Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

K nějakému downgradu bezpochyby došlo, nejvíc se bojím o draw distance & detailnost lodů, tam downgrade značně ubere na spektakulárnosti. Je smutné, že v tomto už CDP zapadl do lajny s "konvenčními" studii (ukázky patřičně upravených screenů a pak postupný downgrade jak se blíží vydání). Je to jen další štuleček pro všechny idealisty, kteří se domnívali jak moc jde tomuhle studiu, které ani neplatí daně v domovském Polsku, o hráče...

Začalo to tím úplatkem od Microsoftu v důsledku kterého přišli předobjednavatelé CE z ostatních platforem (PC,PS4) o látkovou mapu a dva balíčky karet a jistě, že se najdou ti, kteří budou tvrdit, že vznikly až po objednávce MS, but yeah, cool story bros). U Cyberpunku už bych čekal časovou exkluzivitu na DLC a jejich zpoplatnění, prostě nájezd na EA styl. Peníze nekazí, jen odhalují charakter, jednotlivců i celých korporací.
Tyhle "koláže" jsou nic neříkající ... hra sice nebude vypadat tak, jak v dřívějších trailerech, ale pořád se bude jednat o nejlépe vypadající RPG k datu 19.5.2015. Navíc grafika je u w3 asi to poslední, co budu u této hry řešit ...
Eurogamer nestoji za to, i kdyz teda to neni jejich vytvor, ale pravda je takova, ze byva zvykem na promo naboostit efekty apod. To je beznej marketing.
Tak bylo by dobré, kdyby si šlo vybrat, jaký boj preferujeme přepnout.. Zase věřím v komunitu, že se snad vydaj nějaký mod.. Třeba i na tu netemnou tmu ...
@Say (08.05.2015 16:21): Uvěřitelnost fantasy světa je jedna věc, realističnost bojů je věc druhá.

Tady to pokládám čistě jako věc vkusu. Mě právě sedí i to uhýbání, protože je potřeba hlídat víc než jenom vlastní útoky. Pokud tě nepřátelé nemůžou seknout když je sekáš ty, přijde mi to o ničem. Trošku jako boje v Batmanovi :P
@LIUWIL (08.05.2015 15:44): Protože je to otravný prvek. Vyhýbat se se znamená furt kotoulovat. V jedničce dostals ránu, když špatně kliknuls. Ve dvojce souboj znamená kotoul, kotoul, seknutí, kotoul, kotoul, běžíš, sekneš, kotoul, kotoul, běžíš, kotoul... V té zbroji s jedním mečem na zádech a druhým v ruce je to fakt divné. Kor ve hře, kde řeší uvěřitelnost fantasy světa.
Co je na něm špatného? Vpadá docela reálně, lidi jsou tam rychlí tak, jak by měli v realitě být..
soubojový systém W3 vypadá stejně blbě jako ve W2. na vyšší obtížnost bez kotoulů nehratelné. ještě by tam mohli dát souboje s bossy na dvou metrech čtverečních a bude to "dokonale" pitomé...
Na to pode mnou se nedívejte, pokud nechcete znát některé zajímavé scény ještě dřív, než si zahrajete hru. Někomu to může pokazit zážitek.

Navíc je to zase klamavá reklama - Conan tam hraje PC verzi, ale je to udělané tak, že to vypadá, že hraje na XBone.
@LIUWIL (08.05.2015 11:53): No kamarádi mi DS věčně doporučují, ale nikdy jsem se nenechal nalákat. Jen jsem si to jednou na zkoušku stáhl, ale nešlo to aktivovat, tak jsem to vzdal. Každopádně jeden kamarád má v DS odehraných několik tisíc hodin a tvrdí, že mu kvůli tomu vůbec nejde ovládat W2 gamepadem (to já mám zase v té hře radši gamepad než K + M), jak je na ten geniální styl ovládání zvyklý. Což on vážně geniální je, když jsem zjistil, kterým tlačítkem se co dělá.
Shrnutí je - Dark Souls se zdaleka vyhýbat, jinak bude každá další hra z hlediska boje jen frustrující :D
Ale W3 by to mohl prolomit..
@HolyMeatball (08.05.2015 09:58): @Say (08.05.2015 09:58): QTE nezahrnuje jenom "kruva letí drak zmáčkni "X" pro zabití draka", nýbrž obecně mačkání tlačítek v určitém časovém limitu.



@Tvojematka (08.05.2015 11:07): @7c (08.05.2015 11:15): Právě že osobně jsem docela zmlsaný ze Souls her. Není třeba, aby to bylo stejně obtížné, ale stejně citlivé a přímočaré.
Ale jak jste zmínili, hodně lidí hraje TES a na boje si nijak nestěžuje, přitom se jedná o dost špatný bojový systém, na prkenné animace nehledě. Takže mnoho stížností by na to asi nepadlo.
@7c (08.05.2015 11:15): Každopádně soubojový systém W3 vypadá hodně dobře. Tak, jak by podle mě měl vypadat.

TES se podle mě hodně hraje proto, že je tam prostě otevřený svět. Řekl bych, že plno lidí přejde z TES na W3, protože ten svět bude ještě větší + nebude to ve většině ohledů fiasko jako Skyrim.
Obecně gamebryo nenávidím. Třeba v New Vegas je to hotové peklo. A absolutně nechápu tu nemožnost sprintovat. Všechno je to takové utahané..
Uvidíme. W2 vycházel pokud si vzpomínám ještě v době, kdy nebyla Dark Souls mezi PC hráči až tak známá a už tehdy nebylo celkem dost lidí ze bojového systému nadšených. V éře Bloodborne nebo MH série může být mizerný bojový systém docela mínus (i když je fakt, že lidé pořád hrají TES, z nějakého důvodu).
Jinak bojový systém jako takový vychází ze dvojky. Akorát je vylepšený, takže tam nejsou jen kotouly, ale i úskoky. A celkově jsou tam o dost lepší animace.
Jen se zatím ptám - je tu potencionální zájemce o sběratelku na pc?
ale zase ten dlouhej rozhovor na fb pusobi senzacne, jsem nahypoval jako prase :)
Ten nový trailer celkem popírá opakovaná slova tvůrců, že se Geralt vrátí k lovení potvor a bude dělat to co dělat má. A místo toho tam řeže lidi, kterým pukají děla jak ve Falloutu 3. Chyo.
ten novej trailer je jak vystrihlej ze studia hollywoodu.. muzeme jen doufat
@LIUWIL (07.05.2015 19:17): Já hlavně doufám, ze tam bude obtiznost i pro hardcore hrace :P.. Protoze v tech ukazkach(gameplay) to tam Geralt krajel, jak nic :D.

Jo a hlavne doufam, ze tam bude mozne savovat :D, kdy ty chces,a ne jako ve dvojce :/ ..
Já, věřte tomu nebo ne, si na W3 vzal dovolenou. Mimochodem před chvílí koupeno na GOGu :)
@Tvojematka (07.05.2015 17:01): Kdyby byl čas, tak si dám jedničku potřetí, dvojku mám teď někde v epilogu podruhé a pak přejdu na trojku. Mno ale časy, kdy jsem přišel ze školy a mohl pařit denně 5 hodin je dávno fuč=(