Snad to nebude nic rychle splacnuteho :)
Diskuze
Konec spekulací. Již příští týden vychází Fahrenheit HD
@pajmič (22.01.2015 22:23): Já do toho tenkrát i dělal titulky jak jsem z toho byl nadšenej, viděl jsem to asi 100x. Asi mindrák z toho, že jsem si tehdy myslel, že si nikdy nezahraju Heavy Rain :)
Ten screen jak slzí se zbraní v ruce byl ve Scorečku a já myslel že je to film. :D Myslel jsem si že si dělají prdel.
@Walome (22.01.2015 21:57): Ano, to si pamatuju. O tom jsme s klukama vedly dlouhé, duchaplné debaty na základce. To už to je 9 let?? Damn. Člověk by řekl, že to bylo před pár lety.. Hned se cítím mladý :)
@pajmič (22.01.2015 18:53): Jojo, Kara je pořád supr. Ale svýho času mě děsně zaujalo tohle. Nutno podotknout, že muzika jim vždycky jde.
@SilentWolf (22.01.2015 09:27): To bylo tech-demo. Stejně jako toto https://www.youtube.com/watch?v=G0KTUysrwgQ rok před tím. Taková Kara se mi zdála moc zajímavá. Rozhodně to mělo daleko zajímavější námět, než Beyond.
Podle mě vyjde jen na PS4. Myslím že mají nějakou smlouvu nebo něco. Proto i Heavy Rain jen na PS4 apod..
edit: ale myslel jsem že se bude jednat o fantasy.. vždyť https://www.youtube.com/watch?v=BqeuHGESZBA to byl jako jen takový nějaký pokus? :D
edit: ale myslel jsem že se bude jednat o fantasy.. vždyť https://www.youtube.com/watch?v=BqeuHGESZBA to byl jako jen takový nějaký pokus? :D
@jones1240 (22.01.2015 08:27): Thats why I want to believe!
@Fatality (22.01.2015 08:19): Pokud to vyjde jen na Playstation 4 tak je mi ta zpráva úplně k ničemu :D
@Shoggot (23.10.2014 15:45): Popravdě, jet v metru, tramvaji s knihou Toma Clancyho... jak bych se jen mohl podívat do očí spolucestujícím :).
@KRoman47 (23.10.2014 15:29): Tak, tak. A na knihy Toma se hodí jeden pěkný citát, „Zaprvé jsem to nečetl a zadruhé je to pitomost.“.
@KRoman47 (23.10.2014 15:29): Tak, tak. A na knihy Toma se hodí jeden pěkný citát, „Zaprvé jsem to nečetl a zadruhé je to pitomost.“.
@Shoggot (23.10.2014 15:45): Tak v tom případě mám na mysli kohokoliv, kdo stojí za scénáři ke
hrám s Tom Clancy's v názvu, jako jsou Splinter Cell série, HAWX, Rainbow Six a Ghost Recon. Spousta her, ale scénářem pořád jedno a to samé.
hrám s Tom Clancy's v názvu, jako jsou Splinter Cell série, HAWX, Rainbow Six a Ghost Recon. Spousta her, ale scénářem pořád jedno a to samé.
@Shoggot (23.10.2014 15:45): Bez Výčitek bylo mé oblíbené Revenge Porn, ale už jsem ho nečetl dobrých 10 let :/
@KRoman47 (23.10.2014 15:29): Jak říkal Bodkin, scénáře ke hrám fakt nepíše. Clancy je především pro technofily a jeho The Hunt For The Red October je prostě výborný.
Když už, tak si ho přečíst, jeho knihy nejsou jako hry.
Když už, tak si ho přečíst, jeho knihy nejsou jako hry.
@KRoman47 (23.10.2014 15:29): Ten nikdy žádnou hru nenapsal, krom Tom Clancy's SSN
@KRoman47 (23.10.2014 15:29): Myslíš Tom Clancy knihy, nebo Tom Clancy hry? :) Clancy má náhodou hodně načtenou tu byrokracii apod., ale souhlas, jen... četl jsi od něj někdy něco? Já jo a divil jsem se, jak je to čtivé.
edit: ups, kecám, já četl Ludluma (Agent bez minulosti), ale to je prašť jak uhoď :D
edit: ups, kecám, já četl Ludluma (Agent bez minulosti), ale to je prašť jak uhoď :D
A co takový Tom Clancy, resp. jeho scénáře ke hrám? Neustále opakované klišé, teroristi ohrožují USA, USA musí zachránit svět a světe div se, někdo z vlastních řad je špion. Pořád to stejné dokola a dokola. Takovou hovadinu dokáže vymyslet úplně každý, nebo alespoň já tam nikdy nic hlubšího nenašel, ani žádný vztah k postavám. Tam zase třeba Heavy Rain celkem zabodoval.
