba říct, že všechny jejich hry jsou dělané podle stejného "receptu" a to především dějově a gamedesignově. Dějově Bioware bere většinou osvědčené filmové postupy a snaží se je naroubovat na hru (a především třetí díl Mass Effectu dokazuje, že to je naprostý nonsense). Navíc mají pro všechny své hry jednu epickou kostru, která je fakt už nehorázně klišoidní a okoukaná (tenhle týpek chce zničit celej svět, tenhle týpek seš ty a tohle je banda týpků, která ti pomůže zničení zabránit; endcredits). Sem tam se ukáže zajímavý nápad (třeba v podobě dobře napsané postavy, questu, občas i celé linie vedlejších questů), ale to neznamená, že celá kostra je zásadně špatná a mělo by se to zásadně zdůrazňovat v médiích (což se bohužel neděje).
Co se týče gamedesignu, tak BW víceméně vykrádá samo sebe (a když nemůže vykrádat samo sebe, tak prostě udělá tu nejtypičtější žánrovku bez špetky originality - vykradne staré klasiky nebo konkurenci). Důkazem nulového progressu firmy na tomto poli budiž první Mass Effect, kde byla jistá snaha udělat střílečku s velkým množstvím RPG prvků (a byla to dost velká katastrofa - celý RPG systém byl rozvětven s bídou na 3 fungující větve {z čehož nejvíc OP byl soldier a zbytek byl buď téměř useless nebo fakt bad}, loot systém byl totálně rozbitý a zbytečný {příliš velké množství v inventáři v kombinaci s naprosto mizerně nadesignovaným GUI} a samotná akce neměla správné tempo a o pasážích s tím vozítkem ani nemá smysl diskutovat).
BW nejsou mistři v RPG a nikdy nebyli. Dnes to jsou mistři mainstreamové průměrnosti (jestli tomu bylo tak i v minulosti nevím, starší hry od BW jsem nehrál a ani mě to nijak neláká).
@M.a.t.t. (25.08.2014 19:43): Řekl bych, že co se týče akce samotné, tak trojka jen okopírovala dvojku (gamplayově naprosto stejné). Navíc ve trojce je akce až příliš (dvojka uměla mnoooohem lépe střílení odůvodnit a především ho dávkovat). Trojka je ke konci skoro už další military shooter, kde se střílí jen proto, aby se střílelo.
//edit: Jestli tam byly nějaké změny (jako třeba granáty, lepší AI), tak byly asi dost nepodstatné (nebo fakt hodně malé), protože bych si je pamatoval. Navíc v akční hře (i filmu) je dávkování akce to nejpodstatnější.
@Daemon (25.08.2014 20:01): To na čo narážaš ty je jedna z ďalších umelo kritizovaných vecí.
Mne osobne tiež hrateľnostou sedí o niečo viac dvojka. Ale... väčšina akcie spočíva v krytí, používaní špeciálnych schopností, ktoré sú trochu okresané a strieľaní. Systém schopností je v trojke vylepšený, zbrane sú unikátnejšie, nepriatelia sa viac snažia hráča obísť a dokonca hádžu granáty, aby ho dostali z úkrytu. Dvojku mám síce radšej, ale objektívne dokážem oceniť isté zlepšenie akčnej zložky, pretože cítim, že na nej Bioware naozaj zapracovali.
Mne osobne tiež hrateľnostou sedí o niečo viac dvojka. Ale... väčšina akcie spočíva v krytí, používaní špeciálnych schopností, ktoré sú trochu okresané a strieľaní. Systém schopností je v trojke vylepšený, zbrane sú unikátnejšie, nepriatelia sa viac snažia hráča obísť a dokonca hádžu granáty, aby ho dostali z úkrytu. Dvojku mám síce radšej, ale objektívne dokážem oceniť isté zlepšenie akčnej zložky, pretože cítim, že na nej Bioware naozaj zapracovali.
@M.a.t.t. (25.08.2014 19:43): To, že je třetí díl po akční stránce nejlepší, je nějaký daný fakt, že to tak píšeš? Mně v tom ohledu přišla nejlepší dvojka (vlastně skoro ve všech).
@Tarhiel (komentář): Nechce se mi číst celý komentář, četl jsem jen začátek a zarazilo mě, že prý dvojka končila invazí Reaperů. Přece dvojka (pokud beru DLC Arrival) končí tím, že má k invazi dojít a Shepard jí právě zničením brány oddálí na půl rok.
@Tarhiel (komentář): Nechce se mi číst celý komentář, četl jsem jen začátek a zarazilo mě, že prý dvojka končila invazí Reaperů. Přece dvojka (pokud beru DLC Arrival) končí tím, že má k invazi dojít a Shepard jí právě zničením brány oddálí na půl rok.
@Tarhiel (komentář): Naopak, čisto po akčnej stránke je to najlepší diel série a vzhľadom na to, že akcia tvorí alfu a omegu hrateľnosti, tak to až také hrozné byť nemôže. A to mám tiež radšej dvojku.
