Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Charllize (17.06.2015 23:23): Tak mně to povídej, já když se hodně odvážu, tak si to nastavím na děj a boj, ale pak je to moc těžké, tak to seru a hraju zas na to nejlehčí, protože nesnáším opakování bojů :D
Ale to bylo první hraní, kde jsem jel hlavně příběh, až budu hrát tu hru fakt 100% komplet, pojedu asi taky na tu druhou nejtěžší.
Dokončil jsem po 60 hodinách Novigrad&Velen, zbylo tu mi pár otazníků s velmi silnými potvorami a cca tucet questů, na které zatím nemám level. Může mi někdo napsat jak časově náročné je Skellige v porovnání s Velenem ? Zatím mi přijde, že by z Witchera 3 mohly být klidně dvě nebo i tři samostatné hry.
@Charllize (17.06.2015 19:58): Zaklínač 3 je holt víc zaměřený na příběh, kdyby tam šlo takhle ovlivňovat okolí, sesypalo by se to jak domek z karet. Bohužel. Je to jen hra, existují tam určité technické limity, takže mi to nevadí.
Spíš nechápu důvod, proč je W3 open world, já bych se bez toho obešel. Krása open world hry podle mě vynikne právě u sandboxu.

Sakra, předběhl jsi mě a napsal skoro totéž :D
@Paul (17.06.2015 20:48): Jo, akorát ja tak trochu cekal ze se polakum povedlo dat dokupy ten sandbox s tim pribehem aby to oboji bylo fajn a zase to nakonec je tak napul. A nabízí se otázka jestli by prece jen nebylo lepsi aby se drzeli mantinelu co predvedli v prvních dvou dilech. Ale tak, nakonec, když se to tak vezme, ten velkej svet ve W3 je fajn. Ale u me to proste na maximalni hodnoceni není, takze jak uz jsme psal, 85% muze byt pro nekoho skutecne adekvatni.
@Charllize (17.06.2015 19:58): s tou exploraci souhlasim napul, je tam dost monster nests apod, ale i dost unikatnich lokaci

s tim druhym souhlasim, tes umoznuje tyhle veci pac je to sandbox, witcher je proste jinej typ RPG s jinymi design goals, osobne preferuju tenhle s durazem na pribeh a postavy nez sandbox typu tes (ktery maj sice tyhle emergent prvky, ale zase stojej za hovno po strance pribehu a postav...a to rikam jako nekdo kdo ve skyrimu a oblivionu stravil dohromady kolem 250 hodin)
@Paul (17.06.2015 19:43): otazníky jsem mel vyple asi 20 hodin hry a zadny lepsi pocit z pruzkumu jsem nemel, ono totiz nejde o ty otazníky ale spis o ten obsah. Je to porad to same dokola, chybi tomu variabilita a moment prekvapeni a radost z odmeny.Ono je fajn nicit hnizda priser z kterých vypadane raritni kost, problém nastava ve chvili kdy tech kosti mam 40 v inventari a k nicemu moc nejsou.
Oproti TES serii kde v mnoha pripadech je strůjcem situace sam hrac, a ona situace je unikatni a vlastne ji zazije jen třeba jeden clovek z tisice (občas třeba jen jeden), je ve W3 vse pevne dane, hrace zadne unikatni prekvapeni neceka a uz vůbec ne při opetovanem hrani. Uvedu priklad toho co mam na mysli, a co TES serie umi dokonale.
V Oblivionu jsme byl jednou v hospode a z nudy jsme chtěl mecem srazit z pultu nejakej hrnek, blbe sem se trefil a mecem strejchnul hodpodskeho. Toho to samo nastvalo a jelikož mel pro strach udelano tak sel po me, ja ho nechtel zabijet tak sem se snazil spis zmizet, a jak po me machnul rukou trefil nejakou zenskou co tam zrovna byla, ta zacla rvat, vybehla ven a během chvile do hodpody vbehly straze, a sli po hospodskem.Ten zdrhnul ven. Když sem vylezl z hospody tak hospodskej lezel mrtvej na zemi. Takových situaci dokaze TES serie vytvaret stovky, ten svet proste reaguje na hrace. To je to co W3 chybi.
@Zoltan (17.06.2015 18:11): ano, taky je mi mě líto :)

