@vodkasesemtexem (12.04.2015 01:42): Tolik toho tam zase není, když to bereš takhle tak jenom vlk, skřetí pes a lovecký pes. Více psovitých šelem je v dalších dílech. V Gothicu stejně ale nejvíce najdeš plazy.
Diskuze
a co je vlk, když né pes, snad jsem měl pro jistotu napsat rovnou šelmy psovité, tzn. i hyeny, lišky, šakali, všechno, co má čumák a špičatý uši!
@musa (10.04.2015 21:47): To je dost možný, ale já na takové blbé dotazy rád odpovídám.
Ještě tam je cosi, co se jmenuje "lovecký pes" a vypadá to...divně.
@Blackhand47 (10.04.2015 19:19): já bych řekl, že on o existenci těch psů dost možná dobře ví
@vodkasesemtexem (10.04.2015 18:59): Mají jenom jednu hlavu, je to vlastně jenom silnější verze vlků.
takže tam nakonec jsou? já raději zabíjím psy než skřety - klidně mužou mít i hlav víc..
@vodkasesemtexem (08.04.2015 21:22): Psi tam nejsou, pokud nepočítám ty od skřetů.
Jednička, ale spousta lidí má potíže s ovládáním.
tyvole, já měl za to, že je to vodpad! co je lepší poprvý, jednička nebo
dvojka? sou tam taky psi?
dvojka? sou tam taky psi?
@Walome (01.02.2015 23:06): Enclave jsem nehrál :(
@MIGtheDRAGON (01.02.2015 22:13): Podle mě systém v JO fakt strčí do kapsy Prince of Persia, Path of Neo, Gothic a všechno ostatní... ale je nutné říct, že já na tom vyrůstal a SW mám moc rád :)
Ale určitě to zkus, za to nic nedáš a ty nudné mise bez meče můžeš cheatem jednoduše přeskočit.
@MIGtheDRAGON (01.02.2015 22:13): Podle mě systém v JO fakt strčí do kapsy Prince of Persia, Path of Neo, Gothic a všechno ostatní... ale je nutné říct, že já na tom vyrůstal a SW mám moc rád :)
Ale určitě to zkus, za to nic nedáš a ty nudné mise bez meče můžeš cheatem jednoduše přeskočit.
@Tyrael (01.02.2015 23:26): Jo to já to mám stejné. Pár měsíců zpátky jsem taky hrál G2 nor a vlastně jsem skončil na konci 5 kapitoly a 6 jsem ani nedělal. Pokud mám proti dvojce nějakou výhradu tak je to právě ta konečná část, kdy vám do dungeonu nahážou hromadu potvor a nechají vás se prosekat přes ně k finálnímu bossovi. To u jedničky konec ještě jde, ale dvojka je fakt nuda. Zvlášť pokud hraješ jako bojovník. Za mága se to naštěstí dá rychle proběhnout a vše po cestě vykosit ohnivým deštěm, takže s ním tu hru ještě dohrávám :D.
@MIGtheDRAGON (01.02.2015 22:13): Momentálně už na poněkolikáté dojíždím gothic 2 s NoR- 5.kapitola těsně před odjezdem a vůbec se mi to nechce opouštět :D
@John Mirra (01.02.2015 21:59): To zní dobře, škoda že SW. Mně se nejvíc líbil asi Enclave.
@John Mirra (01.02.2015 21:59): Tak to ho budu muset zkusit. Jsem to jednou hrál, ale z počátku máš jen pistole a nějak mě to nebavilo dost dlouho na to, abych se dostal ke světelnému meči. Ale zrovna jedi outcast je hra ke které se někdy chci určitě vrátit. Momentálně je ale u mě G2 s datadiskem špička.
Nejlepší soubojový systém s meči měl podle mě Jedi Outcast. U toho dodnes chrochtám blahem.
@kaslikjochanan (01.02.2015 21:11): Prince of Persia: The Forgotten Sands? :) To snad zase ne.
Ale máš pravdu, že s prvním dílem to při troše fantazie má některé společné prvky (a taky se dá každý porazit spamováním seků, tj. bez nutnosti krytí).
Ale máš pravdu, že s prvním dílem to při troše fantazie má některé společné prvky (a taky se dá každý porazit spamováním seků, tj. bez nutnosti krytí).
Napadlo mě srovnání bojového systému s Prince of Persia. (Jen tak pro zamyšlení.)
@JohnCZ (01.02.2015 19:04): V G1 si hráč mohl troufat podle brnění, který zrovna nosil, což beru za jeden z nejlepších prvků. Bez pořádnýho brnění byl opravdu v háji. (a s nebezpečnějšími monstry prostě musel gradovat)
To v druhým gothicu, tam už hrály důležitou roli i délky zbraní. Hlavně bylo konečně poukázáno na rozdíl v boji jednoho proti jednomu...a jak to vypadá v boji jednoho proti dvěma a více :D
Bezpochyby souhlasím s tím, že soubojový systém v jedničce je povedený a ve dvojce jen dovedený k dokonalosti. Oproti klasickým klikačkám je to výborné osvěžení.