Výčitka ohľadom konca dvojky mi príde úplne mimo, to je už obraz toho ako to človek hrá a keď chce pokračovať v sérii, tak si proste musí vytvoriť akoby novú postavu. Prečo to však vnímaš ako chybu vývojárov mi nie je úplne jasné. Rovnako ako takzvané otvorené dvierka pre prípadný ďalší diel. Vývojári už viackrát naznačili, že Sheppardov príbeh sa týmto dielom uzavrel a ak budú ďalšie diely, tak už bez neho. Celkovo nesúhlasím s viacerými výčitkami v tvojom komentári a chvíľami mi to pripadá akoby si hru vyložene chcel kritizovať a hľadáš v nej čokoľvek, čoho by si sa chytil.
Výčitka ohľadom konca dvojky mi príde úplne mimo, to je už obraz toho ako to človek hrá a keď chce pokračovať v sérii, tak si proste musí vytvoriť akoby novú postavu. Prečo to však vnímaš ako chybu vývojárov mi nie je úplne jasné. Rovnako ako takzvané otvorené dvierka pre prípadný ďalší diel. Vývojári už viackrát naznačili, že Sheppardov príbeh sa týmto dielom uzavrel a ak budú ďalšie diely, tak už bez neho. Celkovo nesúhlasím s viacerými výčitkami v tvojom komentári a chvíľami mi to pripadá akoby si hru vyložene chcel kritizovať a hľadáš v nej čokoľvek, čoho by si sa chytil.
@orromis (08.08.2014 14:04): Ty jsi ale štoural :D Já vím, že to byl programátor a od Dooma 3 dělal technical directora nebo tak něco. Na tom vůbec nezáleží.
Jo jsou to jen "malé" "pseudo" ikonky pane. Líbí se mi jak o těchto lidech mluví někdo jako o pseudo ikonkách. Oproti nám jsou drahý pane opravdu velcí, a kreativní lidé, kterými my nikdy nebudeme. :) Ale to je na jinou debatu :)
Jo jsou to jen "malé" "pseudo" ikonky pane. Líbí se mi jak o těchto lidech mluví někdo jako o pseudo ikonkách. Oproti nám jsou drahý pane opravdu velcí, a kreativní lidé, kterými my nikdy nebudeme. :) Ale to je na jinou debatu :)
@LIUWIL (08.08.2014 11:57): To je reakce na pajmiče...
"Oni vůbec všichni ti velký designéři odcházejí od velkých studií. ... John Carmack a další ...."
Nehledě na to, že většina těch jmenovaných "velkých designérů" (kteří skutečně jsou designéry) jsou jen malé ikonky (nebo pseudo ikonky) v průmyslu. To je ale na jinou debatu
"Oni vůbec všichni ti velký designéři odcházejí od velkých studií. ... John Carmack a další ...."
Nehledě na to, že většina těch jmenovaných "velkých designérů" (kteří skutečně jsou designéry) jsou jen malé ikonky (nebo pseudo ikonky) v průmyslu. To je ale na jinou debatu
@orromis (08.08.2014 11:54): :D Na to nejde říct nic jiného než "No shit!"
Technická poznámka: Carmack není designér.
@pajmič (08.08.2014 10:54): Je mnoho důvodů, proč lidi chtějí odejít a v mnoha případech to není vůbec špatně.
Je špatně, když vývojář musí odejít, protože se mu vydavatel sere do všeho co dělá (třeba Carmack - to je prostě smutné). Je však podle mě v pořádku, pokud dobrý vývojář odejde ze studia formátu Epic Games či Naughty Dog, protože chce dělat vlastní věci. Studio jako takové to neohrozí a nově vzniklé studio bude mít velké ambice. Toto je podle mě nejpřirozenější vznik nových studií - je to to samé, o čem mluvil Vávra - z jednoho dobrého velkého studia může vzniknout pět dalších.
Back to Bioware: Vzhledem k tomu, že zrovna byla rozdělaná práce, asi odešel z toho smutného důvodu.
Je špatně, když vývojář musí odejít, protože se mu vydavatel sere do všeho co dělá (třeba Carmack - to je prostě smutné). Je však podle mě v pořádku, pokud dobrý vývojář odejde ze studia formátu Epic Games či Naughty Dog, protože chce dělat vlastní věci. Studio jako takové to neohrozí a nově vzniklé studio bude mít velké ambice. Toto je podle mě nejpřirozenější vznik nových studií - je to to samé, o čem mluvil Vávra - z jednoho dobrého velkého studia může vzniknout pět dalších.
Back to Bioware: Vzhledem k tomu, že zrovna byla rozdělaná práce, asi odešel z toho smutného důvodu.