Stále bojuju s urge to znovu rozehrát, ale já prostě chci počkat na ty expansiony, snad do tý doby část zapomenu a bude to zas fresh.
Normálně mi je líto každého, kdo už Witchera dohrál. Já hraju jen o víkendech a mám odehraných teprve 31 hodin a to těšení na víkend je fakt těžký :) Na druhou stranu si to hezky v klidu hodně užívám a doufám že mi to takhle vydrží dlouho :)
Ne že bych nic omylem nezapálil, ale mě spíš vadí Geraltova setrvačnost nebo jak to nazvat. U Klepny, rozcestníku mám skoro 100% šanci, že je přeběhnu a občas sebrat bylinku z keře, se stává frustrující zábava na delší dobu:-)
@LIUWIL (17.06.2015 16:31): Pokud vím, víš to špatně. Mám 1.06 a dneska se mi to stalo tak 99x. Třeba přijdu k ceduli, že vezmu kvesty, zapálim louč vedle. Na druhej pokus už ok. Chci pelášit do dža, ale místo toho zhasnu louč. Jako tragédie to neni, ale že je Geralt imbecilní pyroman mi těžko někdo rozmluví.
@LIUWIL (17.06.2015 16:31): já dohrál Dark Souls 1/2 a combat ve Witcherovi mě bavil prakticky stejně jak tam, ale narozdíl od DS má Witcher ještě tunu dalších božích aspektů.

Ale mluvím jen o mý subjektivní zábavě, nikomu neberu že DS má souboje v některých směrech propracovanější. Ale zrovna to co jsi vytknul mi přijde jako naprostý prkotiny. Že se inicializuje souboj když na mě někdo útočí ? No to je fakt katastrofa. Tak když na něj nemám tak se otočím a zdrhnu :) Když jedu na koni a Geralt vytáhne meč, tak normálně pokračuju a zase ho zatáhne. A že by souboje často byly "mačkej X dokud nepřítel neumře" mi teda nepřišlo, znamení, dodge+roll, parry, riposte, bomby, pak whirl, to jsem všechno využíval a bavil se.

Jinak s tím lootováním mi to taky přijde zbytečný. Od poloviny hry už jsem lootoval jen kde to dávalo smysl, lidem jsem z baráků nic nevybíral, stejně jsem měl prachů že jsem nevěděl co s nima.
@Mendoza (17.06.2015 14:25): Pokud vím, tak toto už opravili. Problém s tím jsem na gamepadu neměl.



@kuler91 (17.06.2015 15:11): Sbírám doslova a do písmene všechno co vidím. Některý věci rozložím na suroviny, většinu jednoduše prodám. Mít hodně peněz je příjemné, zvlášť v pozdějších částech hry.



@Paul (17.06.2015 13:13): To že se hry liší je v pořádku a nemyslím si, že by kterýkoli fanda DS čekal od jiné hry to co právě v DS. Předpokládám, že hlavní nedostatek bude házen na bojový systém, který je v porovnání s Dark Souls opravdu chudý. Když si to vezmeš objektivně, tak ten bojový systém zabírá opravdu výraznou porci hry. Přitom často se redukuje vyloženě na "mačkej X dokud nepřítel neumře" a skore by se na tom dalo krájet hodně hluboko, zvlášť když uvážíš takové nedostatky jako nemožnost vlastní vůlí ukončit boj a normálně se pohybovat (tj. sprintovat, přeskakovat překážky, skákat apod.), nebo automatická inicializace boje kdykoli jenom projedeš kolem vlků na koni.
Jakkoli se mi hra jako celek líbila, objektivně, ten bojový systém ji shazuje.
@kuler91 (17.06.2015 15:11): Ja lootujem na 96% všetko, som lvl 32 a mám cca iba 2000 zl, pretože som poskupoval všetky plániky na výrobu a knihy na ktoré som narazil a to je masné jag sviň. Mne tie sviečky neva, dokonca to aj dosť využívam, keď v tme -mám tam sweetfx na tmavšie noci- nechcem čachrovať s fakľou či kočkou.
A vy ten všechen borde lootujete ? z 90 % zbytečný odpad ... u truhel a jiných pokladů se svíčky prakticky nenacházejí ...
@Mendoza (17.06.2015 14:25): Gaypad je na nic, KM da best. Ale taky nechápu proč s tím vším jde interagovat. Nicméně v jakémsi patchi to už omezovali, aby Geralt nezhasínal svíčky místo otevírání truhel hned vedle apod. :-)
Jsem jedinej koho štvou všudypřítomný svíčky, ohniště a pochodně? Hraju na gaypadu, chcu se rozeběhnout, zmáčknu áčko a ten vůl místo běhu zažne pochodeň. Zasakruju, popojdu, zmáčknu áčko, že jakože teda už poběžim, a ten vocas zapálí ohniště. GOTY jak sviň.
@BINGMAN (17.06.2015 14:13): Na beton to bude ve forme nove mapky u nejakeho kovare. Ktery urcite nebude nijak zvyraznen. :)