@Shoggot (23.10.2014 15:07): To už se stalo nepočítalně. Jen je tu jedna polehčující okolnost, a to, že právě druhý díl je mezi fanoušky přijímán také nejhůře :).
@Drolin (23.10.2014 15:06): O Kojimovi radši ani nezačínat, ještě by mě tu ukamenovali :)
@Shoggot (23.10.2014 14:44): Ano, konec moc neukočíroval. Ale zase bych z něj, nich (plus Kojima) nedělal blázny a mistry scénaristických zrůdností :). Zvláště, když ve videoherní sféře lze těch příkladů nalézt velké množství.
@Solidor (23.10.2014 14:56): Press X to Jason tím momentem asi není, že? :)
@Solidor (23.10.2014 14:56): Press X to Jason tím momentem asi není, že? :)
@Drolin (23.10.2014 14:29): Chudáci, takhle se dobrovolně omezovat :)
HR zcela zničil jeden "šokující moment", který ukázal, že Cage potřebuje se psaním pomoct od někoho, kdo ho bude usměrňovat.
HR zcela zničil jeden "šokující moment", který ukázal, že Cage potřebuje se psaním pomoct od někoho, kdo ho bude usměrňovat.
@Fatality (23.10.2014 14:39): To byla mladická nerozvážnost a první polovina, která mě tehdy dostala do kolen. O to větší bylo to zklamání.
@Drolin (23.10.2014 13:46): Na FB ano :). Krystalický alopat a skeptik jsem (jak říkáš, "odpůrce právě nadpřirozena, záhad a podobných směrů"), jenže mně tyhle věci ve hrách a příběhu nevadí, vůbec ne. Jenže Fahrenheit byl pro mě dobrý do momentu, než Cage rozjel svoji meskalinovou okultní jízdu.
@Walome (23.10.2014 14:14): Jestli jsi dal Fahrenheit 90 % (a ten obsahoval mnohem víc fantaskních prvků než Heavy Rain), nemáš se čeho bát a směle do toho.
@Solidor (23.10.2014 14:18): Radikální bojovnící za vědecké vysvětlování a odpůrci právě nadpřirozena, záhad a podobných směrů. A Cagea beru jako nadprůměrného scénáristu ve videoherním odvětví (tedy, na základě Omikronu a Fahrenheitu), mimo toho nadpřirozeno a nevysvětlování některých prvků mi nevadí, naopak. Takže z hlediska kontinuity a předpokladu minimálních změn v tvůrčí tvorbě Cage očekávám i od HR a Beyond kvalitní, nebo minimálně zajímavé, tituly.
@KRoman47 (23.10.2014 14:25): LA Noir??? Uf, začínám se toho bát víc a víc :) Přitom je to jedna z her, kvůli které jsem si PS kupoval... uvidíme.
@Walome (23.10.2014 14:14): Jak píše kolega, více sci-fi prvků jsem nezaznamenal. Každopádně Fahrenheit mě jaksi bavil více. Heavy Rain bych přirovnal spíše k LA Noir, které je ale ve všem daleko lepší. Nejvíce mi seděly detektivní části se Shelbym a ještě tak scifi vyšetřování s Jaydenem z FBI. Třeba Ethan a ta reportérka mě vůbec nebavily.
@HolyMeatball (23.10.2014 14:16): Takže žádný důchové, nebo Matrix... uf.
@Drolin (23.10.2014 13:46): Nevim, co to je, ale ty scénáře by měl vážně Cage nechat psát někoho jiného.
@Walome (23.10.2014 14:14): Je v tom fiktivní droga a jedny futuristický brýle.
@KRoman47 (23.10.2014 14:09): Počkat a jsou v Heavy Rain nějaký fantaskní prvky teda? Bez výraznějšího spoileru, prosím. Docela se na to těším a tenhle fakt by mě možná odradil od celého hraní.
@Shoggot (23.10.2014 13:00): Jo, tohle jako vysvětlení asi beru, hah. Je fakt, že Fahrenheit i Heavy Rain působí těžce syndromem toho, že nebylo jasno, čím vlastně ty tituly měly být. Thrillery, Scifi, mysteriózní nebo prostě zpatlaný mix všeho dohromady.
@Shoggot (23.10.2014 13:00): Nejsi ve spolku SISYFOS? :)
@KRoman47 (22.10.2014 15:20): Vysvětlení na tyhle věci je. Prostě imbecilní scénář. Je to prostě blbý jak sáně. Cage chtěl původně do hry zakomponovat další proroctví, nadpřirozeno a podobná svinstva, proto ty blackouty, origami a podobně. Nakonec mu prý ale někdo z týmu řekl, že to je prostě kravina a ať se probere, tak se to škrtlo. Ty věci, které zmiňuješ jsou právě zbytkem z tohohle, co už se nevyndalo.
A ano, je to fakt. Je to prostě blbé až na půdu. A na blbosti je Cage opravdu mistr.
