@KRoman47 (17.01.2015 07:37): Ta cena na steamu je veselá, 70 dolarů, když na nuuvem je to za 34 dolarů, ale bohužel je to retail key přes ten jejich social klub, není to steam klíč. Je to zatím nejlevnější co jsem našel, takže to asi vemu, o moc níže to nejspíš nepůjde.
Diskuze
@KRoman47 (17.01.2015 07:37): To je fakt, prašť jak uhoď :) mimochodem souboje na blízku jsou v GTA V opět velká nuda. Všechny postavy bojujou stejně :/
Už to jde předobjednat na Steamu, ale tedy 60€ uff, až tak o GTA nestojím, to si počkám na MGS a Mortal Kombat. xP
@montana (14.01.2015 12:52): Kdyby šlo R* skutečně o fanoušky a zisk byl až druhotný, nejen že už by byla dávno venku (či alespoň oznámená) Wii U verze, ale hra by vyšla úplně bez DRM. Důvod proč tomu tak není je ten, že Wii U je na rozdíl od PC, vzhledem ke své malé uživatelské základně, pro vydávání multiplatů neatraktivní platforma. DRMkem si Rockstar chrání svoje investice (nebo si to tam na klíčové pozici někdo alespoň myslí) a od těch investic si slibuje nemalý zisk, sorry, ale logika fungování herního AAA průmyslu je jen jedna a pořád stejná. (;
@Giovanni Antonio Kekelli (14.01.2015 12:34): Taky by mohli fanouškům udělat radost a rovnou to hodit zadáčo! Svoje už si vydělali!
Ne, vážně. Tohle je naprosto standardní argument, který v souvislosti s GTA od lidí slyším skoro denně ;)
Ne, vážně. Tohle je naprosto standardní argument, který v souvislosti s GTA od lidí slyším skoro denně ;)
@montana (14.01.2015 11:46): Ještě jsem neslyšel o komerční společnosti která by něco vyráběla jen pro potěchu fanoušků a ne pro zisk. Faktem je že tyhle společnosti počítají každý prodaný kus, a nezáleží na tom kolik prodali předtím.
Ostatně, kdyby chtěli potěšit fanoušky a kašlali by na prodané kusy, určitě by víc udělali radost odstraněním té zhovadilé ochrany ;))
Ostatně, kdyby chtěli potěšit fanoušky a kašlali by na prodané kusy, určitě by víc udělali radost odstraněním té zhovadilé ochrany ;))
@Say (14.01.2015 12:02): V roce 2015? Naprosto.
@montana (14.01.2015 11:46): Ano, nejake trzby se ocekavaji. Vidíš, že to nebolelo.
@Walome (14.01.2015 11:13): Ne. To je buzerace, ale jestli ti přijde běžné a normální tak ok, no=(
@montana (14.01.2015 11:46): To by bola inak riadna sprostosť od tvorcov, ak by PC kvoli tomu vynechali, ze predaju ,,len,, milion kopii. Je to sice oproti konzolam malo, ale ako som uz napisal - kazdy zarobeny milion sa hodi.
@RNDr. Gunár Pavel (14.01.2015 09:59): Tyvole mluvim o jinych hrach? Mluvim o GTA V. Ta hra prodala daleko pres 44 milionu kusu. PC verze je plivnuti do oceanu. Ano, nejake trzby se ocekavaji. Ne, nemaji skoro zadny prakticky dopad. PC verze dva roky stare hry se zapadnim trhem tak nejak nezamava.
Ne ze by debata s tebou nekdy mela cenu :)
Ne ze by debata s tebou nekdy mela cenu :)
@HELLER (14.01.2015 11:02): No a? Není to dneska naprosto běžná praxe?
Pro hraní Singleplayeru GTA V bude potřeba připojení k internetu.
Ach jo ale tak proč ne no
Ach jo ale tak proč ne no
To o tom, ze to Rockstar na PC nevydava pre prachy, ale len z dobrej vole ci co - Je lepsie predat dalsi milion a zarobit na tom miliony (je jedno ci to na konzolach zarobilo viac, kazdy zarobeny peniaz je dobry) ako nepredat nic a nic nezarobit.
Že ano :)
Že ano :)
@montana (14.01.2015 09:12): Takže šprýmař. To pak tedy musely Diablo III, Orange Box, Minecraft a vůbec desítky dalších zpožděných konzolových portů od úspěšných PC her vzniknout z čiré filantropie svých tvůrců ale okay!
:D :D
...
...
@RNDr. Gunár Pavel (13.01.2015 23:18): Sory, ale kvuli trzbam to tam rozhodne nedela.