Na druhou stranu, doted pokud vim ke kazdemu DLC questu pripsali, na jake ceduli jej hledat. U tohohle nepisou, kde to "aktivovat"?
Ty skoly nejsou v podobe normalnich questu, musis treba sebrat nejaky rukopis a ze cteni se ti objevi instrukce apod. Lepe zagoogli a najdes destinaci :)
Dá sa tá "študentka šermu" nejako pretiahnuť, alebo je ten quest fakt nutne zakončený tak ako je. Lebo som skúšal aj loadingy a iné voľby ale vždy to skončilo rovnako.
zatím mam 105 hodin a muzu rict ze pro hodnoceni 85% mam docela pochopeni. Ona ta hra je skvela, cozpak o to, ale nektere věci nejsou uplne dokonale. Nikdy se mi nestalo ze bych musel něco hledat, nebo nad necim vic premyslet, všechno tam jde tak nejak samo a snadno. Svet je krasnej ale není moc zabava ho prozkoumávat, vlastne se to nakonec smrskne ve sbirani otazniku a sem tam nejakou zapomenutou truhlu kde jsou zlomeny hrabe. Za co si W3 zaslouzi 10/10 jsou postavy, kde snad ani jedna není nudna. Ukoly jsou taky bezva a narativni část rovněž. Ovšem takovej ten sandbox buhvi jak dokonalej není. Craft vybaveni se z pocatku zdal bezva, ale nakonec se mi snad nestalo ze bych na něco musel shanet materiál, všechno jsem vždy mel. největší pruser co polaci podle nezvladli jsou sedive ukoly po třeba 80ti hodinách hrani pro lvl6 nekde zastrcene v rohu mapy kam se clovek na lvl 6 nedostane, leda ze by byl ded vseved. pak dochazi k situacim ze clovek ten úkol dela hodinu, doatne 5xp a mec pro lvl 7. Zrejme se jedna o jakousi formu polske znovuhratelnosti, nebo nevim.
@kuler91 (17.06.2015 12:28): the fuck ? Jsem si chtěl dneska cestou do prace score i level po letech koupit kvuli zaklinaci (trafika zavrena takze nic ) ale teda 82 mi prijde jako dobrej ulet.Ten recenzent musel na necem jet, nebo to hrat na naky strasny sestave kde to padalo nebo nevim

...pritom 82 je jinak ok score...ale tady fakt ne.
Napsal tam aspon naky argumenty ?
Ta hra vypadá opravdu neuvěřitelně krásně ... minimálně od patche 1.0.3 a když se tak nad tím zpětně zamyslím, tak nechápu ten původní hate na grafiku, protože nic hezčího jsem zatím asi nehrál :) .Hraju se vším na max DSR na 1440p a i po 80 hodinách se musím pořád kochat. Ve večerních hodinách ty vesničky ve Skellige vypadají naprosto krásně a já mám občas problém pohnout se dál ...
Neustále také převládá nadšení z obrovského světa,questů a postav a já si jen přeju, aby to nikdy neskončilo, protože tohle je naprosto geniální hra.
Četl někdo ve score recenzi ? Do doby, než W3 vyšel ho vynášejí do nebe a potom to ohodnotí 82 % s tím, že si i CD projekt ukousl moc velké sousto, které úplně nejlíp nezvládl.

Na konci recenze je ještě tabulka, kde porovnávají hry stejného žánru.

W3 > Lepší hraní než Skyrim.
W3 < Horší hraní než witcher 2. ( Witcher 2 dostal ve score cca + 90 % v minulosti )

- DA: I dokonce dostal tuším 96 % minulý rok, což je úplný vrchol.

Chlapci musí být brát nejspíš nějaké prášky :)
Je možné, aby byl takto rozsáhlý svět negenerický - ručně stavěný? Aspoň co se architektury, měst a vesniček týče.
@Guldy (16.06.2015 18:25): Ten článok sú strašné sračky. Ja len dúfam ,že to CPDR s gráciou prejdú bez komentára an budú nejakým spôsobom "dolaďovať" W3.

V Cyberpunku 2077 si títo ľudia, ktorým tam tak strašne chýbajú iné farby (ktoré sú tam, ako všetci vieme, zastúpené neľudskými rasami - trpaslíci, elfovia... - res. slúžia ako fantasy metafora na "tí iní/druhí"), užijú svoje - alebo začnú zas pindať na stereotypnosť.