To v druhým gothicu, tam už hrály důležitou roli i délky zbraní. Hlavně bylo konečně poukázáno na rozdíl v boji jednoho proti jednomu...a jak to vypadá v boji jednoho proti dvěma a více :D
Bezpochyby souhlasím s tím, že soubojový systém v jedničce je povedený a ve dvojce jen dovedený k dokonalosti. Oproti klasickým klikačkám je to výborné osvěžení.
Měli byste si hru všichni povinně zopakovat:). MIG je kdysi také celkem hájil a já pouze nechápavě kroutil hlavou. Ale s tím G2 s datadiskem má asi pravdu (byť osobně bych je za nejlepší zdaleka neoznačil, ale zde už bych spíše pochopil, když někdo jiný ano).
@JohnCZ (01.02.2015 19:04): Mě též přijdou výborné..
@JohnCZ (01.02.2015 19:04): No právě jsem G1 dohrál a vše jsem umlátil jen sekání ze strany do strany. To ve dvojce už to fakt chce se krýt a uhýbat, protože i nepřátelé se hodně kryjí a uhýbají, ale tady jen k tobě běží a mávají zbraní. Jediní, kdo se trochu kryjí jsou orkové, kteří při prvním útoku vždy uskočí.
Jako druhý díl má podle mě nejlepší soubojový systém co znám, ale u té jedničky ho ještě tolik nezvládli implementovat. Celé to ještě podtrhla ta nízká obtížnost, kdy pokud si najdeš ty správné amulety a prsteny a jdeš jen po dějové lince tak nenarazíš na nepřítele, který by ti nějak výrazně ubíral.
Jako druhý díl má podle mě nejlepší soubojový systém co znám, ale u té jedničky ho ještě tolik nezvládli implementovat. Celé to ještě podtrhla ta nízká obtížnost, kdy pokud si najdeš ty správné amulety a prsteny a jdeš jen po dějové lince tak nenarazíš na nepřítele, který by ti nějak výrazně ubíral.
@JohnCZ (01.02.2015 19:04): Nejsi :)
@MIGtheDRAGON (komentář): Tak zrovna od tebe bych kritiku na soubojový systém nečekal :) Ale každopádně pěkný komentář!
To jsem vážně jediný, komu ty souboje připadají skvělé?
To jsem vážně jediný, komu ty souboje připadají skvělé?
@Majkee (05.04.2014 23:35): Veru podobne ako Fico prekrúca, vytrháva z kontextu, vkuse prudí, prípadne je ako žena čo nemala dlho sex. Mal by ho už konečne niekto poriadne "mount-núť".
@aoshi (05.04.2014 23:19): Mount je sám pán Fico osobně.
@sxg (05.04.2014 19:21): na Sumracnej ulici je sidlo Smeru.
Co to ma spolocne s Mountom veru netusim.
Co to ma spolocne s Mountom veru netusim.
@Ebb (05.04.2014 15:32): Čo je úderka zo súmračnej? Na sme.sk to frčí, ale nebolo mi to nikdy jasné, teda na sme chodím len po fakt pikošky... a pikošky.
@Ebb (05.04.2014 15:32): + :))
@Mount (23.03.2014 21:55): Nechápeš kontext vety? Tu už to bude asi mierny IQ deficit. V kľude si zavolaj svojú úderku zo súmračnej a nadrb mi tam aj 20 mínusiek behom hodiny z tvojich altov. I dont give a flying fuck.
@ugraugra (05.04.2014 13:20): Záměrné zveličení... Navíc mám takový pocit, že z důvodu nesympatii k Clorkymu jsi využil situace k jeho ponižování.
Proboha to se nedá na DH v poslední době s nikým normalně bavit? Samá provokace, urážení a flame wary....
Proboha to se nedá na DH v poslední době s nikým normalně bavit? Samá provokace, urážení a flame wary....
@Clorky (05.04.2014 12:37): No evidentně hledat neumíš, když si to nenašel :P
@Fritol (05.04.2014 12:45): Chtěl bych vidět ty stovky češtin, nevím na jakých blogíscích to hledáte, ale k dispozici jsou vlastně jen 3 verze, přičemž první google odkaz vede na jednu z nich a ty další jsou v pravé liště v Podobných souborech.
@Fritol (05.04.2014 12:45): Chtěl bych vidět ty stovky češtin, nevím na jakých blogíscích to hledáte, ale k dispozici jsou vlastně jen 3 verze, přičemž první google odkaz vede na jednu z nich a ty další jsou v pravé liště v Podobných souborech.