Awww shit dawg! Koukám že, rok 2015 se mohl rovnou odložit celý.
Otázkou je, jak si s tím ti "charitari" poradili za ten rok, ani nevím jak dlouho se čekalo na IV?
V i3 je HT, ale to je tam v praxi asi tak na okrasu no, proto plánuji i5 v nejbližší době, diskové pole jsem taky posílil, takže by se mi to tam mělo vlézt :-)
Napřed jsem si taky řekl, sakra proč to posunuli, divím se že tak chvíli před vydáním, ale vlastně mi to vůbec nevadí, pac je zkouškové a k tomu práce 16h denně takže bych na to stejně neměl čas.
V i3 je HT, ale to je tam v praxi asi tak na okrasu no, proto plánuji i5 v nejbližší době, diskové pole jsem taky posílil, takže by se mi to tam mělo vlézt :-)
Napřed jsem si taky řekl, sakra proč to posunuli, divím se že tak chvíli před vydáním, ale vlastně mi to vůbec nevadí, pac je zkouškové a k tomu práce 16h denně takže bych na to stejně neměl čas.
@RNDr. Gunár Pavel (13.01.2015 23:18): :D asi tak. Na druhou stranu, lidi si to myslí o CD Projectu, tak proč ne o R* ;)
Jen tak mimochodem... Pokud hra nemá svůj unikátních engine, tak většina dnešních engine portuje jak PC, tak konzole (např. UE4 podporuje WIN PC, XBOX One, PS3 a 4, OSX + iOS a Android; CryEngine 3 - PC, XBOX One, PS3; Unity - snad vše, co existuje, atp.).
@Garret (13.01.2015 21:49): To množství NPC a otevřený svět, který má na každém rohu tuny polygonů a animovaných objektů holt už nějaké výpočty sežere. Ale tak aspoň nějaká hra dokáze CPU taky vyždímat.
@Garret (13.01.2015 21:49): To množství NPC a otevřený svět, který má na každém rohu tuny polygonů a animovaných objektů holt už nějaké výpočty sežere. Ale tak aspoň nějaká hra dokáze CPU taky vyždímat.
@montana (13.01.2015 21:25): Já už bečím, ale dojetím a myslím, že tady za chvíli nezůstane jediné oko suché z toho, jací jsou v R* srdcaři, co pro nás dělaj hry čistě z charitativních pohnutek. :'-)
@Honzek (13.01.2015 21:22): To by jsi ani nemohl. Vývoj hry (jakékoli) vždy probíhá na pc, a to i u konzolových her. To je zkrátka fakt.
A otázkou je proč třeba takový MS prezentoval Forzu 5 na E3 na kamuflovaných pc, je jasné že to "pc demo" asi nedělal jen pro potřeby té E3, ale spíše využil kódu který byl při vývoji napsán nejdříve na pc, na němž tvůrci hru vytvářeli, a teprve později vše bylo převáděno do formy konzolového kódu.
+ I kdybychom přešli toto, stále je tu fakt že existuje velký počet her (a tím nemyslím jen "pc only ale i některé multiplatformní tituly) u nichž byl zcela určitě jako první právě pc kód. To platí například pro takové Diablo3, Armu, Zaklínače či třeba Total War, Elite Dangerous, DayZ, Metro nebo Stalkera, Star Citizen či třeba TitanFall. To jsou hry jejichž kód rozhodně nevznikl nejdříve pro konzole.
Ostatně, není vůbec jasné které skupiny her (kód první na konzole/první na pc) je více, nikdo to nikdy nepočítal.
A otázkou je proč třeba takový MS prezentoval Forzu 5 na E3 na kamuflovaných pc, je jasné že to "pc demo" asi nedělal jen pro potřeby té E3, ale spíše využil kódu který byl při vývoji napsán nejdříve na pc, na němž tvůrci hru vytvářeli, a teprve později vše bylo převáděno do formy konzolového kódu.
+ I kdybychom přešli toto, stále je tu fakt že existuje velký počet her (a tím nemyslím jen "pc only ale i některé multiplatformní tituly) u nichž byl zcela určitě jako první právě pc kód. To platí například pro takové Diablo3, Armu, Zaklínače či třeba Total War, Elite Dangerous, DayZ, Metro nebo Stalkera, Star Citizen či třeba TitanFall. To jsou hry jejichž kód rozhodně nevznikl nejdříve pro konzole.
