Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Už to jde předobjednat na Steamu, ale tedy 60€ uff, až tak o GTA nestojím, to si počkám na MGS a Mortal Kombat. xP
@montana (14.01.2015 12:52): Kdyby šlo R* skutečně o fanoušky a zisk byl až druhotný, nejen že už by byla dávno venku (či alespoň oznámená) Wii U verze, ale hra by vyšla úplně bez DRM. Důvod proč tomu tak není je ten, že Wii U je na rozdíl od PC, vzhledem ke své malé uživatelské základně, pro vydávání multiplatů neatraktivní platforma. DRMkem si Rockstar chrání svoje investice (nebo si to tam na klíčové pozici někdo alespoň myslí) a od těch investic si slibuje nemalý zisk, sorry, ale logika fungování herního AAA průmyslu je jen jedna a pořád stejná. (;
@montana (14.01.2015 11:46): Ještě jsem neslyšel o komerční společnosti která by něco vyráběla jen pro potěchu fanoušků a ne pro zisk. Faktem je že tyhle společnosti počítají každý prodaný kus, a nezáleží na tom kolik prodali předtím.

Ostatně, kdyby chtěli potěšit fanoušky a kašlali by na prodané kusy, určitě by víc udělali radost odstraněním té zhovadilé ochrany ;))
@montana (14.01.2015 11:46): To by bola inak riadna sprostosť od tvorcov, ak by PC kvoli tomu vynechali, ze predaju ,,len,, milion kopii. Je to sice oproti konzolam malo, ale ako som uz napisal - kazdy zarobeny milion sa hodi.
Pro hraní Singleplayeru GTA V bude potřeba připojení k internetu.
Ach jo ale tak proč ne no
To o tom, ze to Rockstar na PC nevydava pre prachy, ale len z dobrej vole ci co - Je lepsie predat dalsi milion a zarobit na tom miliony (je jedno ci to na konzolach zarobilo viac, kazdy zarobeny peniaz je dobry) ako nepredat nic a nic nezarobit.

Že ano :)
Otázkou je, jak si s tím ti "charitari" poradili za ten rok, ani nevím jak dlouho se čekalo na IV?
V i3 je HT, ale to je tam v praxi asi tak na okrasu no, proto plánuji i5 v nejbližší době, diskové pole jsem taky posílil, takže by se mi to tam mělo vlézt :-)
Napřed jsem si taky řekl, sakra proč to posunuli, divím se že tak chvíli před vydáním, ale vlastně mi to vůbec nevadí, pac je zkouškové a k tomu práce 16h denně takže bych na to stejně neměl čas.
Jen tak mimochodem... Pokud hra nemá svůj unikátních engine, tak většina dnešních engine portuje jak PC, tak konzole (např. UE4 podporuje WIN PC, XBOX One, PS3 a 4, OSX + iOS a Android; CryEngine 3 - PC, XBOX One, PS3; Unity - snad vše, co existuje, atp.).

@Garret (13.01.2015 21:49): To množství NPC a otevřený svět, který má na každém rohu tuny polygonů a animovaných objektů holt už nějaké výpočty sežere. Ale tak aspoň nějaká hra dokáze CPU taky vyždímat.
@Honzek (13.01.2015 21:22): To by jsi ani nemohl. Vývoj hry (jakékoli) vždy probíhá na pc, a to i u konzolových her. To je zkrátka fakt.
A otázkou je proč třeba takový MS prezentoval Forzu 5 na E3 na kamuflovaných pc, je jasné že to "pc demo" asi nedělal jen pro potřeby té E3, ale spíše využil kódu který byl při vývoji napsán nejdříve na pc, na němž tvůrci hru vytvářeli, a teprve později vše bylo převáděno do formy konzolového kódu.

+ I kdybychom přešli toto, stále je tu fakt že existuje velký počet her (a tím nemyslím jen "pc only ale i některé multiplatformní tituly) u nichž byl zcela určitě jako první právě pc kód. To platí například pro takové Diablo3, Armu, Zaklínače či třeba Total War, Elite Dangerous, DayZ, Metro nebo Stalkera, Star Citizen či třeba TitanFall. To jsou hry jejichž kód rozhodně nevznikl nejdříve pro konzole.

Ostatně, není vůbec jasné které skupiny her (kód první na konzole/první na pc) je více, nikdo to nikdy nepočítal.


tak to zase vypadá, že bude záležet mnohem více na CPU, než na GPU. ostatně IV byla bez 4-jádra sebetrýzeň. na druhou stranu, ta 9800GT je podle mě přehnaná.
Šmarja Rockstaru je nějaká PC verze fakt úplně u prdele. Děla to tam čistě pro fanoušky a ti ještě budu bečet, že to furt odkládaj. S tržbama to po těch 40 milionech prodaných kusů asi moc nehne :)
@IRONHIDE (13.01.2015 20:01):
Nevím v jaké době žiješ ale dneska se první kód dělá vždy na konzole, protože je to pro vývojáře lehčí, až pak se to portuje dál - proto to dopadá špatně s optimalizací u PC verzí většinou. Byly doby kdy to bylo jak říkáš, ale ty už sou roky pryč.
@Say (13.01.2015 19:09): Však ještě aby byly ty nároky větší, když to ti šašci posunuli oproti první verzi na konzole o rok a půl, což je bolestně hodně. Myslim, že taková doba je pro kvalitní port dost douhá.
Optimum jako GTX660 mi přijde na poměry Rockstaru docela slušné. Snad až ambizciózně nízké.
Nároky super, jen doufám, že to nepřehnali s optimalizací pro čtyřjádra a hra pošlape pěkně i na srovnatelných, ale méně jaderných i3 :)
Zisi clovek tu hru uz ma doma na dve platformy a stejne si to tady nemuze zaskrtnout! Bordel! :)
To mě zas jako jedna z mála věcí na novým GTA dost vadilo, ta nemožnost vydělat si peníze jiným způsobem než přes akcie. Vloupaček (heistů) je strašně málo, čekal jsem jich mnohem víc, vzhledem k tomu, že je tam zabudovaný ten jednoduchý RPG systém, kdy se dá vybírat podle dovedností jednotlivých členů, které se zlepšují s počtem provedených prací. Dávalo by pak větší smysl, kdyby tam těch heistů bylo víc, klidně i mimo hlavní linku, to tak ale bohužel není.