@ugraugra (05.04.2014 12:28): První čeština kterou vygoogliš je nefunkční asi jak stovky dalších, ktere ti google vyplivne. Drbal jsem se s tím taky pěkně dlouho a přepsání souboru z české verze je jediná funkční možnost, což nemohl vědět....
@ugraugra (05.04.2014 12:28): Zkoušel jsem troje češtiny z googlu, tuhle zrovna ne, ani jedna nefungovala a hlásila cosi s verzí hry. Myslíš, že neumím hledat? Takhle reaguj na 12 leté hňupy, ne na mě.
@Clorky (05.04.2014 12:17): To je tak strašně těžké napsat do googlu "gothic čeština"? Je to hned první odkaz... achjo...
[neexistující příspěvek]: Fajné, díky :-).
@Fritol (05.04.2014 12:04): Kde seženu ofic. českou verzi hry? :-D Nemůžeš mi ty soubory prosímtě upnout, jestli je máš?
@Clorky (05.04.2014 11:08): Budeš tam muset překopírovat soubory z ofic. české verze hry. S češtinou na steam verzi jsem měl stejný problém.
Nemá někdo funkční češtinu na GoG verzi? Před týdnem jsem zakoupil, ale zatím jsem se do toho neměl. Hledal jsem češtinu na googlu ale nic moc jsem nenašel...
@valcik (19.12.2013 19:30): Podle tohoto a tohoto concept-artu měl být Vivec docela pompézní město, ale tak nějak se rozhodli, že raději použijí ctrl+c / ctrl+v.
@Ebb (komentář): "Koho by napadlo, že už v roku 2001 bude Piranha tak vizionárska, že celé ovládanie nadesignuje pre gamepad Ty voe na Slovensko dorazili gamepady až v roce 2012? Nebo co? :DDD jasný mínus
@valcik (19.12.2013 19:30): Souhlasím. Ve Vivecu jsem to přesně kvůli tomuhle po dvou hodiných bloudění za zadavatelem questu vzdal.
@Tulareanus (19.12.2013 16:40): Vivec mi pripadá ako nelogické a neprehľadné bludisko, divil som sa, že domáci nenosia na krkoch zavesené buzoly. A Telvanijské veže tvorí len úzky tunel, zatočené špirálové schodisko a jedna alebo dve pracovne s písacím stolom a truhličkou na pantofle. Tam by prežil snáď iba pavúk, dlhovekým elfom musí v takom prostredí po pár dekádach rupnúť v bedni!
Na modelovaní sveta v prvom Gothicu pracovalo podľa credits približne päť dizajnérov na plný úväzok, ak nerátame aj grafikov, ktorí modelovali objekty. Licencia na engine by bola lacnejšia. ;)
Na modelovaní sveta v prvom Gothicu pracovalo podľa credits približne päť dizajnérov na plný úväzok, ak nerátame aj grafikov, ktorí modelovali objekty. Licencia na engine by bola lacnejšia. ;)
@Zero (19.12.2013 14:27): No právě... Definuj pojem ručně=)
No možno nemajú na engine s generovaním, tak to "nagenerovali" ručne. :)
@valcik (19.12.2013 12:19): Čím, prečo, ako sprasené?
@valcik (19.12.2013 12:19): Čím, prečo, ako sprasené?
btw. tohle interview s členem Piranha Bytes obsahuje větu "Stejně jako všechny naše předchozí hry, i Risen 2 je tvořen celý ručně."
Nevím, jestli to nejsou jenom kecy, ale je to asi to nejbližší důkazu, co se mi povedlo najít. :-D
Nevím, jestli to nejsou jenom kecy, ale je to asi to nejbližší důkazu, co se mi povedlo najít. :-D
No u trojky to tak určitě není, v těch jeskyních ty jsou fakt stejné, jen občas třeba uberou zeď. Ale u venkovních lokací mě nenapadají dvě místa, která by vypadala stejně. I když třeba taková poušť má hodně dost podobných ruin, takže možná tam.
@Say (19.12.2013 13:59): Hele možná i jo, ono jich tam moc není. Sem tam jeskyně, pokaždý jiná a pak monster dungeony, ale ty tam jsou dva tři?
Není to jak v Gothic 3, kde jsou všechny jeskyně jak přes kopírák.
@Zero (19.12.2013 14:19): U tý trojky se tomu nechce věřit :)
Není to jak v Gothic 3, kde jsou všechny jeskyně jak přes kopírák.
@Zero (19.12.2013 14:19): U tý trojky se tomu nechce věřit :)
Pokud vím, tak to platí u všech Gothiců, včetně trojky.
Q: Is the world generated with prefabricated elements?
A: Nope. The whole world was carefully designed by hand, so there are never two places that look alike.
Q: Is the world generated with prefabricated elements?
A: Nope. The whole world was carefully designed by hand, so there are never two places that look alike.
@Say (19.12.2013 13:59): Nepřekvapilo by mě to.