Ostatně, není vůbec jasné které skupiny her (kód první na konzole/první na pc) je více, nikdo to nikdy nepočítal.
tak to zase vypadá, že bude záležet mnohem více na CPU, než na GPU. ostatně IV byla bez 4-jádra sebetrýzeň. na druhou stranu, ta 9800GT je podle mě přehnaná.
Šmarja Rockstaru je nějaká PC verze fakt úplně u prdele. Děla to tam čistě pro fanoušky a ti ještě budu bečet, že to furt odkládaj. S tržbama to po těch 40 milionech prodaných kusů asi moc nehne :)
@Giovanni Antonio Kekelli (13.01.2015 21:12):
Brát názor Ti nebudu :)
Brát názor Ti nebudu :)
@Honzek (13.01.2015 21:01): To je otázka, nemyslím si že je to tak jednoznačné jak tvrdíš. V případě GTA5 máš pravdu že zde se nejprve vyvíjelo pro konzole, avšak, a to je podstatné, kde se to asi tak vytváří? Na konzolích? Ne-e, samosebou že na pc. ;)
*doublefacepalm
*facepalm*
@Honzek (13.01.2015 21:01): Tak tak, ale to pcčkáři nejsou schopni přijmou, proto např. dál mastí hry na klávesnici a myši atd.
@IRONHIDE (13.01.2015 20:01):
Nevím v jaké době žiješ ale dneska se první kód dělá vždy na konzole, protože je to pro vývojáře lehčí, až pak se to portuje dál - proto to dopadá špatně s optimalizací u PC verzí většinou. Byly doby kdy to bylo jak říkáš, ale ty už sou roky pryč.
Nevím v jaké době žiješ ale dneska se první kód dělá vždy na konzole, protože je to pro vývojáře lehčí, až pak se to portuje dál - proto to dopadá špatně s optimalizací u PC verzí většinou. Byly doby kdy to bylo jak říkáš, ale ty už sou roky pryč.
a predevsim diky PC mozu udelat port na konzole
@Say (13.01.2015 19:24): To bych zas neřek, vždyť na PC začínali...
@Usermator (13.01.2015 19:20): Můžeš být rád, že se jim do toho vůbe chce... Rockstar má PC hráče celkem v paži.
@Say (13.01.2015 19:09): Však ještě aby byly ty nároky větší, když to ti šašci posunuli oproti první verzi na konzole o rok a půl, což je bolestně hodně. Myslim, že taková doba je pro kvalitní port dost douhá.
Optimum jako GTX660 mi přijde na poměry Rockstaru docela slušné. Snad až ambizciózně nízké.
Nároky super, jen doufám, že to nepřehnali s optimalizací pro čtyřjádra a hra pošlape pěkně i na srovnatelných, ale méně jaderných i3 :)
Jupí, odklad teď beru všemi deseti. Neměl bych na to teď čas ;)
na Zingu je zase nablute od decek
Nemilé .. těšil jsem se, nedá se svítit no.
Lepší odložení, než vydání nedodělku. Jako například v případě Watch Dogs. :)
65GB místa na HDD? To bude asi nový rekord...?
Uff, alespoň čas našetřit na PC.
Ten odklad som cakal, ked bolo take ticho, ale mam co hrat tak mi to az tak neprekaza. Tesim sa :)
a HW naroky su uplne krasne, parada :)
a HW naroky su uplne krasne, parada :)
Tak 24. března
Zisi clovek tu hru uz ma doma na dve platformy a stejne si to tady nemuze zaskrtnout! Bordel! :)
Online Heists !
http://www.ign.com/articles/2014/12/16/g ... sts-finally-revealed
Video superní, trailery mě moc baví od nich.
edit: nedokážete si tipnout, jaká hudba hraje na pozadí toho traileru ? bych rád poslechl origo :)
http://www.ign.com/articles/2014/12/16/g ... sts-finally-revealed
Video superní, trailery mě moc baví od nich.
edit: nedokážete si tipnout, jaká hudba hraje na pozadí toho traileru ? bych rád poslechl origo :)
Pokud nekdo rád podepisuje petice, tady je jedna povedená. :D
To mě zas jako jedna z mála věcí na novým GTA dost vadilo, ta nemožnost vydělat si peníze jiným způsobem než přes akcie. Vloupaček (heistů) je strašně málo, čekal jsem jich mnohem víc, vzhledem k tomu, že je tam zabudovaný ten jednoduchý RPG systém, kdy se dá vybírat podle dovedností jednotlivých členů, které se zlepšují s počtem provedených prací. Dávalo by pak větší smysl, kdyby tam těch heistů bylo víc, klidně i mimo hlavní linku, to tak ale bohužel není.