A ano, je to fakt. Je to prostě blbé až na půdu. A na blbosti je Cage opravdu mistr.
@Shoggot (22.10.2014 14:48): Tak u Heavy Rain mi to přišlo naopak no, první půlka vcelku o ničem, větvení snad žádné a v druhé půlce pak bylo větvení až příliš. Akorát dost věcí (minimálně mém zakončení) nebylo vůbec vysvětleno a z plánovaných DLC, které mohly něco objasnit, nakonec vyšlo jen jedno, hm. Beyond mám teprve v plánu časem, ale Heavy Rain si alespoň ještě jednou projdu.
Co mi vlastně přišlo nedořešené, tak proč měl Ethan ty blackouty, objevoval se s origami v dlani a proč Shelby tak tvrdě šel po tom jednom maníkovi, když to nemělo snad žádný smysl.
Co mi vlastně přišlo nedořešené, tak proč měl Ethan ty blackouty, objevoval se s origami v dlani a proč Shelby tak tvrdě šel po tom jednom maníkovi, když to nemělo snad žádný smysl.
@Walome (21.09.2014 18:36): U Fahrenheita byla aspoň dobrá ta první půlka. Heavy Rain a Beyond: Two Souls už jsou zrůdnosti, které nikdy neměly spatřit světlo světa.
@Hrdlodus (21.09.2014 19:25): Myslím tu pasáž v noci se světly,
Lezení na plot? Prostě hýbat myší podle grafiky.
Vyhýbání se světlům?
Najít kamaráda? To můžete i zkazit.
Vyhýbání se světlům?
Najít kamaráda? To můžete i zkazit.
@jones1240 (21.09.2014 19:13): Jo, nepamatuju si přesně co tam bylo, ale v té druhé dětské pasáži byl určitý úsek, u kterého jsem opravdu hodně nadával.
Lidi nevím jak to máte vy ale i když je pro mě Fahrenheit srdcovka nedokázal sem ho dohrát a to kvůli druhé části když hrajete za hlavního hrdinu v děckých letech už v první části mě to štvalo ale při téhle druhé sem měl chuť rozflákat monitor :D
No nejpodobnější zřejmě bude od stejných autorů titul Heavy Rain, bohužel PS3 exkluzivita.
@Walome (21.09.2014 18:36): Je fakt, že kdyby konec byl stejně dobrý jako začátek, hodnotil bych Fahrenheit podstatně lépe.
Zase jsem si ale nedokázal k postavám najít vztah jako u TWD. A to se ve Fahrenheitu snažili třeba těmi osobními částmi, které nesouvisí s případem.
Fahrenheit má také větší spád. Vše se uděje v rámci dní oproti TWD, které jde přes měsíce.
Zase jsem si ale nedokázal k postavám najít vztah jako u TWD. A to se ve Fahrenheitu snažili třeba těmi osobními částmi, které nesouvisí s případem.
Fahrenheit má také větší spád. Vše se uděje v rámci dní oproti TWD, které jde přes měsíce.
@jones1240 (21.09.2014 18:28): To se nedivím, WD je ukrutná nuda, s Fahrenheitem (resp s jeho první výbornou půlkou) se to nedá srovnat.
The walking dead sem hrál vůbec mě to nezaujalo a Penumbru sem se už dříve chystal :D
@jones1240 (19.09.2014 19:03): The Walking Dead - Episode 1: A New Day nebo Penumbra: Overture.
Schválně jsem vybral méně akční. The Walking Dead je atmosféra dělaná příběhem, v Penumbře herním systémem.
Schválně jsem vybral méně akční. The Walking Dead je atmosféra dělaná příběhem, v Penumbře herním systémem.
@jones1240 (19.09.2014 19:03): Hutný příběh a atmosféra rozhodně Silent Hill 2 (rozhodně doporučuji sfouknout i jedničku na emulátoru) a již zmíněný Deadly Premonition. Na příběh dost orientovaný, leč sporný, u mě vysoko stojící Condemned: Criminal Origins (je to taková docela neobvyklá hra, ale když se do toho člověk dostane, je to docela strhující zážitekú.
A nezapomeň na tento měsíc vycházející The Vanishing of Ethan Carter, který by měl být velmi silně orientovaný na příběh.
A nezapomeň na tento měsíc vycházející The Vanishing of Ethan Carter, který by měl být velmi silně orientovaný na příběh.
No jo Alpha Protocol to byla pořádná pecka škoda že jí hodně lidí vlažně přijalo Mass Effect samozřejmě znám a hrál sem ho ale to Still Life vypadá zajímavě díky za tipy.
@jones1240 (19.09.2014 19:03): Hutný příběh a filmové pojetí je deviza Metal Gear Solid. Ještě bych zmínil Alpha Protocol, Mass Effect nebo Still Life.
Alana Wakea mám skoro dohraného ale to druhý zní více než slibně :D