@LIUWIL (08.08.2014 09:45): V to doufám taky. Jen mě udivuje, že ještě na E3 byl v cajku, měl rozpracovaný dvě hry a najednou prostě odejde. To ho EA muselo enormě nasrat, jelikož kreativita a EA nejde dohromady.
Oni vůbec všichni ti velký designéři odcházejí od velkých studií. Naughty Dogs, několik důležitých lidí, CliffyB z Epic, Rozpad Studia Kena Levina, doktoři Ray a Greg z BW, John Carmack a další. Je to v shitu....
Oni vůbec všichni ti velký designéři odcházejí od velkých studií. Naughty Dogs, několik důležitých lidí, CliffyB z Epic, Rozpad Studia Kena Levina, doktoři Ray a Greg z BW, John Carmack a další. Je to v shitu....
@pajmič (07.08.2014 23:36): Žádná ztráta. Do tří let bude zpátky s vlastním studiem a novou hrou.
http://www.ign.com/articles/2014/08/07/mass-effect-creator-leaves-bioware Velikánská ztráta pro BW a video herní průmysl :(
@h4nek (02.06.2014 19:58): dobrá hláška. "70% off Games you'll actually play" :-)
Momentálně ve slevě (3e) na Originu.
Jasný ;-)
@Korbitch (18.05.2014 11:49): Tady jde čistě o princip. Role-play chceš-li.
@Say (18.05.2014 00:08): Ona ale nemohla vědět, co delas v druhém díle :-) Miranda ani Jack v tretim díle poradne nejsou, takze jsem nakonec zůstal u Tali. Uvidime, co nabídne trojka. Podle me tam bude porad sance mit obe + Liara vypada, ze by se taky nebranila. To bych to mel komplet :-)
@Korbitch (17.05.2014 12:23): Ne, zůstal jsem u Ashley.
@Fingon (17.05.2014 09:40): Díky za opravu. Už mě nějak všechny ty tři díly splývají dějově dohromady :) Budu to muset dát zase někdy celé znovu, včetně nervování se u těch všech chyb - ale taky cic vyzkoušel DLC, které v mé době ještě nebyly. A taky se těším, na tu pálku za DLC, jak jsi psal v Obecné diskuzi.
@Say (17.05.2014 11:15): Taky jsi ve dvojce zklatil Mirandu,Jack i Tali? :-)
@Korbitch (17.05.2014 09:58): Nápodobně.
Mě přežili všichni viz. muj prizpevek u dvojky :-) Díky, lidi
@MartinezZ (17.05.2014 09:09): neni to dlc, hral jsem zakladni hru a byla tam.
@Walome (17.05.2014 09:15): Mě přežila :)
@MartinezZ (17.05.2014 09:09): Pokud ti ve dvojce neumře, tak jako mně, tak možná :)
@Korbitch (17.05.2014 09:03): Kdyžtak mě opravte, ale co si pamatuju, tak Jack ve hře je, je jakousi mentorkou a učitelkou na nějaké psy-škole kdesi a dostaneš misi, kdy tam přiletíš a potkáš ji (nečekaně). Ale jestli to bylo DLC nebo ne, to už fakt nevím.
Prosimich, dobří lidé, je v ME 3 Jack? Kdyz jsem to hral tehdy, tak si ji nepamatuju a teđ koukam na ruzny obrázky Jack ME 3. Ze by DLC?
Bral bych takový Hamsterball v podání Shepardova křečka. Fakt. >_>
@pajmič (08.05.2014 20:35):; @rikuhahl (08.05.2014 19:44): Are You Out of Your Mind? :D Umíte si představit tu délku hrací doby? Bullet time hadr, napříč celou hrou. :)
Potěšeně: Děkuji člověče, né mnoho lidí o naší rasu jeví...zájem....přeji hezký den....
Jo Elkorové jsou borci :D
Jo Elkorové jsou borci :D
Elkorové jsou pro mě nejzajímavější rasou v ME, proto je škoda, že jsem se o nich v původní trilogii nedozvědel víc. Já doufám, že si za něj někdy zahraju (třeba až někdy v 27. hře z ME univerza v roce 2041) ;)
A čo takto možnosť zahrať si za Blasta ? :)
@Borghal (08.05.2014 13:44): Třeba bude Elkor LI. :)
@Borghal (08.05.2014 13:44): Já bych si chtěl zahrát za Thanea=)
@Say (07.05.2014 22:36): Za Elkora si asi nezahrajem, to je jasné všem :-(
Prequel je naprd, všechna ta technika z trilogie bude fuč a frostbite by tomu dodal šťávu
@pajmič (07.05.2014 22:29): To možná bude, ale defacto půjde jen o skin tvojí postavy=/
@rikuhahl (07.05.2014 22:19): Doufám stejně jako ty, že bude možnost výběru rasy jako v DA.
@M.a.t.t. (07.05.2014 22:28): Nestraš! :D
@M.a.t.t. (07.05.2014 22:28): Nestraš! :D