@
LIUWIL (07.03.2015 19:31): "historická přesnost prostě není slučitelná s vybalancovanou hrou"
zde prosím, tanky nejsou vybalancované, to je fakt, nikoliv však z důvodu historické přesnosti, nejsou vybalancované protože celý Battle Rating systém má random čísla vycucaná z prstu (není rozdíl mezi tímhle a starým systémem jiný než to, že BR je čistě random bez statistik a podkladů a starý system byl aspoň z půlky dodělaný).
Máš sice štěstí na bitvy pokud hraješ WoT randomy, ale faktem zůstává, že obecně není rozdíl mezi množstvím spolupráce teamu ve WoT vs WT.
Jinak, když vemu analogii "one-shot-kill" nepatřící do taktické střílečky tak se koukni na Insurgency, tam to funguje bez problémů, WarThunder funguje stejně dobře (samozřejmě když pominu fakta, která stejnak budou v budoucnu opravena). S tím to nemá co dělat úplně přesně jako s ostatníma mechanikama které ve WT/WoT jsou. Obě hry se dají hrát takticky, obě se dají hrát random, v obou je ten poměr stejně častý.